Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zwiększenie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zwiększenie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Łęce Opatowskiej
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
powiat: kępiński
062 78 14 540
projekty1@leka-opatowska.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Łęka Opatowska
Wadium: ---
Nr telefonu: 062 78 14 540
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na wykonanie zadania pn.:
,,Zwiększenie dostępności informacyjno-komunikacyjnej w Urzędzie Gminy Łęka
Opatowska"- zakup, dostawa i montaż wyposażenia.
1. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do budynku Urzędu
Gminy w Łęce Opatowskiej, zlokalizowanego przy Ul. Akacjowej 4, 63-645 Łęka Opatowska.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część nr 1: Zakup, dostawa i montaż Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń oraz tabletu*.
2) Część nr 2: Zakup, dostawa i montaż krzesła ewakuacyjnego oraz pętli indukcyjnej*.
3) Część nr 3 Zakup, dostawa i montaż wielobarwnego planu tyflograficznego mocowanego na
postumencie oraz tabliczek przydrzwiowych z oznaczeniami w alfabecie Braille'a*.
* Możliwość składania ofert tylko dla wybranej części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Załącznik nr 1a- Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1- Zakup, dostawa i montaż
Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń oraz tabletu.
2) Załącznik nr 1b- Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2- Zakup, dostawa i montaż
krzesła ewakuacyjnego oraz pętli indukcyjnej.
3) Załącznik nr 1c- Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3- Zakup, dostawa i montaż
wielobarwnego planu tyflograficznego mocowanego na postumencie oraz tabliczek
przydrzwiowych z oznaczeniami w alfabecie Braille'a.
2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, odpowiednio oznaczone i zapakowane,
musi posiadać wymagane parametry.
2) posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) odpowiadać wymaganiom określonym opisie zamówienia.
3. Zakres przedmiotu zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do:
1) uzyskania pisemnego zatwierdzenia produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez
Zamawiającego przed dostawą,
2) dowozu (dostarczenia) w dniach roboczych przedmiotu zamówienia do budynku Urzędu
Gminy Łęka Opatowska zlokalizowanego przy Ul. Akacjowej 4, 63-645 Łęka Opatowska,
wniesienia dostarczonego wyposażenia i wszystkich elementów, oraz rozmieszczenia i
montażu (w szczególności montażu tablicy) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu, rozładunku, montażu,
3) udzielenia gwarancji na dostarczone wyposażenie dla poszczególnych części zamówienia na
okres:
? dla części nr 1: Zakup, dostawa i montaż: Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń- 36
miesięcy oraz tabletu-24 miesięcy od dnia odbioru końcowego,
? dla części nr 2: Zakup, dostawa i montaż krzesła ewakuacyjnego oraz pętli
indukcyjnej- 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego,
? dla części nr 3: Zakup, dostawa i montaż wielobrawnego planu tyflograficznego
mocowanego na postumencie oraz tabliczek przydrzwiowych z oznaczeniami w
alfabecie Braille'a- 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
4) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji,
Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego
wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie
kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia. Poprzez montaż należy rozumieć
instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania
go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w
tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na złożeniu, zainstalowaniu,
ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów),
5) informowania Zamawiającego co najmniej 2 dni wcześniej o planowanej dostawie,
wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia,
6) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego
wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty,
świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,
7) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu
podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed
zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru,
8) wszystkie odpady (w tym opakowania, kartony, folie), powstałe podczas realizacji
zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować i usunąć na własny koszt.
Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do uporządkowania
terenu dostaw, wywiezienia powstałych odpadów,
9) przekazania Zamawiającemu (w formie papierowej, w języku polskim) w dniu odbioru kart
gwarancyjnych, wszelkich atestów i certyfikatów dopuszczających do stosowania
dostarczonego wyposażenia oraz instrukcji dostarczonego wyposażenia,
10) odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, i
wnoszenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia
wszelkich zniszczeń i uszkodzeń powstałych podczas wnoszenia i montażu. Wszystkie
zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego
koszt.
4. Zamawiający informuje, że ilekroć w treści zapytania ofertowego i załącznikach służących do
opisu przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują
produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod
względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że
zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu
zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów
wyposażenia w granicach (+/-) 10% wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający informuje, że:
1) Na realizację niniejszego zamówienia Gmina Łęka Opatowska pozyskała ze środków
PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna".

Dokument nr: ZPPG.271.6.2024

Składanie ofert:
7. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 23.04.2024 r. do godz. 1200.
8. Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Urząd
Gminy w Łęce Opatowskiej, Ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska w zamkniętej kopercie
z napisem: Zapytanie ofertowe - ,,Zwiększenie dostępności informacyjno-
komunikacyjnej w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska" - zakup, dostawa i montaż
wyposażenia.

Miejsce i termin realizacji:
10. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy dla wszystkich
części.

