dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Mechaniczne oczyszczanie dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Żarski Aleja Jana Pawła II 5 68-200 Żary powiat: żarski 68 4790600 poczta@powiatzarski.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Żary |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 68 4790600 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Mechaniczne oczyszczanie dróg powiatu żarskiego Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych zamiatarką mechaniczną ze szczotkami metalowymi poprzez usunięcie wszelkich nieczystości na drodze. Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta ŻARY: Lp. Nazwa ulic Długość jezdni w km 1. Ul. Artylerzystów 0,383 2. Ul. Długosza 0,666 3. Ul. Grunwaldzka 0,902 4. Ul. Komuny Paryskiej 0,432 5. Ul. Lelewela 0,794 6. Ul. Lotników 0,413 7. Ul. Ułańska 0,159 8. Ul. 11 Listopada 0,359 9. Ul. Pułaskiego 1,302 10. Al. Wojska Polskiego 3,865 11. Ul. Szklarska 1,580 12. Ul. Moniuszki 0,882 13. Ścieżka rowerowa i pieszo-rowerowa od pl. Łużyckiego do Ul. Osadniczej 3,500 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na ulicach będących przedmiotem umowy poprzez regularny przejazd zamiatarki ze szczotkami metalowymi, zapewniający stałą czystość odcinków objętych wykazem ulic, w tym usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z drogi. W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować w odstępach nie większych niż jeden raz w miesiącu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia wpustów ulicznych i studzienek na koniec zadania. W sytuacji, gdy oczyszczenie mechaniczne jest niemożliwe należy oczyszczenie ulic przeprowadzić ręcznie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego 4. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego. 5. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie. Zadanie nr 2 - Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta LUBSKO: Lp. Nazwa ulicy Długość jezdni w km ul. Bohaterów 0,724 ul. E. Plater 0,311 1. Ul. Głowackiego 0,682 2. Ul. Kielecka 0,217 3. Droga powiatowa nr 1125 F: ul. Kolejowa i Ul. Powstańców Wlkp. - 1,726 4. Ul. Sybiraków 0,262 5. Ul. Robotnicza 1,541 6. Ul. Słowackiego 0,295 7. Ul. Żurawia 0,189 8. Ul. Kilińskiego 0,424 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na ulicach będących przedmiotem umowy poprzez regularny przejazd zamiatarki ze szczotkami metalowymi, zapewniający stałą czystość odcinków objętych wykazem ulic, w tym usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z drogi. W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować w odstępach nie większych niż jeden raz w miesiącu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia wpustów ulicznych i studzienek na koniec zadania. W sytuacji, gdy oczyszczenie mechaniczne jest niemożliwe należy oczyszczenie ulic przeprowadzić ręcznie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego 4. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego. 5. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie. Zadanie nr 3 - Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta JASIEŃ: Lp. Nazwa ulicy Długość jezdni w km 1. Droga powiatowa nr 1122F: ul. Kolejowa, Ul. Sienkiewicza, ul. Powstańców Warszawskich 2,001 2. Droga powiatowa nr 1171F: ul. Tarnopolska 0,709 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na ulicach będących przedmiotem umowy poprzez regularny przejazd zamiatarki ze szczotkami metalowymi, zapewniający stałą czystość odcinków objętych wykazem ulic, w tym usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z drogi. W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować w odstępach nie większych niż jeden raz w miesiącu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia wpustów ulicznych i studzienek na koniec zadania. W sytuacji, gdy oczyszczenie mechaniczne jest niemożliwe należy oczyszczenie ulic przeprowadzić ręcznie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego 4. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego. 5. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie. CPV: 90612000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00285600, WIGN.272.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5c68bea-f8b2-11ee-8d01-6607a228ef1b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik") - w oknie postepowania na https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny- PAdES, wewnętrzny XAdES) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 2. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną przez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: poczta@powiatzarski.pl (nie dotyczy składania ofert). 8. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę (podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisując ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa - patrz: Rozdział XIV pkt. 3.4 ppkt a) SWZ, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą przy Al. Jana Pawła II 5, 68 - 200 Żary, reprezentowane przez Starostę Żarskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby lub telefonicznie: 68 479 06 00. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@powiatzarski.pl bądź telefonicznie +48 (68) 479-06-05. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Żarach oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 2. Cele i podstawy przetwarzania: Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celach archiwizacyjnych, art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w przypadku zawarcia umowy w celu jej realizacji i rozliczenia, art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Wykonawcą a Administratorem, jeśli takie się pojawią. 3. Odbiorcy danych osobowych1) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 2) Ponadto Pani/Pana dane ujęte w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy.4. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. 5. Okres przechowywania danych: 1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy będą one przechowywane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać.6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na pod. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych mając jednocześnie na względzie, że skorzystanie przez osobę z tego prawa, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą; na pod. art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych następuje w celu innym niż wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; na pod. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - żądanie to, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczenia stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r. , zwanym "RODO" Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024