Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeglądy, pielęgnacja, sadzenie, wycinka drzew i krzewów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeglądy, pielęgnacja, sadzenie, wycinka drzew i krzewów

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin
powiat: Koszalin
94 34 09 100 fax 94 34 09 196
zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: 94 34 09 100 fax 94
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu pn. :
Przeglądy, pielęgnacja, sadzenie, wycinka drzew i krzewów rosnących na terenach
nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Koszalin w zarządzaniu ZBM
w Koszalinie.
3.i.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo
stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
określony w
projekcie umowy,
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł,
na podstawie Zarządzenia Dyrektora ZBM 2/2021 z dnia 04.01.2021
1. Rodzaj zamówienia: usługi
2. Zamawiający: Gmina Miasto Koszalin - Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin,
ul. Połczyńska 24 zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn. :
Przeglądy, pielęgnacja, sadzenie, wycinka drzew i krzewów rosnących na terenach
nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Koszalin w zarządzaniu ZBM
w Koszalinie.
3.i.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo
stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
określony w
projekcie umowy,
4..Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od
01.06.2024.r. do 31.05.2025 r.
5. W ofercie należy podać ceny jednostkowe netto.
1) Wykonawca określi ceny jednostkowe netto za wykonanie przedmiotu zamówienia
na formularzu oferty sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszego zaproszenia.
2) W przedmiotowym zamówieniu zamawiający ustalił następujące stawki podatku VAT:
-..8 % dla: pielęgnacji drzew, wycinki drzew, frezowania pni drzew, sadzenia drzew
oraz usunięcia zwałów i odpadów zielonych,
-..23 % dla przeglądu drzew.
3) W przypadku konieczności wyjaśnień dotyczących stawki podatku VAT określonej przez
zamawiającego, wykonawca winien zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie.
4) Ceny jednostkowe netto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.

Dokument nr: DP.262.8.2024.AC

Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 23.04.2024 r., o godz. 10:00, w siedzibie
zamawiającego - pok. 301.

Składanie ofert:
10. Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem ,,Pielęgnacja zieleni - zamówienie poniżej 130
000 złotych" należy złożyć w sekretariacie ZBM Koszalin, Ul. Połczyńska 24, pokój 307
w terminie do dnia 23.04.2024 r. do godz. 09:45 (zaleca się, aby koperta była opatrzona
nazwą i siedzibą zamawiającego oraz nazwą i siedzibą wykonawcy).

Miejsce i termin realizacji:
4..Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od
01.06.2024.r. do 31.05.2025 r.
4..Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od
01.06.2024.r. do 31.05.2025 r.

