Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu oraz różnego rodzaju urządzeń elektrycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu oraz różnego rodzaju urządzeń elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia
powiat: Gdynia
tel. 058-73-56-232
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 058-73-56-232
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu oraz różnego rodzaju urządzeń elektrycznych
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu oraz różnego rodzaju
urządzeń elektrycznych
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 2 - formularz rzeczowo-cenowy.
Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy -
Załącznik nr 1 do Zaproszenia.

CPV: 31682000-0, 31500000-1

Dokument nr: 28/FZP/FG/2024, FZP/w/2024/TF

Otwarcie ofert: 3. Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Morski
Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 514.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
IX. MIEJSCE i TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1. Sposób złożenia oferty: oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl W temacie wiadomości należy wpisać: 28/FZP/FG/2024 -
oferta.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 23.04.2024r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Termin realizacji dostaw - 5 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia cząstkowego drogą elektroniczną e-mail.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo
zamówień publicznych. Zaproszenie zostaje zamieszczone na stronie http://przetargi.mir.gdynia.pl/
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres minimum 12 miesięcy na dostarczony
przedmiot zamówienia.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
wymagania:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1
dostawę materiałów elektrycznych na kwotę brutto minimum 50 000,00 zł. Na potwierdzenie
spełniania warunku Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie
przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów
potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór
Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy u których jest:
1) Brak powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą a Zamawiającym,
wykluczeniu z postępowania w szczególności będą podlegać osoby, które:
a. pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego
stopnia, lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo
pozostają we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub
członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b. w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą, otrzymywały od
wykonawcy wynagrodzenie z innego tytułu lub były członkami organów
zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
c. pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje
uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego
lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w
określonym rozstrzygnięciu tego postępowania.
2) Nie pozostają w stanie likwidacji ani upadłości;
3) Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.
U. poz. 835);
3. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie na druku
formularza oferty stanowiącego załącznik nr 3 do zaproszenia oraz załączy do oferty wykaz
dostaw.
VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO z WYKONAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca
przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej tj. drogą elektroniczną, każda ze stron na
żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Tomasz Formejster.
Wszystkie pytania w związku z niniejszym postępowaniem należy kierować na e-mail:
zamówienia.publiczne@mir.gdynia.pl
VIII. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI SWZ
1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną z wnioskiem
o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający udzieli
wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod
warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynie do Zamawiającego nie później niż
do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynął po upływie terminu składania pytań
tj. później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, lub
dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania.
3.Treść zapytań i wyjaśnienia zostaną przekazane wszystkim Wykonawcom, którym przekazano
niniejsze zaproszenie do składania ofert.
4.W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić
treść dokumentów związanych z zaproszeniem. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże
niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania ofert.
Oferta musi być zaszyfrowana hasłem, które Wykonawca prześle Zamawiającemu na ten sam
adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po terminie otwarcia ofert tj. W dniu 23.04.2024 r.,
w godz. od 10:30 do 10:40. Zamawiający zwrotnie potwierdzi otrzymanie oferty i hasła. Prosimy
upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane.
Zamawiający prześle
informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek wykonawcy.
4. Na ofertę składają się następujące załączniki:
a) Załącznik nr 1 - Formularz oferty + załączniki
b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
X. OPIS KRYTERIÓW i SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY
1. W niniejszym postępowaniu stosowane będzie jedno kryterium: cena brutto oferty - 100%
2. Ceny będą porównywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
4. Oferta z najniższą ceną, odpowiadająca wszystkim wymaganiom określonym
zaproszeniu zostanie wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu
ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia udzielenia
zamówienia.
2. Zamawiający ma prawo do zawieszenia postępowania bez wyboru oferty oraz do jego unieważnienia
bez podawania przyczyny na dowolnym etapie.

Uwagi:
XI. KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA
SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH
DANYCH
w niniejszym
OSOBOWYCH
ORAZ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Morski Instytut Rybacki-Państwowy
Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia,
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim-Państwowym
Instytucie Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: iod@mir.gdynia.pl lub
rodo@mir.gdynia.pl oraz telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub
umowy powierzenia przetwarzania danych.
5) Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Administratora.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp,
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
10) będzie przysługiwało Pani/Panu:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.