Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa obiektów turystyki i rekreacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa obiektów turystyki i rekreacji

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wohyń
ul. Radzyńska 4
21-310 Wohyń
powiat: radzyński
+(48) 83 353 00 03, faks: +(48) 83 353 00 64, tel. 83 353 00 63, 83 353 07 69
przetargi@wohyn.home.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Wohyń
Wadium: ---
Nr telefonu: +(48) 83 353 00 03,
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa obiektów turystyki i rekreacji w Gminie Wohyń
4. Opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa obiektów turystyki i rekreacji
w Gminie
Wohyń":
- Budowa altany w Ossowie,
- Budowa altany w Branicy Suchowolskiej
4.2. Zakres zamówienia obejmuje:
- przygotowanie podbudowy, wykonanie utwardzenia z kostki brukowej,
- wykonanie i postawienie altany drewnianej wraz z wyposażeniem stół, dwie ławki,
4.3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w załączonej do zapytania dokumentacji
technicznej oraz przedmiarze robót.
Przedmiar robót załączony do Zapytania ofertowego ma charakter pomocniczy. Wykonawca
zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia
w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie
będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót
koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia
wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów
rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu.

CPV: 45211320-8

Dokument nr: RI.271.6.2024

Otwarcie ofert: 9.3.
Otwarcie ofert nastąpi w:
Gmina Wohyń,
ul. Radzyńska 4
21-310 Wohyń
pokój nr 8
dnia 26 kwietnia 2024 r. o godz. 13:30

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
9.1.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.:
Gmina Wohyń,
ul. Radzyńska 4
21-310 Wohyń
pokój nr 14 (sekretariat).
do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 13:00

