Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa ognioszczelnej górniczej stacji transformatorowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa ognioszczelnej górniczej stacji transformatorowej

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółka Usług Górniczych sp. z o.o
ul. Grunwaldzka 37a
43-600 Jaworzno
powiat: Jaworzno
tel. 600 216 417, tel. 668 968 383
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 600 216 417, te
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie o udzielenie Zamówienia Niepublicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekracząjącej progów unijnych w rozumieniu art 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
pod nazwą:
,,DOSTAWA ognioszczelnej górniczej stacji transformatorowej dla Spółki Usług Górniczych sp. z o.o."
Specyfikacja Warunków Zamówienia zawiera 49 ponumerowanych stron
Spółka Usług Górniczych sp. z o.o. z siedzibą w Jaworznie
zaprasza do udziału w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia na realizację zadania pn.:
,,DOSTAWA ognioszczelnej górniczej stacji transformatorowej dla Spółki Usług
Górniczych sp. z o.o."
na zasadach opisanych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia dalej także: ,,SWZ", ,,Specyfikacja").
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem Zamówienia jest: ,,DOSTAWA ognioszczelnej górniczej stacji transformatorowej dla Spółki Usług Górniczych sp. z o o."
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.

Dokument nr: 2024/SUG/005/N/WZ

Otwarcie ofert: TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Oferty składa się w siedzibie Zamawiającego w Jaworznie, Ul. Grunwaldzka 37a, (sekretariat,
w budynku NOT -1 piętro) - w terminie do dnia 17.04.2024 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: do 20 tygodni od dnia podpisania umowy.
4. Miejsce realizacji zamówienia: Spółka Usług Górniczych sp. z o o. - Zakład Górniczy Brzeszcze, 32-620 Brzeszcze, Ul. Kościuszki 1;

Wymagania:
Informacja o elektronicznym fakturowaniu
Zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie stosuje ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
Informacja dla potrzeb zryczałtowanego podatku dochodowego
Podmiot, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dla potrzeb zryczałtowanego podatku dochodowego oraz innych obowiązków raportowych w Polsce (w przypadku nierezydentów wymagane będzie również przedstawienie aktualnego, ważnego w okresie obowiązywania umowy certyfikatu rezydencji). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Jeżeli Wykonawca występuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcjum), przedmiotowe oświadczenie składa każdy z konsorcjantów.
Biała lista podatników VAT
Wykonawca będący czynnym podatnikiem VAT, dla celów rozliczeniowych winien w ofercie wskazać rachunek bankowy, który widnieje na białej liście podatników VAT, o której mowa wart. 96b ust. 1 ustawy o VAT. Jeżeli okaże się, po weryfikacji na stronie internetowej
https://www.podatki.gov.pl/wvkaz-podatkow-vat-wvszukiwarka. iż wskazany w ofercie rachunek bankowy nie widnieje na białej liście podatników VAT, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia odpowiednich dokumentów wskazujących zgłoszenie przedmiotowego rachunku bankowego do Urzędu Skarbowego. Brak udokumentowania powyższego stanowi podstawę do odrzucenia oferty zgodnie z § 3 ust. 1 lit. a) Specyfikacji.
Wykonawcy, którzy nie są podatnikami VAT lub nie są rezydentami podatkowymi Rzeczpospolitej Polskiej i jednocześnie nie zarejestrowali się jako czynni podatnicy podatku VAT na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, winni przedstawić zaświadczenie banku w którym jest prowadzony rachunek bankowy wykonawcy
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu Zamówienia zawarte są w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać:
1) Dokumenty i oświadczenia związane z przedmiotem zamówienia:
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg wzoru w załączniku nr 1 do SWZ).
b) Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nieużywany i nieregenerowany) i wolny od wad prawnych.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o treści zgodnej z Złącznikiem nr 3 do SWZ.
c) Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania obowiązujących przepisów tj.:
o Ustawy z dnia 09.06.2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1131 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
o Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. 2017 póz. 1118)
o Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2017r,, poz. 1226),
o Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 6 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej (Dz.U. 2016 póz. 817)
o Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. nr 199, póz. 1228)
o Ustawie z dn. 13 kwietnia 2007 r. o kompatybilności elektromagnetycznej (tj. Dz.U. z 2016 r,, poz. 1258)
o Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2004r w sprawie dopuszczania wyrobów do stosowania w zakładach górniczych (Dz. U. Nr 99, póz. 1003 z dnia 01.05.2004r),
o Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 02 czerwiec 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016, póz. 806),
o Ustawy z dnia 13.04.2007r. - o kompatybilności elektromagnetycznej (tj. Dz. U. 2016, poz. 1258).
Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SWZ
ef) Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był przystosowany do pracy w warunkach Zakładu Górniczego Brzeszcze w Południowym Koncernie Węglowym SA i spełniał wymagania dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w wyrobiskach górniczych w warunkach IV kategorii zagrożenia metanowego, w pomieszczeniach zaliczonych do stopnia ,,a", ,,b" i ,,c" niebezpieczeństwa wybuchu metanu, oraz klasie A" i ,,B" niebezpieczeństwa wybuchu pyłu węglowego.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
e) Wymaga się aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone w Opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 6 do SWZ.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania Wykonawca załączy do oferty dokumenty w postaci:
Wypisu z dokumentacji technicznej lub wypisów z instrukcji w rozumieniu dyrektywy 94/9/WE lub 2014/34/UE, które potwierdzać będą, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania techniczne określone w Załączniku nr 6 do SWZ, zawierające:
1) parametry techniczne górniczej ognioszczelnej stacji transformatorowej,
2) parametry techniczne osprzętu łączeniowego,
3) parametry techniczne zabezpieczenia,
4) opis budowy konstrukcji i zasady działania poszczególnych podzespołów,
5) schematy układów elektrycznych (w zakresie zgodnym z ofertą),
6) Kopię Certyfikatu badania typu WE,
f) Wymaga się aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał zasadnicze wymagania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dotyczące projektowania i budowy urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem, wymienionych w Załączniku nr 2 Dyrektywy 94/9/WE (Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 06.06.2016 roku w sprawie wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w atmosferze potencjalnie wybuchowej, Dz. U. 2016 póz. 817) oraz zasadnicze wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej określone w Dyrektywie 2004/108/WE (Ustawa z dnia 28 września 2022 roku o kompatybilności elektromagnetycznej, Dz. U. 2022 póz. 2233), a elementy bezpieczeństwa zastosowane w urządzeniu spełniały zasadnicze wymagania Dyrektywy 2006/42/WE.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania Wykonawca dołączy do oferty Wzór Deklaracji Zgodności UE dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
g) Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał dopuszczenie Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego umożliwiające użytkowanie w podziemnych zakładach górniczych.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania Wykonawca dołączy do oferty Dopuszczenie Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego dla przedmiotu zamówienia.
2) Dokumenty i oświadczenia podmiotowe:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SWZ).
c) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 luty 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznika nr 4 do SWZ).
d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1. pkt. 2) lit. a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument.
e) Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (odbiorców). Do ww. wykazu Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytą realizacją dostaw ognioszczelnych górniczych stacji transformatorowych dla górnictwa z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. Łączna wartość dostaw brutto zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, musi być nie mniejsza od 500 000,00 zł.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę), sporządzone zgodnie z § 2 ust. 2 pkt. 6).
4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika, że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie Zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego Zamówienia lub do reprezentowania ich w Postępowaniu oraz do zawarcia umowy.
5) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej kopia dokumentu), jeżeli wymagane jest wadium.
2. Przygotowanie oferty
1) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w razie błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w ofercie lub kalkulacji elementów niezbędnych do wykonania umowy.
2) Złożona oferta winna być zgodna z wymaganiami Specyfikacji.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) Ofertę składa się w formie pisemnej.
