dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana nawierzchni korytarza na piętrze na antypoślizgową |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Godzianów ul. Klonowa 5 96-126 Godzianów powiat: skierniewicki tel. 46 831-11-20, fax. 46 831-15-58, inwestycje@godzianow.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Godzianów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 46 831-11-20, f |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na: Wymiana nawierzchni korytarza na piętrze na antypoślizgową w budynku Urzędu Gminy w Godzianowie (ul. Klonowa 5, 96-126 Godzianów) III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wykładziny podłogowej przemysłowej (75 m2 +/- 1 m2) oraz listwy cokołowej w kolorze kontrastowym (44,5 m2 +/- 1 m2) wraz z przygotowaniem podłoża (gruntowanie, wylewka samopoziomująca). Wykładzina powinna mieć powierzchnię antypoślizgową, która zachowuje swoje parametry również w trudnych warunkach atmosferycznych. 1Powinna być wykonana w kontrastujących barwach w stosunku do otoczenia. Przy założeniu że ściany są w kolorze jasny szary. Minimalny poziom kontrastu nie powinien być mniejszy niż 30 % w skali LRV Wykładzina nie może powodować zjawiska olśnienia, mieć słabe właściwości odblaskowe. Wykładzina powinna mieć jednolitą barwę, bez wzorów lub o wzorach o kontraście kolorystycznym mniejszym od LRV =20. 5. Zadanie jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" projektu pod nazwą: ,,Dostępna przestrzeń publiczna", określona we wniosku numer DPP/00149/2023, Umowa nr PPA/000005/05/D. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji, funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. CPV: 45432100-5, 45100000-8 Dokument nr: GRZP.271.20.2024 Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Godzianowie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 09:00 osobiście lub kurierem lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub e-mail na adres: inwestycje@godzianow.pl lub za pośrednictwem skrzynki podawczej na platformie E-PUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego 000535474/skrytka. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy złożyć skan podpisanego dokumentu lub dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. 2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu opatrzonym napisem: Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Wymiana nawierzchni korytarza na piętrze na antypoślizgową w budynku Urzędu Gminy w Godzianowie (ul. Klonowa 5, 96-126 Godzianów)" jeżeli będzie składana w formie innej niż droga elektroniczna. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 21.06.2024 r. Wymagania: II. TRYB POSTĘPOWANIA Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, 1720) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zaleca się przed wycenieniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na własną rękę. V. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo- ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, 2) kartę katalogową lub/i specyfikację techniczną proponowanego materiału, 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę pranego/adwokata lub Wykonawcę, 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę pranego/adwokata lub Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do wyjaśnień złożonej oferty, w tym wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny. 4. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia (powiększonej o podatek od towarów 3i usług) lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień w tym złożenie dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 6. Zapytanie ofertowe prowadzone jest na stronie internetowej Zamawiającego http://godzianow.bipst.pl/m,15,zamowienia-publiczne.html 7. Notatkę z przeprowadzonego zapytania ofertowego Zamawiający udostępni na stronie o której mowa w pkt. 6. 8. W związku, że prace prowadzone będą w budynku Urzędu Gminy w Godzianowie Zamawiający zastrzega obowiązek prowadzenia robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Urzędu. VI. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Kryterium oceny ofert - cena 100% 2. Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego zamówienia określonego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (dwóch miejsc po przecinku). 3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę całkowitą za wykonanie przedmiotu zamówienia. 45. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W przypadku ponownego złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie usługi wdanej lokalizacji, Zamawiający powtórzy procedurę o której mowa powyżej. UWAGA - Brak przedstawienia oferty dodatkowej będzie skutkował odrzuceniem oferty. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. 4. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 5. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż język polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. 7. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. W przypadku gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 59. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu. 10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania z oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie rozpatrzona. 4. Zamawiający otworzy i oceni złożone oferty - nie wcześniej niż po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. IX. WYJAŚNIENIA ORAZ UZUPEŁNIENIE OFERTY 1. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw i ich uzupełnienia. 2. Jeżeli zaoferowana cena będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będzie budziła wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się 6do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu będzie spoczywać na Wykonawcy. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień, o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4. Zapytanie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert w przewidzianym zapytaniu ofertowym. Zmiana oraz treść pytań wraz z wyjaśnieniami zostaną przesłane do wykonawców, którzy otrzymali niniejsze zapytanie ofertowe. XI. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY 1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. 2. Postanowienia zawarte w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom. 3. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy oświadczeniem zawartym w treści Zapytania ofertowego. XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PRZED ZAWARCIEM UMOWY Zamawiający poinformuję Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o terminie zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do dnia podpisania umowy. XIII. INFORMACJE KOŃCOWE 71. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy ze względu na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana do wykonawców. 5. Zamawiający najpierw zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Zapytaniu warunki oraz która nie podlega odrzuceniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionym kryterium oceny ofert. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO XIV. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Godzianów ul. Klonowa 5, 96-1126 Godzianów, tel. 46 831-11-20 faz. 46 831-15-58; ? z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Godzianów można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy GRZP.271.20.2024 prowadzonym w oparciu o art. 4 8pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm./; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1330); ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących wynika z faktu realizacji przez Zamawiającego zadania publicznego (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO); ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? prawo wniesienia sprzeciwu w oparciu o art. 21 RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; Kontakt: OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Agnieszka Kalska, Jacek Leśniewicz, tel. 46 831-11-20, e-mail inwestycje@godzianow.pl, w godzinach pracy Urzędu. |
© eurobudowa.pl 2004-2024