mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana podłogi i drzwi |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu Sienkiewicza 77 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz zampubl_nowysacz@zus.pl https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=65617645 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, Ul. Sienkiewicza 67 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie podłogi i drzwi (2 szt.) na Sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - sala 100, 101, 102b w zakresie: 1) demontażu istniejącego cokołu, 2) demontażu istniejących posadzek drewnianych, 3) skucia istniejącej wylewki betonowej na głębokość 1 cm, 4) wywiezienia gruzu wraz utylizacją, 5) uzupełnienia posadzek cementowych, 6) wykonania warstwy samopoziomującej, 7) gruntowania podłoży pod wykładziny, 8) montażu wykładziny akustycznej 9) montażu listew przyściennych, 10) demontażu starej stolarki drzwiowej, 11) wykuciu ościeżnic stalowych, 12) montażu nowych drzwi aluminiowych, 13) wykonania innych niezbędnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy tj. np. zabezpieczenia wyposażenia pomieszczeń na czas prac, demontażu i ponownego montażu boksów (45 kpl.) wraz z instalacjami elektrycznymi (PEL-i 3xDATA, 2x230 V ogólne, 2xRJ45) i komputerowymi zamontowanymi na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT), wnoszenia i wynoszenia mebli, biurek, roboty porządkowe po wykonanych pracach. 2. Ponadto, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uzyskania od dostawcy elementów posiadanego systemu okablowania strukturalnego firmy Reichle & De-Massari dokumentu potwierdzającego utrzymanie certyfikacji sieci okablowania strukturalnego (25 letnia gwarancja - od dnia 01.03.2017 r.), w zakresie będącym przedmiotem prac, tym samym wykonania kompletu pomiarów instalacji elektrycznej i okablowania strukturalnego dla 45 PEL-i (90 łączy), po wykonaniu montażu instalacji elektrycznej i komputerowej, na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT- sala 100, 101, 102b) 3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych określony został za pomocą dokumentacji, zawierającej: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) inne materiały, w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rzuty pomieszczeń, fotografie, które stanowią Załącznik nr 1 do swz. CPV: 45000000-7, 45111300-1,45432100-5,45310000-3,45421130-4,45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00283227, 220000.271.10.2024-ZAP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowaniepostepowanie=65617645 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w swz oraz w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Rozdziale 12 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zawarte w Rozdziale 12 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=65617645 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 220000.271.10.2024-ZAP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie podłogi i drzwi (2 szt.) na Sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - sala 100, 101, 102b w zakresie: 1) demontażu istniejącego cokołu, 2) demontażu istniejących posadzek drewnianych, 3) skucia istniejącej wylewki betonowej na głębokość 1 cm, 4) wywiezienia gruzu wraz utylizacją, 5) uzupełnienia posadzek cementowych, 6) wykonania warstwy samopoziomującej, 7) gruntowania podłoży pod wykładziny, 8) montażu wykładziny akustycznej 9) montażu listew przyściennych, 10) demontażu starej stolarki drzwiowej, 11) wykuciu ościeżnic stalowych, 12) montażu nowych drzwi aluminiowych, 13) wykonania innych niezbędnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy tj. np. zabezpieczenia wyposażenia pomieszczeń na czas prac, demontażu i ponownego montażu boksów (45 kpl.) wraz z instalacjami elektrycznymi (PEL-i 3xDATA, 2x230 V ogólne, 2xRJ45) i komputerowymi zamontowanymi na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT), wnoszenia i wynoszenia mebli, biurek, roboty porządkowe po wykonanych pracach. 2. Ponadto, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uzyskania od dostawcy elementów posiadanego systemu okablowania strukturalnego firmy Reichle & De-Massari dokumentu potwierdzającego utrzymanie certyfikacji sieci okablowania strukturalnego (25 letnia gwarancja - od dnia 01.03.2017 r.), w zakresie będącym przedmiotem prac, tym samym wykonania kompletu pomiarów instalacji elektrycznej i okablowania strukturalnego dla 45 PEL-i (90 łączy), po wykonaniu montażu instalacji elektrycznej i komputerowej, na salach Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT- sala 100, 101, 102b) 3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych określony został za pomocą dokumentacji, zawierającej: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 3) inne materiały, w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rzuty pomieszczeń, fotografie, które stanowią Załącznik nr 1 do swz. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. 1) co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, 3) co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E lub D, uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci . Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym w pkt 1 i 2 powyżej uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 t. j. ze zm.) lub wydanych obywatelom państw, którzy nabyli uprawnienia w: 1) innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, 2) państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 3) Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 t.j.) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 t. j.) UWAGA: W zakresie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba spełniała kilka bądź wszystkie wymagania związane z posiadaniem wymaganych uprawnień. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: 1. Dokumentu z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 2. Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 3. W przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa Wykonawca składa oświadczenie stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ wraz z jednoczesnym oznaczeniem pliku ,,Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji". 4. Kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną, zawierającego zestawienie materiałów z dokładnym określeniem każdego z nich, sprzętu i rbg., z wyszczególnieniem ceny jednostkowej robót zawierającej wszystkie koszty oprócz podatku VAT, oraz tabelę elementów scalonych sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 5 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres dopuszczalnych zmian umowy, został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024