mazowieckie (Płock)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Klub im. Jana Kiepury ul. Będzińska 65 41-200 Sosnowiec powiat: Sosnowiec tel. 327883360 7sekretariat@kiepura.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 327883360 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE W CELU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA: DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy Sosno Ska Party w dniu 29.06.2024 r. Sosnowiec Energetyczne Centrum Kultury Rozdział II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas imprezy Sosno Ska Party w dniu 29.06.2024 r. Sosnowiec Energetyczne Centrum Kultury Nazwa imprezy: Sosno Ska Party Data imprezy: 29.06.2024 r. Czas trwania imprezy: 15.00 - 24.00 Czas realizacji: 28.06.2024 r. od godz. 7.00 29.06.2024 r. do zakończenia imprezy Gotowość terenu imprezy: 29.06.2024 od godz. 7.00 Przewidywana ilość osób 700,00 Charakter imprezy: impreza biletowana Wykonawca zobowiązany jest do: - Dostarczeniu na miejsce koncertu sceny o wymiarach min. 6 x 8 m - wysokość sceny od podłoża do blatu min. 1,50 m z barierkami ochronnymi na wysokość 1,5 m z tyłu i po bokach. Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową o wytrzymałości 500 kg/m2, potwierdzoną atestem / certyfikatem. Po jednej stronie sceny należy zamontować schody o szerokości 2 m z barierkami. Scena i dach powinny być uziemione oraz zmontowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa (odciągi / balasty etc.). Wszystkie podesty (riser'y) muszą być wysłonięte od frontu czarnym materiałem, tak aby patrząc od frontu sceny nie było widać srebrnych elementów konstrukcyjnych riser'ów,. Tył sceny o szerokości 100 cm i długości całej sceny podniesiony o 30 cm względem reszty. 2-- Tył oraz boki sceny muszą być zabezpieczone barierkami, schodów wraz z barierkami Wejście nanajlepiej scenę musiznajdowały być zbudowane z atestowanymi atestowanej konstrukcji bocznymi, aby się ,,od strony" garderoby, - Wszystkie połączenia na scenie muszą być wykonane za pomocą przewodów symetrycznych dobrej jakości zakończonych końcówkami renomowanej marki, - Prowadzenie przewodów musi być wykonane w sposób przemyślany i schludny. Niedopuszczalne jest prowadzenie przewodów środkiem sceny oprócz tych, które są niezbędne - w takim wypadku przewody muszą być zabezpieczone taśmą typu GAFFA lub czarnymi najazdami kablowymi o niskim profilu, - WSZYSTKIE URZĄDZENIA WISZĄCE W OBRĘBIE SCENY MUSZĄ BYĆ ZAMOCOWANE ZA POMOCĄ ATESTOWANYCH HAKÓW ORAZ LINEK ZABEZPIECZAJĄCYCH ,,SAFETY" - W czasie prób i koncertu wymagana jest obecność doświadczonej ekipy technicznej odpowiedzialnej za obsługę koncertu, Ponadto Zamawiający wymaga: a) Okarowania sceny: horyzont z czarnego materiału oraz boki z plandeki. b) Aby scena miała podwieszany dach o wymiarach odpowiadających wymiarom sceny, z plandeką w kolorze czarnym lub granatowym o obciążalności minimum 4 ton. Preferowana jest kratownica do budowy zadaszenia o wymiarach minimum 85 cm x 65 cm. c) Zamontowania dodatkowych kratownic o szerokości 10 m (krata minimum 60 x 40) do podwieszenia oświetlenia d) Zamontowania spiętych ze sceną wieży nagłośnieniowych o wysokości 10 m i szerokości min 2,00 m. lub wingów wychodzących poza obrys sceny umożliwiających zainstalowanie nagłośnienia. e) Usytuowania stanowiska frontowego dla mikserów posadowionych w osi sceny w odległości maksymalnie 30 m od sceny (stanowisko dla realizatora światła i dźwięku): system szerokość minimum 4 m, głębokość minimum 4 m, posiadający zadaszony plandekami na wysokości minimum 2,0 m od podłoża. f) Zapewnienia ścieżki komunikacyjnej odgrodzonej płotkami ochronnymi (tunel) dającej możliwość swobodnego poruszania się pomiędzy sceną a stanowiskiem realizatorów FOH. g) Pełnego montażu sceny i instalacji urządzeń scenicznych oraz zaplecza scenicznego. h) Utrzymania urządzeń scenicznych w pełnej funkcjonalności w toku całej imprezy. i) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu nagłośnieniowego zgodnego z riderami technicznym, który stanowią załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, a ponadto pełnej instalacji wszystkich urządzeń