Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bełżec
ul. Lwowska 5
22-670 Bełżec
powiat: tomaszowski (lubelski)
tel. 84 6652 445.
Województwo: lubelskie
Miasto: Bełżec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 6652 445.
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: ,,Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej oraz budowa sieci wodociągowej w Gminie Bełżec" - III postępowanie.
3. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje:
a) organizację procesu inwestycyjnego i reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności ocena dokumentacji projektowej, sporządzonej przez Wykonawcę
b) pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót
c) wykonanie czynności Inżyniera Kontraktu w okresie rękojmi i gwarancji
4. Zakres zadania pn.: ,,Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej oraz budowa sieci wodociągowej w Gminie Bełżec" obejmuje:
- zaprojektowanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami i infrastrukturą towarzyszącą,
- wykonanie sieci wodociągowej wraz ze zbiornikiem wyrównawczym, hydrofornią sieciową, zbiornikiem bezodpływowym i hydrantami nadziemnymi realizowanego w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".
W ramach zadania zostanie zrealizowana budowa sieci wodociągowej o szacunkowej długości 15712 m wraz z hydrantami nadziemnymi oraz budowa zbiornika wyrównawczego z hydrofornią sieciową i zbiornikiem bezodpływowym. Całość przedsięwzięcia obejmuje w Bełżcu ulicę Stefana Czarnieckiego, Hetmańską, Jodłową, Świerkową, Kolejową, Wiejską, Partyzantów (tylko budynek nr domu 3), Rzeszowską, Władysława I Łokietka oraz część ulic Lwowskiej, Adama Mickiewicza, Wąskiej, Ogrodowej i Zamojskiej z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na Ul. Lipowej (zrealizowana jest budowa stacji uzdatniania wody i sieć wodociągowa na Ul. Lipowej o długości 1,549 km) oraz tereny przeznaczone pod budowę zbiornika wyrównawczego z odcinkami sieci wodociągowej od stacji uzdatniania wody, zlokalizowanego na trasie wzdłuż drogi gminnej do Brzezin - zgodnie z zakresem ujętym
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF11) zał. nr 1 do SWZ. Program Funkcjonalno-Użytkowy zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Obowiązki Inżyniera Kontraktu w odniesieniu do zamówienia:
a. Przeanalizowanie dokumentacji projektowej na roboty budowlane oraz zidentyfikowanie możliwych obszarów ryzyka ewentualnych usterek i rozbieżności pomiędzy nimi i zlecenie działań naprawczych, w tym:
I. zapoznanie się i zweryfikowanie przedstawionej przez wykonawcę dokumentacji, sporządzonej w ramach Umowy Na Roboty oraz przedstawienie na piśmie ewentualnych uwag i propozycji zmian;
II. sprawdzenie rysunków technicznych - ich prawidłowości oraz kompletności;
III. przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu weryfikacji stanu istniejącego z dokumentacją, w tym projektową
IV. weryfikacja poprawionej/uzupełnionej/wykonanej na nowo przez wykonawcę dokumentacji i przedstawienie na piśmie stanowiska (uwagi, akceptacja, propozycje zmian)
b. Stała współpraca z osobą sprawującą nadzór autorski i uzyskiwanie od niej opinii lub zgody na zmiany dotyczące projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznych, a także powiadamianie Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dokumentacji projektowej, o ile wystąpi taka potrzeba.
c. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
d. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
e. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych.
f. Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia dostosowania w budownictwie wyrobów budowlanych.
g. Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
h. Przeprowadzenie regularnych inspekcji terenu budowy, sprawdzających
