Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa jednorazowego okresowego rocznego przeglądu urządzeń UPS oraz baterii akumulatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa jednorazowego okresowego rocznego przeglądu urządzeń UPS oraz baterii akumulatorów

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Wojska Polskiego 27
73-110 Stargard
powiat: stargardzki
91/578 92 91 91/578 92 92 Faks: 91/391 18 83, 91/578 92 03, tel.: 533 367 013, 91 57 89 221
zapytania@zozstargard.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: ---
Nr telefonu: 91/578 92 91 91/578
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zapytania (nazwa):
Usługa jednorazowego okresowego rocznego przeglądu urządzeń UPS oraz baterii akumulatorów zlokalizowanych w obiektach SPWZOZ Stargard
1) Przedmiotem zamówienia jest Usługa jednorazowego okresowego rocznego przeglądu urządzeń UPS oraz baterii akumulatorów zlokalizowanych w obiektach SPWZOZ w Stargardzie.
3) Usługa jednorazowego rocznego przeglądu urządzeń UPS oraz baterii akumulatorów, zostanie przeprowadzona w obiektach użytkowanych przez SPWZOZ w Stargardzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i instrukcją eksploatacji urządzeń tzw. DTR.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 zapytania ofertowego oraz Wykaz urządzeń stanowiący Załącznik nr 3 zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy opis części zamówienia
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 oraz Wykaz urządzeń stanowiący Załącznik nr 3 zapytania ofertowego.
2) Urządzenia UPS, zlokalizowane w obiektach SPWZOZ w Stargardzie, podlegające usłudze będącej przedmiotem zamówienia, podlegają gwarancji zgodnie Załącznikiem nr 3 zapytania ofertowego.
3) Zakres wymaganych prac serwisowych dla poszczególnych urządzeń:
A) W ramach jednorazowego przeglądu urządzeń UPS Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności serwisowych wymaganych instrukcją obsługi producenta oraz dodatkowo:
a. sprawdzenie poprawności pracy urządzenia przed konserwacją,
b. analiza historii zdarzeń,
c. czyszczenie urządzenia,
d. sprawdzenie stanu baterii (sprawności energetycznej) za pomocą specjalistycznego miernika (pomiar rezystencji wewnętrznej),
e. sprawdzenie stanu połączeń wewnątrz urządzenia ze szczególnym uwzględnieniem połączeń śrubowych w obwodach mocy,
f. sprawdzenie poprawności działania sygnalizacji stanu UPS (panel monitorujący)
g. sprawdzenie działania bypass-u -- wewnętrznego i zewnętrznego
h. przeprowadzenie procedur zatrzymania i startu UPS-ów
i. sprawdzenie skuteczności działania wyłącznika awaryjnego (EMS jeśli występuje)
j. uaktualnienie firmware (jeśli wymagane),
k. test poprawnej pracy urządzenia,
l. sprawdzenie parametrów wejściowych i wyjściowych urządzenia we wszystkich trybach pracy,
m. ocena kondensatorów i układu elektroniki
n. kontrola podzespołów sygnalizacji i sterowania
o. kontrola poprawności pracy urządzenia po wykonaniu czynności serwisowych,
p. kontrola warunków pracy urządzenia,
q. wykonanie innych czynności wyżej nie wymienionych, a koniecznych do utrzymania urządzenia w należytym staniem technicznym -- zgodnie z zaleceniami producenta zasilaczy i obowiązującymi w tym zakresie przepisami
r. przygotowanie dokładnej instrukcji włączania i wyłączania, przełączania na bypass zasilacza UPS jeśli w danej lokalizacji takiej nie ma.
s. w przypadku wykrycia usterek wymagających wymiany baterii lub podzespołów urządzenia informacje o tym należy umieścić w raporcie/protokole serwisu.
t. wystawienie raportu serwisowego, z wyszczególnieniem uwag co do stanu technicznego i pracy zasilacza UPS
u. podany zakres, wg specyfikacji urządzeń do przeprowadzenia jednorazowego przeglądu jest wykazem urządzeń które należy poddać tym czynnością jeżeli jest on w zakresie serwisowym firmy.
v. przedstawienie ekspertyzy wraz z raportem, w którym opisany zostanie stan urządzenia ze szczegółowym uwzględnieniem tzw. "okresu dalszej żywotności" baterii-akumulatorów, wraz z podaniem listy części, które należy wymienić natychmiast lub w określonym przedziale czasowym za względu na ich stan techniczny. Jeżeli UPS jest sprawny, to raport powinien zawierać jednoznaczną informację o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji z datą i godziną. Raport winien być sporządzony w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. W raporcie należy umieścić informacje, o których Wykonawca posiada wiedzę, a które mogą być istotne dla zachowania sprawności UPS lub jego prawidłowej eksploatacji, np. odnośnie warunków eksploatacji UPS, temperatury w pomieszczeniu, obciążeniu/przeciążeniu i innych nieprawidłowościach.
B) W ramach usługi jednorazowego okresowego rocznego przeglądu baterii akumulatorów zlokalizowanych w obiektach SPWZOZ Stargard Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności serwisowych w zakresie:
a. kontrola warunków pracy akumulatorów/baterii,
b. sprawdzenie ładowania akumulatorów,
c. pomiar rezystancji wewnętrznej poszczególnych bloków akumulatorów
d. w przypadku wykrycia usterek wymagających wymiany baterii lub podzespołów urządzenia informacje o tym należy umieścić w raporcie/protokole serwisu.
e. wystawienie raportu serwisowego z wyszczególnieniem uwag co do stanu technicznego i pracy urządzeń.
4. Prace wykonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8.00 do 14.30. Istnieje możliwość zmiany godzin realizacji umowy po ówczesnym uzgodnieniu z Zamawiającym.
5. W ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca sporządzi harmonogram przeglądów w związku z koniecznością uzgodnienia z użytkownikami ich czasowego wyłączenia z eksploatacji.
fi Terminem realizacji umowy jest dzień udostępnienia pomieszczeń z urządzeniami do przeglądu, który nastąpi w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

