Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie
Plac Wolności 1
62-500 Konin
powiat: Konin
tel. 63 240-12-64
sekretariat@konin.um.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 63 240-12-64
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PUBLICZNY KONKURS OFERT
Na przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów położonych w Koninie, wcześniej nieklasyfikowanych wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji operatu ewidencyjnego.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Nr 172/2020 Prezydenta Miasta Konina z dnia 22 grudnia 2020 roku wraz ze zmianami w sprawie dokonywania zakupów dostaw, usług lub robót budowlanych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł. netto ze środków budżetu Miasta Konina Wydział Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Koninie zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym przeprowadzenia gleboznawczejklasyfikacji gruntów położonych w Koninie, wcześniej nieklasyfikowanych wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej niezbędnej do aktualizacji operatu ewidencyjnego. Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje 456 działek ewidencyjnych, w obrębie których występują grunty pod stawami (Wsr) lub grunty pod rowami (W), dla których nie zdefiniowano użytku gruntowego i klasy gruntu zgodnie z załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r., poz. 219). Działki gruntu, o których mowa wyżej w przeważającej ilości znajdują się w dwóch kompleksach oznaczonych cyframi 1 i 2 przedstawionych na załączniku nr C do ogłoszenia.
Przedmiotem zamówienia jest ustalenie przez Wykonawcę zasadności przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla gruntów pod rowami (W) i grunty pod stawami (Wsr), wymienionych w załączniku nr A i B do ogłoszenia, poprzez analizę materiałów stanowiących powiatowy zasób geodezyjny i kartograficzny, a następnie, jeżeli zajdzie taka potrzeba, wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz.1246), sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji. Zamówienie obejmuje również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej,
na podstawie projektu ustalenia klasyfikacji lub na podstawie analizy materiałów zasobu, niezbędnej do aktualizacji operatu ewidencyjnego miasta Konina.

Dokument nr: GM.271.6.2023

Otwarcie ofert: W celu otwarcia ofert w dniu 24 kwietnia 2024 r. w godz.ch między 1000 a 1100
Otwarcie ofert nastąpi 24 kwietnia 2024 r. o godz. 11.00 w Wydziale Geodezji i Katastru.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@konin.um.gov.pl w terminie do dnia 24 kwietnia 2024 r. do godz. 9.00

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Do 30 września 2024 r.

