dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Chełmno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeglądy, pielęgnacja, sadzenie, wycinka drzew i krzewów |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin powiat: Koszalin 94 34 09 100 fax 94 34 09 196 zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 94 34 09 100 fax 94 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu pn. : Przeglądy, pielęgnacja, sadzenie, wycinka drzew i krzewów rosnących na terenach nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Koszalin w zarządzaniu ZBM w Koszalinie. 3.i.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. określony w projekcie umowy, ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł, na podstawie Zarządzenia Dyrektora ZBM 2/2021 z dnia 04.01.2021 1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Zamawiający: Gmina Miasto Koszalin - Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24 zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn. : Przeglądy, pielęgnacja, sadzenie, wycinka drzew i krzewów rosnących na terenach nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Koszalin w zarządzaniu ZBM w Koszalinie. 3.i.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. określony w projekcie umowy, 4..Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.06.2024.r. do 31.05.2025 r. 5. W ofercie należy podać ceny jednostkowe netto. 1) Wykonawca określi ceny jednostkowe netto za wykonanie przedmiotu zamówienia na formularzu oferty sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2) W przedmiotowym zamówieniu zamawiający ustalił następujące stawki podatku VAT: -..8 % dla: pielęgnacji drzew, wycinki drzew, frezowania pni drzew, sadzenia drzew oraz usunięcia zwałów i odpadów zielonych, -..23 % dla przeglądu drzew. 3) W przypadku konieczności wyjaśnień dotyczących stawki podatku VAT określonej przez zamawiającego, wykonawca winien zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie. 4) Ceny jednostkowe netto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Dokument nr: DP.262.8.2024.AC Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 23.04.2024 r., o godz. 10:00, w siedzibie zamawiającego - pok. 301. Składanie ofert: 10. Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem ,,Pielęgnacja zieleni - zamówienie poniżej 130 000 złotych" należy złożyć w sekretariacie ZBM Koszalin, Ul. Połczyńska 24, pokój 307 w terminie do dnia 23.04.2024 r. do godz. 09:45 (zaleca się, aby koperta była opatrzona nazwą i siedzibą zamawiającego oraz nazwą i siedzibą wykonawcy). Miejsce i termin realizacji: 4..Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.06.2024.r. do 31.05.2025 r. 4..Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.06.2024.r. do 31.05.2025 r. Wymagania: 5. W ofercie należy podać ceny jednostkowe netto. 1) Wykonawca określi ceny jednostkowe netto za wykonanie przedmiotu zamówienia na formularzu oferty sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2) W przedmiotowym zamówieniu zamawiający ustalił następujące stawki podatku VAT: -..8 % dla: pielęgnacji drzew, wycinki drzew, frezowania pni drzew, sadzenia drzew oraz usunięcia zwałów i odpadów zielonych, -..23 % dla przeglądu drzew. 3) W przypadku konieczności wyjaśnień dotyczących stawki podatku VAT określonej przez zamawiającego, wykonawca winien zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie. 4) Ceny jednostkowe netto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5) Podane ceny nie będą waloryzowane przez okres trwania umowy. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku ustawowej jej zmiany w czasie wykonania umowy o niniejsze zamówienie. 7) Wynagrodzenie umowne, stanowiące sumę zleceń, w ramach realizacji zamówienia nie przekroczy kwoty 134 220,00 zł brutto. 6. Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4. 7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 1DP.262.8.2024.AC 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym; 4) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wywiązali się należycie z zobowiązań wobec zamawiającego, w szczególności będąc wykonawcą udzielonych przez zamawiającego zamówień, jeżeli pozostawali w tym okresie w stosunku zobowiązaniowym wobec zamawiającego. 7) O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). 8) Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania wykonawcę: -....wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia z postępowania; -....którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia z postępowania; -....którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, w postaci wykluczenia z postępowania. 