Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu dachu budynku suszarni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu dachu budynku suszarni

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowa Grupa Spożywcza S.A. Oddział ,,Cukrownia Kruszwica" w Kruszwicy
Niepodległości 38/40
88-150 Kruszwica
powiat: inowrocławski
tel. 661 664 741
Janusz.jankowski@kgssa.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Kruszwica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 661 664 741
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2.
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA I JEGO ZAKRES
Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu dachu budynku suszarni w Oddziale Krajowej
Grupy Spożywczej S.A. ,,Cukrownia Kruszwica" w Kruszwicy, według specyfikacji stanowiącej
Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

Otwarcie ofert: 4.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
4.1. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Krajowa Grupa Spożywcza S.A. Oddział ,,Cukrownia
Kruszwica" w Kruszwicy, w dniu 26.04.2024 r. W otwarciu ofert uczestniczą wyłącznie
przedstawiciele Organizatora.

Składanie ofert:
3.
MIEJSCE, TERMIN I TRYB SKŁADANIA OFERT
3.1. Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Oddziału Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Oddział
,,Cukrownia Kruszwica" w Kruszwicy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.04.2024 r. do
godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
6.
MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA PRAC
6.1. Remont dachu budynku suszarni będący przedmiotem postępowania zostanie wykonany do
28.06.2024 r. w Oddziale ,,Cukrownia Kruszwica" w Kruszwicy.

