Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i dostawa nieotwieralnych okien o odporności ogniowej oraz ich montaż

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i dostawa nieotwieralnych okien o odporności ogniowej oraz ich montaż

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
ul. Filtrowa 1
00-611 Warszawa
powiat: Warszawa
telefon (+48) 22 825 04 71, tel. 22 579 63 19
ci@itb.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon (+48) 22 825
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie i dostawa 6 szt. nieotwieralnych okien o odporności ogniowej EI60, ich
montaż w dwóch konstrukcjach mocujących wymurowanych przez wykonawcę
zamówienia w ramach badawczych stanowiska do badań odporności ogniowej, oraz
demontaż próbek i konstrukcji mocujących po badaniu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.

CPV: 44000000-0, 44220000-8

Dokument nr: TO.261.05OM.2024

Składanie ofert:
Miejsce, termin oraz forma składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w Kancelarii przy Ul. Filtrowej 1, 00-611,
Warszawa w zaklejonej kopercie, opisanej symbolem postępowania TO.261.05OM.2024
i jego nazwą: ,,Wykonanie i dostawa 6 szt. nieotwieralnych okien o odporności
str. 3ogniowej EI60, ich montaż w dwóch konstrukcjach mocujących wymurowanych przez
wykonawcę zamówienia w ramach badawczych stanowiska do badań odporności
ogniowej, oraz demontaż próbek i konstrukcji mocujących po badaniu", w terminie
do dnia 23.04.2024 r. do godz. 1300

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia/dostawy: Laboratorium Badań Ogniowych, Oddział
Mazowiecki, Ul. Przemysłowa 2, 26-670 Pionki
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie
dostawy i montażu w terminie 8 tygodni od daty zawarcia umowy. Demontaż próbek i
konstrukcji mocujących po badaniach po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
nie później niż 14 dni po zakończeniu badań.