8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: 1) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej 1 osobą posiadającą kierunkowe wykształcenie o profilu ogrodniczym lub zbliżonym, takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza lub leśna, oraz co najmniej 3-letnią praktykę zawodową, b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni, dodatkowym atutem będzie posiadanie aktualnego kursu PTChD NOT(Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew Naczelnej Organizacji Technicznej). Warunek ten zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca dysponuje jedną osobą, która posiada łącznie wykształcenie oraz uprawnienia wymienione powyżej pod lit. a) i b). 2DP.262.8.2024.AC 2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym: ? ? ? ? ? pilarką spalinową frezarką do pni wysięgnikiem uniwersalnym samochodem dostawczym ze skrzynią rębakiem do gałęzi - co najmniej 2 szt., - co najmniej 1 szt., - co najmniej 1 szt., - co najmniej 1 szt., - co najmniej 1 szt. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Jeżeli z polisy nie wynika fakt jej opłacenia wykonawca jest zobowiązany przedstawić również dokument (np. kserokopię przelewu), z którego wynikać będzie fakt opłacenia polisy w całości lub też opłacenia wymaganych rat. 9. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć nw. dokumenty: 1)i wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru na załączniku nr 2 do niniejszego zaproszenia; 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru na załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (aktualny, nie starszy niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji Działalności gospodarczej - CEIDG) w przypadku, jeśli prowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kierunkowe i uprawnienia osób wskazanych w załączniku nr 3; 5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w rozdziale 8 pkt 3). 6) oświadczenie (załącznik nr 5), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). UWAGA: 1) Formularz oferty i wszystkie dokumenty (również złożone na załączonych do zaproszenia wzorach) muszą być podpisane, za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko (osoby(-ób) upoważnionej(-ych) do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej, 3DP.262.8.2024.AC 2) Zaleca się, by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez wykonawcę, 3) Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i trwale spięte, 4) Wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę. 5) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. 6) Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. 13. Oferty złożone po terminie: 1) Oferty złożone po terminie będą zatrzymane przez zamawiającego bez rozpatrywania, z zastrzeżeniem pkt. 2. 2) W przypadku gdy w postępowaniu wpłynie wyłącznie jedna oferta złożona po upływie terminu składania ofert ale przed upływem terminu ich otwarcia Zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia tej oferty. 14. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki pisarskie oraz inne omyłki powodujące niezgodność oferty z zaproszeniem do składania ofert niezwłocznie zawiadamiając wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 15. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert na podstawie przewidzianego w postępowaniu kryterium, a następnie zbada czy najwyżej oceniona oferta spełnia warunki opisane w zaproszeniu. Inne oferty nie będą badane w zakresie spełniania warunków. W przypadku, gdy oferta, która uzyskała największą ilość punktów podlega odrzuceniu lub wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą uchyla się od podpisania umowy, zamawiający przystąpi do badania kolejnej oferty z najwyższą oceną punktową. Czynność ta może być prowadzona aż do skutku, czyli do wyłonienia oferty na podstawie, której zostanie podpisana umowa lub unieważnienia postępowania z powodu braku ofert spełniających wymagane warunki. 4DP.262.8.2024.AC 16. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -i zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia któregokolwiek z wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia, - zawiera omyłki w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o poprawieniu tych omyłek przez zamawiającego, w sposób czynny nie wyraził zgody na ich poprawienie, -i jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - jest nieważna na podstawie przepisów prawa, - oferta nie spełnia wszystkich wymogów określonych w zaproszeniu do składania ofert, a wezwany wykonawca do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia braków w ofercie nie dokona tego w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, - wykonawca złożył niezgodne z prawdą informacje, mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - ceny jednostkowe zawarte w ofercie po podstawieniu do wzoru wyceny zamówienia dają wartość zamówienia o co najmniej 30% niższą od wartości zamówienia ustaloną przez zamawiającego, a wezwany do wyjaśnienia wykonawca nie złożył wyjaśnień i/lub dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 17. Jeżeli najkorzystniejsza oferta zawiera ceny jednostkowe, które po podstawieniu do modelu wyliczenia wartości zamówienia przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający może: 1) zamknąć postępowanie bez wyboru oferty, 2) zwrócić się do wykonawców, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie, do złożenia dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona), 18. Zamawiający zastrzega sobie, że nawet kiedy cena najkorzystniejszej oferty nie przewyższa kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to i tak może zwrócić się do wykonawców, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie, do złożenia dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona). 