Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wykonywanie prac ogrodniczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wykonywanie prac ogrodniczych

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
ul. Wojska Polskiego 27
73-110 Stargard
powiat: stargardzki
tel.: 533 367 013, Telefon: 91/578 92 92 Faks: 91/391 18 83
zapytania@zozstargard.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 533 367 013, T
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zapytania (nazwa):
Usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wykonywanie prac ogrodniczych na rzecz SPWZOZ w Stargardzie w okresie 12 miesięcy.
2. Opis przedmiotu zamówienia i kod CPV
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wykonywanie prac ogrodniczych na rzecz SPWZOZ w Stargardzie.
Kod CPV:
90910000-9 Usługa sprzątania
90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77300000-3 Usługi ogrodnicze 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 77312000-1 Usługa odchwaszczania 77314000-4 Usługa utrzymania gruntów 90511000-2 Usługa wywozu odpadów
4) Usługa obejmuje wykonanie prac z zakresu:
- grabienie (uprzątanie) liści,
- odchwaszczanie,
- wywóz i utylizacja odpadów organicznych,
- opróżnianie koszy, utrzymanie ich w czystości i stałej sprawności,
- utrzymanie czystości ciągów komunikacyjnych, powierzchni płaskich, trawników, skarp.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
6) Zamówienie nie jest podzielone na części.
7) Realizacja zamówienia będzie następowała na podstawie Harmonogramu wykonywanych czynności całorocznie i sezonowo stanowiącego Załącznik nr 9 oraz podpisanego przez obie Strony Protokołu odbioru prac stanowiącego Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
9) Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania usługi z należytą starannością, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swojej działalności, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej.
10) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
11) Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja lokalna po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Techniczno-Gospodarczego panem Markiem Komornickim tel.: 533 367 013, email: m.komornicki@zozstargard.pl
3. Szczegółowy opis części zamówienia
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Usługa obejmuje czynności w zakresie:
A. Grabienie (uprzątnięcie) liści
a) grabienie poszczególnych kategorii ma się zakończyć zgodnie z terminami ustalonymi w harmonogramie prac;
b) prace winny przebiegać sprawnie, bez nieuzasadnionych przerw i opóźnień, dopuszcza się używanie dmuchaw do pryzmowania i zwałowania liści;
c) liście należy uprzątnąć z całego zieleńca, w tym również ze skupin krzewów, żywopłotów itp.;
d) wywóz zgromadzonych liści winien nastąpić niezwłocznie, nie później niż tydzień od spryzmowania lub zwałowania;
e) jednocześnie z wygrabionymi liśćmi winny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia komunalne oraz gałęzie o średnicy do 10 em;
f) w przypadkach rozwiania lub rozrzucenia spryzmowanych lub zwałowanych liści Wykonawca zobowiązany jest do ich powtórnego zgromadzenia w ramach kosztów własnych;
g) dopuszcza się częściowe odbiory grabienia liści na poszczególnych obiektach, o ile powierzchnia grabienia na obszarze danego obiektu przekracza lha;
h) wywóz i utylizacja odpadów organicznych leży po stronie Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kartę przekazania odpadu.
B. Odchwaszczanie
a) prace winny być prowadzone sprawnie, bez nieuzasadnionych przestojów w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników alejek;
b) zasadą winno być utrzymanie alejek w stanie estetycznym, bez przerostu roślinności;
c) prace należy wykonać przy użyciu motyk, szpadli itp. sprzętu ogrodniczego;
d) nawierzchnie z płyt, kostki i itp. należy oczyścić przez wyrwanie wyrastających w szczelinach chwastów lub w przypadku braku takiej możliwości wycięcie przy użyciu w/w sprzętu wraz z zebraniem namułu, piachu i innych nagromadzonych zanieczyszczeń;
e) po usunięciu chwastów nawierzchnia winna być pozamiatana;
f) chwasty wraz z innymi zanieczyszczeniami należy zebrać i wywieźć w czasie nie przekraczającym 1 dnia od momentu ścięcia (wyrwania);
g) wywóz i utylizacja odpadów organicznych leży po stronie Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kartę przekazania odpadu;
h) w przypadku stosowania chemicznego odchwaszczania:
o zabieg należy wykonywać po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego i wyrażeniem przez niego ewentualnej zgody;
o zabieg należy wykonywać przy użyciu środków o jak najniższej szkodliwości dla środowiska, zgodnie z zaleceniami podanymi przez producenta dla danego środka ochrony roślin;
o zabiegi należy stosować zgodnie z obowiązującymi przepisami;
o zabieg musi być wykonywany z użyciem opryskiwacza z osłoną do stosowania herbicydów, przy odpowiednich warunkach atmosferycznych oraz w porach niewielkiego nasilenia ruchu;
o po uschnięciu chwasty należy niezwłocznie usunąć mechanicznie, a odchwaszczoną powierzchnię oczyścić z resztek roślin.
C. Kosze na śmieci
a) do obowiązków Wykonawcy należy opróżnienie koszy oraz odbiór odpadów zgromadzonych w koszach i w ich otoczeniu, wytworzone odpady należy przekazać przedsiębiorcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Stargard wpisanemu do rejestru działalności regulowanej;
b) do obowiązków Wykonawcy należy po każdym opróżnieniu kosza, wyłożenie go workiem foliowym o odpowiednich parametrach;
c) do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie koszy oraz miejsc ich posadowienia w estetycznym stanie i w stałej sprawności (m.in.: bieżące uzupełnianie wkładów mocujących worki, utrzymanie czystości wokół koszy), zakup wkładów w ilości uzgodnionej będzie finansowany przez Zamawiającego;
d) do obowiązków Wykonawcy należy mycie i dezynfekcja koszy, co najmniej jeden raz w roku;
e) do obowiązków Wykonawcy należy bieżąca kontrola stanu technicznego koszy, konserwacja ,w przypadkach wywrócenia- postawienie i posadowienie;
f) w przypadku aktów wandalizmu - niezwłoczna naprawa (o ile naprawa jest możliwa);
g) do obowiązków Wykonawcy należy usuwanie koszy nieodwracalnie zniszczonych i ich fizyczna likwidacja;
h) do obowiązków Wykonawcy należy zmiana lokalizacji koszy według wskazań Zamawiającego oraz dostawienie w przypadku zakupu nowych (zakupu dokonuje Zamawiający lub po uzgodnieniu- za pośrednictwem Wykonawcy);
i) zmiana lokalizacji koszy możliwa jest tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego;
j) do obowiązków Wykonawcy należy ustawienie nowo zakupionych przez Zamawiającego koszy oraz magazynowanie, transport nowo zakupionych koszy;
k) częstotliwość odbioru odpadów z koszy ulicznych ustala się zgodnie z zalecanymi harmonogramami w zależności od kategorii obiektu;
l) kosz na śmieci uznaje się za opróżniony jeżeli:
a) kosz był wypełniony odpadami, co najmniej do połowy i usunięto z niego odpady,
b) nie występują odpady w promieniu do 1 m,
c) po opróżnieniu kosza wyłożono nowy worek,
d) kosz jest czysty i nie zalegają w nim odpady,
e) jest właściwie posadowiony (nie leży lub nie jest przechylony).
D. Utrzymanie ciągów komunikacyjnych
- ciągi komunikacyjne, chodniki, drogi wewnętrzne uznaje się za utrzymane w czystości, jeżeli nie stwierdzono na nich zabrudzenia, liści, występowania chwastów, śmieci, odpadów.
E. Utrzymanie czystości powierzchni praskich, trawników, skarp- uznaje się je za utrzymane w czystości, jeżeń nie stwierdzono na nich zabrudzenia, występowania odpadów, dotyczy to również śmieci obecnych wewnątrz skupin krzewów, żywopłotów itp.

