dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa materiałów stalowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Spółka z o.o ul. Tunelowa 2 41-600 Świętochłowice powiat: Świętochłowice tel. 32 245 40 21; fax 32 245 48 44 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Świętochłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 245 40 21; f |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na: ,,Sukcesywną dostawę materiałów stalowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.". 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy wykaz materiałów stalowych zawiera formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2) Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały stalowe do punktów realizacji dostaw na terenie miasta Świetochłowice, własnym transportem i na własny koszt. Główny punkt realizacji dostaw: Magazyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach. 3) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawianych materiałów stalowych, współudziału w rozładunku oraz złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt 2) powyżej. Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu żadnej dodatkowej opłaty. 4) Zamówione materiały stalowe powinny zostać dostarczone do Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. 5) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienia, w których każdorazowo zostanie sprecyzowany termin dostawy oraz rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 6) Przedmiot zamówienia będzie zamawiany przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego za pośrednictwem poczty mailowej. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji mniejszej ilości materiałów stalowych od określonych w załączniku nr 1, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. 8) Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Muszą spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu asortymentu.2. Dokument nr: 13/DZP/ZR/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.04.2024 r. o godz. 10: 30 w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 - Pokój nr 8. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów: 1) osobiście w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 - Kancelaria - parter;2) przesyłką pocztową na adres Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o., Ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, w terminie: nie później niż do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia 06.05.2024 r. do dnia 05.05.2025 r. lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia. Wymagania: 3.Inne istotne warunki zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 2)Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy (o ile jest już znany). Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców; 3) Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 4.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy: 1)Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2)Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO. 3)Pełnomocnictwo, - jeżeli dotyczy. 5.Opis sposobu przygotowania oferty: 1)Oferta musi być: ? złożona w formie pisemnej, w języku polskim; ? podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika; ? podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika we wszystkich miejscach, w których dokonano korekt lub skreśleń; ? złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, opis: Zapytanie ofertowe na: "Sukcesywną dostawę materiałów stalowych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o." - nie otwierać przed 18.04.2024 r., godz. 10:30. 2)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem. 3)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu. 4)Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.6.Opis sposobu obliczenia oferty: 1)Ofertę należy sporządzić na załączonym druku formularza ofertowego - załącznik nr 1 do zapytania. 2) Za cenę oferty uważać się będzie cenę zamówienia brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT). 3) Wykonawca winien uwzględnić przy określeniu ceny wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach. 4) Wykonawca zobowiązany jest wycenić i obliczyć cenę ofertową zgodnie z tabelą zawartą w formularzu ofertowym (załącznik nr 1). 5) Wykonawca w tabeli formularza ofertowego jest zobowiązany wskazać: ceny jednostkowe netto, wartość zamówienia netto (wynikająca z pomnożenia cen jednostkowych netto i podanych ilości), wartość podatku VAT oraz wartość zamówienia brutto (wynikającą z powiększenia wartości netto o należny podatek VAT). 6) Następnie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania) nad tabelą należy podać, łączną cenę zamówienia netto (liczbowo i słownie) oraz łączną cenę zamówienia brutto (liczbowo i słownie). 7) Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę. 8) Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz ofertowy - wszystkie pola bez wprowadzania zmian lub dodatkowych pozycji. 9) Cenę ofertową oraz ceny jednostkowe należy podać cyfrowo, w złotych polskich, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 10) Wykonawca sam w oparciu o obowiązujące przepisy ustala stawkę należnego podatku od towarów i usług - VAT. 7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena zamówienia - 100%. 9.Informacja o trybie oceny ofert: 1)W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 2) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do upływu terminu składania ofert nie złożyli wymaganych dokumentów lub pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3) Wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 4) Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: ? jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 9.3); ? została złożona po terminie składania ofert; ? Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 9.2); ? Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień, o których mowa w pkt. 9.1); ? Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji formularza ofertowego; ? oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny. 5) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: ? nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; ? cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; ? postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia: 1) O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje drogą elektroniczną, pod warunkiem wskazania w formularzu ofertowym adresu e-mail oraz zamieści informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej www.mpglswietochlowice.pl. 2) Zamawiający, zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy. 3) Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 11. Powierzenie przetwarzania danych osobowych: Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem. Uwagi: 12. Klauzula informacyjna RODO: 1) Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO") jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem. 2) Kontakt z Administratorem jest możliwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41- 600 Świętochłowice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl. 3) Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl. 4) Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) oraz działanie przez Administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO. 5) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.6) Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. 7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich. 8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z zawarciem umowy w celu realizacji zamówienia. 9) Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 10) Administrator informuje, że przepisy ograniczają prawo do skorzystania: ? ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych); ? z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego zamówienia. 11) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa. 12) Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2024