Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Klub im. Jana Kiepury
ul. Będzińska 65
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
tel. 327883360
7sekretariat@kiepura.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 327883360
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE W CELU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy Sosno Ska Party
w dniu 29.06.2024 r. Sosnowiec Energetyczne Centrum Kultury
Rozdział II
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy Sosno Ska
Party w dniu 29.06.2024 r. Sosnowiec Energetyczne Centrum Kultury
Nazwa imprezy: Sosno Ska Party
Data imprezy: 29.06.2024 r.
Czas trwania imprezy: 15.00 - 24.00
Czas realizacji: 28.06.2024 r. od godz. 7.00 29.06.2024 r. do zakończenia imprezy
Gotowość terenu imprezy: 29.06.2024 od godz. 7.00
Przewidywana ilość osób 700,00
Charakter imprezy: impreza biletowana
Wykonawca zobowiązany jest do:
- Dostarczeniu na miejsce koncertu sceny o wymiarach min. 6 x 8 m - wysokość sceny od podłoża do blatu
min. 1,50 m z barierkami ochronnymi na wysokość 1,5 m z tyłu i po bokach. Scena musi posiadać
podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową o wytrzymałości 500 kg/m2, potwierdzoną
atestem / certyfikatem. Po jednej stronie sceny należy zamontować schody o szerokości 2 m z barierkami.
Scena i dach powinny być uziemione oraz zmontowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa (odciągi
/ balasty etc.). Wszystkie podesty (riser'y) muszą być wysłonięte od frontu czarnym materiałem, tak
aby patrząc od frontu sceny nie było widać srebrnych elementów konstrukcyjnych riser'ów,. Tył
sceny o szerokości 100 cm i długości całej sceny podniesiony o 30 cm względem reszty.
2-- Tył
oraz boki
sceny muszą
być zabezpieczone
barierkami, schodów wraz z barierkami
Wejście
nanajlepiej
scenę
musiznajdowały
być
zbudowane
z atestowanymi
atestowanej
konstrukcji
bocznymi,
aby
się ,,od strony"
garderoby,
- Wszystkie połączenia na scenie muszą być wykonane za pomocą przewodów symetrycznych dobrej
jakości zakończonych końcówkami renomowanej marki,
- Prowadzenie przewodów musi być wykonane w sposób przemyślany i schludny. Niedopuszczalne
jest prowadzenie przewodów środkiem sceny oprócz tych, które są niezbędne - w takim wypadku
przewody muszą być zabezpieczone taśmą typu GAFFA lub czarnymi najazdami kablowymi o niskim
profilu,
- WSZYSTKIE URZĄDZENIA WISZĄCE W OBRĘBIE SCENY MUSZĄ BYĆ ZAMOCOWANE ZA POMOCĄ
ATESTOWANYCH HAKÓW ORAZ LINEK ZABEZPIECZAJĄCYCH ,,SAFETY"
- W czasie prób i koncertu wymagana jest obecność doświadczonej ekipy technicznej odpowiedzialnej
za obsługę koncertu,
Ponadto Zamawiający wymaga:
a) Okarowania sceny: horyzont z czarnego materiału oraz boki z plandeki.
b) Aby scena miała podwieszany dach o wymiarach odpowiadających wymiarom sceny, z
plandeką w kolorze czarnym lub granatowym o obciążalności minimum 4 ton. Preferowana jest
kratownica do budowy zadaszenia o wymiarach minimum 85 cm x 65 cm.
c) Zamontowania dodatkowych kratownic o szerokości 10 m (krata minimum 60 x 40) do
podwieszenia oświetlenia
d) Zamontowania spiętych ze sceną wieży nagłośnieniowych o wysokości 10 m
i szerokości min 2,00 m. lub wingów wychodzących poza obrys sceny umożliwiających
zainstalowanie nagłośnienia.
e) Usytuowania stanowiska frontowego dla mikserów posadowionych w osi sceny
w odległości maksymalnie 30 m od sceny (stanowisko dla realizatora światła i dźwięku): system
szerokość minimum 4 m, głębokość minimum 4 m, posiadający zadaszony plandekami na
wysokości minimum 2,0 m od podłoża.
f) Zapewnienia ścieżki komunikacyjnej odgrodzonej płotkami ochronnymi (tunel) dającej
możliwość swobodnego poruszania się pomiędzy sceną a stanowiskiem realizatorów FOH.
g) Pełnego montażu sceny i instalacji urządzeń scenicznych oraz zaplecza scenicznego.
h) Utrzymania urządzeń scenicznych w pełnej funkcjonalności w toku całej imprezy.
i) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu nagłośnieniowego zgodnego z riderami technicznym,