Wymagania:
5. Termin związania ofertą. Złożona oferta jest ważna przez okres 30 dni od daty jej
złożenia. Zamawiający może zwrócić się o przedłużenie jej ważności o określony
w wezwaniu czas.
6. Warunki udziału w konkursie ofert:
Wymagania szczególne:
a) Wykonawca lub co najmniej jeden z podwykonawców winien posiadać dokumenty
pozwalające na wprowadzenie wyrobu na rynek, który dla elementów
przeszklonych o wymiarach co najmniej 1,2x3m i o klasie odporności ogniowej
str. 1EI60 posiada stosowny dokument odniesienia (normy zharmonizowane, Krajowe
Oceny Techniczne, Europejskie Oceny Techniczne).
b) Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania oferty w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy to w tym okresie), wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie
mniejszej niż 60.000,- zł netto, polegające na dostawie (z montażem lub bez)
elementów przeszklonych o konstrukcji aluminiowej, stalowej oraz z tworzywa
sztucznego w klasie odporności ogniowej EI60. Wykaz zleceń Wykonawca
powinien zamieścić w Załączniku nr 4 do niniejszego ogłoszenia - Doświadczenie
,,Wykaz wykonanych zamówień podobnych".
Powyższe warunki udziału w postępowaniu winny być spełnione na dzień
wyznaczony na składanie ofert.
c) Wykonawca, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia winien posiadać
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
gospodarczą oraz szkód wynikających z niewykonania bądź nienależytego
wykonania prac i usług. Suma gwarancyjna w umowie ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy nie może być niższa niż 100.000,- zł
(słownie złotych: sto tysięcy 00/100). W przypadku wygaśnięcia umowy
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
Wykonawca zobowiązany jest do jej bezzwłocznego odnowienia i przedstawienia
Zamawiającemu uaktualnionego dokumentu ubezpieczenia.
7. Wymagane dokumenty:
Oferta powinna być złożona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego
ogłoszenia. W ofercie należy podać dane wymagane niniejszym ogłoszeniem oraz wzorem
formularza oferty. Wykonawca do oferty winien dołączyć propozycję harmonogramu
dostaw i montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.
Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia
Zamawiającemu:
a) dokument o którym mowa w pkt 6 lit. a);
b) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone
w pkt 6 lit. b)- c) niniejszego Konkursu Ofert.
c) Wykonawca składając ofertę zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji. Jeżeli z powyższych dokumentów nie wynika upoważnienie do
występowania w imieniu Wykonawcy, Zamawiający wymaga pełnomocnictwa,
jednoznacznie określającego czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest
upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie za zgodność z oryginałem.
8. Odrzucenie ofert, unieważnienie postępowania.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) oferta jest niezgodna z treścią ogłoszenia o konkursie ofert.
b) oferta zawiera cenę rażąco niską.
c) cena oferty przekracza budżet Zamawiającego.
d) oferta jest nieważna na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.
e) oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w
postępowaniu.
f) oferta wpłynęła po upływie terminu określonego w Ogłoszeniu o konkursie ofert.
Zamawiający unieważni postępowanie jeśli:
str. 2a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
b) nie istnieje możliwość wybrania żadnej ze złożonych ofert ze względu na fakt, iż
wszystkie oferty zawierają ceny przekraczające budżet Zamawiającego.
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie
leży w interesie Zamawiającego, np. cofnięcie środków na jej realizację.
d) wystąpił błąd w treści konkursu ofert o kluczowym znaczeniu, ujawniony po
wyznaczonym terminie składania ofert, który mógł wpłynąć na zaburzenie zasad
uczciwej konkurencji lub/i równego traktowania Wykonawców lub/i
niedyskryminacji lub/i przejrzystości.
e) wystąpiły inne okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania lub
udzielenie zamówienia jest nieuzasadnione.
10. Zadawanie pytań.
Wykonawcy w toku trwania postępowania konkursowego mogą zadawać pytania do treści
ogłoszenia. Zamawiający ujawni treść zapytania (bez ujawniania podmiotu pytającego) na
stronie Internetowej oraz udzieli niezwłocznie odpowiedzi. Pytania mogą być zadawane
w formie mailowej, pisemnej i muszą wpłynąć do Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed
terminem wyznaczonym na składanie ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający
dokona zmiany treści ogłoszenia oraz przesunie termin składania ofert.
11. Ocena oferty:
11.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
wyłącznie kryterium ceny (100%).
11.2. Punkty obliczone zostaną zgodnie ze wzorem poniżej do dwóch miejsc po przecinku:
(łączna cena brutto najniższej oferty/łączna cena brutto rozpatrywanej oferty) x 100
Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 100 punktów.
11.3 Po dokonaniu badania i oceny ofert Zamawiający publikuje na stronie internetowej
ostateczne ceny złożonych ofert, a w przypadku dokonania czynności odrzucenia
również informacje o podstawie odrzucenia. Zamówienie zostanie udzielone
Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
11.4 Cena powinna uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia. Wszystkie wartości
muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy, którego
suma punktów w ramach kryterium będzie najwyższa, zostanie udzielone zamówienie,
pod warunkiem przedłożenia dokumentów o których mowa w punkcie 4.2. Ogłoszenia.
12. Informacje o wyniku oceny ofert.
Po dokonaniu badania i oceny ofert Zamawiający podaje wszystkim Wykonawcom
ostateczne ceny złożonych ofert, a w przypadku dokonania czynności odrzucenia również
o podstawie odrzucenia. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje
najniższą cenę.
13. Zastrzeżenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji dotyczących złożonych ofert.
Prowadzone negocjacje oparte są o zasady równego traktowania Wykonawców i uczciwej
konkurencji.

Uwagi:
15. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego, z którą Wykonawca ma
obowiązek zapoznać osoby fizyczne biorące udział:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę
jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzibą w 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki
Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon 22 5796466; adres email:
iod@itb.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,,Wykonanie
i dostawa 6 szt. nieotwieralnych okien o odporności ogniowej EI60, ich montaż w
dwóch konstrukcjach mocujących wymurowanych przez wykonawcę zamówienia w
ramach badawczych stanowiska do badań odporności ogniowej, oraz demontaż
próbek i konstrukcji mocujących po badaniu".
4. Podstawa prawna przetwarzania rozporządzenie PE i RE 679/ 2016 RODO art. 6 ust.
1 lit. c.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa PZP".
6. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio
dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
8. Podane przez Wykonawcę Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do
zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania stosownie do art.
22 RODO.
9. Klauzula niniejsza dotyczy danych osobowych podanych przez Wykonawcę, które
Instytut Techniki Budowlanej pozyska podczas niniejszego postępowania i realizacji
umowy.
10. Pracownicy Wykonawcy i inne osoby , których dane udostępnił Wykonawca
posiadają:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących. W takim przypadku zamawiający może żądać od osoby
występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia;
str. 4? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych w tym danych osobowych zawartych w
protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych,
chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 **
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
11. Pracownikom wykonawcy Pani/Panu nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, które Instytut Techniki
Budowlanej może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy
lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.**
14. Protokół postępowania jest jawny i udostępniany na wniosek, z wyjątkiem danych
osobowych szczególnych kategorii o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Aneta Płonka, tel. 22 579 63 19 lub
573918733, e-mail: zamowienia@itb.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.