6) Oferta winna być sporządzona w języku polskim, na formularzach zgodnych ze wzorami formularzy stanowiącymi załączniki do Specyfikacji. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu). Dokument obejmujący pełnomocnictwo do podpisania oferty winien być dołączony do oferty,
0 ile umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
7) W przypadku, dołączenia do oferty kopii dokumentu, kopia ta winna być opatrzona klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i podpisana przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy upoważnionego do podpisania oferty, w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika upoważnionego do podpisania oferty.
8) Zaleca się aby oferta była na trwale złączona (tzn. nie zawierała luźnych kartek)
1 wszystkie strony oferty były ponumerowane kolejnymi numerami.
9) Zaleca się aby Wykonawca umieścił ofertę w jednej kopercie. Kopertę należy zaadresować na Zamawiającego z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz oznaczyć j.n.
,,Oferta na realizację zadania:
,,Dostawa ognioszczelnej górniczej stacji transformatorowej dla Spółki Usług
Górniczych sp. z o.o. ,,
Nr Postępowania 2024/SUG/005/N/WZ
Nie otwierać przed (data 17.04.2024 r. godz. 12:00)
Sprawę prowadzi Dział Przygotowania Produkcji i Zakupów"
10) Konsekwencje złego zaadresowania lub zamknięcia koperty ponosi wyłącznie Wykonawca. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
11) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty powinno być opakowane, zaadresowane i oznaczone w ten sam sposób co oferta oraz opatrzone napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
12) Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym Postępowaniu są niejawne za wyjątkiem informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, zgodnie z postanowieniami § 12 ust. 4.
13) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia Oferta musi spełniać następujące wymagania:
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia lub do reprezentowania ich w Postępowaniu oraz zawarcia umowy. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą.
Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum).
Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę", w miejscu ,,np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika (lidera) konsorcjum.
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi przedstawić dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt. 2) lit. a), b), c) Specyfikacji. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć jeden wspólny dokument.
ZASADY DOTYCZĄCE ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA.
1. Odrzucenie ofert
1) Oferta zostanie odrzucona gdy:
a) jest niezgodna ze Specyfikacją,
b) jest niezgodna z ogłoszeniem o Zamówieniu lub z zaproszeniem,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
e) Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawienie oczywistej omyłki rachunkowej lub innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze Specyfikacją, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
f) zawiera rażąco niską cenę, z zastrzeżeniem § 5 ust.6,
g) Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą (o ile wymagane jest wadium),
h) Wykonawca złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego Postępowania,
i) Wiarygodność Wykonawcy została negatywnie oceniona przez Zamawiającego,
j) Należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów Wykonawcy złożyli odrębne oferty w tym samym Postępowaniu, chyba, ze istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
2) Oferta może zostać odrzucona, gdy Wykonawca znajduje się w sporze z Zamawiającym lub Południowym Koncernem Węglowym S.A.. Przez spór rozumie się spór toczony przed sądem powszechnym administracyjnym lub innymi instytucjami.
3) Istnieje możliwość podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty Wykonawcy, który poprzez nienależyte wykonanie lub niewykonanie zamówienia, albo poprzez inne działania związane z zamówieniem, naraził Zamawiającego lub Południowy Koncern Węglowy
S.A. na szkodę, a w szczególności w innych Postępowaniach bez ważnego powodu zrezygnował z wykonania zamówienia, bądź odmówił zawarcia umowy.
3) O odrzuceniu oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie.
2. Unieważnienie Postępowania
1) Zamawiający może unieważnić Postępowanie o udzielenie Zamówienia w każdym czasie
2) O unieważnieniu Postępowania o udzielenie Zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie Zamówienia.
3) W przypadku unieważnienia Postępowania o udzielenie Zamówienia Wykonawcom nie przysługują roszczenia o zwrot kosztów uczestnictwa w Postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.
§4
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich: cyfrowo i słownie.
