Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zarządzanie zasobami wodnymi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zarządzanie zasobami wodnymi

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dąbrowa
Ks. prof. Józefa Sztonyka 56
49-120 Dąbrowa
powiat: opolski
fundusze@gminadabrowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914054
Województwo: opolskie
Miasto: Dąbrowa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Zarządzanie zasobami wodnymi", w ramach PROW 2014-2020
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", w zakresie następujących części:
Część 1: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działkach 210/1, 210/2, 211"
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 1: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działkach 210/1, 210/2, 211" - Program funkcjonalno - użytkowy, zwany dalej ,,PFU dla Części 1"
2) załącznik nr 9 - opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", w zakresie następujących części:
Część 2: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działce nr 216"
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 2: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działce nr 216" - Program funkcjonalno - użytkowy, zwany dalej ,,PFU dla Części 2"
2) załącznik nr 9 - opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa
w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", w zakresie następujących części:
Część 3: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Lipowej na działce nr 64"
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 3: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Lipowej na działce nr 64" - Program funkcjonalno - użytkowy, zwany dalej ,,PFU dla Części 3"
2) załącznik nr 9 - opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", w zakresie następujących części:
Część 4: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Skarbiszowie na dz. nr 163"
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 4: ,,Przebudowa zbiornika retencyjnego w Skarbiszowie na dz. nr 163" - Program funkcjonalno - użytkowy, zwany dalej ,,PFU dla Części 4"
2) załącznik nr 9 - opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym
w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.

CPV: 45246000-3, 71000000-8, 45000000-7,71300000-1,71320000-7,45200000-9,45240000-1,45100000-8,45110000-1,71322000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00282042, OR.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa
2.W sytuacjach awaryjnych w szczególności w przypadku braku działania platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z wyłączeniem złożenia oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przesłanie jej za pośrednictwem Platformy Zakupowej). W takim przypadku komunikacja odbywa się za pomocą adresu: fundusze@gminadabrowa.pl
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
4.Za datę przekazania(wpływu) ww. dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez zamieszczenie ich na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6.Zamawiający, zgodnie z Rozp. Prezesa RM z dn. 30.12.2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania... (Dz.U. z 2020r.poz. 2452),określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7.Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8.Zalecenia:
-formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "Obw. Prezesa RM z dn.9.11.2017 w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych",
- Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
- w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; .7Z
- wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie,
- Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB,
- ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,
9. Pozostałe wymagania zostały opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Dąbrowa z siedzibą Ul. Ks. Prof. J. Sztonyka 56, 49-120 Dąbrowa;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dąbrowa: e-mail: ido@efigo.pl lub kontakt listowny: Urząd Gminy Dąbrowa, Ul. Ks. prof.
J. Sztonyka 56, 49-120 Dąbrowa;
3. dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art.18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie art.78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo do:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień Publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914054
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.