Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż regałów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż regałów

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Wołominie
ul.Legionów 78
05-200 Wołomin
powiat: wołomiński
22 776 21 92
sekretariat.psse.wolomin@sanepid.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wołomin
Wadium: ---
Nr telefonu: 22 776 21 92
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na
dostawę i montaż regałów do archiwum dla PSSE w Wołominie
2. Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie jest prowadzone na podstawie ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych w PSSE w Wołominie" w trybie zapytania ofertowego z publikacją na BIP.
Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy dostaw lub usług. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych, które będą przeznaczone do archiwum zakładowego w budynku PSSE w Wołominie.
2.. Na archiwum zakładowe przeznaczone są dwa pomieszczenia o wymiarach 256x352 oraz 219x352. Pomieszczenia przedzielone są ścianką działową. Z tego względu wymagane jest zaprojektowanie regałów do obydwu pomieszczeń z optymalnym wykorzystaniem powierzchni pomieszczeń, z jak największą ilością metrów bieżących półek we wszystkich regałach. Konieczne jest zachowanie niezbędnych odstępów.
o Wysokość regałów maksymalna: 203 cm
o Głębokość maxymalna 2x30 cm
o Długość półek: ok. 100 cm
o Odstęp między półkami: 33 cm
o Ilość półek: 5+1 kryjąca
o Regały przesuwne wyposażone w napęd mechaniczny korbowy
o Ściany boczne z pełnej blachy.
3. Oferowane regały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające regały do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zakup regałów wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego tj. do PSSE w Wołominie, Ul. Legionów 78, Wołomin, ich rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także ich montaż,
2) przez montaż w przypadku regałów stacjonarnych należy rozumieć ustawienie i wypoziomowanie kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane,
3) przez montaż w przypadku regałów przesuwnych należy rozumieć:
a) zainstalowanie przez Wykonawcę torów jezdnych w miejscach zgodnych w rysunkami i opisem technicznym,
b) dostarczenie i zainstalowanie na posadowionych torach jezdnych kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane.
4) dopuszczamy możliwość dokonania wizji lokalnej w celu wykonania pomiarów rzeczywistych (nie wymagamy)
5) prace montażowe należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku. Należy również teren ten utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości.
4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w załączniku do niniejszego zapytania.
5. Meble muszą być:
1. fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi i posiadać gwarancję na okres minimum 24 miesięcy,
2. spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
3. dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi,
4. muszą spełniać wszystkie parametry techniczne określone w OPZ,
5. produkty muszą posiadać instrukcję montażu, obsługi i konserwacji napisaną w języku polskim,
6. meble muszą być zapakowane w paczki do montażu przez Wykonawcę,
7. nie dopuszcza się mebli klejonych,
8. Zamówienie obejmuje sprzedaż ,dostawę wraz z wniesieniem oraz montaż
9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
Wszędzie tam gdzie w OPZ znajduje się określenie typu ,,nazwa własna" należy rozumieć typu " nazwa własna " lub równoważne.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.

Dokument nr: ZP.272.2.2024

Składanie ofert:
10. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie skanu podpisanych
dokumentów lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym oraz przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:sekretariat.psse.wolomin@sanepid.gov.pl

11.Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy przygotować z wykorzystaniem formularza oferty (Załącznik nr 1), a następnie należy ją przesłać do Zamawiającego w formie skanu podpisanych dokumentów lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym na adres e-mail: sekretariat.psse.wolomln@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00.

Wymagania:
4. Zamawiający me dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Termin lub okres wykonania zamówienia: wymagany maksymalnie do 30 czerwca 2024 r. od daty zawarcia umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział i złożyć ofertę Wykonawcy, którzy:
a) prowadzą działalność gospodarcza w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
b) posiadają zdolność techniczną i zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia;
c) posiadają zdolność finansową i ekonomiczną do wykonania przedmiotu zamówienia.
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. póz. 1497).
Warunkiem udziału w postępowaniu jest również brak powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia, w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób oceny wymagań w ppkt d:
Treść art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. póz. 1497):
,,1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. póz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.".
Ocena ofert co do spełnienia warunków zapytania ofertowego dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca złoży na formularzu oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziałów w postępowaniu.
8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.psse.wolomin@sanepid.gov.pl Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Anna Mrozowska.
9. Termin związania ofertą: 30 (trzydzieści) dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2. Oferta powinna być:
1) sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (formularz oferty),
2) musi być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i być zgodna z jego treścią,
3) podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.
W przypadku podpisywania oferty lub załączników przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty w formie skanu podpisanego dokumentu lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Uwaga! Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego samochodu potwierdzającą spełnianie wymagań dotyczących samochodu, warunków dostawy, okresu gwarancji określonych w pkt 3 zapytania ofertowego.
Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Każdy Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
W przypadku braków w ofercie lub wątpliwości, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień we wskazanym przez siebie terminie. Nieuzupełnienie oferty lub niezłożenie wyjaśnień może skutkować odrzuceniem oferty przez Zamawiającego.
3. Wymagane dokumenty i oświadczenia stanowiące integralną część oferty
1) Wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia Formularza Ofertowego na własnym druku
2) Materiały informacyjne potwierdzające wymagania Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia Opisu przedmiotu zamówienia na własnym druku
3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika -oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię; Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
12.0pis sposobu obliczania ceny.
Oferta Wykonawcy powinna zawierać cenę za wykonanie całego przedmiotu umowy (całego zamówienia).
Cena oferty będzie obejmowała wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z realizacją przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy). Cena oferty netto i brutto będzie podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.

Wykonawca, którego oferta otrzyma najwyższą ocenę (najwyższą liczbę punktów), biorąc pod uwagę powyższe kryteria, zostanie wybrany do zrealizowania zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie wezwany do podpisania umowy z Zamawiającym.
14.Informaęje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana o terminie i miejscu zawarcia umowy.
15.Informacje pozostałe.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia postępowania również w przypadku złożenia tylko jednej oferty.
3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, o ile nie upłynął termin związania ofertą (w razie upłynięcia terminu Zamawiający winien uzyskać zgodę Wykonawcy na jej przedłużenie), albo unieważnić postępowanie.
5. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.