Wymagania:
Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz dodatkowo na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami), jak również na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zmianami),
2. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, w tym:
a) posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie, która w okresie ostatnich czterech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonała, a w przypadku świadczeń okresowych lub powtarzających--się - również wykonuje, co najmniej 4 usługi polegające na przeprowadzeniu klasyfikacji gleboznawczej gruntów o łącznej wartości usług nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
b) dysponują osobami posiadającymi udokumentowane uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 lub pkt 5 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752 ze zmianami) lub uprawnienia uznane na zasadach określonych w
ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334). Zadania Wykonawcy
Po podpisaniu umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zamówienia, do zadań Wykonawcy należeć będzie:
1. analiza i ocena materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny pod kątem ustalenia zasadności przeprowadzenia gleboznawczejklasyfikacji gruntów dla poszczególnych obiektów lub możliwości klasyfikacji gruntów pod rowami poprzez zaliczenie do klasy gruntów przyległych,
2. wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz.1246
3. sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji,
4. dokonanie pomiaru sytuacyjnego konturów klasyfikacyjnych i użytków gruntowych oraz ich skompletowanie i przekazanie w celu ujawnienia zmian w ewidencji gruntów i budynków, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji,
5. sporządzenie operatu technicznego - projektu ustalenia klasyfikacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
6. rezultaty prac geodezyjnych związanych z przedmiotem zamówienia, służące do aktualizacji części graficznej bazy danych ewidencji gruntów i budynków, Wykonawca przekażę Zamawiającemu w postaci plików w formacie GML i GIV, zapewniające automatyczną aktualizację zbiorów danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonych w systemie GEO-INFO.
Czynności, o których powyżej należy wykonać w jednostce ewidencyjnej miasto Konin, w granicach działek ewidencyjnych wskazanych w wykazach stanowiących
załączniki A i B do niniejszego zapytania, stanowiących w przeważającej części dwa spójne obszary gruntu (tereny stawów rybnych), oznaczone na załączniku C (załącznik graficzny) numerami 1 i 2. Sposób realizacji zamówienia oraz zakres zobowiązań Wykonawcy
1. Po zgłoszeniu przez Wykonawcę rozpoczęcia prac geodezyjnych objętych zamówieniem, uzyska on możliwość nieodpłatnego pobrania niezbędnych materiałów poprzez system GEO-INFO i.Kerg. Możliwość udostępnienia kolejnych materiałow uwarunkowana będzie dokonaniem zgłoszenia uzupełniającego.
2. Wykonawca obowiązany będzie do wskazania osoby, która osobiście wykonywać będzie czynności klasyfikacyjne, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1 -3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246) posiadającej stosowną wiedzę oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jak również osoby, która w jego imieniu kierować będzie pracami geodezyjnymi.
3. Wykonawca zobowiąże się do wykonania zamówienia z zachowaniem najwyższej staranności zawodowej, zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami sztuki i wiedzy zawodowej obowiązującymi przy wykonywaniu zamówienia tego rodzaju, a także zaleceniami Zamawiającego.
4. Wykonawca oświadczy, że nie występują po jego stronie jakiekolwiek okoliczności, które mogłyby uniemożliwić wykonanie zamówienia.
5. Wykonawca przyjmie całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania bądź zaniechania Wykonawcy.
6. Wykonawca poniesie wszelką odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym z tytułu ewentualnych należności za szkody spowodowane niewłaściwym wypełnianiem przez niego obowiązków wynikających z realizacji zamówienia.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
najniższa łączna cena brutto - 100 %
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Opis sposobu przygotowania oferty, termin związania ofertą
1. Ofertę wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego zamówienia w postaci elektronicznej, zaszyfrowanej (spakowana z hasłem) i przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@konin.um.gov.pl
2. W temacie maila należy wpisać:
,,Oferta - gleboznawcza klasyfikacja gruntów -Nie otwierać przed dniem 24 kwietnia 2024 r., do godz. 11.00"
3. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny brutto usługi będącej przedmiotem zamówienia, uwzględniającej obowiązujący podatek VAT.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
5. Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty powinny podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa.
6. Za podpisanie uznaje się umieszczenie na dokumentach czytelnej informacji o osobie podpisującej ofertę oraz jego podpisanie elektroniczne podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem ePUAP.
7. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczony od dnia otwarcia ofert.
Oferent zobowiązany jest przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@konin.um.gov.pl hasło niezbędne do otwarcia oferty.
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania i nie będzie podlegała procesowi oceny.
4. Nie przesłanie hasła do otwarcia oferty traktowane będzie jako wycofanie oferty.
Przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego
1. Zamawiający może unieważnić publiczny konkurs ofert bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi konkursu,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
2. Zamawiający może zakończyć procedurę publicznego konkursu ofert (unieważnienie) bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej, bez podania przyczyn.
Inne postanowienia
1. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż złożone oferty zawierały taką samą łączną cenę brutto, wówczas Zamawiający przeprowadzi dodatkowe negocjacje cenowe z Wykonawcami i dokona wyboru oferty z ceną niższą. Podczas dodatkowych negocjacji cenowych Wykonawca nie może zaproponować ceny wyższejniż wskazana w Ofercie pierwotnej.
2. W toku oceny ofert Zamawiający może wystąpić do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (w tym dotyczących rażąco niskiej ceny) oraz uzupełnienie dokumentów.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.

Kontakt:
7. Dodatkowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia można uzyskać w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Koninie, ul. płk. Witolda Sztarka 1, II piętro, pok. 210, w godzinach 8:00 - 15:00 (tel. 63 240-12-64).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.