Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie planu ogólnego miasta

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie planu ogólnego miasta

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Radomsko
ul. Tysiąclecia 5
97-500 Radomsko
powiat: radomszczański
zamowienia@radomsko.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomska
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomsko". Opracowanie obejmie całą gminę miejską Miasto Radomsko w jej granicach administracyjnych - o powierzchni 51,43 km2 .
2.Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) sporządzenie Planu ogólnego miasta Radomska zwanego dalej Planem ogólnym w oparciu o uchwałę Nr LXX/664/23 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 27 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Radomska na podstawie i zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ze zm. zwanej dalej ustawą o planowaniu, wraz z:
a) załącznikami wymaganymi przepisami w/w ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypi-sów i wyrysów ze zm.,
b) uzasadnieniem składającym się z części tekstowej oraz graficznej zgodnie z ustawą o planowaniu.
2) opracowanie prognozy oddziaływania ustaleń Planu ogólnego na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze zm. zwaną dalej ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku ze zm.
3. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami oraz pozyskania tych materiałów na własny koszt, jeżeli pozyskanie wiązać się będzie z kosztami.
2) Pozyskania odpowiednich - niezbędnych przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia - podkładów geodezyjnych i kartograficznych na własny koszt.
4. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi w szczególności z:
1) Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ze zm. wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;
2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów ze zm.;
3) Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze zm.;
4) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ze zm.;
5) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ze zm.;
6) Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej ze zm.;
7) Ustawy z dna 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ze zm.;
8) innych przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny, uwzględniając uwarunkowania rozwoju przestrzennego gminy, w szczególności z :
1) Planem zagospodarowania przestrzennego Województwa Łódzkiego- dostępny pod linkiem https://bip.lodzkie.pl
2) Gminnym Program Rewitalizacji Miasta Radomska 2030+ - dostępny pod linkiem https://bip.radomsko.pl/res/serwisy/pliki/30506061version=1.0;
3) Strategią Rozwoju Miasta Radomska do roku 2030 - dostępny pod linkiem https://bip.radomsko.pl/res/serwisy/pliki/25300645version=1.0;
4) Strategią Rozwoju Elektromobilności Miasta Radomska 2035- dostępny pod linkiem https://www.radomsko.pl/download/strategia-rozwoju-elektromobilnosci-30.06.2020-1593676709.pdf .
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy- stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) Uchwała Nr LXX/664/23 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 27 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Radomska - stanowiąca dodatek nr 10 do SWZ.
7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ wraz z dodatkami określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
8.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy-Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie powyższego: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenia jednego harmonijnego, spójnego dokumentu jakim ma być Plan ogólny miasta Radomska, obejmujący cały obszar gminy, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Ze względu na charakter zamówienia, jego podział na części jest bezzasadny i może utrudniać realizację przedmiotu zamówienia dla potencjalnego wykonawcy i nadzór nad realizacją zamówienia przez zamawiającego. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz dodatkowe koszty związane z koordynacją prac różnych wykonawców, a w konsekwencji problemy związane z uzyskaniem jednego, logicznie powiązanego dokumentu stanowiącego akt prawa miejscowego o nazwie Plan ogólny miasta Radomska, który Zamawiający ma obowiązek uzyskać po realizacji zadania. W przypadku podziału na części wystąpiłyby nadmierne trudności związane z terminowością wykonania zadania. Podział zamówienia na części wprowadzić może również trudność z uzyskaniem dla planu ogólnego pozytywnej opinii Wojewody Łódzkiego i w konsekwencji wydłużyć termin realizacji zadania. Jednocześnie nie ograniczono w żaden sposób zakresu podwykonawstwa. Ponadto ze względu na wielkość zamówienia wskazać należy, że zamówienie jest skierowane do podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z powyższym, zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji przez Zamawiającego, stwierdzono że nie celowym byłoby podzielenie zamówienia na części, a więc realizacja zamówienia powinna być udzielona jednemu wykonawcy.

