Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
powiat: Kielce
tel.: 41 349 73 32, 41 349 72 77
wioletta.baran@ujk.edu.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 41 349 73 32,
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W związku z zamiarem udzjelenia zamówienia w oparciu o art. 2, ust. 1, pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) oraz § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach zapraszamy do złożenia oferty na: ,,Dostawę I montaż klimatyzatorów w obiektach UJK w Kielcach", zwanych dalej,, sprzętem".
? Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
? Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
? Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień podobnych.
? DOSTAWA i montaż przedmiotu zamówienia w następujących obiektach UJK:
o 3 komplety klimatyzacji o mocy 7,0-8,0 kW każdy - Ul. Uniwersytecka 7.
o 1 komplet klimatyzacji o mocy 3,5k- 4,0kW - Ul. Śląska 11a. o 1 komplet klimatyzacji o mocy 3,5kW-4,0kW - Ul. Śląska 15. o 1 komplet klimatyzacji o mocy 3,5kW-4,0kW - Al. IX Wieków Kielc 19.
UWAGA
Zamawiający zaleca spotkanie z potencjalnymi wykonawcami celem przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń, w których będą montowane klimatyzatory będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Spotkanie odbędzie się w dniu 16.04.2024o godz. 11:00 przed budynkiem Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (Wejście główne) przy Ul. Uniwersyteckiej 7 w Kielcach.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA i montaż nowych, nieużywanych klimatyzatorów (jednostka zewnętrzna i wewnętrzna) wraz z akcesoriami/ instalacją niezbędną do uruchomienia i prawidłowego działania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
1. Kod CPV:
o 39717200-3 urządzenia klimatyzacyjne
o 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
o 1600000- 2 sprzęt i aparatura elektryczna
2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) sprzedaży i transportu przedmiotu zamówienia do wskazanych budynków Zamawiającego w Kielcach;
2) wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
3) montażu klimatyzatorów, zakupywanych w niniejszym postępowaniu,

4) Przedmiot zamówienia musi posiadać: deklarację zgodności CE, instrukcje obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszelkie, niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie. Musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u zamawiającego w celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. Wszystkie ww.i niezbędne dokumenty Zamawiający otrzyma od Wykonawcy wraz z dostarczanym sprzętem.
5. Dokumenty, o których mowa powyżej( w pkt.4.5)) muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej (instrukcji obsługi może być zapisana na DVD/ Cd lub innym nośniku).
6. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga udzjelenia 24 miesięcy rękojmi oraz minimum 5 letniej gwarancji. Wykonawca w ramach umowy będzie serwisował urządzenia przez 1,5 roku od podpisania protokołu odbioru. Wymagany serwis minimum raz na 6 miesięcy wraz z wymianą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych. Usługa musi być każdorazowo potwierdzona protokołem odbioru. Zakres serwisu urządzeń zgodny z kartą gwarancyjną oraz DTR urządzenia. Wykonawca w ramach serwisu będzie reagował na zgłoszenia awarii. Czas reakcji to maksymalnie 2 godz. od zgłoszenia. Czas naprawy max.3 dni.
Uwaga
Jeżeli zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy urządzenia/sprzętu, to dopuszcza się zaoferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się urządzenie/sprzęt wskazany przez zamawiającego. W tym wypadku na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego tj. należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny nie jest gorszy od sprzętu opisanego przez zamawiającego. Niespełnienie którejkolwiek z cech wymaganych przez zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia, spowoduje odrzucenie oferty.

CPV: 39717200-3, 45331220-4, 1600000-2

Dokument nr: ADP.2301.8.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.04.2024 r. o godz. 12.00.
5. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie spełni warunków i wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Składanie ofert:
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 11:00.
2. Oferty należy składać za pośrednictwem jednego z niżej wskazanych sposobów:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wioletta.baran@ujk.edu.pl
b) za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, Ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 03.
3. O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wszystkie czynności objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca zrealizuje w terminie do 21 dni, licząc od dnia zawarcia umowy .
2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku epidemii itp. w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu

