mazowieckie (Kobyłka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Konopnica Rynek 15 98-313 Konopnica powiat: wieluński tel. (43) 842-44-19 urzad@konopnica.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Konopnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (43) 842-44-19 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Konopnica" Projekt jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 2. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: ? Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót. ? Koordynacja działań pomiędzy Wykonawcą oraz Kierownikiem budowy. ? Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji budowy z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. ? Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego. Konsultowanie z Zamawiającym wszelkich czynności mogących mieć wpływ na koszty zadania i roszczenia finansowe Wykonawców w stosunku do Zamawiającego, w ramach umowy z Wykonawcą robót budowlanych. ? Stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowalnych objętych nadzorem- niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin; Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru posiadał możliwość codziennego pobytu na budowie, a przed wizytą na placu budowy powiadomić o fakcie, a także bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu. ? Pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy. ? Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót. ? Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej, ewentualnych uwag i wniosków dotyczących dokumentacji projektowej i pracy wykonawcy robót budowlanych. ? Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego i Projektanta o stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, wadach dokumentacji projektowej oraz dokonywanie stosownych uzgodnień i wyjaśnień w tym zakresie z Projektantem. ? Kontrola jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych oraz dostaw przewidzianych w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Sprawdzanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji, projektów warsztatowych i/lub montażu i innych dokumentów dotyczących wbudowywanych materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich wbudowaniem. ? Bieżące dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; fakt nie zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych elementu robót zanikających i ulegających zakryciu do odbioru nie zwalnia Inspektora z obowiązku dokonania czynności nadzoru i oceny wykonanych robót zanikających i ulegających zakryciu, wraz z potwierdzeniem ich dokonania wpisem do dziennika budowy. ? Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. ? Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych (nie objętych dokumentacją projektową). Sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych dotyczących wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót. Sporządzanie protokołów konieczności i współpraca z Zamawiającym przy negocjacjach z Wykonawcą robót budowlanych. ? W przypadku stosowania rozwiązań zamiennych ocenianie prawidłowości przyjmowanych do realizacji rozwiązań. ? W porozumieniu z Zamawiającym, zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszenia ustawy Prawo budowlane, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach. ? Kontrola zgodności terminów realizacji robót w stosunku do terminów określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, oraz dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac. ? Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów wykonania robót. ? Kontrola jakości, prawidłowości oraz wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorami częściowymi i końcowym. ? Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym dokumentów dotyczących stanu zaawansowania robót, w tym obmiarów robót oraz dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur, wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem ilości i wartości robót, w terminie 5 dni od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych i/lub Zamawiającego. ? Kontrolowanie wykonywania robót w zakresie zgodności z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz w zakresie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym utrzymywania porządku na budowie. W przypadku prowadzenia prac z naruszeniem postanowień umowy i/lub przepisów bezpieczeństwa, żądania od Wykonawcy robót budowlanych wstrzymania robót oraz niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o żądaniu wstrzymania robót. ? Zatwierdzanie metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, wyrobów oraz urządzeń. ? Monitorowanie zagrożeń dla środowiska - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów potwierdzających dokonanie utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki istniejących budynków. ? Monitorowanie zagrożeń dla sąsiednich obiektów, a w razie ich wystąpienia podejmowanie natychmiastowych działań. ? Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego. Obecność na budowie zapewniająca skuteczne pełnienie bieżącego nadzoru inwestorskiego, w tym na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych. ? Każdorazowe potwierdzanie w dzienniku budowy: pobytu na budowie, poprzez wniesienie uwag dotyczących realizacji budowy mających znaczenie dla oceny jakości i stopnia zaawansowania robót. ? Kontrola pod względem kompletności i treści dokumentów przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych przy odbiorze częściowym oraz przy odbiorze końcowym, weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie protokolarne faktycznie wykonanych robót. ? Zorganizowanie i przeprowadzenie czynności odbiorów częściowych oraz czynności odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego. ? Przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanego kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami, wnioskami materiałowymi i innymi dokumentami. ? Udział w czynnościach przekazywania gotowego obiektu do użytkowania. ? Udział w komisyjnym określeniu stanu zaawansowania robót oraz ich wartości, w przypadku, gdy Zamawiający lub Wykonawca robót budowlanych odstąpią od umowy na wykonanie robót. ? Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego oraz o każdej zmianie adresu swojej siedziby. ? Kontrola jakości robót po usunięciu wad robót stwierdzonych w trakcie odbiorów oraz potwierdzanie usunięcia wad robót. ? Udział w przeglądach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, przy udziale: Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ujawnionych wad robót, opisanych w protokole z przeglądu gwarancyjnego. Przeglądy gwarancyjne uważa się również za integralna cześć umowy, bez możliwości dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. ? Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest uprawniony do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności do wydawania wykonawcy robót poleceń rodzących skutki finansowe dla Zamawiającego. ? Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie na swój koszt zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe. ? Inne czynności, do wykonania których, Inspektor jest upoważniony lub zobowiązany, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami. Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja projektowa umieszczona na stronie JOSEPHINE pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/54537/summary Składanie ofert: Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie pok. 18, lub przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera na adres Gmina Konopnica, Ul. Rynek 15, 98-313 Konopnica lub drogą elektroniczną na adres: urzad@konopnica.pl. W przypadku składania oferty pocztą należy opisać kopertę: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Konopnica". W przypadku składania oferty drogą elektroniczną wymagany jest skan wypełnionej i podpisanej oferty. 6. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 19 kwietnia 2024r. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia zadania. Wymagania: Warunki udziału w postepowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie niżej wymienione warunków: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania. 2. Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzenie działalności gospodarczej w w/w zakresie zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. zdolności technicznej lub zawodowej, a) w odniesieniu do wykonawcy: Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem jednej usługi - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na modernizacji/remoncie/przebudowie dróg o długości nie mniejszej niż 1 km oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje). Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane uprawnienia do kierowania/nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej w zakresie modernizacji, remontu i przebudowy, dróg, uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub inne uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wyżej wymieniona osoba powinna być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) oraz dostarczonych wraz z ofertą dowodów wykonania usług oraz określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty IV. Opis warunków płatności: 1. Termin płatności faktury: 30 dni od dnia wpływu. 2. Podstawą do wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowi faktycznie zrealizowane zamówienie i protokół odbioru przedmiotu umowy. V. Kryterium oceny ofert: 1. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto za całość zamówienia. 2. Przedstawiona w ofercie cena winna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty: 1. Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz ofertowy (zał. Nr 1). Cenę należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia. 2. W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto dla całego zadania. 1. Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności. 4. Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 7. Do oferty należy dołączyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1), b) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług,( zał. Nr. 2), c) wykaz osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia ( zał. Nr. 3), d) kserokopie posiadanych uprawnień do kierowania i nadzorowania robót w branży drogowej uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności inżynierii drogowej, wraz z aktualnym wpisem do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, e) oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. VIII. Pozostałe informacje: 1. Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem zawartym w ofercie i na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Termin związania ofertą- wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego ogłoszenia i jego warunków oraz do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert (art. 70(1) § 3 i art. 70(3)§ 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 1964 roku - Kodek cywilny). Kontakt: Osobą wyznaczoną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Patrycja Żuberek - tel. 43 842 44 19 wew. 120, zamowienia.publiczne@konopnica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024