Wymagania:
3.2. W przypadku przesłania oferty pocztą musi ona wpłynąć do miejsca wskazanego w pkt. 3.1.
w terminie do dnia 26.04.2024 r. do godz. 14:00.
4.2. Oferty, które zostaną dostarczone lub przesłane po terminie, jako odrzucone nie zostaną
otwarte i zostaną niezwłocznie zwrócone.
5.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci będą związani swoją ofertą przez 60 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
7.
NIEZBĘDNE DOKUMENTY I WARUNKI WYMAGANE OD OFERENTÓW
Oferent powinien dołączyć do oferty:
7.1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia,
7.2. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia,
7.3. Oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia,
7.4. aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (wydruk ze strony internetowej CEIDG),
7.5. pełnomocnictwo udzielone osobie składającej ofertę do działania w imieniu Oferenta, chyba że
1oferta zostanie złożona przez osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta na podstawie
odpisu z rejestru przedsiębiorców,
7.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent
nie zalega z płaceniem podatków, opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
7.7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.8. specyfikację oferowanych materiałów oraz wykonywanych prac.
8.
WYMAGANIA JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFERTA
8.1. Oferent składa jedną ofertę.
8.2. Organizator wyłącza możliwość składania ofert przez konsorcja.
8.3. Oferent wskazuje datę sporządzenia oferty.
8.4. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim.
8.5. Oferta nie może zawierać poprawek ani skreśleń. Wszystkie strony oferty wraz z Załącznikami
należy kolejno ponumerować.
8.6. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
8.7. Oferta winna w szczególności zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego
Ogłoszenia.
8.8. Załączniki, w szczególności dokumenty, o których mowa w pkt. 7 niniejszego Ogłoszenia,
stanowią integralną część oferty.
8.9. Organizator nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferenci nie mogą dokonać wyłączenia
części zakresu prac ujętych w specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego
Ogłoszenia.
8.10. Organizator nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.11. Oferta winna zawierać wskazanie osoby upoważnionej do kontaktów
z postępowaniem, z podaniem numerów telefonów i adresów e-mail.
w
związku
8.12. Oferta oraz Załączniki, w tym dokumenty będące składnikami oferty muszą być podpisane przez
osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta i zaciągania na jego rzecz zobowiązań
majątkowych, z podaniem ich nazwisk oraz stanowisk służbowych.
8.13. Koszt podany przez Oferenta na Formularzu ofertowym winien być wyrażony
w pieniądzu [PLN], z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrągleń). Oferent zobowiązany jest wskazać koszt w kwocie
netto i brutto, zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w tabeli Formularza ofertowego, a
następnie koszt całkowity ryczałtowy za wykonanie przedmiotu postępowania
w kwocie netto i brutto. Koszt ryczałtowy podany przez Oferenta na Formularzu ofertowym
winien obejmować wszelkie koszty za wykonanie przedmiotu postępowania (w tym także koszty
ew. transportu, innych należności płatnych przez Oferenta itp.). Krajowa Spółka Cukrowa S.A.
przyjmuje, iż wiążącym kosztem za wykonanie przedmiotu postępowania jest koszt całkowity
ryczałtowy netto wyrażony słownie.
8.14. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opieczętowanej kopercie z napisem:
,,NIE OTWIERAĆ - OFERTA HANDLOWA - Remont dachu budynku suszarni".
8.15. Oferta powinna zostać opakowana w taki sposób aby nie można było zapoznać się z jej treścią
do czasu otwarcia ofert.
28.16. Na kopercie należy umieścić dane Oferenta oraz adres mailowy do kontaktu z Oferentem
w związku z prowadzonym postępowaniem. Skutki związane z nieoznaczeniem koperty
we wskazany powyżej sposób ponosi Oferent.
9.
INFORMACJA
O
I DOKUMENTÓW
FORMIE
SKŁADANYCH
PRZEZ
OFERENTÓW
OŚWIADCZEŃ
9.1. Oferent składa oświadczenia i dokumenty w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Oferenta.
9.2. W przypadku działania Oferenta przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem
w sposób, o którym mowa w pkt. 9.1.
10.2. Oferent może wystosować pytanie do Organizatora dotyczące przedmiotu postępowania.
Pytania Oferentów powinny być wysyłane do dnia 23.04.2024 roku, do godziny 12:00 na adres
e-mail: Janusz.jankowski@kgssa.pl
10.3. Organizator zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na pytania niemieszczące się
w zakresie Ogłoszenia lub złożone po terminie wyznaczonym do składania pytań przez
Oferentów.
10.4. Odpowiedzi na pytania będą udzielane za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany przez
danego Oferenta adres e-mail.
10.5. Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Organizatora
drogą elektroniczną na wskazane przez Oferentów adresy e-mail.
10.6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator może w każdym czasie, przed
upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść Ogłoszenia. Informacja o dokonanej w ten
sposób modyfikacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Organizatora i dodatkowo
przekazana drogą elektroniczną wszystkim Oferentom, którzy przed dokonaniem modyfikacji
złożyli oferty z oznaczeniem (na kopercie) adresu e-mail do kontaktów z Oferentem w związku
z postępowaniem. W przypadku złożenia przez takiego Oferenta kolejnej oferty, do oferty
pierwotnej ma zastosowanie pkt 4.2. niniejszego Ogłoszenia.
10.7. Organizator może przedłużyć termin składania ofert, w szczególności w związku z dokonaną
modyfikacją treści Ogłoszenia. Informacja o przedłużeniu terminu składania Ofert zostanie
opublikowana na stronie internetowej Organizatora.
11. ZASADY I TRYB WYBORU OFERTY
11.1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
11.2. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
11.2.1. zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
11.2.2. nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
11.2.3. nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w Ogłoszeniu.
11.3. O odrzuceniu oferty Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zawiadamia niezwłocznie Oferenta
wskazując przyczynę odrzucenia oferty
11.4. W przypadku, gdy kilku Oferentów zaoferuje te same warunki, Organizator wezwie Oferentów,
którzy złożyli takie oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Oferenci