Wymagania:
5. W ofercie należy podać ceny jednostkowe netto.
1) Wykonawca określi ceny jednostkowe netto za wykonanie przedmiotu zamówienia
na formularzu oferty sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszego zaproszenia.
2) W przedmiotowym zamówieniu zamawiający ustalił następujące stawki podatku VAT:
-..8 % dla: pielęgnacji drzew, wycinki drzew, frezowania pni drzew, sadzenia drzew
oraz usunięcia zwałów i odpadów zielonych,
-..23 % dla przeglądu drzew.
3) W przypadku konieczności wyjaśnień dotyczących stawki podatku VAT określonej przez
zamawiającego, wykonawca winien zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie.
4) Ceny jednostkowe netto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
5) Podane ceny nie będą waloryzowane przez okres trwania umowy.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany stawki podatku od towarów i usług
(VAT) w przypadku ustawowej jej zmiany w czasie wykonania umowy o niniejsze zamówienie.
7) Wynagrodzenie umowne, stanowiące sumę zleceń, w ramach realizacji zamówienia
nie przekroczy kwoty 134 220,00 zł brutto.
6. Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4.
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące
warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
1DP.262.8.2024.AC
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym;
4) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wywiązali się należycie
z zobowiązań wobec zamawiającego, w szczególności będąc wykonawcą udzielonych przez
zamawiającego zamówień, jeżeli pozostawali w tym okresie w stosunku zobowiązaniowym
wobec zamawiającego.
7) O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
8) Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania wykonawcę:
-....wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia z postępowania;
-....którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia
z postępowania;
-....którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, w postaci wykluczenia z postępowania.
8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:
1) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą kierunkowe wykształcenie o profilu ogrodniczym lub
zbliżonym, takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni,
technika rolnicza lub leśna, oraz co najmniej 3-letnią praktykę zawodową,
b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni,
dodatkowym atutem będzie posiadanie aktualnego kursu PTChD NOT(Polskie Towarzystwo
Chirurgów Drzew Naczelnej Organizacji Technicznej).
Warunek ten zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca dysponuje jedną
osobą, która posiada łącznie wykształcenie oraz uprawnienia wymienione powyżej pod
lit. a) i b).
2DP.262.8.2024.AC
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym:
?
?
?
?
?
pilarką spalinową
frezarką do pni
wysięgnikiem uniwersalnym
samochodem dostawczym ze skrzynią
rębakiem do gałęzi
- co najmniej 2 szt.,
- co najmniej 1 szt.,
- co najmniej 1 szt.,
- co najmniej 1 szt.,
- co najmniej 1 szt.
3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
wykonawca winien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Jeżeli z polisy
nie wynika fakt jej opłacenia wykonawca jest zobowiązany przedstawić również dokument (np.
kserokopię przelewu), z którego wynikać będzie fakt opłacenia polisy w całości lub też opłacenia
wymaganych rat.
9. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć nw. dokumenty:
1)i wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami, sporządzony wg wzoru na załączniku nr 2 do niniejszego zaproszenia;
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na
temat ich doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi
osobami, sporządzony wg wzoru na załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania
w obrocie prawnym (aktualny, nie starszy niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji Działalności gospodarczej - CEIDG) w
przypadku, jeśli prowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji
gospodarczej;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kierunkowe i uprawnienia osób
wskazanych w załączniku nr 3;
5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w rozdziale 8
pkt 3).
6) oświadczenie (załącznik nr 5), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
UWAGA:
1) Formularz oferty i wszystkie dokumenty (również złożone na załączonych do zaproszenia
wzorach) muszą być podpisane, za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką
imienną lub czytelnie imię i nazwisko (osoby(-ób) upoważnionej(-ych) do reprezentowania,
zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym
dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej,
3DP.262.8.2024.AC
2) Zaleca się, by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub
parafowana przez wykonawcę,
3) Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i trwale spięte,
4) Wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, muszą być
parafowane własnoręcznie przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę.
5) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone
pełnomocnictwo.
6) Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej
przez notariusza za zgodność z oryginałem.
13. Oferty złożone po terminie:
1) Oferty złożone po terminie będą zatrzymane przez zamawiającego bez rozpatrywania,
z zastrzeżeniem pkt. 2.
2) W przypadku gdy w postępowaniu wpłynie wyłącznie jedna oferta złożona po upływie
terminu składania ofert ale przed upływem terminu ich otwarcia Zamawiający dopuszcza
możliwość przyjęcia tej oferty.
14. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki pisarskie oraz inne omyłki powodujące niezgodność
oferty z zaproszeniem do składania ofert niezwłocznie zawiadamiając wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
15. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert na podstawie przewidzianego
w postępowaniu kryterium, a następnie zbada czy najwyżej oceniona oferta spełnia
warunki opisane w zaproszeniu. Inne oferty nie będą badane w zakresie spełniania
warunków. W przypadku, gdy oferta, która uzyskała największą ilość punktów podlega
odrzuceniu lub wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą uchyla się od podpisania
umowy, zamawiający przystąpi do badania kolejnej oferty z najwyższą oceną punktową.
Czynność ta może być prowadzona aż do skutku, czyli do wyłonienia oferty na podstawie,
której zostanie podpisana umowa lub unieważnienia postępowania z powodu braku ofert
spełniających wymagane warunki.
4DP.262.8.2024.AC
16. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
-i zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia któregokolwiek z wymogów dotyczących
przedmiotu zamówienia,
