Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa żwiru drogowego i kruszywa łamanego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa żwiru drogowego i kruszywa łamanego

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Łochowie
ul. Aleja Pokoju 75
07-130 Łochów
powiat: węgrowski
tel. (25) 64 37 800 fax. (25) 64 37 880 fax. (25) 64 37 883
zamowienia.publiczne@gminalochow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Łochów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (25) 64 37 800
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
zaprasza do złożenia oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,DOSTAWA żwiru drogowego i kruszywa łamanego na potrzeby Gminy Łochów w 2024 roku"
Rozdział III - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm wraz
z mechanicznym rozplantowaniem w ilości około 800 ton, oraz dostawa żwiru drogowego
o frakcji 0-50 mm wraz z mechanicznym rozplantowaniem w ilości około 1500 ton, zachowując
równość nawierzchni.
2. Ilości wskazane powyżej zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania
na dany asortyment i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu
zamówienia. Rzeczywiste ilości żwiru i kruszywa będą wynikać z aktualnych potrzeb
zamawiającego w okresie realizacji zamówienia.
3. Przeznaczenie żwiru i kruszywa to bieżące remonty dróg i ulic gminnych o nawierzchni
nieutwardzonej.
4. Realizacja zamówienia będzie następować sukcesywnie po telefonicznym wezwaniu
Wykonawcy do dostarczenia określonej ilości kruszywa/żwiru w miejsca wskazane przez
Zamawiającego.
5. Zamawiający przyjął ilość kruszywa/żwiru drogowego w oparciu o analizę swoich potrzeb.
6. Szacunkowa ilość żwiru drogowego stanowi podstawę do wyliczenia przez Wykonawcę ceny
oferty.
7. Zamawiający wskazuje, że termin dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,
zgodnie z zapisami Rozdziału VIII Ogłoszenia.
8. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości kruszywa/żwiru.
Ilości są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od faktycznych potrzeb
zamawiającego, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian
ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Kruszywo/żwir drogowy musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm oraz posiadać
odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z doświadczeniem, wiedzą oraz
potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą
starannością, jakością i organizacją pracy.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.

Dokument nr: WOA.271.2.5.2024.AK

Składanie ofert:
Rozdział VII - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę w formie skanu lub zdjęcia dokumentów podpisanych przez osobę/osoby
uprawnioną/uprawnione do reprezentacji należy przesłać w postaci elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia
23.04.2024 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 15.12.2024 r.