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00282864, PZP.271.1.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29be56be-f24c-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze"(,,Formularze do komunikacji") pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl. link bezpośredni: w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu.
2.Oferty należy złożyć za pomocą platformy e-Zamówienia
https://ezamowienia.gov.pl/ w tym link bezpośredni w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu.
3.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB
4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: amowienia@radomsko.pl (maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB),z wyłączeniem składania ofert.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia -https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu .
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@radomsko.pl (maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB).
6. Szczegółowe informacje w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określona w Rozdziale 24 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określona w Rozdziale 24 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie EZamówienia podany w pkt 3.1 Ogłoszenia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Wymagania:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.2 SWZ.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski S. A.
Nr rachunku: 59 1020 3352 0000 1302 0265 3475
z dopiskiem: Wadium - ,,Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomska"
Uwaga:
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ze zm.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-4 wówczas Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wystawionego na rzecz Zamawiającego (przed upływem terminu określonego w pkt 16.2 niniejszej SWZ).
Dokument ten musi zachować ważność przez okres związania ofertą.
W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium.
6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: ,,Wadium - Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomska"
7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.1.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomsko". Opracowanie obejmie całą gminę miejską Miasto Radomsko w jej granicach administracyjnych - o powierzchni 51,43 km2 .
2.Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) sporządzenie Planu ogólnego miasta Radomska zwanego dalej Planem ogólnym w oparciu o uchwałę Nr LXX/664/23 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 27 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Radomska na podstawie i zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ze zm. zwanej dalej ustawą o planowaniu, wraz z:
a) załącznikami wymaganymi przepisami w/w ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypi-sów i wyrysów ze zm.,
b) uzasadnieniem składającym się z części tekstowej oraz graficznej zgodnie z ustawą o planowaniu.
2) opracowanie prognozy oddziaływania ustaleń Planu ogólnego na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze zm. zwaną dalej ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku ze zm.
3. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami oraz pozyskania tych materiałów na własny koszt, jeżeli pozyskanie wiązać się będzie z kosztami.
2) Pozyskania odpowiednich - niezbędnych przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia - podkładów geodezyjnych i kartograficznych na własny koszt.
4. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wynikającymi w szczególności z:
1) Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ze zm. wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;
2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów ze zm.;
3) Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze zm.;
4) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ze zm.;
5) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ze zm.;
6) Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej ze zm.;
7) Ustawy z dna 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ze zm.;
8) innych przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny, uwzględniając uwarunkowania rozwoju przestrzennego gminy, w szczególności z :
1) Planem zagospodarowania przestrzennego Województwa Łódzkiego- dostępny pod linkiem https://bip.lodzkie.pl
2) Gminnym Program Rewitalizacji Miasta Radomska 2030+ - dostępny pod linkiem https://bip.radomsko.pl/res/serwisy/pliki/30506061version=1.0;
3) Strategią Rozwoju Miasta Radomska do roku 2030 - dostępny pod linkiem https://bip.radomsko.pl/res/serwisy/pliki/25300645version=1.0;
4) Strategią Rozwoju Elektromobilności Miasta Radomska 2035- dostępny pod linkiem https://www.radomsko.pl/download/strategia-rozwoju-elektromobilnosci-30.06.2020-1593676709.pdf .
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy- stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) Uchwała Nr LXX/664/23 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 27 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Radomska - stanowiąca dodatek nr 10 do SWZ.
