Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu UPS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu UPS

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
ul. Mączna 4
70-780 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 91 88 06 250, tel. 91 88 06 200
e.smolski@szpital-zdroje.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 88 06 250, t
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
w związku z prowadzoną procedurą o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej 130 000 zł, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia obejmującego: Wykonanie przeglądu 15 szt. UPS zlokalizowanych na terenie SPS ZOZ ,, ZDROJE" 70-780 Szczecin ul.
Mączna 4
ROZDZIAŁ I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przeglądu 15 szt. UPS zlokalizowanych na terenie SPS ZOZ ,, ZDROJE" 70-780 Szczecin ul.
Mączna 4
1. Pawilon 2C
UPSMST 100 380/415V 3N/PE 182A 100kVA/90kW
2. Pawilon 2B
UPS SR 040 T 380/415 V 3N/PE 70 A 40kVA/36kW
3. Pawilon nr. 16
2x(UPSPowerART 7,5kVA 220/230V37A) Wymiana 2 szt wentylatorów
4. Pawilon 2F - Oddział Hematologii UPS Eaton 9155-8 kVA
5. Pawilon 17 TG
UPS IDilogIDG400 400VA
6. Stacja B (NN)
2xUPS Chlioride Desk Power 500 500 VA Wymiana 2 szt. akumulatorów MWH 5-12L 6 Ah UPS Active Jef energy AJE 1600 1600 VA Wymiana 2 szt akumulatorów NPW45 -12 V
7. Stacja A
UPS Chlioride Desk Power 500 500 VA UPS ETA MINI 720 plus 720 VA Wymiana akumulatora 1 szt. EP12-12
8. Stacja B (SN)
UPS EVER Sinline 1200 VA
Wymiana 2 szt. akumulatorów MW-7 -12
9. Pawilon 15 - serwerownia
UPS Cover model NHS 15 15KVA
10. Pawilon 20 - lądowisko UPS NGS 10 10KVA
Do wymiany 3 szt wentylatorów
11. Pawilon 20 UPS - Tablica Główna
UPS NHS 120 120 KVA
Przegląd obejmuje
a) kontrola warunków pracy zasilacza i wyposażenia dodatkowego (wartość obciążenia, napięcia zasilające, czystość w pomieszczeniu zasilacza, stan baterii itd.);
b) odkurzenie wnętrza zasilacza, transformatorów separacyjnych i filtrów;
c) sprawdzenie stanu zabezpieczeń wewnętrznych zasilacza;
d) kontrola ciągłości i jakości połączeń przewodów ochronnych i głównych torów prądowych (wraz ze stanem zacisków przewodów zasilających na listwie zasilacza lub łącznika bypass);
e) wzrokowa kontrola izolacji głównych torów prądowych;
f) sprawdzenie stanu osłon i napisów ostrzegawczych i informacyjnych;
g) kontrola parametrów ruchowych zasilacza (wartości napięć i prądów wejściowych, wyjściowych oraz baterii);
h) naprawa / usunięcie ewentualnych usterek i wymiana niesprawnych podzespołów, (w takim przypadku . Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu ofertę kosztorysową i uzyskać jego akceptację na wymianę podzespołów);
i) sprawdzenie, bypassu wewnętrznego i zewnętrznego jeżeli istnieje
j) kontrola autonomii (symulacja zaniku napięcia zasilającego - praca z baterii przy obciążeniu
użytkownika przez czas określony dla obciążenia znamionowego) j) kontrola działania paneli monitorujących
m) po wykonanym przeglądzie Wykonawca sporządzi Raport Serwisowy w dwóch egzemplarzach, z których jeden przekaże Zamawiającemu. Dokument ten będzie zawierał wskazanie daty i godz. wykonania przeglądu.

CPV: 31682530-4

Dokument nr: ....../3711/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024 r. o godz. 12:00

Składanie ofert:
Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 18.04.2024r. do godz. 11:00
Ofertę prosimy przesłać pocztą elektroniczną w formacie PDF na adresy: e.smolski@szpital-zdroje.pl i administracyjno-techniczny@szpital-zdroje.pl lub w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, na adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ,,Zdroje", Ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Kancelaria, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta -Wykonanie przeglądu 15 szt. UPS zlokalizowanych na terenie SPS ZOZ ,, ZDROJE" 70-780 Szczecin Ul. Mączna 4

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 20 dni roboczych od daty podpisania umowy