Wymagania:
Rozdział II - TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na wartość zamówienia,
która jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota
130 000 złotych, wprowadzony zarządzeniem Nr 5/2021 Burmistrza Łochowa z dnia 18 stycznia
2021 r., który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce zamówienia
publiczne.
2. Do przedmiotowego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
2. Wykonawca będzie związany ofertą na okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział V - WARUNKI PŁATNOŚCI
Warunki płatności zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
Rozdział VI - SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
3. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej1) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym2) bądź podpisem osobistym3).
1)
forma elektroniczna - zgodnie z art. 781 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2)
podpis zaufany - zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne;
3)
podpis osobisty - zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
4. Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty w formie skanu lub zdjęcia dokumentu
podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji.
Uwaga: za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/osób
upoważnionej/upoważnionych.
5. Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby
podpisującą/podpisujące ofertę.
6. Dokumenty składające się na ofertę muszą mieć formę skanu lub zdjęcia dokumentu
podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji.
7. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym
Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
8. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym - stanowiącym
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
9. Cenę ofertową należy podać w złotych polskich (PLN) brutto z uwzględnieniem należnego
podatku jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu
podatkiem od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy
do Wykonawcy.
10. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować
wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obwiązującymi
przepisami realizacji przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie prace i czynności
wynikające z dokumentów załączonych do niniejszego Ogłoszenia.
11. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się
negocjacji w sprawie ceny.
12. Cenę ofertową brutto należy podać cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku (zasada zaokrąglenia: końcówkę poniżej 5 należy pominąć, końcówkę równą
i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę).
13. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
14. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oryginału oferty w formie pisemnej
(papierowej).
15. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia;
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego
(ewidencyjnego) Wykonawcy lub innego dokumentu właściwego dla danej formy
organizacyjnej Wykonawcy.
2. Wykonawca tworząc ofertę może ją zaszyfrować, tj. opatrzyć hasłem dostępowym. W tym celu
Wykonawca może skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: 7-Zip)
lub innych rozwiązań komercyjnych. Zamawiający zastrzega, że możliwość odszyfrowania
przekazanej oferty nie może powodować po stronie Zamawiającego konieczności zakupu
dodatkowego oprogramowania.
3. Wykonawca po terminie składania ofert, jednak nie później niż do godziny 10:15 zobowiązany
jest przesłać Zamawiającemu hasło dostępu do zaszyfrowanej oferty. W przypadku, gdy
Wykonawca nie prześle hasła w wyznaczonym terminie Zamawiający pozostawi ofertę bez
rozpatrzenia.
4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu
oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
6. Niezwłocznie po terminie składania ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej
w zakładce niniejszego postępowania informacje dotyczące:
1) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
2) cen zawartych w ofertach.
7. Jeżeli w ofercie Wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo,
zamawiający w informacji, o której mowa w Rozdziale VII ust. 6 Ogłoszenia zamieści cenę
napisaną cyfrowo.
Rozdział VIII - KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERTY
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami:
KryteriumWaga
(%)Liczba
punktówSposób oceny ofert
Cena ofertowa brutto
K160%60,00Cena brutto najniższej oferty
K1= --- x 60pkt
Cena brutto badanej oferty
Termin dostawy częściowej
K240%40,00? dostawa w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia przez
Zamawiającego zamówienia częściowego - 40 pkt,
? dostawa w ciągu 2 dni roboczych od złożenia przez
Zamawiającego zamówienia częściowego - 20 pkt,
? dostawa w ciągu 3 dni roboczych od złożenia przez
Zamawiającego zamówienia częściowego - 0 pkt
RAZEM100%100,00-----
2. Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów. Całkowita liczba punktów, jaką
otrzyma dana oferta zostanie obliczona według poniższego wzoru:
K= K1+K2
K - całkowita liczba punktów,
K1 - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena ofertowa brutto",
K2 - punkty uzyskane w kryterium ,,Termin dostawy częściowej".
3. Ocena punktowa w kryterium ,,K1" dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto
wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego
w powyższej tabeli.
4. Ocena punktowa w kryterium ,,K2" dokonana zostanie na podstawie terminu dostawy
częściowej wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym i oceniona w sposób
określony w powyższej tabeli. Zamawiający informuje, że:
1) termin dostawy częściowej nie może być dłuższy niż 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia
przez Zamawiającego zamówienia częściowego na zasadach opisanych we wzorze umowy;
2) w przypadku, gdy Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym terminu dostawy
częściowej, Zamawiający uzna na podstawie oświadczenia o akceptacji przez Wykonawcę
wszystkich postanowień Ogłoszenia, że Wykonawca zaoferował termin dostawy częściowej
wynoszący 3 dni robocze od złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego - za
co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia: końcówkę poniżej
5 należy pominąć, końcówkę równą i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę). Najwyższa liczba
punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszym Ogłoszeniu.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie złoży
wymaganych dokumentów albo złoży wadliwe dokumenty, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do wezwania Wykonawcy do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie przez siebie
wskazanym.
7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
1) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadać wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu,
2) jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie,
nie wykonał albo nienależycie wykonywał wcześniejszą umowę z Zamawiającym w sprawie
zamówienia publicznego, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych
środków dowodowych. Nienależyte wykonanie umowy to w szczególności: zaistnienie
sytuacji związanych z niedochowaniem przez Wykonawcę należytej staranności, rozumianej
jako realizacja Umowy w sposób sprzeczny z postanowieniem lub postanowieniami Umowy,
w szczególności w zakresie terminowości, sposobu realizacji, jakości i ilości świadczenia oraz
zasad współpracy z Zamawiającym.
8. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na
to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
Rozdział IX - INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA
UMOWY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym
Strona 5 z 9postępowaniu o wyniku postępowania oraz zamieści stosowną informację na stronie
internetowej w zakładce niniejszego postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę według projektu umowy zawartego w Załączniku nr 2 do
Ogłoszenia.
3. Postanowienia ustalone w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia
umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących wyjaśnienia treści
Ogłoszenia.
3. Zaleca
się,
aby
wszystkie
pytania
kierowane
były
na
adres
e-mail:
zamowienia.publiczne@gminalochow.pl.
4. Pytania powinny być zgłoszone nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je Wykonawcy, który
zadał pytania oraz zamieści je bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej
bip.gminalochow.pl w zakładce zamówienia publiczne.
6. W przypadku, jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie
terminu wskazanego w Rozdziale X ust. 4 Ogłoszenia lub dotyczy udzielonych wyjaśnień,
Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego Ogłoszenia, a treścią udzielonych
odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze
oświadczenie Zamawiającego.
Rozdział XI - INNE POSTANOWIENIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany treści Ogłoszenia;
2) unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia;
3) pozostawienia (zamknięcia) postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
Rozdział XII - KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), zwane dalej ,,RODO", tym samym dane osobowe podane
przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz przepisami krajowymi.
2. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe, które mogą dotyczyć w szczególności samego
wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby
fizycznej).
3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i związanych z udziałem w zapytaniu ofertowym. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których
dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał
zamawiającemu w treści oferty, lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane przekazuje zamawiającemu w treści
oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wobec osoby trzeciej,
której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa
oświadczenie w Formularzu ofertowym o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
4. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łochów, reprezentowana przez
Burmistrza Łochowa, mająca swoją siedzibę przy Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, zwana dalej
,,administratorem";
2) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD),
który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych,
z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@gminalochow.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o numerze WOA.271.2.5.2024.AK;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy oraz zgodnie
z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest związany z udziałem
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)1),
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(art. 18 RODO) 2),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów prawa o ochronie danych osobowych;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych (wynikające z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO).
1)
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego ani zmianą postanowień umowy.
2)
Wyjaśnienie: (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Rozdział XIII - WARUNKI WYKLUCZENIA
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2022r. poz.
835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca
takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,
2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ppkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
2. Oświadczenie o braku postaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w ust. 1 stanowi część
Formularza oferty.

Kontakt:
1. Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawach merytorycznych: Adam Bala, tel. 25 643 78 16,
- w sprawach formalnych: Anna Kołodziejska tel. 25 643 78 17.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.