Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Podlewanie zieleni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Podlewanie zieleni

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Michałowice
Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice
powiat: pruszkowski
tel. 22 350 91 91, ww.361
przetargi@michalowice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Michałowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 350 91 91, w
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Podlewanie zieleni na terenie gminy Michałowice".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na podlewaniu drzew na terenie gminy
Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania prac objętych umową w terminie, zgodnie z harmonogramem i/lub ,,Poleceniem
wykonania" Zamawiającego we wskazanych lokalizacjach, w terminach dostosowanych do
warunków pogodowych (brak deszczu, susza, wysokie temperatury), w celu zachowania
właściwego wzrostu i rozwoju roślin - do czasu wyczerpania przewidzianych w umowie
środków finansowych na podlewanie drzew,
2) przeprowadzania podlewania w godz.ch od 18.00 do 7.00,
3) wykonania prac zgodnie z wymogami bhp oraz utrzymywania miejsca prac w czystości i
porządku,
4) dowiezienia wody do podlewania beczkowozem w miejsce podlewanych drzew,
5) podlania każdego drzewa 40l wody podczas jednego podlewania,
6) wykonywania prac w sposób niepowodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i
mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem
odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody,
7) ubezpieczenia prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z dodatkowymi
zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
8) posiadania ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji
umowy,
9) usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, powstałych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in.
materiału roślinnego, uszkodzeń istniejących nawierzchni, instalacji, obiektów małej
architektury),
10) protokolarnego dokonywania odbioru zakończonych, zgłoszonych do odbioru prac,
11) sporządzenia kompletnej dokumentacji rozliczeniowej i przedstawienia jej Zamawiającemu
do odbioru prac,
12) zabezpieczenia zieleni (drzewa, krzewy, trawniki) przed uszkodzeniami w trakcie
prowadzonych prac, a w przypadku powstałych uszkodzeń odbudowania powierzchni
biologicznie czynnej,
13) zapewnienia dojścia i dojazdu do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie
prowadzonych prac,
14) każdorazowego zabezpieczenia, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po
zakończeniu prac,
3. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania miejsc poboru wody w niezbędnej ilości do
podlewania drzew. Zamawiający nie zapewnia wody i nie wskazuje miejsc poboru wody. Koszt
zakupu wody pokrywa w całości Wykonawca.
4. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac mają bezwzględny zakaz wjazdu na
trawniki przyuliczne, chodniki, ścieżki pieszo-rowerowe itp. pod rygorem nałożenia kary.
5. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny być oznakowane (logo, pełna
nazwa i adres firmy).
6. Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w
estetyczne ubrania robocze, a w przypadku wykonywania prac w pasie drogowym dodatkowo
kamizelki odblaskowe.

Dokument nr: ZP.271.2.8.2024

Otwarcie ofert: Niepubliczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2024 r. o godz. 10:30.

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Wykonawca składa ofertę w jednej z wymienionych poniżej form:
1) w formie elektronicznej w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przesłanej na adres poczty elektronicznej email:
przetargi@michalowice.pl
2) w formie dokumentowej - w postaci elektronicznej w formacie Zip bądź 7-Zip przesłanej
na adres poczty elektronicznej email: przetargi@michalowice.pl
3) w formie pisemnej papierowej w zamkniętej kopercie - w siedzibie Zamawiającego tj.
w Urzędzie Gminy Michałowice, 05-816 Michałowice, Reguły, Ul. Al. Powstańców
Warszawy 1, Sala Obsługi, Biuro Podawcze;
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 22.04.2024 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od 1 maja 2024 r. do 31 sierpnia 2024 r.
SPOSÓB I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Miejsce realizacji: teren Gminy Michałowice