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować mniej korzystnych warunków niż
w pierwotnej ofercie.
311.5. Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu
najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Krajowej Grupy Spożywczej
S.A.
11.6. Oferent, którego oferta zostanie wybrana otrzyma pisemną informację o przyjęciu jego oferty.
Pozostali Oferenci zostaną pisemnie powiadomieni o tym, że ich oferty nie zostały wybrane.
12. ZASTRZEŻENIA I INFORMACJE DODATKOWE
12.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki postępowania zostały określone w niniejszym
Ogłoszeniu.
12.2. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do częściowego skorzystania z oferty.
12.3. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty.
12.4. Krajowa Grupa Spożywcza S.A. bez podania przyczyn może odstąpić od przeprowadzenia
konkursu ofert lub przedłużyć termin do składania ofert.
12.5. Krajowej Grupie Spożywczej S.A. przysługuje prawo zamknięcia postępowania na każdym
jego etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
12.6. Krajowej Grupie Spożywczej S.A. przysługuje prawo unieważnienia postępowania w części
lub w całości w każdym czasie bez podania przyczyny.
12.7. Z tytułu odrzucenia oferty, niedokonania wyboru oferty, odstąpienia od przeprowadzenia
Konkursu ofert, zamknięcia postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia postępowania,
Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Krajowej Grupie Spożywczej S.A.
12.8. Złożona w postępowaniu oferta staje się własnością Krajowej Grupy Spożywczej S.A.
Organizator nie ma obowiązku ujawniania jakichkolwiek informacji dotyczących ofert
złożonych w postępowaniu.
12.9. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Organizator w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia z
tego tytułu w stosunku do Krajowej Grupy Spożywczej S.A.
13.
DODATKOWE POSTANOWIENIA UMOWY
13.1. W umowie zostaną zastrzeżone kary umowne dla Wykonawcy w przypadku:
13.1.1. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań w toku realizacji umowy - w wysokości nie mniej
niż 0,5% wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego za każdy dzień opóźnienia,
13.1.2. opóźnienia w wykonaniu zobowiązań gwarancyjnych - w wysokości nie mniej niż 0,5%
wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego za każdy dzień opóźnienia,
13.1.3. odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn dotyczących Wykonawcy -
w wysokości nie mniej niż 10% wynagrodzenia ryczałtowego całkowitego,
13.2. Warunkiem wystawienia faktur będą podpisane przez Zamawiającego protokoły odbiorów
przewidziane w umowie z klauzulą ,,bez zastrzeżeń". Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego
będzie następowała na podstawie faktur doręczonych Zamawiającemu.
13.3. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie umowy.
13.4. Język umowy polski i właściwe prawo polskie.
13.5. Właściwy do rozstrzygania sporów Sąd powszechny w Toruniu.
13.6. Sposób i terminy płatności wynagrodzenia powiązane będą ściśle z ustalonym
harmonogramem realizacji inwestycji oraz okresem rozliczeniowym Zamawiającego (rokiem
obrotowym), który trwa od 1 października do 30 września kolejnego roku.
13.7. Tytułem zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady oraz gwarancji jakości, Wykonawca
przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego zobowiązany będzie do złożenia
zabezpieczenia w formie kaucji albo gwarancji bankowej, bezwarunkowej, nieodwołalnej,
4płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, obowiązującej przez cały okres gwarancji na
kwotę nie mniej niż 5 % wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego
w Umowie.
13.8. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za działania podwykonawców i dostawców.
13.9. Wykonawca będzie miał obowiązek posiadać ubezpieczenie działalności od
odpowiedzialności cywilnej, z sumą ubezpieczenia w kwocie nie niższej niż roczna wartość
przedmiotu postępowania. Kopia polisy będzie stanowić Załącznik do Umowy.
13.10. Wykonawca i Zamawiający zobowiązani będą do udostępniania sobie nawzajem danych
osobowych podmiotów z nimi współpracujących, osób odpowiedzialnych za wykonanie
umowy, tj. m.in. pracowników, osób działających na podstawie umów cywilnoprawnych lub
podwykonawców, stając się tym samym administratorem tych danych na podstawie Ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: ,,RODO").
13.11. Wykonawca zobowiązany będzie wypełnić w imieniu Zamawiającego obowiązek
informacyjny wynikający z art. 14 RODO i poinformować odpowiednie osoby o przetwarzaniu
ich danych osobowych przez Zamawiającego w związku z wykonaniem umowy.
13.12. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy w terminie, zgodnie
z wiedzą, normami budowlanymi, przepisami prawa i z najwyższą profesjonalną starannością
z wykorzystaniem materiałów właściwych dla tych celów, Polskimi normami, unijnymi aktami
prawnymi, zasadami wiedzy technicznej.
13.13. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przez swoich pracowników
i podwykonawców zasad BHP i ppoż. i innych zasad i zarządzeń wewnętrznych
obowiązujących u Zamawiającego, w szczególności zgodnie z wymaganiami i obostrzeniami
obowiązującymi na terenie Oddziału ,,Cukrownia Kruszwica" w Kruszwicy. Szczegółowe
obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostaną określone w umowie.
13.14. Wszystkie ewentualne niezbędne uzgodnienia administracyjne wymagane polskimi
przepisami prawa związane z realizacją przedmiotu umowy będą obowiązkiem Wykonawcy.
13.15. Zastosowane
wyposażenie
i
urządzenia
do
prac
muszą
być
zgodne
z przepisami Unii Europejskiej i przepisami krajowymi i obowiązującymi wytycznymi.
13.16. Zamawiający wymaga, aby miejsce wykonywania przedmiotu umowy zostało odpowiednio
wydzielone i oznaczone. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostaną
określone w umowie.
13.17. Wykonawca będzie mógł korzystać z przyłączy wodnych i elektrycznych Zamawiającego
po uprzednim ustaleniu miejsc podłączenia oraz warunków rozliczenia.
13.18. Utylizacja zbędnych materiałów powstałych w trakcie prac zgodnie z przepisami prawa
pozostaje po stronie Wykonawcy.

Kontakt:
10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
10.1. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami ze strony Organizatora, do momentu otwarcia
ofert jest Janusz Jankowski, tel. 661 664 741, e-mail: Janusz.jankowski@kgssa.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.