nagłośnieniowych i obsługi tych urządzeń podczas koncertu przez profesjonalną ekipę nagłośnieniową (minimum 2 akustyków oraz kierownik sceny i osoby do pomocy przy rozładunku, załadunku oraz montażu sprzętu zespołów). Wszelkie zmiany / odstępstwa od riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami dźwięku zespołów nie później niż na 7 dni przed datą koncertu. j) Zapewnienia podestów scenicznych i nagłośnienia dwóch zestawów perkusyjnych. k) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu oświetleniowego zgodnego z załącznikiem nr 3 do zapytania. l) Dostarczenia na imprezę agregatu prądotwórczego dla nagłośnienia i oświetlenia w postaci gniazda trójfazowego 3 x 200 A / 230 V o zabezpieczeniu nie mniejszym niż 200 A na fazę, a ponadto paliwa do agregatu niezbędnego dla przeprowadzenie całej imprezy (w przypadku braku agregatu jest możliwość skorzystania z energii elektrycznej Zamawiającego niezbędne będzie jednak zabezpieczenie kabla o długości ok. 350 metrów wyposażoną we wtyczkę kompatybilną z gniazdem 32 A i uiszczenie dodatkowej opłaty ryczałtowej za zużycie energii elektrycznej w wysokości 1000,00 zł. m) Dostarczenia i montażu na miejscu imprezy 2 garderób dla artystów, o wymiarach min. 3m x 6m. oraz 2 garderób o wymiarach min. 3m x 3m. Garderoby zostaną zlokalizowane bezpośrednio za sceną w odległości nie większej niż 20 m od sceny. Wszystkie garderoby muszą mieć jeden kolor Zamawiający wymaga aby każda garderoba była oświetlona. W skład 3wyposażenia garderób wchodzą: 44 krzesła, 4 stoły, 4 wieszaki, 4 kosze na śmieci,. W każdej garderobie należy zapewnić dostęp do energii elektrycznej. n) Zdemontowania całej infrastruktury scenicznej wraz z zapleczem bezpośrednio po zakończeniu imprezy. o) Montażu oraz kompleksowej instalacji całej infrastruktury scenicznej nie później niż do godz. 7.00 w dniu 29 czerwca 2024 roku. p) Nieograniczonego udostępnienia sceny i garderób Zamawiającemu i artystom od godz. 7.15 w dniu 29.06.2024. aż do momentu zakończenia imprezy. q) Zapewnienia obsługi technicznej zainstalowanej sceny i garderób przez cały czas trwania imprezy i prób przedkoncertowych. r) Zapewnienia elektryka, realizatora dźwięku FOH, realizatora dźwięku MON, realizatora światła oraz techników scenicznych przez cały okres trwania imprezy (w tym podczas prób). s) Zagwarantowania, że osoby wskazane w pkt d i e będą ściśle współpracować z obsługą techniczną artystów / zespołów w celu szybkiego montażu świateł, nagłośnienia, sprzętu backline, przeprowadzenia prób i koncertów zgodnie z programem imprezy. t) Zapewnienia kierownika sceny. u) Dostarczenia dwóch zestawów perkusyjnych zgodnych z riderami zespołów. Wykonawca zobligowany jest wykonać usługę w taki sposób, aby impreza została przeprowadzona bez jakichkolwiek przeszkód technicznych. Plan imprezy - 28.06.2024 r. od godz. 7.00 prace techniczne, montaż infrastruktury imprezy. - 29.06.2024 r. godz. 7.30 - 13.00 - próby - 29.06.2024 r. godz. 14.00 - otwarcie bram dla publiczności - 29.06.2024 r. godz. 15.00 - rozpoczęcie imprezy - 29.06.2024 r. godz. 24.00 - zakończenie imprezy i rozejście się publiczności - 30.06.2024 r. godz. 1.00 - początek demontażu infrastruktury Band Show Load in Soundcheck Backline set Flaming Heart 15:00-15:4512:15-12:3012:30-13:00A Las Melinas16:00-16:457:45-8:008:00-8:30B Samostalni Referenti17:00-17:459:15-9:309:30-10:00A Podwórkowi Chuligani18:00-19:008:30-8:458:45-9:15B Rocksteady Conspiracy19:15-20:1511:30-11:4511:45-12:15A Beer Beer Orchestra20:30-21:4510:45-11:0011:00-11:30B Alpheus & The 22:00-23:4510:00-10:1510:15-10:45A 4Utopians 1.1. Informacje dodatkowe O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługę dostawy, montażu sceny, nagłośnienia i oświetlenia na co najmniej 5 imprezach o podobnym charakterze. CPV: 79952000-2 Dokument nr: 1/IV/24/ZP Składanie ofert: Rozdział VII INFORMACJE O MIEJSCU, TERMINIE SKŁADANIA OFERT 1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć u Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznej poczty na adres 7sekretariat@kiepura.pl do dnia 19.04.2024 r., do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: 28.06.2024 r. - 30.06.2024 r. Wymagania: 2. TRYB ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późniejszymi zmianami) prowadzone z wyłączeniem jej przepisów. