Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywny zakup materiałów elektroinstalacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywny zakup materiałów elektroinstalacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
tel. (91) 321 31 93 fax (91) 321 59 95, tel. 91 321 29 57, Tel./fax: (91) 321-55-45/327-99-79
p.krzywda@zdmiz.swi.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (91) 321 31 93
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
pn.: Sukcesywny zakup materiałów elektroinstalacyjnych na potrzeby Działu
Utrzymania Tunelu (DUT) Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu,
określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do
zaproszenia.
2.Opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA materiałów elektroinstalacyjnych na potrzeby Działu Utrzymania Tunelu
(DUT) Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu, określonych w formularzu
asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia.
DOSTAWA przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie
zamówień częściowych w terminie do 4 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia
telefonicznie lub e-mailem, zamówień szczegółowych określającego rodzaj i ilość
materiałów.

Dokument nr: Z.11.2024

Otwarcie ofert: 12. Miejsce i termin otwarcia ofert
1. Miejsce otwarcia lub rozpatrzenia ofert: siedziba zamawiającego, pok. Nr 6
2. Termin otwarcia ofert: 19.04.2024 r. godz. 9:00.

Składanie ofert:
11. Miejsce i termin składania ofert
1. Miejsce składania ofert w formie pisemnej
3sekretariat Żeglugi Świnoujskiej - pok. Nr 9 lub
przesłać na adres poczty elektronicznej p.krzywda@zdmiz.swi.pl w formie
elektronicznej - przypadku składania oferty drogą elektroniczną Wykonawca
zobowiązany jest podpisać ofertę przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub profilu zaufanego lub podpisu osobistego, lub w formie skanu
podpisanych dokumentów.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 18.04.2024 r. do godz. 20:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r. lub do wyczerpania kwoty
wskazanej w umowie w zależności, które zdarzenie nastąpi pierwsze.

Wymagania:
Termin gwarancji jaką Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia
będzie wynosił co najmniej 12 m-cy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego
Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych, równoważnych i
wariantowych.
Do oferty należy dołączyć:
1) aktualny wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji
działalności gospodarcze potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu
zaproszenia,
2) dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie przedmiotu
zaproszenia obowiązującego przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejsza
niż 20 tys. zł.
3) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i atestów jakościowych poświadczających
spełnianie przez materiały elektryczne wymogów norm UE dopuszczających je do
obrotu lub certyfikaty i atesty jakościowe lub aprobaty techniczne dokumentujące, że
są to wyroby dopuszczone do obrotu oraz świadectwa spełnienia wymogów norm
UE.
Zasady prowadzenia postępowania
1. Oferta podlega odrzuceniu gdy jej treść nie odpowiada treści zaproszenia,
2. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz
inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej
zmiany oferty, zawiadamiając niezwłocznie, drogą elektroniczną, o tym Wykonawcę.
Wykonawca może, drogą elektroniczną, w terminie trzech dni złożyć oświadczenie, że
nie wyraża zgody na poprawioną omyłkę polegającą na niezgodności z zaproszeniem.
W takim wypadku jego oferta podlega odrzuceniu,
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia, w
którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony na wniosek
Zamawiającego lub samodzielnie przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż 30 dni.
Korespondencja w przedmiotowej sprawie może odbywać się drogą elektroniczną,
4. Termin związania ofertą liczy się od dnia, w którym upłynął termin składania ofert,
5. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę.
6. Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta przewyższa zaplanowaną
przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia, a przeprowadzone negocjacji
nie przyniosą zamierzonego przez Zamawiającego efektu,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru
jakiejkolwiek oferty.
8. Informacje o wyniku postępowania, zamknięciu postępowania bez wyboru oferty albo
jego unieważnieniu Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców,
którzy złożyli ofertę.
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego
zaproszenia, wszystkie pozycje muszą być wypełnione.
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze lub inną techniką w sposób
czytelny i trwały, dokumenty wystawione w języku obcym, powinny być
przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego,
2. Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez
Wykonawcę zmiana powinna być przez niego parafowana.
3. Oferta musi być kompletna i składająca się z nw. dokumentów:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 2 do zaproszenia,
2) podpisany formularz asortymentowo-cenowy- załącznik nr 3 do zaproszenia
3) oświadczenie w sprawie przepisów sankcyjnych - załącznik nr 4 do zaproszenia,
4) pozostałe dokumenty wskazane w pkt. 5 zaproszenia.
4. Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie wątpliwości
Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Opis sposobu obliczania ceny
2. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i
brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
29.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oraz
ich wagą:
a) 85 % - najniższa cena oferty netto tj. najniższa cena materiałów ujętych w załączniku nr
1 do zaproszenia
Opis metody przyznawanych punktów:
wzór: Cx = (C min / C oferty) x 100 x 85%
gdzie:
Cx - ilość punktów przyznanych danej ofercie,
C min - cena najniższa wśród złożonych (ważnych) ofert,
C oferty - cena badanej oferty Dostawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 85 punktów,
pozostali dostawcy odpowiednio mniej, stosownie do zamieszczonego wzoru.
b) 15% - wysokość udzielonego rabatu na zakup materiałów będących w ofercie
dostawcy, a nie ujętych w załączniku nr 3 do zaproszenia.
Opis metody przyznawanych punktów:
wzór: Rx = (R oferty / R max) x 100 x 15%
gdzie:
Rx - ilość punktów przyznanych danej ofercie,
R oferty - wielkość udzielonego rabatu w badanej ofercie,
R max - najwyższy rabat spośród złożonych (ważnych) ofert
Dostawca, który udzieli najwyższego rabatu na zakup materiałów będących w jego ofercie, a nie
ujętych w załączniku nr 3 do zaproszenia otrzyma 15 punktów, pozostali dostawcy odpowiednio
mniej, stosownie do zamieszczonego wzoru
Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, uzyska największą ilość punktów tj.:
Kryterium oceny ofert: największa ilość punktów (Cx + Rx)
10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
2. Zamawiający przewiduje porozumiewanie się z Wykonawcami w formie pisemnej,
faksem lub drogą elektroniczną.
3. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy
kierować na adres Zamawiającego, tj.:
Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
ul. Wybrzeże Władysława IV 12
72-600 Świnoujście
sekretariat@zdmiz.swi.pl
e-mail: p.krzywda@zdmiz.swi.pl
13. Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
14. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy.
1. Warunki umowy zamieszczone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik
nr 5 do zaproszenia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach.

Kontakt:
1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pan Paweł Krzywda tel. 91 321 29 57, w godz. 0800 - 1400 adres e-mailowy:
p.krzywda@zdmiz.swi.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.