Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lubaczów
ul. Jasna 1
37-600 Lubaczów
powiat: lubaczowski
tel.: 016-6321684 wew. 19 fax.: 017-7173655, tel.: (16) 632 16 84 faks: (17) 717 36 55
m.kierepka@gminalubaczow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lubaczów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 016-6321684 we
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie usługi poniżej progu 130 000 PLN netto
dla zadnia pn.: ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Lubaczów"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
1. Przedmiotem zamówienia jest zbieranie, transport i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z gospodarstw rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności z terenu Gminy Lubaczów w łącznej ilości 130,322 Mg.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
a) Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) Uporządkowanie miejsca wykonania usługi,
c) Pakowanie,
d) Ważenie,
e) Załadunek,
f) Transport odpadów niebezpiecznych z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania;
g) Rozładunek i zdeponowanie wraz z poniesieniem kosztów unieszkodliwiania na składowisku odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest,
h) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
a. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),
b. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (teks jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 399),
Sprawę prowadzi: Mariusz Kierepka , tel.: 016-6321684 wew. 19 fax.: 017-7173655, email m.kierepka@gminalubaczow.pl, pokój nr 14
c. Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 54),
d. Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz. U. 2022 poz. 2147 ze. zm.),
e. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649) zmienionego Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2010 nr 162 poz. 1089)
f. Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005 nr 216 poz. 1824).
g. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8., poz.31).
3. Wykonawca przekaże odpady na składowisko uprawnione do przyjmowania tego typu odpadów, które potwierdzi przyjęcie odpadów na karcie przekazania odpadów.
4. Końcowe wynagrodzenie Wykonawcy za usuwanie wyrobów zawierających azbest ustalone zostanie na podstawie faktycznej ilości wykonanych usług i ceny jednostkowej podanej w ofercie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Całkowity koszt wykonania zamówienia nie może przekroczyć łącznych środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Umowa zostanie zawarta do wysokości kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu Przedmiotu Umowy poprzez jego zmniejszenie, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację Przedmiotu Umowy na poziomie nie niższym niż 70 % wielkości Przedmiotu Umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie należne mu wyłącznie z tytułu wykonanej części Przedmiotu Umowy w zmniejszonym zakresie.
6. Zamawiający na podstawie art. 455 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zastrzega sobie możliwość zlecenia usług dodatkowych.
7. Wykonawca dokona zgłoszenia na 7 dni przed rozpoczęciem prac do: Nadzoru Budowlanego, Inspekcji Pracy oraz Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej {z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz.649)}.
8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie kompleksowego obrotu odpadami azbestowymi.
9. Transport odpadów azbestowych powinien być wykonywany samochodami do tego przystosowanymi będących w posiadaniu firmy - wyspecjalizowany sprzęt do odbioru i ważenia odpadu na każdym etapie ich wytwarzania {zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 14.10.2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program u szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów oraz art. 84 i 85ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz.2200 z późn. zm)}.
10. Wykonawca otrzyma z chwilą podpisania umowy wykaz nieruchomości, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest.

Dokument nr: GPS.6230.4.2024

Składanie ofert:
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, KRYTERIA OCENY OFERT
1. Pisemną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23.04.2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 4 (sekretariat) w zamkniętych kopertach zaadresowanych do zamawiającego oraz oznaczonych: ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności z terenu Gminy Lubaczów".

Miejsce i termin realizacji:
11. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właścicieli nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 31.08.2024 r.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie: od 15.05.2024 r.
Sprawę prowadzi: Mariusz Kierepka , tel.: 016-6321684 wew. 19 fax.: 017-7173655, email m.kierepka@gminalubaczow.pl, pokój nr 14
Zakończenie: do 31.08.2024 r.

Wymagania:
Zamawiający udziela niniejszego zamówienia w trybie zapytania ofertowego bez obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm). Mając na uwadze zachowanie zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, bezstronność i obiektywizm Zamawiający stosuje niektóre przepisy tej ustawy oraz rozporządzeń wykonawczych do niej, pozwalające wyłonić ofertę dla niego najkorzystniejszą.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania lub sporządzonym na jego podstawie.
Oferta powinna być:
a) opatrzona pieczątką firmową,
b) posiadać datę sporządzenia,
c) zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, numer faks (jeżeli dotyczy),
d) adres e - mail (jeżeli dotyczy),
e) podpisana przez Wykonawcę.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: kopie potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" niezbędnych aktualnie obowiązujących dokumentów i zezwoleń wydanych na podstawie ustawy o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 699), w tym m.in.:
a) zawiadomienie marszałka województwa o nadaniu numeru rejestrowego wynikającego z wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami,
b) zezwolenia na unieszkodliwienie azbestu, lub równoważne uprawnienie (np. pozwolenie zintegrowane) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. Zamawiający dopuszcza, że Wykonawca nie będzie posiadać w/w zezwolenia. W takim przypadku Wykonawca musi przedstawić aktualną umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych lub składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne posiadającym wydzielona część na składowanie odpadów zawierających azbest, działającym zgodnie z obowiązującym prawem, która w jednoznaczny sposób określa gotowość składowiska do przyjęcia odpadów od Wykonawcy,
c) podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 4.
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,zmiana" lub ,,wycofanie" oraz nazwą postępowania.
2. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena oferty uwzględniająca zakres całego zadania - 100 % liczona zgodnie z algorytmem
Ilość pkt = najniższa zaoferowana cena/ cena oferty badanej x 100 pkt - max 100 pkt
3. Ocena ofert i wybór oferty najkorzystniejszej zostaną dokonane niezwłocznie, a wyniki zostaną przesłane Wykonawcom, chyba że koniecznym okaże się uzyskanie wyjaśnień Wykonawców dotyczących treści złożonych ofert.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Uwagi:
VII. KLAUZULA INFORMACYJNA.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora. Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Lubaczów, który mieści się pod adresem: ul. Jasna 1 37-600 Lubaczów.
b) Wszelkie informacje i działania osoby, której dane dotyczą można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych wysyłając e-mail na adres: iod_ug_lubaczow@lubaczow.com.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie swoich danych osobowych uniemożliwi Pani/Panu udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Sprawę prowadzi: Mariusz Kierepka , tel.: 016-6321684 wew. 19 fax.: 017-7173655, email m.kierepka@gminalubaczow.pl, pokój nr 14
VI. DODATKOWE INFORMACJE
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udzielają:
1) Mariusz Kierepka, pok. nr 14, tel. 16 632 16 84,
e-mail: m.kierepka@gminalubaczow.pl
Sprawę prowadzi: Mariusz Kierepka , tel.: 016-6321684 wew. 19 fax.: 017-7173655, email m.kierepka@gminalubaczow.pl, pokój nr 14

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.