dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka i pielęgnacja drzew |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaniu Dąbrowskiego 29c 59-800 Lubań powiat: lubański Telefon: 75 646 37 50, tel. 75 64 70 761 sekretariat@pzdluban.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 75 646 37 5 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) określonego w art. 2.1.1 2. Nazwa przedmiotu zamówienia: ,,Wycinka i pielęgnacja drzew znajdujących się w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaniu w 2024 roku." Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wycinką oraz pielęgnacją drzew znajdujących się w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaniu w 2024 roku, obejmujących następujące czynności: a) wycinka drzew i krzewów różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, będących w złym stanie fitosanitarnym, stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz ruchu drogowego, na podstawie wydanych decyzji administracyjnych; b) usuwanie złomów i wywrotów drzew różnych gatunków i o różnej średnicy w trybie pilnym. c) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie koron drzew w pasie drogowym polegających na wycięciu suchych lub stwarzających zagrożenie gałęzi zwisających nad jezdnią przy pomocy podnośnika lub metodą alpinistyczną; d) oznakowanie prowadzonych robót oraz kierowanie ruchem; e) zabezpieczenie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem infrastruktury drogowej, infrastruktury towarzyszącej oraz mienia osób trzecich, zlokalizowanych w miejscach zabiegów (w tym, gdy jest to konieczne, uzyskanie zgody właścicieli urządzeń na ich zabezpieczenie lub demontaż); f) złożenie pozyskanych gałęzi w pasie drogowym, w miejscu niepowodującym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, nieutrudniającym korzystanie z przyległego terenu; g) niezwłoczne usunięcie zgromadzonych gałęzi poprzez zrębkowanie lub wywóz; h) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o gotowości do komisyjnego odbioru wykonanych zabiegów pielęgnacyjnych, pozyskanego drewna i uczestniczenie w tych odbiorach; i) przewiezienie pozyskanego drewna do siedziby PZD lub w inne wskazane miejsce -drogi powiatowe; do siedziby DSDiK - drogi wojewódzkie. Dokument nr: ZP/SD/3/2024 Składanie ofert: 2) Oferty należy składać do dnia 18.04.2024 r. do godz. 12:00 w Sekretariacie w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg przy Ul. Dąbrowskiego 29c w Lubaniu z dopiskiem ,,Wycinka i pielęgnacja drzew znajdujących się w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaniu w 2024 roku" lub na adres e-mail: sekretariat@pzdluban.pl Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r. Wymagania: 3. Wymagania dla Wykonawców: Ofertę może złożyć Wykonawca, który: 1) posiada wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie; 2) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (wysięgnik, piły itd.); 3) dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym do realizacji zamówienia - prace związane z prowadzeniem wycinki oraz kierowaniem ruchem muszą być wykonywane przez osoby, które posiadają stosowne uprawnienia do realizacji w/w prac; 4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 5) posiada umiejętność usuwania drzew trudnych i niebezpiecznych odpowiednimi metodami lub przy użyciu ciężkiego sprzętu. 4. Podstawy wykluczenia Wykonawców Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców: 1) Na podstawie - art. 5k Rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji - destabilizującymi sytuacje na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 08.04.2022, str. 1) 2) Oraz w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt 1),2),3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałań wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 6. Warunki płatności: Należność za zrealizowane zamówienie będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wystawionej w niżej podanej formie: Nabywca: Powiat Lubański ul. Mickiewicza 2 59-800 Lubań NIP: 613-14-39-691; Odbiorca: Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaniu ul. Dąbrowskiego 29c 59-800 Lubań 7. Kryteria stosowane przy wyborze oferty Kryterium decydującym o wyborze oferty jest tylko cena - przy założeniu, że Wykonawca złoży ofertę zawierającą przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto i brutto za 1 godz. pracy związanej z wycinką i pielęgnacją drzew. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1) Ofertę należy sporządzić według formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 3) Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie wskazanym w niniejszym zaproszeniu nie będą rozpatrywane. 4) W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty/opakowania Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie. 5) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze na stronie BIP Powiatowego Zarządu Dróg https://bip.powiatluban.pl/ zakładka Powiatowy Zarząd Dróg. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem. 6) Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. 7) Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Uwagi: 10. Klauzula informacyjna ROPO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Włodzimierz Stefański. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Rafał Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl, tel: 6841140 00; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 9. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Włodzimierz Stefański - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu- tel. 75 64 63 750 Agnieszka Smentek - Samodzielny Referent Służby Drogowej - tel. 75 64 70 761 |
© eurobudowa.pl 2004-2024