Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont powierzchni dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont powierzchni dachu

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
ul. Grzybowskiego 7
32-500 Chrzanów
powiat: chrzanowski
tel. 32 21 21 296, fax. 32 21 21 296, telefon 535817191
inspektorat@piw.chrzanow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 21 21 296, f
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na roboty
budowlane - remont powierzchni
dachu.
Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych polegających
na remoncie powierzchni dachu budynku PIW Chrzanów przy Ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających
na remoncie powierzchni dachu budynku PIW Chrzanów przy Ul. Mjr Grzybowskiego 7,
32-500 Chrzanów
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie
powierzchni dachu (około 360m2) budynku PIW Chrzanów przy Ul. Mjr Grzybowskiego 7
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia;
b) wykonanie obróbek dachowych;
c) demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej na dachu;
d) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
e) wymiana uszczelnień przy kominach i wyrzutniach wentylacyjnych,
f) naprawa czapek na kominach
g) montaż na wylotach kominów wentylacyjnych siatek, kratek zabezpieczających,
h) wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich
3) Zamówienie należy wykonać obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami.
4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych
materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących
przepisów.
5) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione
na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego
składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może
powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania PIW w Chrzanowie.
6) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed
działaniem niekorzystnych czynników środowiska.
2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych.

Dokument nr: 230/41-5/24 l.dz. 1565

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail inspektorat@piw.chrzanow.pl w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00, podając cenę netto i
brutto za całość zamówienia.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna
zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej
ustawy.
W ofercie
należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania
faktury.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu
zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez
Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w
formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie
będzie oceniana.
4. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena - 50%
Jakość oferowanych usług i materiałów: 50 %
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Inne informacje:
1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej
celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie
będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i
charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą
starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem
Zamawiającego pod numerem telefonu 535817191.
2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie
możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie
podpisania umowy.
5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
6) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w
pkt 7 ppkt. 6) lit. c);
e) została złożona po terminie składania ofert;
f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana
nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania
przyczyny.

Uwagi:
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -
dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie
reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Chrzanowie informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich
przetwarzania, jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie będąca jednostką budżetową.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów, tel. (32) 21 21 296,
adres e-mail: inspektorat@piw.chrzanow.pl, strona internetowa:
https://bip.malopolska.pl/piwchrzanow, skrytka w ePUAP: / g7191iuhsp
3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1) Inspektorem Ochrony Danych: Marta Musiał, tel. 668 220 648
4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.261.2022.
5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest
niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją
niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego
przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z
odpowiednimi symbolami obowiązującego w PIW Chrzanów jednolitego rzeczowego wykazu akt
określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z
zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie
od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.8. Wykonawcy przysługuje:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie
przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
Warszawie.
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
6. Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Izabela Broszkiewicz pod numerem
telefonu (32) 21 21 296 lub za pośrednictwem poczty e-mail inspektorat@piw.chrzanow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.