Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym KAPLICA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym KAPLICA

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
PLAC WOLNOŚCI 25
42-440 OGRODZIENIEC
powiat: zawierciański
tel. (32) 67-09-713
oferty@ogrodzieniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: OGRODZIENIEC
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (32) 67-09-713
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT CENOWYCH
w konkursie prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego UMiG Ogrodzieniec
o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000 zł
zapraszamy do składania ofert cenowych na wykonanie zamówienia pn.: Prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym KAPLICA, Podzamcze Ul. Zamkowa gm. Ogrodzieniec w ramach zadania pn. ,,Ochrona Zabytków Sakralnych w Gminie Ogrodzieniec"

I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym KAPLICZKA, Podzamcze Ul. Zamkowa, wpisana do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/73/23, polegających na kompleksowym remoncie kaplicy (zewnętrznym i wewnętrznym, obejmującym m.in. odtworzenie izolacji murów fundamentowych , likwidację wtórnej opaski betonowej, wymiany tynków wewnętrznych, wymianę posadzek, konserwację elementów sztukatorskich, wymianę instalacji elektrycznej , wymianę nawierzchni utwardzonych i wykonanie opaski żwirowej wokół budynku) oraz wykonywanie podczas prowadzenia prac, specjalistycznych badań określonych w dokumentach konkursowych.
Wszystkie niezbędne do przeprowadzenia prace budowlane, jak i zakres robót do
wykonania zostały ujęte w udostępnionej dokumentacji pn.:
o Projekt remontu wraz z programem postępowania konserwatorskiego Kaplicy, przy Ul. Zamkowej w Podzamczu Gm. Ogrodzieniec
o pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach :
Nr K/73/2024- KAPLICA NA UL ZAMKOWEJ W OGRODZIEŃCU
o Decyzja nr 178/2024 z 18.03.2024 starosty Zawierciańskiego dotycząca zatwierdzenia projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego oraz pozwolenia na budowę.

CPV: 45000000-7, 45212350-4, 45262500-6, 45262510-9, 45320000-6, 45262100-2

Dokument nr: ZP.271.1.83.2024

Składanie ofert:
IV. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty na formularzu ofertowym dołączonym do Zaproszenia należy składać do dnia
25.04.2024 r. do godz. 12:00 w formie:
a) elektronicznej (w formie skanów) na e-mail: oferty@ogrodzieniec.pl
LUB
b) papierowej na adres: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25,
42-440 Ogrodzieniec, (Kancelaria, parter Urzędu) - decyduje data i godz. wpływu do Urzędu. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą i adresem Zamawiającego, a także nazwą zadania: Prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym KAPLICA, Podzamcze Ul. Zamkowa gm. Ogrodzieniec.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

Wymagania:
II. Kryteria i termin wykonania
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Nr kryterium
Opis oceny kryterium
znaczenie
1.
Cena ofertowa brutto

40%
2.
Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
60%
RAZEM
100%

Lp.
Kryterium
Znaczenie procentowe kryterium
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1.
Cena brutto

40%
40 pkt.
2.
Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia:
? wymagania określone w pozwoleniu Śląskiego Konserwatora Zabytków nr 73/2024
wykonawca otrzyma - 0 pkt.
? wymagania określone w pozwoleniu Śląskiego Konserwatora Zabytków nr 73/2024
Art. 37a ust. 1 i 2 o ochronie zabytków - ustawa z dn. 23.07.2023r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami :
Powyżej 18mies. (ust 1)/pow. 48 mies. (ust.2) - 20 pkt.
Powyżej 36 mies. (ust 1)/pow. 72mies. (ust.2) - 40 pkt.
Powyżej 60 mies. (ust 1)/pow. 96mies. (ust.2) - 60 pkt.
lub
Art. 37c o ochronie zabytków - ustawa z dn. 23.07.2023r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
Powyżej 18 miesięcy - 20 pkt.
Powyżej 36 miesięcy - 40 pkt.
Powyżej 60 miesięcy - 60 pkt.

Informację należy wskazać w Formularzu ofertowym

60%
60 pkt.

2. Cenę oferty należy podać łącznie z należnym podatkiem VAT - cena brutto, wraz ze wskazaniem stawki (procentowej) podatku VAT i jej wartości.

III. Warunki udziału w konkursie.
Wykonawca musi wykazać, że:
a) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu budynku (lub budowli) wpisanym do rejestru zabytków, o wartości robót min. 50.000,00 zł brutto
b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
o jedną osobę (pełniącą funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia
o jedną osobą, która spełnia warunki określone w Pozwoleniu Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/73/2024 na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
1.1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w inne miejsce.

2. Zawartość oferty:
a) formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do Zaproszenia;
b) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego - o ile dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku przesyłania dokumentów e-mailem, Zamawiający dopuszcza skan pełnomocnictwa;
c) dokumenty osób, o których mowa w pkt. II Zaproszenia, umożliwiające Zamawiającemu przyznanie odpowiedniej punktacji za doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia ( np. wykaz prac wykonywanych/nadzorowanych przez te osoby, ich uprawnienia lub podobne). Dokumenty te nie podlegają uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego. Brak tych dokumentów w ofercie będzie skutkować odrzuceniem oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, wymaga to jednak złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia Wykonawcy.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert z udziałem Wykonawców.

V. Omyłki, wyjaśnienia oraz uzupełnienia oferty:

1. Zamawiający poprawi w ofercie: omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
2. Za omyłkę rachunkową Zamawiający uzna:
a) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach;
b) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, z wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt. IV 2c) Zaproszenia.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień
zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych
dowodami), o których mowa powyżej oraz w sytuacji opisanej w pkt. IV 2c).
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.

VI. Podstawy odrzucenia oferty:

Zamawiający odrzuci ofertę:
1) która została złożona niezgodnie z procedurą określoną przez Zamawiającego;
2) jeżeli jej treść nie odpowiada treści określonym w OPZ czy innych dokumentach
zamówienia;
3) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny;
5) nieważną na podstawie odrębnych przepisów.

VII. Inne postanowienia.

1. Zamawiający zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów.
2. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Warunki płatności: szczegółowo zostały opisane w projekcie umowy.

VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty / Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Zamawiający przekaże informację o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkim uczestnikom niniejszego postępowania, którzy złożyli oferty.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
3. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4) na podstawie innych przyczyn, istotnych dla Zamawiającego;
5) w przypadku braku finansowania. Zadanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji Strategicznych na realizację zadań inwestycyjnych; Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec i objęte jest promesą Banku Gospodarstwa Krajowego obejmującą również zadania pn.: Prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym - grupy rzeźb z kaplicy przydrożnej w Podzamczu przy ul Zamkowej gm. Ogrodzieniec oraz Prowadzenie prac konserwatorskich, przy zabytku ruchomym - kamienna figura przydrożna św. Jana Nepomucena miejscowości Ogrodzieniec. Postępowanie zakupowe na wykonanie tych zadań będzie prowadzone w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Podpisanie umowy na wykonanie remontu kaplicy będzie możliwe dopiero po rozstrzygnięciu postępowań na pozostałe zadania. Brak rozstrzygnięć we wszystkich trzech zadaniach , zgodnie z Regulaminem BGK, skutkuje brakiem możliwości uruchomienia promesy a tym samym brakiem finansowania któregokolwiek z zadań.

Kontakt:
IX. Komunikacja

1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, adres: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl.
2. W tytule należy wpisać nazwę konkursu lub numer referencyjny.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.