Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
25z dziś
6000z ostatnich 7 dni
23568z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
76 729 92 64, tel. 76 72-99-235
biuro@pzdp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 76 729 92 64, tel. 7
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.:
,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1001D na odcinku pomiędzy miejscowościami Retków i Stara Rzeka"
I. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
dla branży drogowej i teletechnicznej oraz wspieranie Zamawiającego w czynnościach technicznych,
administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego ,,Przebudowa drogi
powiatowej nr 1001D na odcinku pomiędzy miejscowościami Retków i Stara Rzeka".
2. Obowiązki Wykonawcy w ramach pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują:
a) zapewnienie profesjonalnego, kompletnego i ciągłego nadzoru nad wykonaniem robót branży drogowej,
teletechnicznej niezbędnego do prawidłowej i skutecznej realizacji zadania,
b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania
z dokumentacją techniczną,
c) zapoznanie się z dokumentacją projektową, STWiORB, umowami zawartymi pomiędzy Wykonawcą robót
budowlanych a Podwykonawcami robót budowlanych, dokumentami budowy,
d) sprawdzanie jakości: wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, dostarczanych
i montowanych urządzeń z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz
praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych i urządzeń
wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających oraz sporządzanie
protokołów odbioru,
f) organizowanie prób, rozruchów i odbiorów technicznych instalacji technologicznych, urządzeń
technicznych oraz branie w nich udziału i sporządzanie protokołów,
g) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego,
h) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz ich ilości oraz usunięcia wad, kontrolowanie
i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy.
3. Przed przygotowaniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie.
4. Na czas pełnionych obowiązków będących przedmiotem zamówienia inspektorzy biorący udział
w realizacji zamówienia przekładają aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów
Budownictwa oraz utrzymują członkowstwo w izbie samorządu zawodowego.
6. Nadzór inwestorski nad prowadzeniem robót budowlanych branży drogowej i teletechnicznej należy
prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną.
7. Dla zabezpieczenia skutecznego nadzoru inwestorskiego zakłada się przyjazd inspektora nadzoru na każde
wezwania Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Inspektor nadzoru, winien być
obecny na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót i przebywać tam tak długo, jak tego wymaga
skuteczność nadzoru. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy inspektor nadzoru ma obowiązek
dokonania przeglądu Dzienników Budowy oraz potwierdzenia swojej obecności i dokonanych czynności
stosownymi zapisami. Inspektor nadzoru ma prawo dokonywania zapisów dokonanych czynności, wyłącznie
w zakresie powierzonych mu czynności nadzoru. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne z tytułu
pracy w godz.ch nadliczbowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy nie będzie podlegało odrębnej
zapłacie przez Zamawiającego.

Dokument nr: PZDP.252.27.2024

Specyfikacja:
5. Charakterystyka
robót
budowlanych
objętych
nadzorem
oraz
ich
zakres
określono
w dokumentacji projektowej, która jest dostępna na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b23c8fa4-c03f-11ee-9897-f6855eb846c0

Składanie ofert:
VI.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.04.2024 r. do godz. 10.00, w jeden z podanych sposobów:
1. osobiście, w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 107 lub
2. listownie na adres pocztowy - Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, Ul. św. Sebastiana 1,
59-100 Polkowice lub
3. elektronicznie (w formie zeskanowanych, podpisanych dokumentów i przesłanych plików) na adres
e-mail: biuro@pzdp.pl lub poprzez ePUAP, skrytka: /pzdp_przemkow/SkrytkaESP.

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: z dniem zawarcia umowy.
2. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: całkowite rozliczenia robót budowlanych, jednak nie dłużej
niż do 30 kwietnia 2025 r.

Wymagania:
w ramach postępowaniu o zamówienie publiczne
prowadzone bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych,
w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy
8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
9. Zamawiający dopuszcza powołanie przez Inspektora nadzoru zespołu osób sprawujących nadzór nad
realizowanymi robotami w poszczególnych branżach.
3. W przypadku przedłużenia się terminu wykonania robót budowlanych, termin wykonania nadzoru
inwestorskiego ulega przedłużeniu o okres niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków Wykonawcy.
III. WARUNKI PŁATNOŚCI :
Warunki płatności zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia,
posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:
1. inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie,
2. teletechnicznej bez ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie.
V. PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1. Oferta winna być sporządzona pisemnie, w języku polskim, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 1 - Formularz
ofertowy, podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane
w KRS lub CEIDG;
2. Oferta powinna zawierać:
a. formularz ofertowy z podaniem ryczałtowej wartości (brutto/netto) oraz terminem realizacji zadania,
stanowiący załącznik nr 1
b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowiący załącznik nr 3 wraz
z kopią dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia,
tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego
i posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej,
VII. KRYTERIUM WYBORU
100% najniższa cena

Uwagi:
VIII. KLAUZULE ZAMAWIAJĄCEGO:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania oraz do jego zamknięcia bez podania
przyczyny, szczególnie w przypadku otrzymania ofert, których wartość przekracza środki finansowe
przeznaczone na realizację przedmiotowego Zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ofert.
3. Niniejsze postępowanie - nie stanowi oferty, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu
art. 66, 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.)
4. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną to oferent odpowiada za dobór ogólnodostępnych
narzędzi/aplikacji umożliwiających otwarcie złożonej oferty i jej załączników.
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO ZAMAWIAJĄCEGO związana
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia
14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem
przestępczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 1206) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)
informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych osób, których dane dotyczą jest Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
reprezentowany przez Dyrektora jednostki z siedzibą przy ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, tel.: 76 72 99
264, e-mail: biuro@pzdp.pl;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych możliwy jest
pod numerem tel. 723 638 988 lub adresem e-mail: inspektor@pcuwpolkowice.pl;
3. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
4. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1001D na odcinku pomiędzy miejscowościami
Retków i Stara Rzeka;
5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób, których dane dotyczą będzie:
a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605);
b) regulamin udzielania zamówień publicznych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych;
Kategorie przetwarzanych danych obejmują podstawowe dane osobowe, szczególne kategorie danych osobowych
jak i również dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa;
6. Dane osobowe osób, których dotyczą mogą być udostępniane podmiotom dostarczającym lub utrzymującym
infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi ochrony mienia lub osób
Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi
prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających
z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do
otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe osób, których dotyczą nie będą
przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
7. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane przez Administratora w formie papierowej
i w systemach informatycznych na podstawie przepisów prawa przez okresy określone w Jednolitym Rzeczowym
Wykazie Akt zatwierdzonym przez archiwum państwowe, tj. dokumentacja kwalifikuje się do kategorii 5 lat, gdy
są to umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych do progu poniżej 130 000 złotych
netto i 10 lat, gdy powyżej progu 130 000 złotych netto;
8. Osoba, której dane dotyczą posiada:
a) w oparciu o art. 15 RODO, tj. prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych;
b) w oparciu o art. 16 RODO, tj. prawo do sprostowania danych osobowych*;
c) w oparciu o art. 17 RODO, tj. prawo do usunięcia danych osobowych;
d) w oparciu o art. 18 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania**;
e) w oparciu o art. 20 RODO, tj. prawo do przenoszenia danych;
f) w oparciu o art. 21 RODO, tj. prawo do sprzeciwu;
wobec przetwarzania, o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tych praw;
9. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z wyłączeniem
przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa;
10. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza jej prawa lub wolności;
11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji wymienionych celów, brak ich podania
uniemożliwi osobie, której dane dotyczą korzystanie z przysługujących na podstawie określonych przepisów
praw.

Kontakt:
4. osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Alicja Laszczyńska, tel. 76 72-99-235.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.