Wymagania:
9. Forma składania ofert: Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej na Załączniku
nr 2 do ogłoszenia, z wyceną przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1a i/lub
załączniku nr 1b i/lub załączniku i/lub nr 1c do ogłoszenia oraz szczegółową kalkulację
cen- załącznik nr 4a i/lub załącznik nr 4b i/lub załącznik nr 4c, (w której należy podać także
producenta/model/nazwę oferowanego przedmiotu), z zachowaniem wyznaczonego terminu.
11. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) dolności technicznej lub zawodowej,
Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca składa oświadczenie,
którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 i 8 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24
lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r.
poz. 120 z późn. zm.). jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Na potwierdzenie, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie,
którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 2
do ogłoszenia).
13. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: suma cen brutto - 100%
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
14. Inne postanowienia:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed
podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie
do Ewidencji Działalności Gospodarczej (nie starsze niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert),
b) kserokopii zaświadczenia o nadaniu numeru NIP,
c) Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający informuje wykonawców
o: wyborze wykonawcy albo odrzuceniu wszystkich złożonych ofert, albo
zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
2) Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 3 do
ogłoszenia,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie.

15. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielenia przez jednostki organizacyjne
Gminy Łęka Opatowska zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty
130 000,00 złotych, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 71/2020 Wójta Gminy
Łęka Opatowska z dnia 30 grudnia 2020r. z zastrzeżeniem art. 70? ust. 3 oraz art. 70? ust. 2
kodeksu cywilnego.

Uwagi:
16. Klauzula informacyjna z art. 13. RODO do zastosowania w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska
z siedzibą pod adresem: ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska jest Gmina Łęka
Opatowska reprezentowana przez Wójta Gminy Łęka Opatowska; o adresie witryny
internetowej: www.leka-opatowska.pl; oraz Biuletynu Informacji Publicznej:
http://www.lekaopatowska.bip.net.pl/
Dane kontaktowe Administratora danych osobowych: telefoniczne: 62 78 14 520, fax:
62 78 14 521; elektroniczne: sekretariat@leka-opatowska.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska:
iod@leka-opatowska.pl.
3. Cel przetwarzania danych osobowych:
o wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
władzy publicznej powierzonej administratorowi art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
o wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów prawa, art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
o realizacja umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
o inny cel, jeżeli osoby, których dane dotyczą wyraziły na to zgodę art. 6 ust. 1 lit.
a RODO.
4. W ramach przetwarzania danych w celach określonych w pkt. 3 dane osobowe mogą być
przekazywane:
o podmiotom przetwarzającym, które przetwarzają te dane w imieniu administratora na
podstawie stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu
realizacji określonej umowy między administratorem a tym podmiotem;
o odbiorcom będącym organem publicznym, jednostką lub podmiotem publicznym
realizującym zadania publiczne zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem;
o innym odbiorcom przetwarzającym te dane w imieniu administratora na podstawie
upoważnienia.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z realizowanych celów.
Po zakończeniu realizacji określonego celu dane osobowe będą przetwarzane w okresie
wskazanym w przepisach obowiązującego prawa lub zgodnie z kryteriami w nich
wyznaczonymi.
6. Osobom, których dane osobowe są przetwarzane, przysługują prawa:
o dostępu do danych, w tym prawo uzyskania kopii tych danych;
o poprawiania błędnych danych, uzupełniania danych brakujących;
o Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego
usunięcia dotyczących jej danych osobowych, a administrator ma obowiązek bez zbędnej
zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: ? dane
osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób
przetwarzane;
? osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma
innej podstawy prawnej przetwarzania;
? dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
? dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego;
? o osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw wobec przetwarzania;
o ograniczania przetwarzania danych:
? osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres
pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych; ? przetwarzanie jest
niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych
osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
? administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one
potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
? osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw - ograniczenie do czasu stwierdzenia,
czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec
podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
o sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli zachodzą łącznie następujące okoliczności:
? z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją gdy przetwarzanie odbywa się
w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym lub w
ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
? o nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania chyba
że administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw
do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane
dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
o przeniesienia danych do innego administratora jeżeli zachodzą łącznie następujące
okoliczności:
? przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy; ? o przetwarzanie
odbywa się w sposób zautomatyzowany.
7. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
(art. 6 ust 1 lit. a) lub przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych odbywa
się na podstawie wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) osoba, której dane dotyczą ma prawo
cofnięcia tej zgody, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania
danych, którego dokonano na podstawie zgodny przed jej wycofaniem.
8. Gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody osoba,
której dane dotyczą podaje te dane dobrowolnie.
9. Gdy przetwarzanie danych odbywa się w celu zgodnym z umową podanie tych danych jest
wymagane do jej realizacji.
10. Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa podanie tych danych jest
obowiązkowe.
11. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały
profilowaniu.
13. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zatwierdzam

Kontakt:
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Zamówień
Publicznych, Zarządzania Projektami i Promocji Gminy pod numerem telefonu 062 78 14
540, e-mail: projekty1@leka-opatowska.pl;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.