dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Somianka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Koszenie terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Mienia Komunalnego w Miastku ul. Kolejowa 41 77-200 Miastko powiat: bytowski Telefon: 59 857 20 37 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Miastko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 59 857 20 3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Koszenie terenów zielonych gminnych w Miastku. Dyrektor Zarządu Mienia Komunalnego jako Kierownik zamawiającego z siedzibą w Miastku przy Ul. Kolejowej 41, 77-200 Miastko pow. bytowski, działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1720 ze zm.). ZAPRASZA w postępowaniu o wartości zamówienia poniżej kwoty 130 tys. złotych do złożenia oferty cenowej dotyczącej: ,,Koszenie terenów zielonych gminnych w Miastku, gmina Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie" (nazwa zamówienia) 1.Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana* 2.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi koszenia terenów zielonych gminnych w obrębie miasta Miastko wskazanych przez Zamawiającego w ilości łącznej do 170.000 m2. Częstotliwość prac ustala Zamawiający na 24 godz. przed wykonaniem usługi w porozumieniu z Wykonawcą. Zakres zamówienia obejmuje: - zabezpieczenie mienia przed uszkodzeniem, oznakowanie miejsca, terenu objętego usługą; - przygotowanie terenów do koszenia poprzez zebranie porozrzucanych na trawnikach odpadów, podkoszenie przy elementach małej architektury, skupiskach krzewów, rabatach, młodych drzewach w sposób nie powodujący uszkodzeń; - koszenie trawników, terenów zielonych kosami spalinowymi, kosiarkami pchanymi, kosiarkami samojezdnymi spalinowymi (traktorki ogrodowe) wskazanych przez Zamawiającego w ilości do 170 000 m2 w ciągu roku. - posprzątanie terenu skoszonego poprzez wygrabienie, załadowanie odpadów zebranych w trakcie prac przygotowawczych oraz urobku po skoszeniu trawnika na środek transportu i ich wywóz na koszt Wykonawcy. - Wykonawca ma obowiązek uprzątnąć, zmieść trawę rozrzuconą podczas koszenia na tereny przyległe do koszonych trawników. - wysokość koszenia do 4 cm, jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd trawnika po skoszeniu. - utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami o utrzymaniu porządku, czystości i ochrony środowiska. CPV: 77.31.00.00-6 Dokument nr: ID.271.6.2024.RCC Otwarcie ofert: 10.1.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.04.2024 r. o godz.10:15 w siedzibie zamawiającego Zarząd Mienia Komunalnego w Miastku., Ul. Kolejowa 41. 10.2.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie do dnia 22.04.2024r., do godz 10:00 w siedzibie zamawiającego tj. w Zarządzie Mienia Komunalnego w Miastku, ul. Kolejowa 41 (sekretariat). Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz opis: ,,Oferta na wykonanie zadania pn.: ,,Koszenie terenów zielonych gminnych w Miastku, gmina Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie" - nie otwierać do dnia 22.04.2024r. do godz. 10:15 a. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie , ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką; Miejsce i termin realizacji: 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: a. do dnia 31 października 2024r. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie lub dysponowanie przez Wykonawcę: - kos spalinowych, kosiarek spalinowych, kosiarki/ek samojezdnej/ych - traktorki ogrodowe; - sprzęt pomocniczy (grabie, widły, miotły, łopaty do załadunku, itp.); - środek transportu do przewozu urobku z terenu koszonego i wywozu do utylizacji; - uprawnionych pracowników - minimalna ilość pracowników 4 osób; - polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do sumy gwarancyjnej nie niższej niż 80.000 zł, obejmującej termin umowy. 4.Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców: nie dotyczy 5.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: formularz ofertowy 6.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena 100% 7.Opis sposobu obliczenia ceny oferty: 7.1. Przy kalkulacji wysokości stawek jednostkowych ( 1 m2 ) przyjętych do oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z: 7.1.1. Przygotowaniem sprzętu do pracy; 7.1.2. Dojazdem do miejsca wykonania powierzonych prac; 7.1.3. Utrzymaniem sprawności technicznej sprzętu; 7.1.4. Koszty zakupu materiału; 7.1.5. Utrzymaniem pracowników; 7.1.6. Innymi pracami ( m.in. towarzyszących i pomocniczymi ) wynikającymi z charakteru usługi, których wykonanie może być niezbędne w celu wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 7.1.7. Wysokość ceny przyjętej do oferty będzie obowiązywać na cały czas wykonania zamówienia i nie będzie podlegać zmianie. 8.Opis sposobu przygotowania oferty: 8.1.Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności. 8.2.Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 8.3.Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, 9.2. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonym na jej składanie. 10.3.Po zakończeniu badania ofert Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu lub może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. Wykonawcy nie przysługuje możliwość zaskarżenia decyzji wyboru oferty lub unieważnienia postępowania. 10.4.Odpowiedź o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zostanie opublikowane na stronie internetowej bip.zmk.miastko.pl. 12. Informacje dotyczące zawierania umowy: Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie 5 dni od wyboru korzystnej oferty. 13.Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści umowy: nie dotyczy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: 11. Osoba/y uprawniona/e do kontaktów z wykonawcami: Roman Chamier Cieminski - starszy inspektor ds. drogownictwa |
© eurobudowa.pl 2004-2024