Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Częstochowska
ul. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
powiat: Częstochowa
tel.: 34 325 02 36
bernadetta.wysocka@pcz.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 34 325 02 36
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania ,,Przebudowa pomieszczenia nr A24 w Budynku Głównym Politechniki Częstochowskiej przy Ul. Dąbrowskiego 69"

Politechnika Częstochowska zaprasza do udziału w prowadzonym postępowaniu na Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania ,,Przebudowa pomieszczenia nr A24 w Budynku Głównym Politechniki Częstochowskiej przy Ul. Dąbrowskiego 69"

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Opis przedmiotu zamówienia na Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania ,,Przebudowa pomieszczenia nr A24 w Budynku Głównym Politechniki Częstochowskiej przy Ul. Dąbrowskiego 69" stanowi osobny załącznik nr 3.

Dokument nr: RK-NZ.263.31.2024.BW

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 18.04.2024 roku, godz. 11:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 154.

Składanie ofert:
1. Ofertę wraz z załącznikami, należy złożyć w formie pisemnej do Zamawiającego na adres:
Sekretariat Kanclerza Politechniki Częstochowskiej (pok. nr 156)
ul. Dąbrowskiego 69
42-201 Częstochowa
z dopiskiem Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania ,,Przebudowa pomieszczenia nr A24 w Budynku Głównym Politechniki Częstochowskiej przy Ul. Dąbrowskiego 69"
(nr sprawy: RK-NZ.263.31.2024.BW).

TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: 18.04.2024 roku, godz. 10:30. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 3 miesiące od daty zawarcia umowy na roboty budowlane - zgodnie z terminem wykonania zadania z zastrzeżeniem, że termin realizacji może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotowego zadania lub skróceniu w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji przedmiotowego zadania.

Wymagania:
Stosownie do art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ), do niniejszego zamówienia ustawa nie ma zastosowania, ponieważ przepisy ustawy stosuje się do udzielania zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych.
Zamawiający do czasu podpisania umowy zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyn.

II. MIEJSCE PUBLIKACJI ZAPYTANIA OFERTOWEGO ZAMÓWIENIA:
Zapytanie ofertowe oraz załączniki będą zamieszczone na stronie internetowej Politechniki Częstochowskiej www.dzp.pcz.pl.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania oferty zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści Zapytania ofertowego Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.poz.835).

VII. PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę w sposób określony w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być przygotowana przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym bądź innym dokumencie) lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do reprezentacji (np. umowa spółki cywilnej). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
5. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - załącznik nr 1
b) pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy,
6. Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami należy złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez jego uszkodzenia, oznaczonym nazwą i adresem Zamawiającego.
7. Wykonawca może wprowadzić zmiany w ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu na składanie ofert. Zmiana i wycofanie oferty wymagają zachowania formy w jakiej złożono ofertę.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryteria:
a) najniższa cena - cena 100%
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2.W ofercie należy podać wartość brutto w złotych polskich (PLN). Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3.Do porównania ofert będzie brana pod uwagę całkowita wartość brutto zamówienia i inne kryteria oceny ofert, jeżeli są wskazane.
4. Oferent ponosi wyłączną odpowiedzialność za zastosowanie przez niego stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami.
5. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 2 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XI. INFORMACJE O SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 344 ), z uwzględnieniem wymogów określonych poniżej.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Opisu przedmiotu zamówienia niniejszego Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
6. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

8. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do składania wyjaśnień dotyczących złożonej oferty, jak również w przypadku braków do jej uzupełnień.

9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania poprawy w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. Wykonawca ma prawo niewyrażenia zgody na poprawienie omyłki.

XII. WARUNKI PŁATNOŚCI:
1. Szczegółowe zasady rozliczenia finansowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określa projekt umowy, będący Załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców o wynikach postępowania oraz udostępni na stronie internetowej www.dzp.pcz.pl informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie i miejscu przez siebie wyznaczonym.
4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
7. Oferta niespełniająca wymagań postawionych przez Zamawiającego podlega odrzuceniu.
XVI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie umowy, która stanowi integralną część niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający informację o wynikach postępowania umieści na stronie internetowej www.dzp.pcz.pl. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie o tym fakcie poinformowany poczta elektroniczną, pisemnie lub faksem.

Uwagi:
XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Politechnika Częstochowska
Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa
1.2. Administrator Danych Osobowych w PCz wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod numerem telefonu 34 325 04 71, adresem e-mail iodo@pcz.pl lub przy użyciu danych kontaktowych Administratora Danych Osobowych.;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z wyborem najkorzystniejszej oferty, zawarciem i wykonaniem umowy / Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania ,,Przebudowa pomieszczenia nr A24 w Budynku Głównym Politechniki Częstochowskiej przy ul. Dąbrowskiego 69" (nr sprawy: RK-NZ.263.31.2024.BW)

1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby - pracownicy Zamawiającego lub podmioty, którym udostępniona zostanie informacja lub dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.);
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres wykonania umowy, trwania okresu gwarancji i rękojmi, lub przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu nr RK-NZ.263.31.2024.BW;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
2. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą jest:
Bernadetta Wysocka, tel.: 34/ 325 02 36, e-mail: bernadetta.wysocka@pcz.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.