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Godziny urzędowania Urzędu Gminy Wohyń:
w poniedziałki od 8:00 do 16:00, wtorek-piątek od 7:30 do 15:30
2. Tryb i rodzaj zamówienia
Postępowanie prowadzone będzie w formie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości
nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych. Do
niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź. zm.).
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3. Finansowanie
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz
Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji
w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie umowy o przyznaniu pomocy
Nr 02438-6935-UM0314430/23 z dnia 9.04.2024r.
4.4. Gwarancja
Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały. Warunki gwarancji opisuje § 7 wzoru
umowy.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające
z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień
z tytułu gwarancji.
4.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
6. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu.
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień
do
prowadzenia
określonej
działalności
gospodarczej
lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.2 Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są
powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między
podmiotem ubiegającym się o przyznanie pomocy lub pomocy technicznej lub
beneficjentem, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu,
lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy a wykonawcą,
polegające na:
6.2.1. uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
6.2.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
6.2.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub
pełnomocnika;
6.2.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa
w
linii
prostej,
pokrewieństwa
drugiego
stopnia
lub
powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia,
opieki lub kurateli;
6.2.5. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może
to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań
osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg Załącznika nr 2 do Zapytania
ofertowego.
6.3 Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu w oparciu wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań
osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg Załącznika nr 2 do Zapytania
ofertowego.
6.5 Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków zostaną
dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków
zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia". Oferta Wykonawcy, który nie
spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucona w postępowaniu.
7. Kryteria oceny ofert
7.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
7.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich
znaczenie:
L.p.KryteriumZnaczenie
procentowe
kryterium
1.Oferowana cena100%
Maksymalna liczba punktów, jakie
może otrzymać oferta za dane
kryterium
100 pkt
7.3. Zasady oceny kryterium "Oferowana cena" (C) - 100%.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów
otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według
następującego wzoru:
Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu
C= ----------------------------------------------------------------------- x 100
Cena badanej oferty
gdzie: C -ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.
7.4.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
8. Opis sposobu przygotowania oferty.
8.1. Ofertę należy przygotować w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę
sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz
dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
8.3. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
8.4. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej. Złożenie jej w innej
formie spowoduje jej odrzucenie.
8.5. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana
na adres wskazany w pkt 1 zapytania.
8.6. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz
oświadczenia:
8.6.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 11 Zapytania.
8.6.2. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich
wykonawców składających ofertę wspólną.
8.6.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia(dotyczy również wspólników spółki
cywilnej).
8.6.4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy
dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do
reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do
oferty.
8.6.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez
pełnomocnika.
8.7.
Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem /parafką osoby
upoważnionej.
8.8.
Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, ułożenie wszystkich
wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w zapytaniu oraz
ponumerowanie wszystkich stron oferty.
8.9.
Oferta wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym
opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego
opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres
Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Gmina Wohyń, ul. Radzyńska 4, 21-310 Wohyń
Oferta na ,,Budowę obiektów turystyki i rekreacji w Gminie Wohyń".
Nie otwierać przed 26 kwietnia 2024 r. godz. 13.30
8.10. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały wykonawcę
(w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu
składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona
rozpieczętowana i pracownicy zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie
wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu).
8.11. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do
złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub
wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem
nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być
opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio
dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
9.2.
W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do dnia 26 kwietnia
2024 r. do godz. 13:00 na adres Zamawiającego.
Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma
data i godzina wpływu oferty na adres Zamawiającego, a nie data jej wysłania
przesyłką pocztową czy kurierską.
10.
Wskazanie przesłanek odrzucenia oferty.
10.1. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
10.1.1. treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
10.1.2. została złożona przez podmiot:
10.1.2.1. niespełniający warunków udziału w postępowaniu;
10.1.2.2. powiązany osobo lub kapitałowo z Zamawiającym bądź występują
przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu
agresji
na
Ukrainę
oraz
służących
ochronie
bezpieczeństwa
narodowego,
10.1.3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
11.
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków.
11.1. W celu braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć
następujące dokumenty:
Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym oraz
oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania
wspieraniu
agresji
na
Ukrainę
oraz
służących
ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) wg załącznika nr 2 do Zapytania
Ofertowego
11.2. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
12.
Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego
zapytania ofertowego.
12.1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN.
12.2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
13.
Opis sposobu obliczania ceny.
13.1. Na druku oferty załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego należy podać całkowitą cenę
ofertową (brutto) obejmującą realizację całego zamówienia w złotych polskich (PLN),
wraz z podaniem stawki podatku VAT.
13.2. Wykonawca
obliczy
cenę
ofertową
w
oparciu
o
informacje
zawarte
w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty
i składniki niezbędne do wykonania zamówienia.
13.3. Wszelkie
obliczenia
należy
dokonać
z
dokładnością
do
pełnych
groszy
(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT
i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza
i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
13.4. Jeżeli cena podana w formularzu oferty liczbą nie będzie odpowiadać cenie podanej
słownie, Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę podaną słownie przyjmując za
cenę wyjściową - cenę netto podaną słownie.
14.
Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, osoby upoważnione do
kontaktu.
14.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu
ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 467),
osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), z wyjątkiem oferty oraz oświadczeń
i dokumentów wymienionych w pkt 11 zapytania ofertowego (oferta oraz
oświadczenie stanowiące załącznik nr 2) składane są w oryginale, a dokumenty
potwierdzające, należyte wykonanie zamówienia w oryginale lub kserokopii za
zgodność z oryginałem.
14.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za
pomocą faksu lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron,
niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
15.
Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru
przez Zamawiającego wykonawcy danego zadania bez wyboru żadnej z ofert.
17.
Pozostałe informacje.
17.1. Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem składnia ofert,
jeżeli w zmienionym zapytaniu ofertowym przedłużony zostanie termin składania
ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, o ile przedłużenie tego
terminu jest konieczne z uwagi na istotną zmianę zapytania ofertowego
polegającego w szczególności na zmianie:
a) opisu zadania,
b) warunków udziału w postępowania w sprawie wyboru przez
beneficjenta
wykonawcy zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo finansowym operacji lub
sposobu oceny spełnienia danego warunku w postępowaniu,
c) kryterium oceny ofert.
17.2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej
cenie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
dotyczących ceny.
17.3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
17.4. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od
dnia upływu terminu składania oferty.
17.5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących złożonej oferty. Zamawiający i Wykonawca nie mogą prowadzić
negocjacji dotyczącej treści złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany
jej treści.
17.6. W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację
przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia
zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.
17.7. Podpisanie
i
godzinie
umowy
nastąpi
podpisania
w
umowy,
siedzibieZamawiającego.
Wykonawcapowiadomiony
O
terminie
zostanie
za
pośrednictwem poczty elektronicznej przed planowanym podpisaniem umowy.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się
Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego
traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy).
17.8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest
złożyć
zamawiającemu
przed
podpisaniem
umowy
kosztorys
ofertowy
z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym. Kosztorys
ofertowy będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w
przypadku odstąpienia od umowy, dozwolonej zmiany umowy w zakresie
dotyczącym przedmiotu zamówienia lub rezygnacji zamawiającego z wykonania
części przedmiotu umowy, a podane stawki w przypadku wystąpienia robót
zamiennych.
17.9. W
przypadku
zaistnienia
sytuacji
związanej
z
potrzebą
dokonania
stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się
możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
17.10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
a) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku
wystąpienia
niekorzystnych
warunków
atmosferycznych
(opady
deszczu)
powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót
budowlanych na zewnątrz, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie
dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego
pisemnie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle
dni, przez ile trwało ich wstrzymanie;
b) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku
wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia
niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które
nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: klęski żywiołowe,
strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi
występowania okoliczności siły wyższej,
c) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku
skierowania
przez
Zamawiającego
do
Wykonawcy
pisemnego
żądania
wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub
wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot
zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie
zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,
odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót
budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
d) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku
wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w
dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami
zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o
ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
e) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku
wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, zmian,
powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących
przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi
organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez
właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian
nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy
zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
umowy,
g)
Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie
zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności
niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego
wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym
zadaniem stało się zbędne.
h)
Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie
zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania
danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych
dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek
wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia
umowy, przy czym wykonanie:
-
tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie
kosztów dla beneficjenta lub
-
danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania
tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości.

Uwagi:
16.
Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wohyń, ul. Radzyńska 4;
21-310 Wohyń, tel. 83 353 00 03.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów
Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
7. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych.
8. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
9. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
11. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie
Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są
wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
12. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy
wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do
protokołu,
Administrator
nie
udostępnia
tych
danych
zawartych
w
protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.
2 Rozporządzenia.
13. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać
od
osoby,
której
dane
dotyczą,
wskazania
dodatkowych
informacji
mających
w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania
o udzielenie zamówienia.
14. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
15. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie
podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
14.3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Zbigniew Teleszko, Barbara Gabryszuk
e-mail: przetargi@wohyn.home.pl tel. 83 353 00 63, 83 353 07 69

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.