2. Wymaga się aby cena podana była z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza).
3. Cena musi zawierać wszystkie koszty i elementy związane z realizacją przedmiotu Zamówienia.
4. Przy ocenie ofert będzie brana pod uwagę cena netto.
§5
KRYTERIA OCENY OFERT I ZASADY ICH OCENY
1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryterium i jego wagami:
Cena netto oferty - waga 100 %
Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:
Ci = (Cmin / Cbad) X 100 [pkt.]
gdzie:
Ci - ocena badanej oferty, tj. ilość punktów przyznanych badanej ofercie [pkt.]
Cmin - najniższa cena netto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu [PLN],
Cbao - cena netto oferty badanej [PLN].
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania przedstawione w Specyfikacji i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane powyżej kryterium oceny ofert.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający może:
1) spośród tych ofert wybrać ofertę z niższą ceną, chyba, że w SWZ wskazał inne kryterium oceny ofert, które w takim przypadku będzie decydujące,
2) wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Zamawiający przeprowadza dodatkowe negocjacje w zakresie parametrów podlegających kryterium oceny ofert:
1) gdy złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu;
2) kiedy cena oferty, ocenionej jako najkorzystniejsza przekracza zaplanowaną Wartość Zamówienia lub gdy oferty są niesatysfakcjonujące dla Zamawiającego, w takim wypadku Zamawiający zaprasza do przeprowadzenia negocjacji co najmniej 2 Wykonawców, których oferty uzyskały najwyższą ilość punktów przyznaną w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w szczególności, jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
7. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
§6
WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
§7
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania.
§8
ZMIANA I UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI
1. Wykonawca może zwrócić się na piśmie lub za pośrednictwem poczty e-mail do Zamawiającego o wyjaśnienie Specyfikacji. Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcy, jeżeli wniosek wpłynie nie później niż 4 dni przed otwarciem ofert.
Zamawiający zamieści treść wyjaśnień na stronie internetowej Zamawiającego, dotyczącej przedmiotowego Postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
2. Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści Specyfikacji. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom i będzie dla nich wiążąca.
§11
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców
o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres.
§12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów (w tym pełnomocnictw) lub oświadczeń wymaganych w Specyfikacji lub złożyli dokumenty lub oświadczenia zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, za wyjątkiem formularza zawierającego cenę, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie Postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, z zastrzeżeniem ust. 2. Nie przewiduje się uzupełniania wadium (jeżeli było wymagane).
2. Zamawiający może odstąpić od wezwania, o którym mowa powyżej, w sytuacji kiedy uzupełnienie oferty Wykonawcy nie skutkowałoby wyborem oferty.
3. Oficjalne ogłoszenie wyników Postępowania o udzielenie Zamówienia następuje po zatwierdzeniu protokołu z Postępowania i dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej.
4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty przekazywana jest wszystkim Wykonawcom biorącym udział w Postępowaniu, a w przypadku przetargu nieograniczonego zamieszczana również na stronie internetowej Zamawiającego.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiera nazwy Wykonawców biorących udział w Postępowaniu oraz punkty przyznane w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
Każdy Wykonawca biorący udział w Postępowaniu zostanie odrębnie poinformowany o wyborze jego oferty.
5. Do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą nie dochodzi przez przyjęcie oferty lub poinformowanie o wyborze oferty, wymagane jest podpisanie umowy o udzielenie Zamówienia o uzgodnionej treści przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego.
6. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w Specyfikacji. Dopiero podpisanie takiej umowy jest jednoznaczne z udzieleniem Zamówienia.
7. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku, jeżeli okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Wykonawca udostępniający dane osobowe osób trzecich Zamawiającemu (w szczególności osób fizycznych wchodzących w skład zespołu wykonawcy a wskazanych w treści oferty) jest uprawniony i zobowiązany przez Zamawiającego do wykonania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
w sprawach technicznych:
Tomasz Nowak - Dział Energo-mechaniczny (TM), tel. 600 216 417,
w sprawach formalnych:
Wojciech Żygadło - Dział Przygotowania Produkcji i Zakupów (TPP), budynek NOT (I p), tel. 668 968 383,
od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 07:00 do 14:00 pod ww. numerami telefonów.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.