Wymagania:
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego tj. posiadają certyfikat przedsiębiorcy wydany zgodnie z treścią art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, o którym mowa w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 z dnia 17.11.2015 r. (Dz.Urz.UE. L Nr 301, str. 28). Uwaga !!! Warunek posiadania certyfikatu musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
2) Dysponują min 1 osobą (Pracownik montujący urządzenia), która posiada certyfikat dla personelu wydany zgodnie z treścią art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, o którym mowa w rozporządzeniu wskazanym powyżej.
3) Dysponują osobami (pracownicy wykonujące roboty elektryczne), które posiadają uprawniania SEP - G1 Eksploatacja.
ORAZ
2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), tzn.: Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który:
a) Jest wykonawcą wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
b) jest wykonawcą, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U z 2022 r., poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022

r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy; c) jest wykonawcą, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. Ustawy.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia składanego w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie z postępowania.
IV. WYKAZ DOKUMENTÓW składających się na ofertę:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2).
2. Dokument rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty lub adres bezpłatnej bazy danych z której zamawiający samodzielnie pobierze taki dokument.
3. Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do reprezentacji jeśli z dokumentów rejestrowych nie będzie wynikać umocowanie, o którym mowa w pkt 2.
4. Kserokopię certyfikatu przedsiębiorcy wydanego zgodnie z treścią art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, o którym mowa w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 z dnia 17.11.2015 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 301, str. 28).
5. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia:
min. 1 osobą posiadającą certyfikat dla personelu wydany zgodnie z treścią art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.-oświadczenie jest zawarte w formularzu ofertowym ( załącznik nr 2 do niniejszego zapytania).
6. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami (pracownicy wykonujące roboty elektryczne), które posiadają uprawniania SEP - G1 Eksploatacja. oświadczenie jest zawarte w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania)
7. Wszystkie opracowane przez Zamawiającego załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią wyłącznie propozycję co do formy wymaganych dokumentów. Dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż będą one zawierać wszystkie żądane przez Zamawiającego informacje. Załączony przez zamawiającego wzór formularza ofertowego jest wersją edytowalną.
V. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena brutto: 100%
Maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane proporcjonalnie, tj.:
(Cena brutto najniższa: Cena brutto badana) x 100 = .....pkt. - liczba punktów uzyskana przez
poszczególne oferty; punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium ,,cena brutto"
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 ), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
3. W ofercie, o której mowa w ust. 2 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) sprzętu lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do

powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości sprzętu lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą. Termin związania ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
5. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający może zwrócić się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodną ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz następujące dokumenty:
1) pełnomocnictwo - jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo wskazać ogólnodostępną , bezpłatną bazę danych z której Zamawiający samodzielnie pobierze ten dokument.
3) Kserokopię aktualnego certyfikatu przedsiębiorcy wydanego zgodnie z treścią art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, o którym mowa w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 z dnia 17.11.2015 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 301, str. 28).
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego -zgodnie z OPZ.
3. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym) przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej, papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem osoby umocowanej ( w oryginale).
7. _Zamawiający odrzuci ofertę złożoną w formie skanu bez elektronicznego podpisu.
8. Ofertę w formie pisemnej papierowej wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w jednym egzemplarzu, w nieprzejrzystej kopercie/opakowaniu, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią bez naruszenia zabezpieczeń, przed upływem terminu otwarcia ofert.

9. Koperta (opakowanie) z ofertą powinna być opatrzona pełną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: ,,Oferta na dostawę klimatyzatorów", numer sprawy ADP.2302.8.2024. Nie otwierać przed 19.04.2024r., godzina 12.00.
10. Cenę oferty należy podać w kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku, z uwzględnieniem informacji zawartych w ust. 13 (poniżej)
11. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
12. Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
13. Jeżeli w postepowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez podatku - zgodnie z rozdziałem V, ust.2 i 3 niniejszego zapytania ofertowego. Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul.
Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, tel.: 41/3497200;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-
mail: iod@ujk.edu.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania .
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
4. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie proceduralnym: Pani Wioletta Baran, tel. 41 349 7332; email: wioletta.baran@ujk.edu.pl ,
2) w zakresie merytorycznym: Pan Jakub Dobek tel. 41 349 65 81, email: jakub.dobek@ujk.edu.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.