Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji c.o. zasilanej gazem w lokalu mieszkalnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji c.o. zasilanej gazem w lokalu mieszkalnym

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA MIENIEM KOMUNALNYM w SULECHOWIE
ul. Poznańska 18
66-100 SULECHÓW
powiat: zielonogórski
tel. (0-68) 385 1021, faks (0-68) 385 2826, tel. 68 385 10 24
zgmk@zgmksulechow.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: SULECHÓW
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-68) 385 1021
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie instalacji c.o. zasilanej gazem w lokalu mieszkalnym położonym w Sulechowie - Ul. Armii Krajowej 71/9
Postępowanie prowadzone wg procedur wydatkowania środków publicznych zgodnie z Zarządzeniem Nr 6/2022 Dyrektora ZGMK w Sulechowie z dnia 25 kwietnia 2022r. w sprawie: ustalenia procedur udzielania zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto.
Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu pn.: ,,Wykonanie instalacji c.o. zasilanej gazem w lokalu mieszkalnym położonym w Sulechowie - Ul. Armii Krajowej 71/9".
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. z rur miedzianych zasilanej gazem wraz z dostawą i montażem kotłów gazowych 2-funkcyjnych w siedmiu (2) lokalu mieszkalnym położonym w budynku wielorodzinnym na terenie miasta Sulechów przy Ul. Armii Krajowej 71/9 w ramach następujących zadań:
2.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
a)
montaż pieca dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania, spełniający w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A,
b)
wykonanie odprowadzenia kondensatu,
c)
wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
d)
dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż pieców gazowych dwufunkcyjnych,
e)
wykonanie podłączeń pieca gazowego w lokalu do przewodów kominowych,
f)
wykonanie próby szczelności instalacji gazowej,
g)
przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączenia ww. lokalu mieszkalnym.
3.
Realizacja prac odbywać się będzie wg opisu przedmiotu zamówienia określonego w zaproszeniu do złożenia ofert, dokumentacji technicznej (załącznik nr 2), oraz formularza ofertowego (załącznik nr 1), zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami.
4.
Wymagania stawiane Wykonawcy w odniesieniu do prowadzonych robót budowlanych:
a)
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
b)
Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy;
c)
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
d)
Wszelkie odpady, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami;
e)
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy;
f)
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia własnym transportem oraz we własnym zakresie osobowym i sprzętowym, a także z własnych materiałów wcześniej uzgodnionych z zamawiającym.
5.
Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osoba posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
6.
Roboty budowlane należy prowadzić pod kierownictwem osób spełniających wymagania art. 12 ust 7 ustawy Prawo budowlane. Po zakończeniu robót należy przedstawić oświadczenie kierownika robót o wykonaniu robót zgodnie z przepisami i sztuką budowlaną.
7.
Zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie wykonywana robota. Wizja lokalna będzie dokonana na koszt Wykonawcy.
8.
Zamawiający udostępnia Wykonawcy przedmiar robót. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstawy do obliczenia ceny. W cenie oferty należy uwzględnić rozbiórkę pieca kaflowego i uprzątniecie oraz utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia zakresu i ilości wykonania robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, jeżeli roboty zostały ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną także w skrócie STWiORB).
9.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia przy zachowaniu tych samych parametrów, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
10.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz dodatkowych wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego, których wcześniej nie można było przewidzieć, konieczność ich wykonania pojawiła się w trakcie realizacji robot, a ich realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
11.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

Dokument nr: A.393.13.24

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2024 r. o godz. 10.30 w Zakładzie Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie Ul. Poznańska 18 - pokój nr 12.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie Ul. Poznańska 18 66-100 Sulechów, pok. nr 10 (I piętro) lub przesłać na adres Zamawiającego.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 17.04.2024 r. o godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca przedmiot zamówienia wykona w terminie: do 28.06.2024 r. licząc od daty podpisania umowy.

Wymagania:
3. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawców należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
2. Ofertę podpisują osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Za podpis uważa się czytelny podpis (imię i nazwisko) w przypadku braku pieczątki z imieniem i nazwiskiem.
3. Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie lub innym opakowaniu, szczelnie zamkniętym, które będzie zaadresowane na zamawiającego i będzie posiadać oznaczenia:
,,Wykonanie instalacji c.o. zasilanej gazem w lokalu mieszkalnym położonym w Sulechowie
- ul. Armii Krajowej 71/9".
- Nie otwierać przed: 17.04.2024 r. godz. 10:30 oraz nazwę i adres Wykonawcy.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Ofertę można złożyć na innym druku niż załączony do zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze ofert.
8. Oferent może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
9. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone składającemu bez otwierania.
10. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres 30 dni liczonych od daty złożenia oferty, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy przez okres trwania umowy.
4. KRYTERIA WYBORU OFERTY, SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się kryterium wyboru: cena 100%, wg wzoru:
oferta z najniższą ceną
Liczba punktów (P) = ------------------------------------- x 100 pkt x 100 %
cena oferty badanej
2. Cena musi być podana zgodnie ze wzorem oferty i musi być wyższa od zera.
3. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
4. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą ofertą.
5. W cenę muszą być wliczone wszelkie koszty, jakie będzie ponosił Wykonawca.
6. Nie uwzględnienie tych kosztów przez Wykonawcę nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym.
7. Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
Wykonawca jest zobowiązany do podania umownej ceny (wynagrodzenia ryczałtowego), która musi spełniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego, w tym szczególnie zakres rzeczowy określony w pkt. 1 oraz obejmować wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Podana w ofercie umowna cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest stała na czas trwania realizacji zamówienia, co oznacza, że nie podlega rewaloryzacji.
6. PROCEDURA WYBORU OFERT
1. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyskała największą wartość P. Ilość punktów obliczana będzie z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, bez stosowania zaokrągleń.
2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów tj. wartość P.
3. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi bez zbędnej zwłoki, po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone wykonawcom nie otwarte.
10. INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdym przypadku bez podawania przyczyny.

Uwagi:
11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie, reprezentowana przez Dyrektora (ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów tel. 68 3851021, e-mail: zgmk@zgmksulechow.pl.).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
14. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
15. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
9. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Anna Jankowiak tel. 68 385 10 24 od 7.00 do 14.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.