Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Profilowanie i zagęszczenie dróg gruntowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Profilowanie i zagęszczenie dróg gruntowych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
ul. Poznańska 384c
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
telefon: (52) 355-27-09
oferty-28@zdpinowroclaw.com.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (52) 355-27
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Profilowanie i zagęszczenie dróg gruntowych I"
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: Robota budowlana
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na profilowaniu równiarką i zagęszczeniu walcem
następujących odcinków dróg gruntowych:
a) droga powiatowa nr 2531C Murzynno - Wonorze na odcinku od km 0+700 do km 2+000
(szerokość 5,00 m x długość 1300,00 m = 6500,00 m 2);
b) droga powiatowa nr 2519C Dąbie - Chrząstowo na odcinku od km 0+000 do km 1+020
(szerokość 5,00 m x długość 1020,00 m = 5100,00 m 2);
c) droga powiatowa nr 2407C Kołodziejewko - Kołodziejewo - Trląg na odcinku od km 0+000
do km 1+000 (szerokość 5,00 m x długość 1000,00 m = 5000,00 m 2);
d) droga powiatowa nr 2542C Modliborzyce - Pieranie na odcinku od km 2+250 do km 5+275
(szerokość 5,50 m x długość 3025 m =16637,500 m 2).
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 4.
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi zasadami BHP,b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami
i przepisami,
c) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
d) wykonania czynności podstawowych i towarzyszących zgodnie z specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót.

CPV: 45233142 -6

Dokument nr: ZDP-T/805/2024

Otwarcie ofert: 11.4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 kwietnia 2024 roku o godz. 10:15
11.5. Zamawiający zastrzega możliwość otwarcia ofert w późniejszej godz..

Składanie ofert:
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
11.1. Oferty należy przesłać mailem do 19 kwietnia 2024 roku do godz. 9:45 w formie lub postaci
elektronicznej na adres: oferty-28@zdpinowroclaw.com.pl
11.2. Oferty przesłane na inny adres pozostaną bez rozpatrzenia.
11.3. W temacie wiadomości zaleca się wpisać: oferta dla Z130/28/2024

Miejsce i termin realizacji:
4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do 30 czerwca 2024 roku.

