zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont powierzchni dachu |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie ul. Grzybowskiego 7 32-500 Chrzanów powiat: chrzanowski tel. 32 21 21 296, fax. 32 21 21 296, telefon 535817191 inspektorat@piw.chrzanow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Chrzanów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 21 21 296, f |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na roboty budowlane - remont powierzchni dachu. Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku PIW Chrzanów przy Ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu budynku PIW Chrzanów przy Ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie powierzchni dachu (około 360m2) budynku PIW Chrzanów przy Ul. Mjr Grzybowskiego 7 2) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia; b) wykonanie obróbek dachowych; c) demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej na dachu; d) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, e) wymiana uszczelnień przy kominach i wyrzutniach wentylacyjnych, f) naprawa czapek na kominach g) montaż na wylotach kominów wentylacyjnych siatek, kratek zabezpieczających, h) wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich 3) Zamówienie należy wykonać obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów. 5) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania PIW w Chrzanowie. 6) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska. 2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych. Dokument nr: 230/41-5/24 l.dz. 1565 Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail inspektorat@piw.chrzanow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia. Wymagania: Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury. 3. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG); b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana. 4. Kryterium oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium; Cena - 50% Jakość oferowanych usług i materiałów: 50 % 2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. 4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 7. Inne informacje: 1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 535817191. 2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. 3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą. 4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy. 5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty. 6) Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c); e) została złożona po terminie składania ofert; f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty; b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu; c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie; e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie. 10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Uwagi: Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Chrzanowie informuje: 1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie będąca jednostką budżetową. 2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Mjr Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów, tel. (32) 21 21 296, adres e-mail: inspektorat@piw.chrzanow.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/piwchrzanow, skrytka w ePUAP: / g7191iuhsp 3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z: 1) Inspektorem Ochrony Danych: Marta Musiał, tel. 668 220 648 4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.261.2022. 5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty. 6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO). 7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PIW Chrzanów jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.8. Wykonawcy przysługuje: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. 10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do: 1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), 2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 6. Kontakt z Zamawiającym: Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Izabela Broszkiewicz pod numerem telefonu (32) 21 21 296 lub za pośrednictwem poczty e-mail inspektorat@piw.chrzanow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024