dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opróżnianie koszy na śmieci oraz utrzymanie czystości na terenie wraz z utylizacją odpadów oraz interwencyjne prace pielęgnacyjne dotyczące zieleni |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Zabrze Wydział Infrastruktury Komunalnej ul. Powstańców Śląskich 5-7 41-800 Zabrze powiat: Zabrze tel./faks (032) 37-33-576 sekretariat_ik@um.zabrze.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./faks (032) 37-3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty cenowej na: ,,Opróżnianie koszy na śmieci oraz utrzymanie czystości na terenie Geoparku w Zabrzu wraz z utylizacją odpadów. Interwencyjne prace pielęgnacyjne dotyczące zieleni". OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: I. Opróżnianie koszy na śmieci oraz utrzymanie czystości na terenie Geoparku w Zabrzu wraz z utylizacją zebranych odpadów zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi określającymi zasady utrzymania czystości i porządku w gminach oraz zasady postępowania z odpadami (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Opróżnianie 16 koszy na śmieci o pojemności 50 I każdy, 2 razy w tygodniu: - raz w piątek do godz. 12.00 - raz w poniedziałek, do godz. 10.00; - dotyczy części południowej Geoparku 2. Zbieranie odpadów, śmieci z terenu o powierzchni ok. 19.000 m2 w poniedziałek do godz. 12.00, 3 razy w skali miesiąca, dokładny termin będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym: wzdłuż ciągów komunikacyjnych w pasie o szerokości 2 m po obu stronach ścieżek i na ścieżkach oraz na polanach i wokół nich - dotyczy części południowej Geoparku. 3. Opróżnianie 9 koszy na śmieci o pojemności 50 I każdy, 1 raz w tygodniu: - w poniedziałek, do godz. 10.00; - dotyczy części północnej Geoparku 4. Zbieranie odpadów, śmieci z terenu o powierzchni ok. 6.000 m2, w poniedziałek do godz. 12.00, 2 razy w skali miesiąca, dokładny termin będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym: w pasie o średniej szerokości 3 m wraz ze ścieżką lub pomostem oraz na polanach i wokół nich - dotyczy części północnej Geoparku 5. Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów zgodnie z obowiązującymi regulacjami administracyjnymi i prawnymi. 6. Koszty utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. 7. Po wewnętrznych dróżkach asfaltowych przebiegających przez Geopark, Wykonawca może poruszać się samochodem o DMC 3,5 T. II. Interwencyjne prace pielęgnacyjne dotyczące zieleni nasadzonej na terenie Geoparku, obejmujące podlewanie, usuwanie chwastów, koszenie i nawożenie poszczególnych grup roślin. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Podlewanie 206 szt. drzew, maksymalnie 2 razy w czasie trwania umowy, w ilości 10 litrów wody na każde drzewo. Podlewanie powinno odbywać w porze rannej (do 9.00), bezpośrednio pod drzewo i powinno zostać zakończone do 48 h od terminu zlecenia. 2. Podlewanie 4352 szt. krzewów liściastych, maksymalnie 2 razy w czasie trwania umowy, w ilości 2 litrów wody na każdy krzew. Podlewanie powinno odbywać w porze rannej (do 9.00), bezpośrednio pod krzew i powinno zostać zakończone do 36 h od terminu zlecenia tego zakresu. 3. Usuwanie chwastów z obszarów obsadzonych 4352 szt. krzewów - maksymalnie 2 razy w okresie trwania umowy. Plewienie powinno zostać zakończone do 96 h od jego zlecenia przez Zamawiającego. 4. Usuwanie chwastów z rabat skalnych o powierzchni 600 m2 - maksymalnie 2 razy w okresie trwania umowy. Plewienie powinno zostać wykonane w czasie do 48 h od jego zlecenia przez Zamawiającego. 5. Podlewanie plaży trawiastej o powierzchni ok 1500 m2, maksymalnie 2 razy w czasie trwania umowy, w ilości 6 litrów wody na każdy metr kwadratowy plaży trawiastej, na jeden raz. Podlewanie powinno odbywać w porze rannej (do 9.00) i powinno zostać zakończone do 36 h od jego zlecenia. 6. Skoszenie 1500 m2 plaży, maksymalnie 2 razy w czasie trwania umowy, na wysokość nie mniejszą niż 6 cm - powinno zostać zakończone do 24 h od zlecenia przez Zamawiającego. 7. Zasilenie plaży trawiastej o powierzchni 1500 m2 nawozem kilkuskładnikowym (wiosennym) w dawce, podanej przez producenta nawozu. Nawóz powinien być rozsypany przy pomocy siewnika (nie ręcznie), na suchą trawę - maksymalnie 1 raz w czasie trwania umowy. Rodzaj nawozu należy uzgodnić z Zamawiającym przed jego zastosowaniem. Wykonanie powinno odbyć się w ciągu 24 h od zlecenia. 8. Podlewanie obszarów obsianych łąką kwietną, o łącznej powierzchni 588 m2, maksymalnie 2 razy w czasie trwania umowy, w ilości 6 litrów wody na każdy metr kwadratowy łąk, na jeden raz. Podlewanie powinno odbywać w porze rannej (do 9.00) i zostać zakończone do 48 h od jego zlecenia. 9. Interwencyjne prace pielęgnacyjne dotyczące zieleni nasadzonej na terenie Geoparku mogą być zlecone przez Zamawiającego w maksymalnym wymiarze podanym w opisie powyżej, mogą także nie zostać zlecone w czasie trwania umowy. 10. Koszty utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań na telefoniczne lub pisemne (emailem) zgłoszenie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Termin na podjęcie wskazanych działań nie będzie krótszy niż 24 godz., chyba, że strony ustalą pisemnie (mail) inny termin. 12. W uzasadnionych przypadkach (nieodpowiednie warunki atmosferyczne), inspektor nadzorujący ze strony Zamawiającego, może wydłużyć czas na realizację zlecenia opisany w powyższych punktach. 13. Po wewnętrznych dróżkach asfaltowych przebiegających przez Geopark, Wykonawca może poruszać się samochodem o DMC 3,5 T. B. OGÓLNE WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zgodnie z art. 2.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. póz. 1710 ze zm.), do przedmiotowego zamówienia nie mają zastosowania przepisy wymienionej ustawy. Dokument nr: IK.7021.2.192.