Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana stolarki okiennej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana stolarki okiennej

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W MIĘDZYRZECZU
ul. Krótka 2
66-300 Międzyrzecz
powiat: międzyrzecki
Tel. (95) 721 15 93
sekretariat@zgl.miedzyrzecz.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Międzyrzecz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (95) 721 15 93
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na:
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład
Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ)
1. OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu na terenie miasta i gminy Międzyrzecz".
2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO
1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PVC w ilości zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszego OPZ wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Międzyrzecz, zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu.
2) Przedmiot zamówienia realizowany w terenie czynnym (zasiedlone lokale mieszkalne)
3) Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną.
4) Przedmiot zamówienia opisany został w ,,Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Wymiana stolarki okiennej" - załącznik nr 3 do OPZ i obejmuje wszelkie czynności związane z wymianą stolarki okiennej, a w szczególności:
- wykonanie obmiaru z natury;
- dostawę okien;
- demontaż starej stolarki okiennej;
- wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z profili PCV w kolorze białym-profile minimum pięciokomorowe zapewniające osiągnięcie wartość współczynnika przenika ciepła Umax = 1,1 W/m2*K określonego dla całego okna (w tym zestawów okiennych, zestawów balkonowych) z zachowaniem zinwentaryzowanego dotychczasowego podziału, okna PCV wraz z nawiewnikami wentylacji higrosterowanej z ręczną regulacją zamykania, przymknięcia, dostosowującego strumienie przepływającego powietrza do potrzeb mieszkańców -- przepływ powietrza min-max (przy 10 Pa:5-35 m3/h, ustawienie blokady w pozycji zamkniętej, przepustnica ustawiona jest w pozycji przepływu minimalnego, nawiewnik dostarcza od 5 m3/h); zakres pracy nawiewnika od 30 do 70% wilgotności względnej w pomieszczeniu;
- wymiana okien ma zostać dokonana na podstawie wcześniej przeprowadzonej inwentaryzacji stolarki (obmiaru z natury), przy zachowaniu dotychczasowego podziału i kolorystyki;
- demontaż starych i montaż nowych: parapetów wewnętrznych z PCV-U komorowego o wysokiej odporności na działanie promieniowania UV w kolorze białym, zewnętrznych z blachy powlekanej o kolorystyce dobranej do już istniejących parapetów w poszczególnych budynkach;
- obróbka tynkarska ościeży wewnętrznych i zewnętrznych (w odniesieniu do ościeży zewnętrznych należy dokonać uzupełnienia tynku do lica ściany oraz pomalowania farbą emulsyjną - wewnętrzną lub zewnętrzną zgodnie z miejscem wykonywania prac);
- oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu oraz powierzchni lokalu przy miejscu wymiany okien;
- wywóz odpadów powstałych przy realizacji robót
5) Wykonawca dokona wizji lokalnej oraz uzyska na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
6) Szczegółowy wykaz adresowy zawierający lokalizacje wraz ze wskazaniem ilości stolarki przewidzianej do wymiany przedstawia ,,Wykaz adresowy" stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszego OPZ

Dokument nr: ZGL4411.11.2024

Otwarcie ofert: 10. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu, Ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz, pok. nr 3

Składanie ofert:
9. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
1) Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu, Ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz lub przesłać na adres Zamawiającego
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 18.04.2024 r. o godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024 r.

Wymagania:
4. OKRES GWARANCJI
Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz gwarancję na materiały zgodnie z gwarancją producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy liczone od daty odbioru robót.
5. KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE OFERT:
1) Wykonawca określi w ,,Formularzu oferty" wartość netto i wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
3) Zamawiający wybierze ofertę kierując się kryterium wyboru:
- cena -100%,
według wzoru:
oferta z najniższą ceną
liczba punktów oferty badanej =------------------------------------- x 100 pkt x 100 %
cena oferty badanej
4) Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów.
6) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7) Stawka musi być wyrażona w złotych.
6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawców należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim, w jednym egzemplarzu lub w formie elektronicznej w postaci przesłanych na adres poczty elektronicznej Zamawiającego skanów oryginału dokumentów.
2) Ofertę składa się w zaklejonym, nienaruszonym jednym opakowaniu (kopercie) lub przesyła na adres poczty elektronicznej Zamawiającego w formie skompresowanej.
3) Ofertę podpisują osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Za podpis uważa się czytelny podpis (imię i nazwisko) w przypadku braku pieczątki z imieniem i nazwiskiem. Można parafować tylko w przypadku czytelnej pieczątki z imieniem i nazwiskiem Wykonawcy upoważnionego do podpisania oferty.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego lub przesyłając na jego adres poczty elektronicznej, opatrzonej napisem na kopercie/ tytułem wiadomości elektronicznej
,,Zapytanie ofertowe na: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGL Międzyrzecz"
7. ISTOTNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAWIERANEJ UMOWY
Wzór umowy jaki podpisze Zamawiający z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 2 do OPZ
8. WYMAGANIA JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOKUMENTY JAKIE MUSI DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Mają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie wykonawstwa usług konserwacyjno-naprawczych zgodnym z przedmiotem zamówienia
3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
5) Zawrą i przedstawią Zamawiającemu ważną i aktualną umowę ubezpieczenia (kserokopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej od wysokości 30 000,00 zł najpóźniej do dnia podpisania umowy.
6) Nie zalegają w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
7) Nie zalegają w opłacaniu podatków
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć dokumenty w chwili składania oferty:
o aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
o oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatków
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Kontakt:
11. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Paulina Dymel 95 721 15 93

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.