Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa rolet okiennych wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa rolet okiennych wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel.: (089) 524 14 50
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (089) 524 14 5
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
NAZWA POSTĘPOWANIA: DOSTAWA rolet okiennych wewnętrznych do Wojewódzkiego
Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet okiennych wewnętrznych w kasetce z
prowadnicami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.

CPV: 39515410-2

Dokument nr: WIW-A-AGZ.272.136.2024.AR.KT

Otwarcie ofert: 3. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym
postępowaniu lub dnia następnego, gdy termin składania ofert został wyznaczony do końca
dnia.

Składanie ofert:
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty składa się:
1) w siedzibie Zamawiającego: Ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn lub
2) pocztą elektroniczną e-mail: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 23 kwietnia 2024 r. o godz. 09.00.

Miejsce i termin realizacji:
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia wysłania zamówienia.
Miejsce i czas realizacji zamówienia: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, przy ul.
Szarych Szeregów 7, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godz.ch 8:00 - 15:00.

Wymagania:
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w terminie składania ofert,
po wcześniejszym przesłaniu wniosku zainteresowanego na adres:
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl. Zaleca się podanie nr telefonu w celu skontaktowania się
przedstawiciela Zamawiającego ze stroną zainteresowaną.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na własny koszt i ryzyko.
W ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do ich montażu. Przedmiot zamówienia
zostanie odebrany na podstawie protokołu odbioru (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
który będzie podstawą do wystawienia faktury.
16.
7.
8.
9.
Warunki płatności: płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury, na
rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatność za fakturę na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany w wykazie podatników VAT, tzw. ,,białej liście".
W przypadku wskazania przez Wykonawcę na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego
w wykazie podatników VAT, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający uprawniony będzie do
dokonania zapłaty na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w wykazie podatników VAT,
a w razie braku rachunku Wykonawcy ujawnionego w wykazie, do wstrzymania się z zapłatą do
czasu wskazania przez Wykonawcę, dla potrzeb płatności, rachunku bankowego ujawnionego
w wykazie podatników VAT.
Zamawiający upoważnia Wykonawcę do przesyłania faktur drogą elektroniczną na adres:
e-faktury@olsztyn.wiw.gov.pl lub poprzez Platformę Elektronicznego Fakturowania (PEF).
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OCENA ICH SPEŁNIENIA
1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
2. Oferty Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość
ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, nie zostaną rozpatrzone przez Zamawiającego na
dalszym etapie badania ofert. Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie informacji
zawartych w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego dostępnych na stronie
internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości https://ems.ms.gov.pl (Informacji odpowiadającej
odpisowi aktualnemu z Rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie ust. 4 ust. 4aa ustawy
z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym lub na podstawie informacji
zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dostępnych na
stronie internetowej https://prod.cedig.gov.pl.
3. Wykonawca wskaże w formularzu oferty, że dokument określający zasady reprezentacji oraz
osoby uprawnione do reprezentacji jest dostępny za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych
baz danych wskazanych wyżej.
4. Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 3.
V. DOKUMENTY ORAZ OŚWIADCZENIA, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego;
2) pełnomocnictwo (jeżeli przewiduje).
VI. ZMIANA/WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania.
2. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni
przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść
niniejszego zapytania.
24.
5.
Wyjaśnienie/zmiana zostanie wysłana do wykonawców biorących udział w postępowaniu na
adres e-mailowy podany w korespondencji i zamieszczone na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
Jeżeli w przypadku zmiany treści zapytania niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie
zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym
wykonawców w sposób wskazany w ust. 4.
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI, WYMAGANIA TECHNICZNE
ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Korespondencję dotyczącą zamówienia Wykonawca i Zamawiający mogą przekazywać w formie
pisemnej, lub drogą elektroniczną: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl

