Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa foteli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa foteli biurowych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek
Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek
powiat: Włocławek
54 414 42 56
kfechner@um.wloclawek.pl
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,162305,5e74ebeb862495ad9d7a18771fb7d519.html
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Wadium: ---
Nr telefonu: 54 414 42 56
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA foteli biurowych - OPIK. ROU. 2600.5.1.2024

Przedmiot zamówienia:
Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi
1. Fotel biurowy, producent Nowy Styl, model PERFECT PROFIL z regulowanymi podłokietnikami, wyprofilowaniem siedziska i oparcia odpowiednim do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud, tkanina podstawowa C73, kolor czarno - szary, kółka do twardych powierzchni. - 20 szt.

Dokument nr: Z173/7844

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,162305,5e74ebeb862495ad9d7a18771fb7d519.html

TERMIN SKŁADANIA: 2024-04-17 10:00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,162305,5e74ebeb862495ad9d7a18771fb7d519.html

Wymagania:
Kryteria formalne:
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego
Koszt transportu: po stronie Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w przypadku niedostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie w wysokości 1 % całkowitego wynagrodzenia, za każdy dzień zwłoki.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za odstąpienie od realizacji zamówienia przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10 % wartości całkowitej brutto zamówienia.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje wymianę wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad.
Stwierdzenie wad i usterek w dostarczonym przedmiocie zamówienia lub nierzetelne wywiązanie się Wykonawcy z przedmiotu zamówienia wstrzymuje podpisanie protokołu odbioru oraz w całości zapłatę. Wykonawca powiadamiany jest przez Zamawiającego na piśmie lub w formie elektronicznej o stwierdzonych nieprawidłowościach i zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie do 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia. W przypadku nie odebrania przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, wadliwy przedmiot dostawy zostanie zmagazynowany na koszt i ryzyko Wykonawcy, przy czym obowiązek odbioru wadliwego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania i po protokolarnym odbiorze całości przedmiotu zamówienia, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
Zobowiązania z tytułu kar umownych Wykonawcy mogą być potrącane z wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, bez dodatkowego wezwania do zapłaty.
Łączna maksymalna wysokość kar umownych naliczanych przez Zamawiającego nie może przekroczyć 30% całkowitej wartości zamówienia brutto.
Realizacja zamówienia w terminie do 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena 100%
Uwaga:
1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami.
2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających.
4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Katarzyna Fechner
tel: 54 414 42 56
e-mail: kfechner@um.wloclawek.pl
Dostawa foteli biurowych - OPIK. ROU. 2600.5.1.2024Osoba kontaktowa:
Katarzyna Fechner
tel: 54 414 42 56
e-mail: kfechner@um.wloclawek.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.