Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa materiałów stalowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa materiałów stalowych

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Spółka z o.o
ul. Tunelowa 2
41-600 Świętochłowice
powiat: Świętochłowice
tel. 32 245 40 21; fax 32 245 48 44
Województwo: śląskie
Miasto: Świętochłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 245 40 21; f
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do
złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego poza ustawą
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na:
,,Sukcesywną dostawę materiałów stalowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa
Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.".
1.Opis przedmiotu zamówienia:
1)Szczegółowy wykaz materiałów stalowych zawiera formularz ofertowy, który stanowi
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2)
Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały stalowe do punktów
realizacji dostaw na terenie miasta Świetochłowice, własnym transportem i na własny
koszt.
Główny
punkt
realizacji
dostaw:
Magazyn
Miejskiego
Przedsiębiorstwa
Gospodarki Lokalowej sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach.
3)
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawianych materiałów stalowych,
współudziału w rozładunku oraz złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
o którym mowa w pkt 2) powyżej. Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu żadnej
dodatkowej opłaty.
4)
Zamówione materiały stalowe powinny zostać dostarczone do Zamawiającego
w terminie 3 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia.
5)
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany, w oparciu o składane przez Zamawiającego
zamówienia, w których każdorazowo zostanie sprecyzowany termin dostawy oraz rodzaj
i ilość zamawianego asortymentu.
6)
Przedmiot
zamówienia
będzie
zamawiany
przez
wyznaczonych
pracowników
Zamawiającego za pośrednictwem poczty mailowej.
7)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji mniejszej ilości materiałów stalowych
od określonych w załączniku nr 1, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony
Wykonawcy.
8)
Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych
i prawnych. Muszą spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu asortymentu.2.

Dokument nr: 13/DZP/ZR/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.04.2024 r. o godz. 10: 30 w siedzibie Zamawiającego -
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy
ul. Tunelowej 2 - Pokój nr 8. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów:
1)
osobiście w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej
w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 - Kancelaria - parter;2)
przesyłką pocztową na adres Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki
Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o., Ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice,
w terminie: nie później niż do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się sukcesywnie w miarę potrzeb
Zamawiającego od dnia 06.05.2024 r. do dnia 05.05.2025 r. lub do wyczerpania
maksymalnej kwoty wynagrodzenia.

Wymagania:
3.Inne istotne warunki zamówienia:
1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
2)Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie
przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres
zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę
podwykonawcy (o ile jest już znany). Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt
formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. W przypadku, gdy
Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy
wpisać w formularzu ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca
zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie
zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców;
3)
Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego).
4.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2)Oświadczenie o spełnianiu wymogów wynikających z RODO.
3)Pełnomocnictwo, - jeżeli dotyczy.
5.Opis sposobu przygotowania oferty:
1)Oferta musi być:
? złożona w formie pisemnej, w języku polskim;
? podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika;
? podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika we wszystkich miejscach,
w których dokonano korekt lub skreśleń;
? złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy
umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, opis: Zapytanie
ofertowe na: "Sukcesywną dostawę materiałów stalowych na potrzeby Miejskiego
Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o." - nie otwierać
przed 18.04.2024 r., godz. 10:30.
2)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem.
3)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu.
4)Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.6.Opis sposobu obliczenia oferty:
1)Ofertę należy sporządzić na załączonym druku formularza ofertowego - załącznik nr 1
do zapytania.
2)
Za cenę oferty uważać się będzie cenę zamówienia brutto (łącznie z należnym
podatkiem VAT).
3)
Wykonawca winien uwzględnić przy określeniu ceny wszystkie posiadane informacje
o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane
w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach.
4)
Wykonawca zobowiązany jest wycenić i obliczyć cenę ofertową zgodnie z tabelą
zawartą w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
5)
Wykonawca w tabeli formularza ofertowego jest zobowiązany wskazać: ceny
jednostkowe netto, wartość zamówienia netto (wynikająca z pomnożenia cen
jednostkowych netto i podanych ilości), wartość podatku VAT oraz wartość zamówienia
brutto (wynikającą z powiększenia wartości netto o należny podatek VAT).
6)
Następnie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania) nad tabelą należy
podać, łączną cenę zamówienia netto (liczbowo i słownie) oraz łączną cenę zamówienia
brutto (liczbowo i słownie).
7)
Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, wynikające z nieuwzględnienia
wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę.
8)
Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz ofertowy - wszystkie pola bez
wprowadzania zmian lub dodatkowych pozycji.
9)
Cenę ofertową oraz ceny jednostkowe należy podać cyfrowo, w złotych polskich,
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
10) Wykonawca sam w oparciu o obowiązujące przepisy ustala stawkę należnego podatku
od towarów i usług - VAT.
7.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena
zamówienia - 100%.
9.Informacja o trybie oceny ofert:
1)W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2)
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do upływu terminu składania ofert nie złożyli
wymaganych dokumentów lub pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty zawierające
błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba,
że, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne
byłoby unieważnienie postępowania.
3)
Wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający
poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności
oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
4)
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
? jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 9.3);
? została złożona po terminie składania ofert;
? Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów i pełnomocnictw,
o których mowa w pkt. 9.2);
? Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień, o których mowa w pkt.
9.1);
? Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji formularza ofertowego;
? oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
5)
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
? nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
? cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
? postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez
podawania przyczyny.10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:
1)
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje drogą elektroniczną, pod
warunkiem wskazania w formularzu ofertowym adresu e-mail oraz zamieści informacje o
wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej www.mpglswietochlowice.pl.
2)
Zamawiający, zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania
umowy.
3)
Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodna ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
11. Powierzenie przetwarzania danych osobowych:
Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia powierzenia Wykonawcy
przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem.

Uwagi:
12. Klauzula informacyjna RODO:
1)
Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO") jest Miejskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem.
2)
Kontakt z Administratorem jest możliwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2,
41- 600 Świętochłowice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty
elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
3)
Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem poczty
elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
4)
Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu
związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) oraz działanie przez
Administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
5)
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich
otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom,
firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi
prawnej, itp.6)
Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie
zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych), odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty.
Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach,
jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja
stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
7)
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia Pani/a dane mogą być
także przekazywane do państw trzecich.
8)
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z zawarciem
umowy w celu realizacji zamówienia.
9)
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych.
10) Administrator informuje, że przepisy ograniczają prawo do skorzystania:
? ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego
prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych);
? z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do
czasu zakończenia tego zamówienia.
11) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl)
w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
12) Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakończenia zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie postępowania
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień
Publicznych) przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez cały okres
obowiązywania tej umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.