Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie zagospodarowania placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie zagospodarowania placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel.: (+48) 58 740 43 00 fax: (+48) 58 555 97 11, tel. 601 880 111, tel. 691 650 513
sekretariat@strefa.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel.: (+48) 58 740 4
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie zagospodarowania placu zabaw przy budynku C GPN-T przy Ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku
Przedmiot
zamówienia:
Wykonanie zagospodarowania placu zabaw przy budynku C w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym przy Ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZAPYTANIA OFERTOWEGO):
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót dla zadania ,,Zagospodarowanie placu zabaw przy budynku C w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym przy Ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku"
oraz wszystkie inne zobowiązania Wykonawcy opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym i jego załącznikach.
2. Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, dokumentacją projektową wymienioną w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego i na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia,
przed złożeniem oferty, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia w dni robocze w godz.ch od 8:00 do 16:00. Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy będą mogli składać pod adresem e-mail: k.bieschke@strefa.gda.pl
Wymagane jest zgłoszenie chęci dokonania wizji najpóźniej w dzień roboczy poprzedzający dzień przeprowadzenia wizji. Wykonawca winien potwierdzić odbycie wizji poprzez złożenie wraz z ofertą protokołu z odbycia wizji lokalnej zgodnego z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego.
Wykonawca, który nie odbył wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert, podlega wykluczeniu.

Dokument nr: DOT-ZOB.260.5.1.2024.MO

Otwarcie ofert: 2. Miejsce otwarcia ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Ul. Trzy Lipy 3, bud. B, IV piętro 80-172 Gdańsk Sekretariat
Termin otwarcia ofert: 19.04.2024 roku, o godz. 12:15

Składanie ofert:
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Miejsce składania ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Ul. Trzy Lipy 3, bud. B, IV piętro 80-172 Gdańsk Sekretariat
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 19.04.2024 roku, do godz. 12:00
składanie ofert:
od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 7:00 - 15:00

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Tryb udzjelenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie przetargowe prowadzone zgodnie z: Ustawą z dnia 20 października 1994 r. o specjalnych strefach ekonomicznych (Dz. U. 2015, poz. 282 z późn. zm.); Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. 2017, poz. 459); Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp. z o. o.
IV. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę (na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik numer 4 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać złożone wraz z oferta - w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawce lub kopii poświadczonej notarialnie).
4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
ZAPYTANIE OFERTOWE-znak: DOT-ZOB.260.5.1.2024.MO
Wykonanie robót dla zadania ,,Zagospodarowanie placu zabaw przy budynku C w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku"
Nazwa i siedziba Wykonawcy:
Nie otwierać przed: 19.04.2024 ROKU GODZ. 12:15
W PRZYPADKU UMIESZCZENIA OFERTY W KOPERCIE NIE ZAWIERAJĄCEJ WYŻEJ WYMIENIONYCH OZNACZEŃ - ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA KOPERTY PRZED UPŁYWEM
W PRZYPADKU UMIESZCZENIA OFERTY W KOPERCIE NIE ZAWIERAJĄCEJ WYŻEJ WYMIENIONYCH OZNACZEŃ - ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA KOPERTY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
3. Termin związania ofertą - 60 (słownie: sześćdziesiąt) dni od upływu terminu składania ofert.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.2. zdolności technicznej i zawodowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt. 1, jeżeli:
2.1. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł.
2.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie prac, o wartości robót każdego zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto,
b) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
c) będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia osobami z doświadczeniem, zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY:
1. Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych i groszach cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należytego podatku VAT.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Cena podana w ofercie będzie obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz jego warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach nr 1-K7.
5. Cena ofertowa stanowić będzie w umowie wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe stanowi wynagrodzenie z tytułu wykonania całości umowy, zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym i jego załącznikami nr Ih-8 i nie podlega podwyższeniu.
VIII. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczeń (na załączniku numer 4 do zapytania ofertowego FORMULARZ OFERTY) potwierdzających, że Wykonawca:
2.1. zapoznał się z zapytaniem ofertowym dotyczącym postępowania - numer sprawy: DOT-ZOB.260.5.1.2024.MO (w tym - opisem przedmiotu zamówienia) i nie wnosi do niego zastrzeżeń;
2.2. jest związany ofertą przez okres 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni od upływu terminu składania ofert;
2.3. zobowiązuje się do zawarcia umowy zgodnej ze wzorem umowy stanowiącym załącznik numer 3 do zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
3. wypełnionego FORMULARZA OFERTY, stanowiącego załącznik numer 4 do zapytania ofertowego;
4. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
5. oświadczenia RODO (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego);
6. protokołu z odbycia wizji lokalnej (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego);
7. wykazu robót o zbliżonym zakresie wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 7 do zapytania ofertowego);
8. oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego
9. pełnomocnictwa, o którym mowa w części IV pkt. 3 zapytania ofertowego (w razie zaistnienia przesłanki wskazanej w części IV pkt. 3 zapytania ofertowego).
Każdy z Wykonawców jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w jednej z następujących form:
- oryginały
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
IX. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE:
1. Dokonując wyboru oferty - Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami - ocenionymi wg podanych niżej zasad:
1.1. Oceniane kryteria i ich waga w ocenie:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 100%
2. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w FOMULARZU OFERTY (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) ceny - jako ceny kompletnej i jednoznacznej wraz z podatkiem VAT.
2.1 Cena musi obejmować:
a) wartość przedmiotu zamówienia [w tym wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia],
b) podatek VAT.
UWAGA: cena musi być zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, czyli z dokładnością do jednego grosza (zgodnie z zasadami matematyki).
2.2 Waluta ceny - PLN.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i którego oferta:
o odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym,
o została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny.
X. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
XI. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitego wynagrodzenia ryczałtowego brutto, ustalonego na podstawie złożonej oferty.
2. Zamawiający pozostawi tytułem zabezpieczenia roszczeń wynikających z rękojmi za wady 30% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a pozostałą część zwróci w terminie 30 dni od dnia Odbioru Przedmiotu Umowy. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form.

Kontakt:
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pan Kazimierz Bieschke -tel. 601 880 111,
e-mail: k.bieschke@strefa.gda.pl
Pani Monika Orłowska - tel. 691 650 513,
e-mail: m.orłowska@strefa.gda.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.