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2024 r. o godz. 10:05 w pok. 400 w budynku przy ul. Wolności 286. Składanie ofert: Ofertę z nazwą i dokładnym adresem firmy/wykonawcy i tytułem zadania oraz napisem ,,Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert" należy złożyć osobiście lub przez pośrednika/kuriera w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu wyłącznie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Infrastruktury Komunalnej (sekretariat pok. 407) ul. Wolności 286, w terminie do dnia 16.04.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy przez Zamawiającego do 31.07.2024 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację umowy. Wymagania: Termin związania ofertą: 30 dni. Ofertę należy złożyć na formularzach - wg wzoru formularzy załączonych do zapytania ofertowego lub do odebrania w Wydziale Infrastruktury Komunalnej pok. jw. Do oferty należy dołączyć dokumenty (załączniki) określone w części C. zapytania ofertowego. Zasady prowadzenia niniejszego postępowania określono w części B. zapytania ofertowego - Ogólne warunki udzjelenia zamówienia. Załączniki do Zapytania ofertowego: A. Opis przedmiotu zamówienia, B. Ogólne warunki udzjelenia zamówienia, C. Formularze ofertowe oraz informacja o wymaganych załącznikach do oferty. D. Projekt umowy UWAGA: Do czasu zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie bez wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację obligatoryjnej części zadania, wymienionej w części I Opisu przedmiotu zamówienia, 27 179 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (wydłużenia/skrócenia) terminu realizacji umowy oraz zwiększenia kwoty środków przewidzianych na jej realizację. Informacje ogólne 1. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie drogą elektroniczną. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść zapytania ofertowego lub przedłużyć termin składania ofert. 4. Dokonaną w ten sposób zmianę przekaże niezwłocznie drogą elektroniczną. 5. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres osoby prowadzącej sprawę, podany w zapytaniu ofertowym. 6. Ofertę należy złożyć w terminie na adres podany w zapytaniu ofertowym. 7. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 8. Oferta złożona po terminie wyznaczonym do składania ofert podlega odrzuceniu i zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. 9. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 10. Oferta musi być złożona w języku polskim. 11. Cena oferty musi być podana w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyframi i słownie. 12. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT). 13. Oferty równe lub przekraczające wartością równowartość kwoty, 130 tyś. zł bez podatku od towarów i usług będą odrzucone. 14. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 15. Ofertę należy złożyć na formularzach o treści zgodnej z załączonymi w zapytaniu ofertowym wzorami. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. 17. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w terminie podanym w zapytaniu ofertowym. Z otwarcia ofert sporządzony zostanie protokół. 18. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 19. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert. KRYTERIUM - cena (C) = C1+C2 1) C1 - łączna cena za zakres ,,Opróżnianie koszy" oraz ,,Zbieranie odpadów", pozycja 5. w tabeli, w formularzu ofertowym. 2) C2 - łączna cena za zakres ,,Interwencyjne prace pielęgnacyjne dotyczące zieleni", pozycja 14. w tabeli, w formularzu ofertowym. Cena badanej oferty Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację. 20. Zamawiający dokona sprawdzenia oferty i oceni czy zostały spełnione warunki postawione w Zapytaniu ofertowym. Oferty niezgodne z warunkami zapytania ofertowego podlegają odrzuceniu. 21. Zamawiający dokona poprawek w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. 22. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę, który w określonym terminie nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów do ich uzupełnienia lub wyjaśnienia. 23. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 24. O wyniku postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę pisemnie (email). 25. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą nie będą prowadzone w walutach obcych. 26. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 27. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny. 28. Zamawiający wyłącza stosowanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych (e faktur). Uwagi: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,RODO", iż: A. ADMINISTRATOR DANYCH. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7. B. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH. Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl, 2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00, 3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem ,,Ochrona danych osobowych". C. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl 2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00. 3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych". D. CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH. 1. Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia finansowanego ze środków publicznych, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w tym zamówienia udzielanego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Urząd Miejski w Zabrzu finansowanych ze środków publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto. 2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: 2.1. art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w szczególności na podstawie ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym w związku z realizacją zadań ustawowych Miasta Zabrze; 2.2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; Kontakt: Sprawę prowadzi: Tomasz Kalinowski, Maciej Bąk, Łukasz Milewski, tel./faks (032) 37-33-576, adres mail: sekretariat_ik@um.zabrze.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024