który stanowią załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, a ponadto pełnej instalacji wszystkich
urządzeń nagłośnieniowych i obsługi tych urządzeń podczas koncertu przez profesjonalną
ekipę nagłośnieniową (minimum 2 akustyków oraz kierownik sceny i osoby do pomocy przy
rozładunku, załadunku oraz montażu sprzętu zespołów). Wszelkie zmiany / odstępstwa od
riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami dźwięku zespołów nie później niż na
7 dni przed datą koncertu.
j) Zapewnienia podestów scenicznych i nagłośnienia dwóch zestawów perkusyjnych.
k) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu oświetleniowego zgodnego z załącznikiem nr 3 do
zapytania.
l) Dostarczenia na imprezę agregatu prądotwórczego dla nagłośnienia i oświetlenia w postaci gniazda
trójfazowego 3 x 200 A / 230 V o zabezpieczeniu nie mniejszym niż 200 A na fazę, a ponadto paliwa
do agregatu niezbędnego dla przeprowadzenie całej imprezy (w przypadku braku agregatu jest
możliwość skorzystania z energii elektrycznej Zamawiającego niezbędne będzie jednak
zabezpieczenie kabla o długości ok. 350 metrów wyposażoną we wtyczkę kompatybilną z gniazdem
32 A i uiszczenie dodatkowej opłaty ryczałtowej za zużycie energii elektrycznej w wysokości
1000,00 zł.
m) Dostarczenia i montażu na miejscu imprezy 2 garderób dla artystów, o wymiarach min. 3m x
6m. oraz 2 garderób o wymiarach min. 3m x 3m. Garderoby zostaną zlokalizowane
bezpośrednio za sceną w odległości nie większej niż 20 m od sceny. Wszystkie garderoby muszą
mieć jeden kolor Zamawiający wymaga aby każda garderoba była oświetlona. W skład
3wyposażenia garderób wchodzą: 44 krzesła, 4 stoły, 4 wieszaki, 4 kosze na śmieci,. W każdej
garderobie należy zapewnić dostęp do energii elektrycznej.
n) Zdemontowania całej infrastruktury scenicznej wraz z zapleczem bezpośrednio po
zakończeniu imprezy.
o) Montażu oraz kompleksowej instalacji całej infrastruktury scenicznej nie później niż do godz. 7.00
w dniu 29 czerwca 2024 roku.
p) Nieograniczonego udostępnienia sceny i garderób Zamawiającemu i artystom od godz.
7.15 w dniu 29.06.2024. aż do momentu zakończenia imprezy.
q) Zapewnienia obsługi technicznej zainstalowanej sceny i garderób przez cały czas trwania imprezy
i prób przedkoncertowych.
r) Zapewnienia elektryka, realizatora dźwięku FOH, realizatora dźwięku MON, realizatora światła oraz
techników scenicznych przez cały okres trwania imprezy (w tym podczas prób).
s) Zagwarantowania, że osoby wskazane w pkt d i e będą ściśle współpracować z obsługą techniczną
artystów / zespołów w celu szybkiego montażu świateł, nagłośnienia, sprzętu backline,
przeprowadzenia prób i koncertów zgodnie z programem imprezy.
t) Zapewnienia kierownika sceny.
u) Dostarczenia dwóch zestawów perkusyjnych zgodnych z riderami zespołów.
Wykonawca zobligowany jest wykonać usługę w taki sposób, aby impreza została przeprowadzona bez
jakichkolwiek przeszkód technicznych.
Plan imprezy
- 28.06.2024 r. od godz. 7.00 prace techniczne, montaż infrastruktury imprezy.
- 29.06.2024 r. godz. 7.30 - 13.00 - próby
- 29.06.2024 r. godz. 14.00 - otwarcie bram dla publiczności
- 29.06.2024 r. godz. 15.00 - rozpoczęcie imprezy
- 29.06.2024 r. godz. 24.00 - zakończenie imprezy i rozejście się publiczności
- 30.06.2024 r. godz. 1.00 - początek demontażu infrastruktury
Band
Show Load in Soundcheck
Backline set
Flaming Heart 15:00-15:4512:15-12:3012:30-13:00A
Las Melinas16:00-16:457:45-8:008:00-8:30B
Samostalni
Referenti17:00-17:459:15-9:309:30-10:00A
Podwórkowi
Chuligani18:00-19:008:30-8:458:45-9:15B
Rocksteady
Conspiracy19:15-20:1511:30-11:4511:45-12:15A
Beer Beer
Orchestra20:30-21:4510:45-11:0011:00-11:30B
Alpheus & The 22:00-23:4510:00-10:1510:15-10:45A
4Utopians
1.1. Informacje dodatkowe
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługę dostawy, montażu sceny,
nagłośnienia i oświetlenia na co najmniej 5 imprezach o podobnym charakterze.

