opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Kultury ZAMEK Św. Marcin 80/82 61-809 Poznań powiat: Poznań zamowieniapubliczne@ckzamek.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/914535 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są ,,Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu", zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe zakresy czynności, wykazy pomieszczeń z wyszczególnionymi powierzchniami i rodzajami posadzki oraz cyklami sprzątania (sprzątanie codzienne i nocne - zamówienie podstawowe oraz sprzątanie na zlecenie - zamówienie opcjonalne), rzuty pomieszczeń (z zachowaniem podziału na nową i starą część ZAMKU) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - DA/IV/2024 - Opis Przedmiotu Zamówienia, ma który składają się: a) Załącznik nr 1A1 do SWZ - OPZ: nowa część, tereny zewnętrzne, odśnieżanie b) Załącznik nr 1A2 do SWZ - wykaz powierzchni: nowa część, tereny zewnętrzne, odśnieżanie c) Załącznik nr 1B1 do SWZ - OPZ: stara część, Masztalarnia d) Załącznik nr 1B2 do SWZ - wykaz powierzchni: stara część, Masztalarnia e) Załącznik nr 1C do SWZ - rzuty powierzchni f) Załącznik nr 1D do SWZ - wzór formularza kontroli czystości g) Załącznik nr 1E do SWZ - wzór odzieży do sprzątania h) Załącznik nr 1F do SWZ - wzór wózka do sprzątania Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej, zgodnie z zapisami zawartymi we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. CPV: 90000000-7, 90911200-8,90921000-9,90610000-6,90620000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00284246, DA/IV/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 08:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią: Rozdziału XI. SWZ - DA/IV/2024 "INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI" oraz Rozdziału XII. SWZ - DA/IV/2024 "OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SWZ" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią: Rozdziału XXI. SWZ - DA/IV/2024 "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH" 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią: Rozdziału XXI. SWZ - DA/IV/2024 "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH" Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/914535 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DA/IV/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są ,,Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu", zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe zakresy czynności, wykazy pomieszczeń z wyszczególnionymi powierzchniami i rodzajami posadzki oraz cyklami sprzątania (sprzątanie codzienne i nocne - zamówienie podstawowe oraz sprzątanie na zlecenie - zamówienie opcjonalne), rzuty pomieszczeń (z zachowaniem podziału na nową i starą część ZAMKU) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - DA/IV/2024 - Opis Przedmiotu Zamówienia, ma który składają się: a) Załącznik nr 1A1 do SWZ - OPZ: nowa część, tereny zewnętrzne, odśnieżanie b) Załącznik nr 1A2 do SWZ - wykaz powierzchni: nowa część, tereny zewnętrzne, odśnieżanie c) Załącznik nr 1B1 do SWZ - OPZ: stara część, Masztalarnia d) Załącznik nr 1B2 do SWZ - wykaz powierzchni: stara część, Masztalarnia e) Załącznik nr 1C do SWZ - rzuty powierzchni f) Załącznik nr 1D do SWZ - wzór formularza kontroli czystości g) Załącznik nr 1E do SWZ - wzór odzieży do sprzątania h) Załącznik nr 1F do SWZ - wzór wózka do sprzątania Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej, zgodnie z zapisami zawartymi we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000-9 - Usługi odśnieżania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, w okresie nie przekraczającym okresu, na który zostanie zawarta Umowa w sprawie zamówienia publicznego. a) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zapewnieniu przez Wykonawcę świadczenia usług ujętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ, jako: i. sprzątanie na zlecenie, w maksymalnym dziennym wymiarze 1.947,10 + 1.338,45 + 665,10 = 3.950,65 m2 (przewidywany średni dzienny metraż sprzątania na zlecenie w wymiarze: 600,00 + 590,00 + 332,00 = 1.522,00 m2) ii. sprzątanie podczas wydarzeń zamkowych, w maksymalnym wymiarze 96 godzin iii. odśnieżanie terenów zewnętrznych, w maksymalnym wymiarze 960 godzin (minimalny wymiar odśnieżania, w zależności od warunków atmosferycznych: 0 godzin) b) Prawo opcji realizowane będzie na zasadach opisanych w §1A "PRAWO OPCJI" Wzoru Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia, na warunkach wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia i Umowy, z zastrzeżeniem zmian powierzchni, cykli i terminów sprzątania oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z treścią: Rozdziału XVI. SWZ - DA/IV/2024 "OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, wykaże, że wpisany jest do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeśli wpis taki jest obowiązkowy b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 usługi, z których każda obejmowała lub obejmuje sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń wewnętrznych o powierzchni co najmniej 2.500,00 m2 oraz trwała lub trwa nieprzerwanie 12 miesięcy - Załącznik nr 5 do SWZ. i. Za jedną usługę Zamawiający uzna usługę zrealizowaną lub realizowaną na rzecz jednego Zamawiającego na podstawie jednej Umowy. ii. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania wymóg czasu trwania usługi dotyczy części Umowy już zrealizowanej, tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert. iii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 852), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. i. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej w Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 4 do SWZ, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i Podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez Podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 5 do SWZ. i. Okres wyrażony w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składnia ofert. ii. Jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi / dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy - Załącznik nr 3 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z Umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze Umowy - Załącznik nr 3 do SWZ. 4. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej lub formy elektronicznej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z treścią: Rozdziału XVI. SWZ - DA/IV/2024 "OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024