CPV: 71630000-3, 71314100-3, 71355000-1, 71356100-9, 31682530-4, 50532300-6

Dokument nr: 6/ZO/2024

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2024r. o godz. 9:10.

Składanie ofert:
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1) Ofertę należy złożyć na adres e-mail: zapytania@zozstargard.pl do dnia 17.04.2024r. do godz. 9:00

Miejsce i termin realizacji:
4. Warunki realizacji zamówienia
1) Termin realizacji umowy: nie dłuższy niż 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy tj. od dnia
.............do dnia................
2) Termin zakończenia potwierdzony zostanie podpisem protokołu odbioru końcowego prac. Stanowiącego Załącznik nr 5 zapytania ofertowego - Protokół odbioru prac..

Wymagania:
5) Zamówienie nie jest podzielone na części (pakiety).
6) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę protokołu odbioru prac, zgodnie z Załącznikiem nr 5 zapytania ofertowego, podpisanego przez obie Strony.
7) Ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy będą stałe w trakcie trwania umowy.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
9) Miejscem wykonania zlecenia jest szpital w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27.
10) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zapytania ofertowego.
11) Zalecana jest wizja lokalna po uprzednim uzgodnieniu terminu z kierownikiem Działu Techniczno-
Gospodarczego Panem Markiem Komornickim tel.: 533 367 013, adres e-mail:
m.komornicki@zozstargard.pl
3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 4 zapytania ofertowego.
4) Wszystkie prace wykonywane w ramach realizacji przeglądu będą prowadzone przez osoby uprawnione do wykonywania czynności, zgodnie ze sztuką, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi.
5) Termin płatności: 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy protokołu odbioru prac w dwóch egzemplarzach oraz prawidłowo wystawionej faktury.
6) Płatność nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
7) Dokumentem potwierdzającym wykonanie prac będzie protokół odbioru wypełniony przez Wykonawcę zgodnie z Załącznikiem nr 5 zapytania ofertowego i podpisany bez uwag przez obie Strony.
8) Wykonawca wraz z ofertą cenową przedstawi protokoły przeglądu dla poszczególnych urządzeń jako Załącznik nr 5 zapytania ofertowego - Protokół z przeglądu dla danego urządzenia.
9) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w ramach Umowy pracowników Działu Techniczno-Gospodarczego w zakresie podstawowej obsługi użytkowników poszczególnych urządzeń w dniu przeglądu.
1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
we wskazanym w pkt. 8 terminie oferty wraz z załącznikami (podpisanej w formie pdf lub opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
2) Na ofertę składa się wypełniona i podpisana OFERTA -- oświadczenie Wykonawcy, którą należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 zapytania ofertowego, bądź zgodnie z jego treścią.
a) Wykonawca nie powinien dokonywać żadnych istotnych zmian (merytorycznych) we wzorze oferty, opracowanym przez Zamawiającego. OFERTĘ - oświadczenie Wykonawcy - dołącza jako załącznik podpisany przez osoby umocowane (wymienione w dokumentach rejestracyjnych np. KRS lub CEilDG). W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
b) Niezastosowanie wzoru określonego w Załączniku nr 1 zapytania ofertowego nie spowoduje odrzucenia oferty, jednakże Zamawiający wymaga, żeby w złożonej ofercie znalazły się wszystkie oświadczenia zawarte we wzorze oferty.
c) Wykonawca przedstawi inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy).
3) Zamawiający nie wymaga odręcznego podpisania Formularza oferty wraz z załącznikami w przypadku opatrzenia dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpłynięcia oferty na adres e-mailowy Zamawiającego zapytania@zozstargard.pl

Kontakt:
8) Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
o w sprawach formalnych: Pani Karolina Idryjan, Pani Małgorzata Stępień tel. służbowy 91 57 89 221, e-mail służbowy: zapytania@zozstargard.pl.w sprawach merytorycznych: Pan Marek Komornicki, tel. służbowy 533 367 013, e-mail: m.komornicki@zozstarpard.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.