CPV: 79952000-2

Dokument nr: 1/IV/24/ZP

Składanie ofert:
Rozdział VII
INFORMACJE O MIEJSCU, TERMINIE SKŁADANIA OFERT
1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć u Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznej poczty na adres
7sekretariat@kiepura.pl do dnia 19.04.2024 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 28.06.2024 r. - 30.06.2024 r.

Wymagania:
2. TRYB ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710,
z późniejszymi zmianami) prowadzone z wyłączeniem jej przepisów.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z zapisami
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych, (dalej:
,,Regulamin").
Rozdział III
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
1. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY
1.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do
wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z
późn. zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej
,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
53) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w punkcie 1.1.
1.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie punktu 1.1. Zamawiający odrzuca ofertę
takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej
negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a
także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do
udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
1.4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie punktu 1.1., które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
1.5. Oświadczenie w w/w zakresie Wykonawca składa na zapytaniu ofertowym (punkt 5).
Rozdział IV
WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
2.1. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny
dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy
umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego i zostać sporządzona wg formularza
ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.
4. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej.
5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego.
6. Poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane
własnoręcznym podpisem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy.
7. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub przedłożenie oferty wariantowej skutkuje
odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku
nieprawidłowego wykorzystania przez Wykonawcę Platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych.
Rozdział V
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
6wartość podatku VAT oraz cenę netto. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 931,
ze zmianami.).
2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi we Wzorze Umowy i niniejszym Zapytaniu
ofertowym.
4. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona
cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zaokrąglona
z zastosowaniem reguł matematycznych. Wszystkie ceny jednostkowe winny być podane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zastosowaniem matematycznych reguł
zaokrąglania. W przypadku, gdy Wykonawca poda ceny jednostkowe z większą niż dwie liczbą
cyfr po przecinku, Zamawiający dokona poprawy tej ceny do dwóch miejsc po przecinku zgodnie
z matematycznymi regułami zaokrąglania.
Rozdział VI
BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT
1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert: cena
brutto (waga - 100%).
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska
najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium - Cena brutto - waga 100% (Kc).
Kc = (Cmin / Cbad) x 100% przy czym 1% = 1 pkt
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu
Cbad - zaoferowana cena brutto
Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
Maksymalną ilość punktów - 100 - otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczana z dokładnością co najmniej do dwóch miejsc po
przecinku.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio
złożonych przez nich ofertach.
2. ZMIANA I WYCOFANIE OFERTY
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę
składając stosowne oświadczenie.
Rozdział VIII
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą,
z tym że Zamawiający może tylko raz, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VI
ust. 1 Zapytania ofertowego.
Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oznaczone były nazwą oraz znakiem postępowania.
Rozdział X
WARUNKI DOTYCZĄCE UMOWY
Projektowane postanowienia umowne, określające warunki, na których Zamawiający zawrze
umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 4.
Rozdział XI
INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

Uwagi:
Rozdział XII
KLAUZULA RODO art. 13
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
8(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuję, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Klub im. Jana Kiepury w
Sosnowcu; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych
w Miejskim Klubie im. Jana Kiepury w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 65, 41-200 Sosnowiec;
2)
inspektorem ochrony danych osobowych w Klubie jest Pani Agata Kozłowska, e-mail:
rodo@kiepura.pl, tel. 515-041-778;
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego pn.
4)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki
aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku
dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku
postępowania w trybie zamówień publicznych;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
?
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
?
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
?
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
?
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym
korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
?
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
?
wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
?
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
9?
?
?
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania.

Kontakt:
Rozdział IX
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1.
2.
3.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Laura Azemi, tel. 32 788 33
60.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.