7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ wraz z dodatkami określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
8.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy-Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie powyższego: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenia jednego harmonijnego, spójnego dokumentu jakim ma być Plan ogólny miasta Radomska, obejmujący cały obszar gminy, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Ze względu na charakter zamówienia, jego podział na części jest bezzasadny i może utrudniać realizację przedmiotu zamówienia dla potencjalnego wykonawcy i nadzór nad realizacją zamówienia przez zamawiającego. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz dodatkowe koszty związane z koordynacją prac różnych wykonawców, a w konsekwencji problemy związane z uzyskaniem jednego, logicznie powiązanego dokumentu stanowiącego akt prawa miejscowego o nazwie Plan ogólny miasta Radomska, który Zamawiający ma obowiązek uzyskać po realizacji zadania. W przypadku podziału na części wystąpiłyby nadmierne trudności związane z terminowością wykonania zadania. Podział zamówienia na części wprowadzić może również trudność z uzyskaniem dla planu ogólnego pozytywnej opinii Wojewody Łódzkiego i w konsekwencji wydłużyć termin realizacji zadania. Jednocześnie nie ograniczono w żaden sposób zakresu podwykonawstwa. Ponadto ze względu na wielkość zamówienia wskazać należy, że zamówienie jest skierowane do podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z powyższym, zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji przez Zamawiającego, stwierdzono że nie celowym byłoby podzielenie zamówienia na części, a więc realizacja zamówienia powinna być udzielona jednemu wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:
a) cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następując warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:
1. wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
dwie usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego całego obszaru gminy o liczbie ludności powyżej 30 tysięcy, zakończone uchwałą, co do której nie zapadło rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody stwierdzające nieważność uchwały
i
jedną usługę polegającą na opracowaniu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dalej Studium) dla gminy miejskiej, zawierającą opracowanie bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę
wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
1) osobą, która pełnić będzie funkcję Głównego Projektanta kierującego pracami projektowymi nad Planem ogólnym posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe lub uprawnienia lub wykształcenie określone przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.)
2) osobą, która pełnić będzie funkcje autora lub będzie kierować zespołem autorów prognozy oddziaływania na środowisko posiadającą stosowne wykształcenie lub wykształcenie i doświadczenie określone przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2023 r., poz. 1094 ze zm.)
3) osobą, która pełnić będzie funkcje autora opracowania ekofizjograficznego;
Uwaga: Dopuszcza się możliwość, aby jedna osoba pełniła jednocześnie więcej niż jedną funkcję.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5a do SWZ.
W/w oświadczenie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - składa każdy z Wykonawców osobno.
2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118
ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w w pkt 10.3.1. ppkt 1 SWZ podmiotu udostępniającego te zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5b do SWZ . W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenie, składa każdy z tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SWZ,
Uwaga :
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz,
powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okresy wyrażone w latach, o których mowa w pkt 10.3.2 ppkt 1 lit. a SWZ liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
2) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SWZ.
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca składa wraz z ofertą ten dokument - z możliwością wykorzystania wzoru
stanowiącego dodatek nr 8 do SWZ.
4) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z pkt 8.2 ppkt 6) SWZ - dołączyć do oferty w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SWZ ,
2) pełnomocnictwo/-a - do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu - Wykonawca składa wraz z
ofertą ,
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa niniejsze oświadczenia
wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 i 3 SWZ - z wykorzystaniem wzorów stanowiących dodatki nr 2b i 3b do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenia, składa każdy z tych podmiotów.
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt 10.1 oraz 10.3.1 SWZ.
Uwaga do SEKCJI V-KWALIFIKACJA WYKONAWCY- wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( DZ. U. z 2023 r. poz.
1497 ze zm.)-szczegóły w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.2 SWZ.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski S. A.
Nr rachunku: 59 1020 3352 0000 1302 0265 3475
z dopiskiem: Wadium - ,,Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomska"
Uwaga:
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ze zm.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-4 wówczas Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wystawionego na rzecz Zamawiającego (przed upływem terminu określonego w pkt 16.2 niniejszej SWZ).
Dokument ten musi zachować ważność przez okres związania ofertą.
W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium.
6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: ,,Wadium - Sporządzenie planu ogólnego miasta Radomska"
7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu.
2.Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 ppkt4 (art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu;
4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do SWZ;
6) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców osobno;
7) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);
3.Szczegółowe informacje w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy, zostały określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącym dodatek nr 9 do SWZ oraz w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:
a) cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-21

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.