Wymagania:
4. Wymagany termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do kancelarii szpitala.
5. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
6. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ II WARUNKI STAWIANE WYKONAWCOM
1. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca będzie realizował umowę w oparciu o własny sprzęt i materiały.
Wykonawca sporządzi, protokół serwisowy oddzielnie dla każdego urządzenia .
Prace będą wykonywane w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób wykonujących z zachowaniem przepisów BHP.
Czynności będą prowadzone w godzinach pracy w sposób uzgodniony z zamawiającym nie powodujący utrudnień i przerw. Zamawiający w celu realizacji umowy, zapewni Wykonawcy dostęp do wszystkich objętych przedmiotem zamówienia pomieszczeń, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów. Wykaz osób
wykonujących prace Wykonawca przedłoży Zamawiającemu.
2. Rodzaj dokumentów jakie należy dołączyć do oferty: Na ofertę składają się niżej wymienione dokumenty:
a. wypełniony załącznik nr 1 - wstępna oferta cenowa;
b. wypełniony załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c. zaświadczenie z CEIDG/informacja z KRS;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do wyjaśnienia treści złożonych dokumentów i uzupełnienia wymaganych dokumentów.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia najpóźniej na dwa dni przed upływem dnia składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień dotyczących treści Zaproszenia najpóźniej na dwa dni przed upływem składania ofert.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
8. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji z wykonawcami w celu ulepszenia treści ofert, w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert oraz warunków realizacji zamówienia.
ROZDZIAŁ III WYBÓR OFERTY
1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto - 100%
2. Opis sposobu przyznawania punktacji:
Sposób przyznania punktów w kryterium ,,cena": cena najniższa
-------,,_----,,_..----------------------x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %
cena oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów, jaką w tym kryterium otrzyma oferta wynosi 100.
Komisja wybierze ofertę z najniższą ceną.
3. Cena w ofercie powinna obejmować koszt całego zamówienia, podatek VAT oraz wszelkiego rodzaju opusty, rabaty i inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i niezbędne do jego wykonania.
4. Cena oferty wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zgodnie z obowiązującym w Polsce systemem monetarnym tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wykonawca dokonuje zaokrągleń cen do 2 miejsc po przecinku w następujący sposób:
1) w górę, gdy > lub = 0,5 grosza do 1 grosza;
2) w dół, gdy < 0,5 grosza do 0 grosza;
6. Zaoferowana cena z więcej niż dwoma miejscami po przecinku zostanie poprawiona zgodnie z zasadami punktu 5.
7. O wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana.
8. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
9. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym umowy zgodnej ze wzorem stanowiącym Rozdział IV niniejszego Zapytania.
10. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
9. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej (informacja o czynności niezgodnej z przepisami ustawy, odwołanie, skarga) określone w przepisach Prawo zamówień publicznych.
10. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zawartych w ,,Regulaminie w sprawie udzielania zamówień i wydatkowania środków publicznych w SPSZOZ ,,Zdroje" w Szczecinie o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto".
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.
ROZDZIAŁ IV WZÓR UMOWY
Wzór umowy - w załączeniu .

Uwagi:
ROZDZIAŁ V KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART, 13 RODO
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ,,Zdroje" w Szczecinie, z siedzibą: ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin.
2. Dane kontaktowe Administratora:
a) kontakt listowny na adres: ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin,
b) kontakt telefoniczny: 91 88 06 250
c) kontakt e-mail: szpital@szpital-zdroje.szczecin.pl
3. Posiada Pani/Pan prawo kontaktowania się z Panią Beatą Remecką - Inspektorem ochrony danych SPSZOZ ,,Zdroje" we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących Pani/Panu na mocy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych:
a) kontakt listowny na adres: ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin,
b) tel. 91 88 06 305;
c) e-mail: iod@szpital-zdroje.pl
4. Każde przetwarzanie Pani/Pana danych oparte jest na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami podstawie prawnej tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i wykonanie zamówienia publicznego na ,, Wykonanie przeglądu 15 szt. UPS zlokalizowanych na terenie SPS ZOZ ,, ZDROJE" 70-780 Szczecin ul. Mączna 4 ,, prowadzonym na podstawie ,,Regulaminu w sprawie udzielania zamówień i wydatkowania środków publicznych w SPSZOZ ,,Zdroje" w Szczecinie o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto", o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019).
5. Administrator przekazuje dane osobowe zgodnie z obowiązującym przepisami prawa odbiorcom tj. osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1-2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 tj.). Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o stosowne przepisy prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas wynikający ze stosownych przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. W granicach określonych przepisami prawa posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.