Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie i konserwacja zieleni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie i konserwacja zieleni

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Zygmunta Starego 17
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
tel. 32 234 31 62 tel/fax 32 234 06 96, 603 337 667, 605 787 341
przetargi@zdpgliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 234 31 62 te
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na:
,,Utrzymanie i konserwacja zieleni zorganizowanej na dwóch rondach w ciągu drogi
wojewódzkiej Nr 921 w Knurowie"
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu i konserwacji zieleni
na dwóch rondach zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 921 w miejscowości
Knurów.
1.2. Lokalizacja:
- skrzyżowanie Ul. Dworcowej /Niepodległości/1-go Maja/Kopalnianej
- skrzyżowanie Ul. Niepodległości/ Wilsona/Rybnicka/Michalskiego
1.3. Zakres prac obejmuje:
- usuwanie chwastów i niepożądanych samosiejek,
- usuwanie zanieczyszczeń - śmieci, liści itp.,
- usuwanie obumarłych, uszkodzonych, połamanych roślin,
- przycinanie roślin zgodnie ze sztuką ogrodniczą (w tym koszenie trawy),
- nawożenie,
- uzupełnianie kory ozdobnej,
- uzupełnianie stanu roślin,
- oczyszczenie jezdni przy krawężnikach wokół wysp z piasku i innych zanieczyszczeń.
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zamówienia
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia wykoszonej trawy z nawierzchni
sąsiadujących.
2.2. Usunięcie obumarłych roślin, skoszonej trawy lub zebranych śmieci może odbywać się
w sposób mechaniczny lub ręczny. Czynności te należy wykonać niezwłocznie po wykonaniu
prac jednakże nie później niż w dniu realizacji zamówienia.
2.3. Zamawiający nie wyraża zgody na pozostawienie zebranej trawy i różnych zanieczyszczeń na
dzień następny.
2.4. Przy realizacji niniejszych prac Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa
swoim pracownikom jak i innym użytkownikom obiektów zieleni miejskiej i dróg.
2.5. Zamawiający wymaga aby wszystkie prace ujęte w zamówieniu były wykonywane co najmniej
2 razy w miesiącu (tj. 1 raz na dwa tygodnie - określane mianem zadania
w cyklu).
12.6. Transport powstałych odpadów powinien odbywać się z zachowaniem norm ochrony
środowiska, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz nie powinien
powodować zanieczyszczenia środowiska.
Wykonawca powinien wykonywać prace w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi,
powietrza i stanu akustycznego środowiska oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub
incydentami środowiskowymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie
przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, w stopniu
całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
2.7. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów na wysypisko śmieci i poniesienie opłat za
zagospodarowanie odpadów.

CPV: 77310000-6, 77314100-5, 77342000-9, 77312100-1

Dokument nr: ZDP/DI/5442w/1/2024

Składanie ofert:
10. Sposób przygotowania oferty/miejsce i termin składania ofert
a. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty, kuriera bądź osobiście w siedzibie Zarządu
Dróg Powiatowych w Gliwicach, Ul. Zygmunta Starego 17 (sekretariat), 44-100 Gliwice,
lub mailowo na adres: przetargi@zdpgliwice.pl
Oferty w postaci pisemnej należy złożyć z dopiskiem: ,,Utrzymanie i konserwacja zieleni
zorganizowanej na dwóch rondach
w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 921
w Knurowie" w terminie do dnia 22.04.2024 r. (poniedziałek) do godz. 1000.

Miejsce i termin realizacji:
3. Realizacja usługi
3.1. Termin: od 01.05.2024 r. do 30.11.2024 r.
3.2. W przypadku nie przedłużenia umowy na zimowe i letnie utrzymanie dróg wojewódzkich
zawartej miedzy Powiatem Gliwickim, a Województwem Śląskim, zamówienie będzie
realizowane do 30.06.2024 r, (dwa miesiące). O zaistniałej sytuacji Wykonawca zostanie
poinformowany pisemnie do dnia 28.06.2024 r.

Wymagania:
3.3. Zamawiający prowadzić będzie na bieżąco kontrolę polegającą przede wszystkim na
sprawdzeniu prawidłowości i częstotliwości realizacji prac w ramach zamówienia.
Z przeprowadzonej kontroli Zamawiający sporządzi notatkę.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłosić telefonicznie osobie wskazanej
w umowie rozpoczęcie realizacji danego zadania w cyklu przedmiotu zamówienia.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej po każdym
wykonanym zadaniu w cyklu oraz dostarczenia jej Zamawiającemu do ostatniego dnia
każdego miesiąca (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, kuriera bądź złożona
osobiście). Prawa autorskie do sporządzonej dokumentacji przechodzą na Zamawiającego wraz
z momentem ich złożenia u Zamawiającego, bez odrębnego wynagrodzenia (wynagrodzenie
z tytułu praw autorskich do zdjęć zawiera się w wynagrodzeniu usługi).
4. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty
będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy
dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo należy
złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza.
c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki
cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy
występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka
korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
d) Zamawiający nie wyraża zgody na posługiwanie się przez Wykonawcę doświadczeniem
innego Wykonawcy, poprzez powołanie się na jego zasoby zawodowe lub techniczne.
e) W przypadku niedołączenia wszystkich wymaganych dokumentów, określonych w pkt. 5 lub
w przypadku wątpliwości co do treści złożonych dokumentów, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do ich uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień.
f) W przypadku nie uzupełnienia wymaganych dokumentów lub nie złożenia wyjaśnień przez
Wykonawcę (przez co Zamawiający również rozumie sytuację gdy złożone wyjaśnienia nie
usuwają wątpliwości zawartych w wezwaniu), Zamawiający odrzuci ofertę jako
nieprawidłowo złożoną.
25. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez
osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie
c) Oświadczenie o posiadaniu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę
ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto zaoferowana za wykonanie usługi (Załącznik
Nr 3). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza
zobowiązany będzie do przekazania kopii polisy Zamawiającemu przed podpisaniem
Umowy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny:
a) Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia i winna być
podana na formularzu oferty w PLN cyfrowo i słownie.
b) Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
c) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny,
względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania.
d) Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki
rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców którzy złożyli
oferty.
e) Cenę oferty należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot
zamówienia.
7. Kryteria wyboru ofert
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 100% cena
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania postawione
przez Zamawiającego.
UWAGA!
Wszystkie kwoty wskazane w ofercie należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy
(do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą ,,końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się,
a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza".
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę
telefonicznie oraz określi termin podpisania umowy.
9. Termin związania ofertą: 30 dni
3b. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną, dopuszcza się przekazywanie dokumentów
w postaci skanów.
c. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest o dostarczenie oryginału
oferty najpóźniej w dniu podpisania umowy .
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyn

Kontakt:
8. Osoba uprawniona do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień
W sprawach formalnych Pani Barbara Kowalska tel. 603 337 667,
e-mail przetargi@zdpgliwice.pl
W sprawach technicznych Pan Tomasz Jaworek tel. 605 787 341 ,
e-mail tjaworek@zdpgliwice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.