- zawiera omyłki w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 3 dni od daty otrzymania
zawiadomienia o poprawieniu tych omyłek przez zamawiającego, w sposób czynny
nie wyraził zgody na ich poprawienie,
-i jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
- jest nieważna na podstawie przepisów prawa,
- oferta nie spełnia wszystkich wymogów określonych w zaproszeniu do składania ofert,
a wezwany wykonawca do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia braków w ofercie
nie dokona tego w wyznaczonym przez zamawiającego terminie,
- wykonawca złożył niezgodne z prawdą informacje, mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania,
- ceny jednostkowe zawarte w ofercie po podstawieniu do wzoru wyceny zamówienia dają
wartość zamówienia o co najmniej 30% niższą od wartości zamówienia ustaloną przez
zamawiającego, a wezwany do wyjaśnienia wykonawca nie złożył wyjaśnień i/lub dowodów
dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
17. Jeżeli najkorzystniejsza oferta zawiera ceny jednostkowe, które po podstawieniu do modelu
wyliczenia wartości zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, zamawiający może:
1) zamknąć postępowanie bez wyboru oferty,
2) zwrócić się do wykonawców, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie,
do złożenia dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie
(w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą
pierwotną, oferta dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie
odrzucona),
18. Zamawiający zastrzega sobie, że nawet kiedy cena najkorzystniejszej oferty nie przewyższa
kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to i tak może
zwrócić się do wykonawców, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie, do
złożenia dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku
niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta
dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona).
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania postępowania oraz
prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty na każdym jego etapie.
20. Z tytułu zamknięcia postępowania lub zmiany lub odwołania warunków postępowania
wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego.
21. W przypadku, gdy zostały złożone oferty, które uzyskały taką samą ocenę punktową,
zamawiający zwróci się do wykonawców, którzy złożyli te oferty, o złożenie dodatkowych
ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku niezłożenia oferty
dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta dodatkowa, która nie
będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona).
5DP.262.8.2024.AC
22. Informacja o wyniku postępowania zostanie przesłana do oferentów drogą elektroniczną na
adres e-mail wskazany w ofercie. Informacja zawierać będzie zbiorcze zestawienie złożonych
ofert oraz nazwę, adres i cenę oferty wybranego wykonawcy.
23. Zamawiający przekaże, drogą elektroniczną, wykonawcy, którego oferta została uznana
za najkorzystniejszą, informację do kontaktu z osobą, która odpowiada za podpisanie umowy.
24. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium: ceny
jednostkowe netto - ogółem waga 100 %, w tym:
Lp.
Usługa - podkryterium
1 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia do 50 cm
2 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 51 do 100 cm
3 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 101 do 150 cm
4 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 151 do 200 cm
5 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 201 do 250 cm
6 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 251 do 300 cm
7 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 301 do 350 cm
8 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia do 50 cm
9 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm
10 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 101 do 150 cm
11 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 151 do 200 cm
12 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 201 do 250 cm
13 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 251 do 300 cm
14 Frezowanie pni drzew
15 Usunięcie zwału lub wiatrołomu o obwodzie pnia od 101 do 150 cm
16 Posadzenie drzewa o wysokości około 3 m
17 Przegląd drzew
18 Wycięcie wraz z karczowaniem krzewów
19 Usuwanie zalegających odpadów zielonych
jednostka
miary
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
Waga [%]
6,00
6,00
7,00
10,00.
7,00
2,00
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.1,00
2,00
3,00
11,00
8,00
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
m25,00
4,00
2,00
5,00
4,00
7,00
6,00
rb-g
ogółem4,00
100,00
2. Oferty oceniane będą punktowo, wskazane powyżej punkty procentowe odpowiadają
maksymalnej liczbie punktów, jaką wykonawca może uzyskać w poszczególnych podkryteriach,
100 to łączna maksymalna liczba punktów przyznana ofercie.
3. iOcena za cenę jednostkową netto w poszczególnych podkryteriach Pn będzie liczona według
wzoru:
Pn = (Cnmin/Cnbad) * waga z podkryterium n * 100 pkt.
6DP.262.8.2024.AC
gdzie:
Pn
- ilość punktów w danym podkryterium cenowym,
Cnmin - najniższa cena jednostkowa netto w danym podkryterium,
Cnbad - cena jednostkowa netto badanej oferty w danym podkryterium.
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie warunki określone w
niniejszym zaproszeniu oraz otrzyma najwyższą ocenę punktową P, stanowiącą sumę punktów
przyznanych w ramach każdego z podanych podkryteriów oceny ofert obliczoną na podstawie
poniższego wzoru:
P = P1+P2 +...+ P19
gdzie:
P - ocena punktowa oferty ocenianej,
P1, P2 ... P19 - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w podkryterium n (1-19).
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
25. Zamawiający udzieli
za najkorzystniejszą.
zamówienia
wykonawcy,
którego
oferta
uznana
zostanie

Uwagi:
26. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych,
ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin, kontakt mailowy: zbm@zbm.koszalin.pl lub
telefoniczny: 94 34 09 100;
? W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem
ochrony danych, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@zbm.koszalin.pl;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? Pani/Pana dane nie będą przekazywane do odbiorcy w państwie trzecim lub
organizacji międzynarodowej;
7DP.262.8.2024.AC
2) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
3) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.

Kontakt:
12.iOsobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
- Sylwia Jagielska
(przedmiot zamówienia),
- Anna Adamczyk, Andrzej Cal
(procedura)
- e-mail: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.