opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie i konserwacja zieleni |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Zygmunta Starego 17 44-100 Gliwice powiat: Gliwice tel. 32 234 31 62 tel/fax 32 234 06 96, 603 337 667, 605 787 341 przetargi@zdpgliwice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 234 31 62 te |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na: ,,Utrzymanie i konserwacja zieleni zorganizowanej na dwóch rondach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 921 w Knurowie" 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu i konserwacji zieleni na dwóch rondach zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 921 w miejscowości Knurów. 1.2. Lokalizacja: - skrzyżowanie Ul. Dworcowej /Niepodległości/1-go Maja/Kopalnianej - skrzyżowanie Ul. Niepodległości/ Wilsona/Rybnicka/Michalskiego 1.3. Zakres prac obejmuje: - usuwanie chwastów i niepożądanych samosiejek, - usuwanie zanieczyszczeń - śmieci, liści itp., - usuwanie obumarłych, uszkodzonych, połamanych roślin, - przycinanie roślin zgodnie ze sztuką ogrodniczą (w tym koszenie trawy), - nawożenie, - uzupełnianie kory ozdobnej, - uzupełnianie stanu roślin, - oczyszczenie jezdni przy krawężnikach wokół wysp z piasku i innych zanieczyszczeń. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zamówienia 2.1. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia wykoszonej trawy z nawierzchni sąsiadujących. 2.2. Usunięcie obumarłych roślin, skoszonej trawy lub zebranych śmieci może odbywać się w sposób mechaniczny lub ręczny. Czynności te należy wykonać niezwłocznie po wykonaniu prac jednakże nie później niż w dniu realizacji zamówienia. 2.3. Zamawiający nie wyraża zgody na pozostawienie zebranej trawy i różnych zanieczyszczeń na dzień następny. 2.4. Przy realizacji niniejszych prac Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa swoim pracownikom jak i innym użytkownikom obiektów zieleni miejskiej i dróg. 2.5. Zamawiający wymaga aby wszystkie prace ujęte w zamówieniu były wykonywane co najmniej 2 razy w miesiącu (tj. 1 raz na dwa tygodnie - określane mianem zadania w cyklu). 12.6. Transport powstałych odpadów powinien odbywać się z zachowaniem norm ochrony środowiska, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz nie powinien powodować zanieczyszczenia środowiska. Wykonawca powinien wykonywać prace w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza i stanu akustycznego środowiska oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów na wysypisko śmieci i poniesienie opłat za zagospodarowanie odpadów. CPV: 77310000-6, 77314100-5, 77342000-9, 77312100-1 Dokument nr: ZDP/DI/5442w/1/2024 Składanie ofert: 10. Sposób przygotowania oferty/miejsce i termin składania ofert a. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty, kuriera bądź osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach, Ul. Zygmunta Starego 17 (sekretariat), 44-100 Gliwice, lub mailowo na adres: przetargi@zdpgliwice.pl Oferty w postaci pisemnej należy złożyć z dopiskiem: ,,Utrzymanie i konserwacja zieleni zorganizowanej na dwóch rondach w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 921 w Knurowie" w terminie do dnia 22.04.2024 r. (poniedziałek) do godz. 1000. Miejsce i termin realizacji: 3. Realizacja usługi 3.1. Termin: od 01.05.2024 r. do 30.11.2024 r. 3.2. W przypadku nie przedłużenia umowy na zimowe i letnie utrzymanie dróg wojewódzkich zawartej miedzy Powiatem Gliwickim, a Województwem Śląskim, zamówienie będzie realizowane do 30.06.2024 r, (dwa miesiące). O zaistniałej sytuacji Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie do dnia 28.06.2024 r. Wymagania: 3.3. Zamawiający prowadzić będzie na bieżąco kontrolę polegającą przede wszystkim na sprawdzeniu prawidłowości i częstotliwości realizacji prac w ramach zamówienia. Z przeprowadzonej kontroli Zamawiający sporządzi notatkę. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłosić telefonicznie osobie wskazanej w umowie rozpoczęcie realizacji danego zadania w cyklu przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej po każdym wykonanym zadaniu w cyklu oraz dostarczenia jej Zamawiającemu do ostatniego dnia każdego miesiąca (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, kuriera bądź złożona osobiście). Prawa autorskie do sporządzonej dokumentacji przechodzą na Zamawiającego wraz z momentem ich złożenia u Zamawiającego, bez odrębnego wynagrodzenia (wynagrodzenie z tytułu praw autorskich do zdjęć zawiera się w wynagrodzeniu usługi). 4. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. b) Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). d) Zamawiający nie wyraża zgody na posługiwanie się przez Wykonawcę doświadczeniem innego Wykonawcy, poprzez powołanie się na jego zasoby zawodowe lub techniczne. e) W przypadku niedołączenia wszystkich wymaganych dokumentów, określonych w pkt. 5 lub w przypadku wątpliwości co do treści złożonych dokumentów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień. f) W przypadku nie uzupełnienia wymaganych dokumentów lub nie złożenia wyjaśnień przez Wykonawcę (przez co Zamawiający również rozumie sytuację gdy złożone wyjaśnienia nie usuwają wątpliwości zawartych w wezwaniu), Zamawiający odrzuci ofertę jako nieprawidłowo złożoną. 25. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie c) Oświadczenie o posiadaniu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto zaoferowana za wykonanie usługi (Załącznik Nr 3). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do przekazania kopii polisy Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy. 6. Opis sposobu obliczenia ceny: a) Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia i winna być podana na formularzu oferty w PLN cyfrowo i słownie. b) Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone. c) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny, względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania. d) Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców którzy złożyli oferty. e) Cenę oferty należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia. 7. Kryteria wyboru ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 100% cena Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania postawione przez Zamawiającego. UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w ofercie należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą ,,końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza". O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie oraz określi termin podpisania umowy. 9. Termin związania ofertą: 30 dni 3b. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną, dopuszcza się przekazywanie dokumentów w postaci skanów. c. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest o dostarczenie oryginału oferty najpóźniej w dniu podpisania umowy . 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyn Kontakt: 8. Osoba uprawniona do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień W sprawach formalnych Pani Barbara Kowalska tel. 603 337 667, e-mail przetargi@zdpgliwice.pl W sprawach technicznych Pan Tomasz Jaworek tel. 605 787 341 , e-mail tjaworek@zdpgliwice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024