w szczególności: jakość wykonanych robót, w tym kontrolę poprawnego wyznaczania w terenie obiektów budowlanych przez uprawnionych geodetów, terminowość robót oraz jakość zastosowanych materiałów zgodnie z Umową Na Roboty, Dokumentacją Projektu, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym,
i. Udzielanie na bieżąco wykonawcom robót wszelkich niezbędnych informacji
i wyjaśnień dotyczących prowadzonych robót w zakresie kompetencji Inżyniera Kontraktu,
j. Kontrola wykonawców robót w zakresie terminowego i prawidłowego informowania o rozpoczęciu i zakończeniu robót wszystkich dysponentów/administratorów sieci/obiektów/ urządzeń,
lc. Weryfikacja w uzgodnieniu z Zamawiającym i Projektantem rysunków roboczych wykonawcy zawierających zmiany w stosunku do Dokumentacji Projektu, zatwierdzenia robót zamiennych lub dodatkowych,
l. Zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawcę robót,
m. Ocenianie i rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich roszczeń, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, w tym ocenianie zasadności roszczeń wykonawcy robót, kontrola dokumentacji wykonawcy robót przedłożonej na uzasadnianie wniosku o zmianę postanowień umowy na roboty, w tym zmianę terminu, wynagrodzenia lub zakresu umowy, sporządzania pisemnej opinii zawierającej ocenę merytoryczną i prawną wniosku Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia roszczenia,
n. Pisemne sporządzanie i wydawanie opinii kompleksowych dla realizacji inwestycji w zakresie i terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego,
o. Opracowywanie raportów - wstępny, miesięczne, kwartalne, dodatkowe i końcowy
p. sprawdzenie kompletności dokumentów budowy, jakie wykonawca robót winien przekazać Zamawiającemu w przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy na roboty,
q. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z robót (w raportach miesięcznych),
r. Udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym,
s. Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych
nadzorem,
t. Udzjelenia na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót,
u. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także potwierdzenie obmiaru robót jako podstawy wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy,
v. Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogłyby mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji,
w. Dokonania odbioru robót w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia gotowości odbioru,
w tym odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonywanych robót budowlanych,
x. Pełnienie obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym,
y. Zapewnienie przez okres realizacji i rozliczania robót pełnej dyspozycyjności Inspektora nadzoru budowlanego zwłaszcza w sytuacjach koniecznych interwencji lub wystąpienia uchybień w realizowanych robotach i innych sprawach budowy,
z. Weryfikacja i akceptacja otrzymanych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów dotyczących budowy, a następnie sukcesywne dostarczanie do Zamawiającego wraz z pozostałą dokumentacją potwierdzającą prawidłowość realizowania robót budowlanych w ramach zadania,
aa. Współuczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych w trakcie realizacji zadania, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dla przeprowadzających kontrole i udzielenie wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
bb. Weryfikacja i zatwierdzanie po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót budowlanych,
cc. Monitorowanie oraz sprawdzanie zgodności prowadzonych robót z aktualnym harmonogramem rzeczowo-finansowym,
dd. Wykonywanie wszelkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania,
ee. Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji,
ff. Komisyjne przeprowadzenie odbiorów gwarancyjnych i ocena robót związanych z usunięciem wad ujawnionych w okresie gwarancji lub rękojmi.

