Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
129z dziś
6102z ostatnich 7 dni
23669z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie kanalizacji deszczowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie kanalizacji deszczowej

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp
Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
zampubl@um.gorzow.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Czyszczenie studni rewizyjnych i chłonnych oraz ulicznych studzienek ściekowych.
2) Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej.
3) Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN.
4) Wymianę uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN.
5) Regulację pionową włazów i kratek ściekowych.
6) Realizacje zgłoszonych przez Zamawiającego ,,spraw pilnych" polegających m.in. na:
a) Uzupełnieniu brakujących kratek na wpustach i włazach na studniach;
b) Wypompowaniu wody z dróg, budynków, terenów zielonych i innych, które uległy podtopieniu w wyniku niesprawnego działania lub awarii miejskiej kanalizacji deszczowej;
c) Udrożnieniu wpustów, studni oraz kanałów poprzez ich wyczyszczenie, których zanieczyszczenie powoduje wystąpienie podtopień na danym terenie tj. dróg, budynków, terenów zielonych i innych;
d) Zabezpieczeniu miejsca awarii oraz oznakowania miejsca prowadzonych prac wraz z ewentualnymi utrudnieniami w ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych;
e) Podjęciu działań w czasie podanym w ofercie licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, także w dni wolne od pracy świąteczne oraz w porze nocnej.
7) Wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac (jeżeli będzie taka konieczność).
8) Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych;
9) Przekazanie raz na 6 miesięcy informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac.
10) Zagospodarowania odpadów wytworzonych podczas czyszczenia elementów sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), gdyż odpad powstały w wyniku czyszczenia jest własnością Wykonawcy i po jego stronie spoczywa odpowiedzialność za jego prawidłowe zagospodarowanie.
11) Przechowywanie w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy.
12) Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nienadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Dróg faktury sprzedaży;
13) Wykonawca przejmie odpowiedzialność na czas trwania umowy z tytułu szkód komunikacyjnych powstałych w wyniku np. niezabezpieczonego wpustu czy powstałego zalewiska na niedrożnym wpuście deszczowym lub innych, a związanych z realizacją zamówienia.
14) Zakres prac do wykonania i technologię określają w szczególności:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia,
b) Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do oferty Wykonawcy,
c) Projekt Umowy.

CPV: 90470000-2, 90480000-5,90641000-2,45232410-9

Dokument nr: 2024/BZP 00286488, BZP.271.13.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale XX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale XVI SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Czyszczenie studni rewizyjnych i chłonnych oraz ulicznych studzienek ściekowych.
2) Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej.
3) Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN.
4) Wymianę uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN.
5) Regulację pionową włazów i kratek ściekowych.
6) Realizacje zgłoszonych przez Zamawiającego ,,spraw pilnych" polegających m.in. na:
a) Uzupełnieniu brakujących kratek na wpustach i włazach na studniach;
b) Wypompowaniu wody z dróg, budynków, terenów zielonych i innych, które uległy podtopieniu w wyniku niesprawnego działania lub awarii miejskiej kanalizacji deszczowej;
c) Udrożnieniu wpustów, studni oraz kanałów poprzez ich wyczyszczenie, których zanieczyszczenie powoduje wystąpienie podtopień na danym terenie tj. dróg, budynków, terenów zielonych i innych;
d) Zabezpieczeniu miejsca awarii oraz oznakowania miejsca prowadzonych prac wraz z ewentualnymi utrudnieniami w ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych;
e) Podjęciu działań w czasie podanym w ofercie licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, także w dni wolne od pracy świąteczne oraz w porze nocnej.
7) Wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac (jeżeli będzie taka konieczność).
8) Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych;
9) Przekazanie raz na 6 miesięcy informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac.
10) Zagospodarowania odpadów wytworzonych podczas czyszczenia elementów sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), gdyż odpad powstały w wyniku czyszczenia jest własnością Wykonawcy i po jego stronie spoczywa odpowiedzialność za jego prawidłowe zagospodarowanie.
11) Przechowywanie w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy.
12) Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nienadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Dróg faktury sprzedaży;
13) Wykonawca przejmie odpowiedzialność na czas trwania umowy z tytułu szkód komunikacyjnych powstałych w wyniku np. niezabezpieczonego wpustu czy powstałego zalewiska na niedrożnym wpuście deszczowym lub innych, a związanych z realizacją zamówienia.
14) Zakres prac do wykonania i technologię określają w szczególności:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia,
b) Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do oferty Wykonawcy,
c) Projekt Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
1) Przedmiot zamówień: powtórzenie usług podobnych do wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wielkość lub zakres zamówienia: do 50% wartości zamówienia podstawowego.
3) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.
Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług - nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu usług podobnych do przedmiotu zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji po otrzymaniu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
- co najmniej jedną usługę związaną z konserwacją i utrzymaniem kanalizacji deszczowej w ulicach miasta w ruchu ulicznym na kwotę min. 400 000 zł brutto, przy czym umowa na realizację usługi winna trwać nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub gdy Wykonawca powołuje się na potencjał innych podmiotów, wyżej określony warunek musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden podmiot.
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia zespołem minimum 7 osób, w tym:
- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do obsługi wozów ciśnieniowych,
- co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do obsługi wozów asenizacyjnych,
- co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem.
c) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym poprawną eksploatację sieci kanalizacji deszczowej, tj:
- pojazd specjalistyczny tj. samochód wielofunkcyjny typu SCK (lub pochodny) przeznaczony do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów o pojemności zbiornika min 8 000 m^3 - 2 sztuki,
- pojazd do wypompowania wody o pojemności zbiornika min 10 000 m^3 - 1 sztuka,
- pompa przenośna szlamowa lub do wody brudnej o wydajności minimum 1200l/min - 2 sztuki,
- samochód wyposażony w oprzyrządowanie do kamerownia sieci kanalizacji o średnicach od 150 mm do 1800 mm - 1 sztuka,
- koparka - 1 sztuka,
- przyczepa sygnalizacyjna drogowa - 1 sztuka,
- samochód dostawczy - 1 sztuka,
- sprężarka - 2 sztuki,
- agregat prądotwórczy - 2 sztuki,
- samochód skrzyniowy lub samowyładowczy - 1 sztuka,
- młoty pneumatyczne - 2 sztuki,
- pilarka - 2 sztuki.
Uwagi:
1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o analizę oświadczenia Wykonawcę. Z treści tego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, że Wymienione warunki Wykonawca spełnił.
2. W zakresie wymienionych powyżej uprawnień, Zamawiający uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także odpowiadające im zagraniczne uprawnienia budowlane uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
3. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku ww. uprawnień przez jedną osobę.
4. Osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale XVI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącej integralną część SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji po otrzymaniu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-24

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.