Wymagania:
2.1.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulamin udzielania przez Jednostkę zamówień o wartości
szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł.
Regulamin został wprowadzony Zarządzeniem nr 22/2023 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych
w Inowrocławiu z dnia 28 grudnia 2023 roku.
Powyższe zamówienie jest publikowane w całości tylko na stronie Zamawiającego pod adresem:
http://www.zdpinowroclaw.com.pl/zamowienia_do_130_tys_zl_2024.php
Wykonawcy chcący wziąć udział w powyższym postępowaniu zobowiązani są do śledzenia wszelkich
zmian, wyjaśnień itp. pojawiających się na stronie Zamawiającego.
Wykonawca nie może mieć roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku zmian w ogłoszeniu
o zamówieniu i innych dokumentach zmienionych przed terminem otwarcia ofert.
Zamawiający może dokonać zmian, o których mowa pkt. 2.6 najpóźniej 24 godziny przed terminem
otwarcia ofert.
5.1.WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
Wykonawca dysponuje co najmniej:
? równiarką samojezdną,
? walcem.
6.WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W
CELU
POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA
WARUNKÓW
UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem oferty następujące oświadczenia
i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz sprzętu
7.
INFORMACJA
O
SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA
SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
7.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Zamawiający jest
obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 24 godziny przed upływem terminu
składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego
do 17 kwietnia 2024 r do godz. 7:00.
7.2. Wszelkie zapytania wykonawców (wnioski) należy kierować drogą mailową na adres wskazany w pkt 1, tj.
inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl. Zapytania przesłane na inny adres pozostaną bez rozpatrzenia.
7.3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 7.1 lub
dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpatrywania.
7.4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieszcza na swojej stronie w zakładce odpowiadającej
powyższemu zamówieniu bez ujawniania źródła zapytania.
7.5. Zamawiający informuję drogą mailową Wykonawcę, który był autorem zapytania (wniosku),
że odpowiedź zamieścił na stronie lub przekazuję odpowiedź mailowo.
7.8. Oświadczenia należy składać w oryginale, opatrzone podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Dokumenty zaleca się składać w oryginale (opatrzone podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym)
lub jako skan papierowego dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym
(poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej).
7.9. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje, a także odpowiedzi na wezwania
Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną (e-mail).
7.10. Adres mailowy to kontaktu Wykonawcy z Zamawiającym to: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl
7.11. W przypadku wniosków, zawiadomień, wezwań oraz informacji przekazywanych drogą elektroniczną,
każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.
8.1.WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9.
9.1.
9.2.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY
10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być
złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
10.2 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.3. Oferta (tj. formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być sporządzona przez wykonawcę ściśle według
postanowień powyższego ogłoszenia o zamówieniu.
-2-10.4. Formularz ofertowy należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. Formularz ofertowy nie
podlega uzupełnieniu.
10.5. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące załączniki:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej;
b) odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osobę inna niż do tego
uprawnioną wynikającą z reprezentacji;
c) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6.
10.6. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze. Sporządzoną ofertę na komputerze zaleca się zapisać w
formacie PDF lub wydrukować za pomocą wirtualnej drukarki (np. Microsoft Print to PDF), aby otrzymać
plik PDF. Sporządzoną ofertę należy podpisać podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Dopuszcza się sporządzenie oferty ręcznie, długopisem bądź niezmywalnym atramentem. W takim
przypadku należy ją zeskanować oraz podpisać podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym.
10.7. Zamawiający dopuszcza stosowanie podpisów wewnętrznych (pliki z rozszerzeniem .PDF oraz .XML) oraz
podpisów zewnętrznych. Stosując podpisy zewnętrzne należy pamiętać o złożeniu pliku podstawowego
podpisanego (np. pliku z rozszerzeniem .docx, .xlmx) oraz pliku podpisu (pliku z rozszerzeniem np.:
.XAdES).
10.8. Odpis, informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej oraz dowód wniesienia wadium nie wymagają podpisu.
10.9. Zamawiający dopuszcza szyfrowanie ofert. W przypadku szyfrowania Zamawiający zaleca szyfrowanie
oferty programem 7-zip (który jest darmowy) lub innym do tego przeznaczonym. Zaleca się,
aby zaszyfrowana oferta miała rozszerzenie pliku .zip lub .pdf.
10.10. Aby zaszyfrować ofertę programem 7-zip, w pierwszej kolejności należy pobrać i zainstalować program.
Następnie należy wybrać pliki do zaszyfrowania i kliknąć na nie prawym przyciskiem myszy.
Z rozwiniętej listy należy wybrać ,,7-zip" a następnie ,,Dodaj do archiwum". Kliknij ,,Szyfrowanie",