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych, (dalej: ,,Regulamin"). Rozdział III PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY 1.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania: 1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 53) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w punkcie 1.1. 1.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie punktu 1.1. Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie punktu 1.1., które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. 1.5. Oświadczenie w w/w zakresie Wykonawca składa na zapytaniu ofertowym (punkt 5). Rozdział IV WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego i zostać sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1. 4. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej. 5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane własnoręcznym podpisem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub przedłożenie oferty wariantowej skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku nieprawidłowego wykorzystania przez Wykonawcę Platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych. Rozdział V OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, 6wartość podatku VAT oraz cenę netto. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 931, ze zmianami.). 2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi we Wzorze Umowy i niniejszym Zapytaniu ofertowym. 4. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zaokrąglona z zastosowaniem reguł matematycznych. Wszystkie ceny jednostkowe winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zastosowaniem matematycznych reguł zaokrąglania. W przypadku, gdy Wykonawca poda ceny jednostkowe z większą niż dwie liczbą cyfr po przecinku, Zamawiający dokona poprawy tej ceny do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi regułami zaokrąglania. Rozdział VI BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT 1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert: cena brutto (waga - 100%). 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert. 4. Sposób obliczenia punktów w kryterium - Cena brutto - waga 100% (Kc). Kc = (Cmin / Cbad) x 100% przy czym 1% = 1 pkt gdzie: Cmin - najniższa cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Cbad - zaoferowana cena brutto Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny. Maksymalną ilość punktów - 100 - otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczana z dokładnością co najmniej do dwóch miejsc po przecinku. 5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 2. ZMIANA I WYCOFANIE OFERTY Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę składając stosowne oświadczenie. Rozdział VIII TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VI ust. 1 Zapytania ofertowego. Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone były nazwą oraz znakiem postępowania. Rozdział X WARUNKI DOTYCZĄCE UMOWY Projektowane postanowienia umowne, określające warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 4. Rozdział XI INFORMACJE DODATKOWE Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Uwagi: Rozdział XII KLAUZULA RODO art. 13 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 8(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Klub im. Jana Kiepury w Sosnowcu; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Miejskim Klubie im. Jana Kiepury w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 65, 41-200 Sosnowiec; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Klubie jest Pani Agata Kozłowska, e-mail: rodo@kiepura.pl, tel. 515-041-778; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego pn. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: 9? ? ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Kontakt: Rozdział IX INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1. 2. 3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Laura Azemi, tel. 32 788 33 60. |
© eurobudowa.pl 2004-2024