CPV: 71247000 -1, 71248000 - 8, 71520000 - 9, 71631300 - 3, 71310000 - 4

Dokument nr: ZP.271.2.11.2024

Otwarcie ofert: 14. Otwarcie i ocena ofert.
1) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2024 r. o godz. 12:30.

Składanie ofert:
12. Składanie ofert.
1) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia: 19.04.2024 r. do godz. 12:00.
2) Po upływie tego terminu złożenie oferty nie będzie możliwe.
3) Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4) W przypadku gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie co najmniej jedna oferta zgodna z zapytaniem ofertowym Zamawiający przeprowadzi kolejne postępowanie dotyczące wyboru wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5) Liczy się data wpływu oferty do Urzędu Gminy Bełżec, ul Lwowska 5, 22-670 Bełżec (doręczenia przez pocztę, osobiście lub data wpływu na skrzynkę poczty elektronicznej Zamawiającego).
6) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
6. Okres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu;
Inżynier Kontraktu będzie wykonywał swoje obowiązki od dnia podpisania Umowy przez czas opracowywania dokumentacji projektowej oraz realizacji robót przez Wykonawcę Robót Budowlanych do dnia odbioru końcowego przedmiotu ,,Umowy na Roboty", z zastrzeżeniem obowiązków w okresie rękojmi i gwarancji jakości.
Planowany termin realizacji prac projektowych i robót budowlanych wynosi do 20 miesięcy od dnia podpisania ,,Umowy Na Roboty". Obowiązki Inżyniera Kontraktu rozciągają się także na okres rękojmi i gwarancji jakości na roboty budowlane zrealizowane przez Wykonawcę Robót Budowlanych. W przypadku wydłużenia się okresu wykonywania prac budowlanych termin pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu ulega przedłużeniu o wymagany czas do nowej daty zakończenia i odbioru prac budowlanych, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej progu stosowania Ustawy PZP (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn.zm.)
8. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien spełniać następujące warunki udziału dotyczące:
Inżynier Kontraktu winien posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania, kontrolowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiotem ,,Umowy Na Roboty", w szczególności w specjalności: sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane ww. specjalnościach bez ograniczeń.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie:
1) doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było pełnienie nadzoru inwestorskiego lub Inżyniera Kontraktu dla inwestycji, z których co najmniej jedna obejmowała budowę, przebudowę sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej lub wodociągowo-kanalizacyjnej o wartości inwestycji minimum 1 500 000 zł netto. Każda
z ww. usług musiała być wykonywana nieprzerwanie przez cały okres inwestycji, tj, od rozpoczęcia robót do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub świadectwa przejęcia lub protokołu odbioru końcowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej
wykonawców powyższy warunek spełniać mogą łącznie. Przez łączne spełnienie warunku należy rozumieć sytuację, w której co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia ww. warunek w całości, tj. wykaże, iż należycie wykonał obydwie wymagane przez Zamawiającego usługi. Zamawiający nie dopuszcza ,,sumowania" zdolności kilku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania tegoż warunku udziału w postępowaniu. W analogiczny sposób należy rozumieć ww. warunek w sytuacji, gdy wykonawca zamierza polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu - podmiot ten musi spełniać ww. warunek w całości.
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje tymi osobami:
Lp. Funkcja Wymagania (Uprawnienia / Doświadczenie)
1. Kierownik Zespołu 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub koordynacji procesu inwestycyjnego na stanowisku Kierownika / Koordynatora Zespołu Nadzoru inwestorskiego, Kierownika / Koordynatora Zespołu inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, w tym przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji, która obejmowała budowę, przebudowę lub modernizację sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej lub wodociągowo-kanalizacyjnej o wartości inwestycji minimum 1 500 000 zł netto.
2. inspektor nadzoru w zakresie branży sanitarnej o Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. o 5 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku polegającym na nadzorowaniu, (tj. pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru) lub kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej) przy co najmniej jednym kontrakcie obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację sieci wodociągowej/kanalizacyjnej lub wodociągowo-kanalizacyjnej
3. Inspektor nadzoru w zakresie branży elektrycznej uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
4. inspektor uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru
nadzoru w inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
zakresie branży bez ograniczeń
konstrukcyjno-budowlanej
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji specjalistów przez te same osoby. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć doświadczenie zawodowe uzyskane w trakcie:
- zatrudnienia,
- wykonywania innej pracy zarobkowej,
- prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., póz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. póz. 334 z późn. zm.).
9. Opis sposobu przygotowania oferty.
1), Wymagania podstawowe:
Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik Nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
Oferta powinna być:
o opatrzona pieczęcią firmową.
o posiadać datę sporządzenia.
o zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP.
o posiadać wartość (cenę) wykonania zamówienia.
o Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
o Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
10. Informacja o dokumentach, jakie mają obowiązek dostarczyć oferenci, aby spełnić wymagane warunki.
Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając
właściwie sporządzoną Ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty:
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1)
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 2),
3) wykaz zrealizowanych usług (załącznik nr 3),
4) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4)
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według reguły
,,spełnia" albo ,,nie spełnia" na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
11. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się niżej podanymi
kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnienie kryteriów:
oferowana cena usługi brutto - waga 100%
7) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
8) Cena podana, w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
9) Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
10) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium wskazane w zapytaniu ofertowym.
11) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez przesłanie sporządzonego protokołu.
12) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
13. Okres związania ofertą i prawo zmiany łub wycofania oferty przed terminem składania ofert.
1) Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od terminu otwarcia ofert.

Kontakt:
15. Sposób porozumiewania, udzielania wyjaśnień dotyczących instrukcji dla wykonawców oraz sposób składania ofert.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pani Magdalena Krupa - podinspektor ds. zamówień publicznych w UG Bełżec, tel. 84 6652 445.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.