Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Sępopolu
ul. 11 Listopada 7
11-210 Sępopol
powiat: bartoszycki
tel: 89 76 13 181 , fax: 89 679 08 21, tel. 89-761-31-35
sepopol@sepopol.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Sępopol
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 89 76 13 181 ,
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą:
,,Polski Ład to szansa na zniwelowanie różnic rozwojowych na terenach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej"
Projekt realizowany jest w ramach Programu Rządowego POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
Szczegółowa charakterystyka podanej inwestycji znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Sępopolu w zakładce Zamówienia publiczne
1. Opis przedmiotu zamówienia
Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy w szczególności:
a) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.

Składanie ofert:
4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępopolu Ul. 11 Listopada 7,11-210 Sępopol, lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Sępopolu za pośrednictwem poczty z dopiskiem: Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania,,Polski Ład to szansa na zniwelowanie różnic rozwojowych na tremach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej. "
5. Termin złożenia ofert do: 22 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagania:
2. Kwalifikacje/wymogi stawiane wykonawcy:
- Posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych.
w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej.
- Posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych.
w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej.
- Posiadać wiedzę z zakresu polskiego prawa budowlanego i polskich norm budowlanych.
- Posiadać wykształcenie techniczne - budowlane, wiedzę zawodową powiązaną z planowanymi do wykonania robotami.
- Posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3. Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru zostanie zrealizowana po uprzednim pisemnym zamówieniu złożonym przez Burmistrza Sępopola określającym termin
realizacji zamówienia i pozostałe szczegóły. Zamówienie zostanie złożone pisemnie w formie umowy.
7. Ocena ofert: cena ofertowa -100%
9. Sposób przygotowania oferty:
a) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu ofertowym ( załącznik nr 1) z określeniem ceny netto i brutto za wykonanie całości zamówienia.
b) Oferta powinna zawierać:.
> pełną nazwę i adres wykonawcy,
> rozliczone ceny netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
> kopię posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne,
> kopię posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub równoważne
> kopię zaświadczeń o przynależości do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego
> odpis aktualny z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, np. krajowego rejestru sądowego, centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
10. Warunki płatności: płatność nastąpi przelewem, w terminie 30 dni na wskazany przez niego numer konta bankowego.
11. Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.
Gmina Sępopol zastrzega sobie prawo do rezygnacji z oferty bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalnych oferentów.

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktu: Ewa Skałecka tel. 89-761-31-35

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.