wprowadź hasło i poniżej je potwierdź. Zaszyfrowany plik wyświetli się we wskazanym folderze.
Zaszyfrowane pliki należy przesłać przed upływem terminu o którym mowa w pkt. 11.1. Hasło
do odszyfrowania należy przesłać osobną wiadomością e-mail po terminie o którym mowa w pkt. 11.1,
a przed terminem o którym mowa w pkt. 11.3. W temacie wiadomości zaleca się wpisać: hasło dla
Z130/28/2024.
10.11. Aby zweryfikować poprawność podpisania plików, Wykonawca może dokonać tego na bezpłatnej stronie
pod linkiem: https://puesc.gov.pl/wer/# lub https://weryfikacjapodpisu.pl/verification/#dropzone
11.
11.6. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert.
11.7. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert pozostaną bez rozpatrzenia.
SPOSÓB OBLICZANIA CENY PRZEZ WYKONAWCĘ
Podana cena musi zawierać cenę brutto (czyli zawierać podatek VAT).
W cenę należy wliczyć zysk Wykonawcy, oraz wszelkie niezbędne koszty do realizacji zamówienia.
Cena musi być podana w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Podana przez Wykonawcę cena jest ceną kosztorysową.
Płatności będzie rozliczana przez Zamawiającego za pośrednictwem MPP (Mechanizm Podzielonej
Płatności).
13.
OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:
13.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium: najniższa cena.
13.2. Zamawiający przystępując do sprawdzania ofert najpierw ustala ranking ofert według powyższego
kryterium.
13.3. Zamawiający rozpoczyna sprawdzanie ofert zaczynając od oferty, która została oceniona najwyżej. Jeżeli
powyższa oferta spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu, to zamawiający uznaje
ją jako najkorzystniejszą i nie przystępuje do sprawdzania pozostałych ofert.
13.4. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie i zostały najwyżej ocenione, to Zamawiający wzywa tych
wykonawców, do złożenia ofert dodatkowych.
13.5. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wszystkich wymaganych oświadczeń, dokumentów
lub dokumenty są nie pełne, Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia
lub wyjaśnienia.
-3-14.
RAŻĄCO NISKA CENA
14.1. Jeżeli zaoferowana cena lub istotne części składowe będą wydawać się rażąco niskie w stosunku do
przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu
zamówienia, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących
wyliczenia ceny.
14.2. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
15.
ODRZUCENIE OFERTY
15.1. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) oferta jest niezgodna z ogłoszeniem o zamówieniu,
b) oferta nie posiada formy lub postaci elektronicznej,
c) Wykonawca nie złożył formularza ofertowego,
d) Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, lub nie uzupełnił dokumentów, lub
odpowiedzi lub dokumenty zostały złożone po terminie,
e) oferta zawiera rażąco niską cenę,
f) Wykonawca odmówił podpisania umowy,
g) oferta jest nie zgodna z warunkami umowy,
h) wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
16.
WYBÓR OFERTY
16.1. Zamawiający zamieszcza informację z wyboru najkorzystniejszej oferty na swojej stronie internetowej.
16.2. Zamawiający informuję tylko Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę - informacja jest wysyłana
na adres mailowy wskazany w formularzu oferty lub Wykonawca jest powiadamiany telefonicznie.
17.
UMOWA
17.1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.
18.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
18.1. Unieważnienie postępowania może nastąpić w przypadku:
a) nie złożenia żadnej oferty,
b) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
c) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć
na realizację zamówienia.
d) zamówienie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą.
e) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania.
18.2. Zamawiający zamieszcza informację z unieważnienia postępowania na swojej stronie internetowej.
19.
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
19.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Uwagi:
20.
RODO
20.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO",
informuję, że
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 384c reprezentowany przez Dyrektora.
b) inspektorem ochrony danych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Inowrocławiu jest pani Sylwia
Osowska, e-mail.: osowska.alsta@gmail.com tel. 608-579-246.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Z130/28/2024 pod nazwą: ,,Profilowanie
i zagęszczenie dróg gruntowych I"
d) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby oraz podmioty, którym udostępniona została
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień
publicznych w tym miedzy innymi: UZP, jednostki samorządu terytorialnego, organy kontrolne, inni
wykonawcy, którym jest przekazywana kopia ofert, a także podmioty które przetwarzają dane
osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych,
-4-Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej.
f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania;
g) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
h) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane wyłącznie w sposób zautomatyzowany w tym również
w formie profilowania.
i)
posiada Pani/Pan
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
j)
nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
20.2. W przypadku, gdy w postępowaniu uczestniczą podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany
poinformować podwykonawcę, że przetwarza jego dane osobowe.

Kontakt:
7.6. Osobą do kontaktu w zakresie merytorycznym ze strony Zamawiającego jest Michał Figas.
7.7. Osobą do kontaktu w zakresie proceduralnym jest Aleksandra Baran.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.