Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana nawierzchni korytarza na piętrze na antypoślizgową

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana nawierzchni korytarza na piętrze na antypoślizgową

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Godzianów
ul. Klonowa 5
96-126 Godzianów
powiat: skierniewicki
tel. 46 831-11-20, fax. 46 831-15-58,
inwestycje@godzianow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Godzianów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 46 831-11-20, f
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na:
Wymiana nawierzchni korytarza na piętrze na antypoślizgową w budynku Urzędu
Gminy w Godzianowie (ul. Klonowa 5, 96-126 Godzianów)
III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wykładziny podłogowej
przemysłowej (75 m2 +/- 1 m2) oraz listwy cokołowej w kolorze kontrastowym
(44,5 m2 +/- 1 m2) wraz z przygotowaniem podłoża (gruntowanie, wylewka
samopoziomująca).
Wykładzina powinna mieć powierzchnię antypoślizgową, która zachowuje swoje
parametry również w trudnych warunkach atmosferycznych.
1Powinna być wykonana w kontrastujących barwach w stosunku do otoczenia.
Przy założeniu że ściany są w kolorze jasny szary. Minimalny poziom kontrastu
nie powinien być mniejszy niż 30 % w skali LRV Wykładzina nie może
powodować zjawiska olśnienia, mieć słabe właściwości odblaskowe. Wykładzina
powinna mieć jednolitą barwę, bez wzorów lub o wzorach o kontraście
kolorystycznym mniejszym od LRV =20.
5. Zadanie jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna
przestrzeń publiczna" projektu pod nazwą: ,,Dostępna przestrzeń publiczna",
określona we wniosku numer DPP/00149/2023, Umowa nr PPA/000005/05/D.
6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia,
wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do
konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową
i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej
parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych),
identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie
dopuszcza
rozwiązania
równoważne
zgodne
z
danymi
technicznymi
i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania
równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie
gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji, funkcjonalnie
możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez
zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie
spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku,
Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego
opisem lub normami.

CPV: 45432100-5, 45100000-8

Dokument nr: GRZP.271.20.2024

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Godzianowie do
dnia 19.04.2024 r. do godz. 09:00 osobiście lub kurierem lub za pośrednictwem
operatora pocztowego lub e-mail na adres: inwestycje@godzianow.pl lub za
pośrednictwem skrzynki podawczej na platformie E-PUAP. Adres Elektronicznej
Skrzynki Podawczej Zamawiającego 000535474/skrytka. W przypadku składania
ofert drogą elektroniczną należy złożyć skan podpisanego dokumentu lub
dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę
i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym
opakowaniu opatrzonym napisem: Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Wymiana
nawierzchni korytarza na piętrze na antypoślizgową w budynku Urzędu Gminy
w Godzianowie (ul. Klonowa 5, 96-126 Godzianów)" jeżeli będzie składana
w formie innej niż droga elektroniczna.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 21.06.2024 r.