CPV: 90910000-9, 90610000-6, 77300000-3, 77314100-5, 77312000-1, 77314000-4, 90511000-2

Dokument nr: 8/ZO/2024

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2024r. o godz. 9:10.

Składanie ofert:
1) Ofertę należy złożyć na adres e-mail: zapytania@zozstargard.pl do 19.04.2024r. do godz. 9:00

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin realizacji umowy: 12 miesięcy tj. od dnia 16.05.2024r. do dnia 15.05.2025r.
2) Zleceniobiorca zobowiązany jest rozpocząć usługę w terminie wskazanym w umowie zgodnie z załączonym harmonogramem wykonywanych prac w Załączniku nr 9.
3) Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00-15:00.
3) Miejscem wykonania usługi są tereny zewnętrzne SPW ZOZ w Stargardzie przy ulicy Wojska Polskiego 27 oraz przy ulicy Staszica 16. Wykaz prac dla lokalizacji zawierają mapki stanowiące Załącznik nr 5 i 6 do zapytania ofertowego.

Wymagania:
2) Zapytanie ofertowe 8/ZO/2024 skierowane jest wyłącznie do Wykonawców, którzy zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 6 mają statut zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz do Wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek będących realizatorem zamówienia, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób społecznie marginalizowanych, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu
ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123) - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii, o której mowa w 94 ust. 1 pkt 6 Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u Wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
4) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5) Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej

Kontakt:
Postępowanie prowadzi: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Wojska Polskiego 27 pok. 001, 73-110 Stargard
Strona internetowa postępowania: https://zozstargard.pl/category/zamowienia-publiczne-2024/
Służbowy e-mail do korespondencji: zapytania@zozstargard.pl.
Godziny pracy: 7:25 -- 15:00 od poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.