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania postępowania oraz prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty na każdym jego etapie. 20. Z tytułu zamknięcia postępowania lub zmiany lub odwołania warunków postępowania wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego. 21. W przypadku, gdy zostały złożone oferty, które uzyskały taką samą ocenę punktową, zamawiający zwróci się do wykonawców, którzy złożyli te oferty, o złożenie dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona). 5DP.262.8.2024.AC 22. Informacja o wyniku postępowania zostanie przesłana do oferentów drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie. Informacja zawierać będzie zbiorcze zestawienie złożonych ofert oraz nazwę, adres i cenę oferty wybranego wykonawcy. 23. Zamawiający przekaże, drogą elektroniczną, wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, informację do kontaktu z osobą, która odpowiada za podpisanie umowy. 24. Kryteria oceny ofert. 1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium: ceny jednostkowe netto - ogółem waga 100 %, w tym: Lp. Usługa - podkryterium 1 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia do 50 cm 2 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 51 do 100 cm 3 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 101 do 150 cm 4 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 151 do 200 cm 5 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 201 do 250 cm 6 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 251 do 300 cm 7 Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia od 301 do 350 cm 8 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia do 50 cm 9 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm 10 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 101 do 150 cm 11 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 151 do 200 cm 12 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 201 do 250 cm 13 Wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 251 do 300 cm 14 Frezowanie pni drzew 15 Usunięcie zwału lub wiatrołomu o obwodzie pnia od 101 do 150 cm 16 Posadzenie drzewa o wysokości około 3 m 17 Przegląd drzew 18 Wycięcie wraz z karczowaniem krzewów 19 Usuwanie zalegających odpadów zielonych jednostka miary szt. szt. szt. szt. szt. Waga [%] 6,00 6,00 7,00 10,00. 7,00 2,00 szt. szt. szt. szt. szt. szt.1,00 2,00 3,00 11,00 8,00 szt. szt. szt. szt. szt. szt. m25,00 4,00 2,00 5,00 4,00 7,00 6,00 rb-g ogółem4,00 100,00 2. Oferty oceniane będą punktowo, wskazane powyżej punkty procentowe odpowiadają maksymalnej liczbie punktów, jaką wykonawca może uzyskać w poszczególnych podkryteriach, 100 to łączna maksymalna liczba punktów przyznana ofercie. 3. iOcena za cenę jednostkową netto w poszczególnych podkryteriach Pn będzie liczona według wzoru: Pn = (Cnmin/Cnbad) * waga z podkryterium n * 100 pkt. 6DP.262.8.2024.AC gdzie: Pn - ilość punktów w danym podkryterium cenowym, Cnmin - najniższa cena jednostkowa netto w danym podkryterium, Cnbad - cena jednostkowa netto badanej oferty w danym podkryterium. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie warunki określone w niniejszym zaproszeniu oraz otrzyma najwyższą ocenę punktową P, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych podkryteriów oceny ofert obliczoną na podstawie poniższego wzoru: P = P1+P2 +...+ P19 gdzie: P - ocena punktowa oferty ocenianej, P1, P2 ... P19 - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w podkryterium n (1-19). Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 25. Zamawiający udzieli za najkorzystniejszą. zamówienia wykonawcy, którego oferta uznana zostanie Uwagi: 26. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin, kontakt mailowy: zbm@zbm.koszalin.pl lub telefoniczny: 94 34 09 100; ? W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@zbm.koszalin.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? Pani/Pana dane nie będą przekazywane do odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej; 7DP.262.8.2024.AC 2) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 12.iOsobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: - Sylwia Jagielska (przedmiot zamówienia), - Anna Adamczyk, Andrzej Cal (procedura) - e-mail: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024