Wymagania:
II.
TRYB POSTĘPOWANIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku
stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, 1720) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zaleca się przed wycenieniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na
własną rękę.
V.
DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące
dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo- ofertowy - wg.
załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) kartę katalogową lub/i specyfikację techniczną proponowanego
materiału,
3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być
załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza lub radcę pranego/adwokata lub Wykonawcę,
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy
ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę
pranego/adwokata lub Wykonawcę.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przesłanej oferty
oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym fakcie
Wykonawcę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do wyjaśnień
złożonej oferty, w tym wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny.
4. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu
zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania
przedmiotu
zamówienia
zgodnie
z
wymaganiami
określonymi
przez
Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest
niższa o 30% od wartości zamówienia (powiększonej o podatek od towarów
3i usług) lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert Zamawiający
zwraca się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w
określonym terminie wyjaśnień w tym złożenie dowodów dotyczących elementów
oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia,
bierze pod uwagę obiektywne czynniki.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na
Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień,
nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena
wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco
niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
6. Zapytanie ofertowe prowadzone jest na stronie internetowej Zamawiającego
http://godzianow.bipst.pl/m,15,zamowienia-publiczne.html
7. Notatkę z przeprowadzonego zapytania ofertowego Zamawiający udostępni na
stronie o której mowa w pkt. 6.
8. W
związku,
że
prace
prowadzone
będą
w
budynku
Urzędu
Gminy
w Godzianowie Zamawiający zastrzega obowiązek prowadzenia robót w sposób
jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Urzędu.
VI.
KRYTERIA OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert - cena 100%
2. Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe
za realizację całego zamówienia określonego w załączniku nr 1 do zapytania
ofertowego podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza
(dwóch miejsc po przecinku).
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania
przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie
koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz
wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą
cenę całkowitą za wykonanie przedmiotu zamówienia.
45. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając
oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach. W przypadku ponownego złożenia ofert dodatkowych
o takiej samej cenie usługi wdanej lokalizacji, Zamawiający powtórzy procedurę
o której mowa powyżej.
UWAGA - Brak przedstawienia oferty dodatkowej będzie skutkował odrzuceniem
oferty.
VII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do zapytania.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób
czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym.
4. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie.
5. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż język polski zobowiązany
jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą
brane pod uwagę.
7. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie
pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie
wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać
dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem.
8. W przypadku gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona
poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
59. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.
10.
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania z oferta
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie
rozpatrzona.
4. Zamawiający otworzy i oceni złożone oferty - nie wcześniej niż po upływie terminu
wyznaczonego na ich składanie. Zamawiający nie przewiduje publicznego
otwarcia ofert.
IX.
WYJAŚNIENIA ORAZ UZUPEŁNIENIE OFERTY
1. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących
treści
złożonej
oferty,
treści
oświadczeń,
dokumentów,
pełnomocnictw i ich uzupełnienia.
2. Jeżeli zaoferowana cena będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu
zamówienia lub będzie budziła wątpliwości co do możliwości wykonania
przedmiotu
zamówienia
zgodnie
z
wymaganiami
określonymi
przez
Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się
6do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących
wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny
lub kosztu będzie spoczywać na Wykonawcy.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień, o których
mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi
dowodami potwierdzi, że zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia.
4. Zapytanie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert
w
przewidzianym
zapytaniu
ofertowym.
Zmiana
oraz
treść
pytań
wraz
z wyjaśnieniami zostaną przesłane do wykonawców, którzy otrzymali niniejsze
zapytanie ofertowe.
XI.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
1. Zamawiający
zawrze
umowę
z
Wykonawcą
na
warunkach
określonych
w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania
ofertowego.
2. Postanowienia zawarte w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.
3. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy oświadczeniem zawartym w treści
Zapytania ofertowego.
XII.
INFORMACJE
O
FORMALNOŚCIACH,
JAKIE
MUSZĄ
ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PRZED ZAWARCIEM UMOWY
Zamawiający poinformuję Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza o terminie zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do dnia
podpisania umowy.
XIII.
INFORMACJE KOŃCOWE
71. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie
przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Zamawiający
zastrzega
sobie
unieważnienia
postępowania
bez
podania
przyczyny.
3. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy ze względu na fakt, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty
dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
4. Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
zostanie
przesłana
do
wykonawców.
5. Zamawiający najpierw zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej
oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni
wszystkie postawione w niniejszym Zapytaniu warunki oraz która nie podlega
odrzuceniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów w wyżej wymienionym
kryterium oceny ofert.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
XIV.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
?
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Godzianów ul.
Klonowa 5, 96-1126 Godzianów, tel. 46 831-11-20 faz. 46 831-15-58;
?
z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Godzianów można
kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail:
iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby;
?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego numer sprawy GRZP.271.20.2024 prowadzonym w oparciu o art. 4
8pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z
2023 r., poz. 1605 ze zm./;
?
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r.
poz. 1330);
?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia,
a
jeżeli
czas
trwania
umowy
przekracza
4
lata,
okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
?
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących wynika z faktu realizacji przez Zamawiającego zadania
publicznego (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO);
?
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
? prawo wniesienia sprzeciwu w oparciu o art. 21 RODO;
?
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

Kontakt:
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobą
ze
strony
Zamawiającego
upoważnioną
do
kontaktowania
się
z Wykonawcami jest: Agnieszka Kalska, Jacek Leśniewicz, tel. 46 831-11-20, e-mail
inwestycje@godzianow.pl, w godzinach pracy Urzędu.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.