4. Zamawiający nie wskazuje minimalnych wymagań technicznych oraz warunków technicznych
dotyczących używanego sprzętu w celu złożenia oferty.
5. Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar (wielkość) plików przesyłanych za
pośrednictwem poczty elektronicznej zamawiającego wynosi 20 MB.
6. Korespondencja powinna być opatrzona znakiem sprawy.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, począwszy od dnia upływu terminu składania
ofert.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej
niż jednej oferty, żadna z ofert nie zostanie rozpatrzona w dalszym badaniu.
3. Oferty składa się w języku polskim, w formie pisemnej (złożonej w siedzibie Zamawiającego), w
formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub zaufanym/ osobistym. Nie dopuszcza się składania skanów ofert
nieopatrzonych w/w podpisami. Oferty należy składać w następujących formatach
przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.
4. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca wykaże
Zamawiającemu umocowanie do złożenia oferty, w przypadku spółki cywilnej może to być
umowa spółki cywilnej, a jeżeli z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego
wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty konieczne jest jej podpisanie przez wszystkich
wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników,
stanowiącej załącznik doumowy spółki cywilnej, bądź też przez pełnomocnika.
35.
W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii lub
w takiej samej postaci jak została złożona oferta. Z pełnomocnictwa winno wynikać, że
pełnomocnik jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i podpisania umowy. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa skutkować będą
nierozpatrzeniem oferty w dalszym badaniu.
6. Oferta musi zawierać:
1) oznaczenie Wykonawcy (nazwa i siedziba),
2) cenę wraz z podatkiem VAT, podaną cyfrowo i słownie,
3) inne informacje niezbędne do oceny oferty.
7. Wielkość i układ załączonego do niniejszego zapytania wzoru oferty może zostać przez
Wykonawcę zmieniony, jednak treść oferty winna odpowiadać treści zapytania.
8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
9. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) naniesione przez
Wykonawcę po sporządzeniu oferty w formie pisemnej powinny być podpisane lub parafowane
przez osobę podpisującą ofertę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
10. Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec i wykazać, że informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), nie mogą być
udostępniane. Tajemnicy przedsiębiorstwa nie stanowią informacje dotyczące: nazwy (firmy)
Wykonawcy i jego adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
i warunków płatności.
11. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu są jawne.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść
przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, kosztów
transportu do siedziby Zamawiającego, montażu, innych opłat i podatków - z uwzględnieniem
ewentualnych upustów i rabatów.
2. Koszty pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości
minimalnej stawki godzinowej w 2024 roku (Dz.U. 2023, poz. 1893).
43.
4.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po
przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
1) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 zaokrąglić należy w dół,
2) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę.
Cena powinna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się prowadzenia rozliczeń
w walutach obcych.
XII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERTY, PODSTAWY ODRZUCENIA OFERTY,
PODSTAWY UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi
kryteriami i ich wagami: cena oferty brutto - 100%.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
3. Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych lub innych
omyłek niepowodujących istotnych zmian w treści ofert.
4. Zamawiający:
1) może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów;
2) wzywa Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, o których mowa
w rozdziale V lub złożyli dokumenty zawierające błędy,
- chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu lub postępowanie
podlega unieważnieniu.
5. Zamawiający jednokrotnie wzywa do złożenia/uzupełnienia dokumentu.
6. Oferta nie podlega uzupełnieniu.
7. Dokumenty złożone/uzupełniane na wezwanie Zamawiającego, muszą zostać złożone
w wyznaczonym terminie i w formie wskazanej przez Zamawiającego
8. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, jeśli:
1) cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (przez rażąco
niską cenę należy rozumieć sytuację, gdy cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od
średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert lub cena oferty jest niższa o co
najmniej 30% od szacunkowej wartości zamówienia), i/lub
2) treść oferty jest niespójna lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów.
9. Zamawiający może żądać złożenia dowodów wyceny elementów oferty mających wpływ na
wysokość ceny oferty.
10. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa na
Wykonawcy.
11. Dopuszcza się negocjowanie z Wykonawcami cen i pozostałych elementów ofert w przypadku,
gdy:
1) najniższa zaoferowana cena przekracza wysokość środków przeznaczonych na realizację
zamówienia;
2) w zamówieniu uzyskano oferty z tymi samymi cenami;
3) bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia jest taki sam.
12. Nie jest dopuszczalne by w efekcie negocjacji uzyskano cenę mniej korzystną niż złożona
5pierwotnie.
13. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami określonymi
w rozdziale IX ust. 3 i X ust. 1;
3) jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia lub zawiera jego zmianę;
4) złożył więcej niż jedną ofertę;
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) zawiera rażąco niską cenę lub gdy wykonawca nie złożył wystarczających wyjaśnień;
8) została złożona przez Wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie dokumentów na wezwanie Zamawiającego.
14. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy:
1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający przeznaczył na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający zwiększy tę kwotę;
2) nie złożono żadnej oferty;
3) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
4) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie i nie można dokonać
wyboru;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
XIII.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ LUB UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia;
2) złożonej przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu
i niepodlegającemu wykluczeniu;
3) na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym;
4) w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie informuje
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze oferty najkorzystniejszej, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę działalności
wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także
punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację (w
przypadku, gdy zastosowano więcej niż 1 kryterium oceny ofert);
62) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający informuje
poprzez:
1) wysłanie informacji do Wykonawców biorących udział w postępowaniu na adres
e-mailowy podany w ofercie i/lub
2) zamieszczenie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
W CELU ZAWARCIA UMOWY
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy.
XVI. POSTANOWNIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie przewiduje zaliczek.
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu.
4. Od czynności dokonanych przez Zamawiającego w toku niniejszego postępowania, w tym
czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnienie postępowania, Wykonawcom nie
przysługuje odwołanie.
5. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Uwagi:
XV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.0.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE
L 127 z 23.05.2018 r. str. 2) Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Olsztynie
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
z siedzibą w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie
następuje za pomocą adresu e-mail: rodo@olsztyn.wiw.gov.pl lub korespondencyjnie na w/w
adres.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia. Podstawą
przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów
publicznych.
4. Dane Pani/Pana mogą być udostępniane przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego
w pkt 3 celu przetwarzania oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego, wynikającego
z obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Pani/Pana dane nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
710. Dane osobowe Wykonawcy pozyskane procedurze będą przechowywane przez okres 5 lat, od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Kontakt:
Zamawiający przekaże szczegóły zamówienia z adresu email:
agnieszka.raczkowska@olsztyn.wiw.gov.pl na adres email Wykonawcy, z którego została
wysłana oferta.
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Agnieszka Raczkowska (sprawy
merytoryczne), Katarzyna Trypuz (sprawy formalne), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -
15.00.
3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą mailową na adres:
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl lub k.trypuz@olsztyn.wiw.gov.pl (sprawy proceduralne, np.
wysyłanie zawiadomień itp.).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.