Wymagania:
ofert w postępowaniu, prowadzonym bez stosowania ustawy -
Prawo zamówień publicznych
7. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania
odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego
wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak
również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary
zgodnie z zawartą Umową.
8. Wykonawca wraz z ofertą dołączy Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 7. Kosztorys
ofertowy stanowi integralną część ,,Formularza ofertowego".
9. Podane w ,,Harmonogramie" i w ,,Kosztorysie ofertowym" ilości drzew są szacunkowe, podane
w celu prawidłowej wyceny zamówienia. Ilość podlewanych drzew może ulec zmniejszeniu.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało odszkodowanie z tego tytułu.
2. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej lub dokumentowej dopuszcza się, aby
dokument elektroniczny oferty został zaszyfrowany (opatrzony hasłem dostępowym) korzystając
z narzędzia 7-Zip.
3. W sytuacji zaszyfrowania pliku Wykonawca zobowiązany jest do przesłania hasła dostępu do
pliku oferty wraz z innymi informacjami niezbędnymi dla prawidłowego dostępu do oferty jeżeli
są wymagane niezwłocznie po upływie terminu na składanie ofert a nie później niż przed
terminem otwarcia ofert na adres poczty elektronicznej e-mail: przetargi@michalowice.pl
w oddzielnej wiadomości elektronicznej. W temacie przesłanej wiadomości należy wskazać
oznaczenie i nazwę postępowania, którego wiadomość dotyczy oraz nazwę Wykonawcy albo
dowolne oznaczenie pozwalające na jego identyfikację.
W przypadku zaszyfrowania (opatrzenia hasłem) oferty i nie przesłania pliku umożliwiającego
odszyfrowanie oferty albo gdy przesłane dane nie będą wystarczające do odszyfrowania pliku
oferty zostaje uznana za niezłożoną w postępowaniu.
Za termin złożenia oferty Zamawiający rozumie:
1) datę i godzinę wpływu oferty w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego,
2) datę i godzinę wpływu oferty w formie elektronicznej lub dokumentowej na adres poczty
elektronicznej Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy i nie będą podlegały
badaniu oraz ocenie.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie lub zaginięcie ofert
nieoznaczonych wyraźnie i niezaadresowanych zgodnie z wymogami niniejszego ,,Zapytania
ofertowego".
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wykażą ich
spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem poniżej oraz nie
podlegają wykluczeniu z postępowania.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
? Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność
gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą
działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
Na potwierdzenie czego Wykonawca wraz z ofertą złoży w/w dokumenty. Zamawiający uzna warunek
za spełniony na podstawie złożonych dokumentów.
? posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
? sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
? posiadania wiedzy i doświadczenia
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
? posiadania potencjału technicznego
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym do wykonania
danego zamówienia:
a) min. 4 mauzery o pojemności 1m3
b) min. 1 beczkę montowaną na samochód ciężarowy z hakiem o pojemności 6m3
c) min. 1 samochód wyposażony w zbiornik o pojemności 8m3
Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca wraz z ofertą złoży Wykaz sprzętu wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 6
? posiadania potencjału osobowego
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę ww. warunków udziału w postępowaniu
według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.
Z treści załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń ma jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca
ten warunek spełnia.
KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
? cena - waga w %: 100
1) Sposób obliczania wartości punktowej:
Wartość punktowa za ww. Kryterium nr 1 ,,OFEROWANA CENA CAŁKOWITA BRUTTO" (PC) wyliczana
jest według wzoru:
PC = CN/CR x 100 pkt.
gdzie:
PC - liczba punktów badanej oferty dla kryterium ceny brutto zamówienia
CN - najniższa oferowana cena brutto zamówienia spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
CB - cena brutto badanej oferty
100 - waga kryterium
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w Kryterium Nr 1. Obliczenia
dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba uzyskanych w
ww. kryterium punktów wynosi 100.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI
1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami następuje poprzez:
1) przesyłanie wniosków o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego drogą elektroniczną na
adres e-mail: sekretariat@michalowice.pl wraz z kopią na adres: przetargi@michalowice.pl
bądź na adres Zamawiającego.
2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego w terminie 2 dni przed wyznaczonym w Zapytaniu ofertowym terminem
składania ofert.
2. W korespondencji Wykonawca winien posługiwać się znakiem postępowania wskazanym
w Zapytaniu ofertowym.
3. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie zamówienia są:
1) W sprawach merytorycznych dot. przedmiotu zamówienia:
a) Joanna Skrzydlewska - Kierownik referatu ochrony środowiska
b) Magdalena Zielińska - Inspektor ds. ochrony środowiska
2) W sprawach proceduralnych (formalno - prawnych):
a) Kinga Niedźwiecka-Reszczyk- Kierownik Referatu Zamówień Publicznych
b) Marta Opłocka - Inspektor Referatu Zamówień Publicznych
c) Karolina Kulesza - Inspektor Referatu Zamówień Publicznych
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w ust.
1 pkt. 2) Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi.
5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 1 dzień przed terminem
składania ofert.
6. Zamawiający zamieści treść wyjaśnień na stronie internetowej Zamawiającego pod numerem
sprawy prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania lub prześle do
Wykonawców do których kierował Zapytanie ofertowe.
7. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane drogą elektroniczną
wymagają na żądanie każdej ze Stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
8. Oświadczenie, wniosek, zawiadomienie, zapytanie lub informację uważa się za wniesione z
chwilą, gdy dotarły do drugiej strony w taki sposób, że mogła zapoznać się z ich treścią.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się,
iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy podany przez
Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym
pismem.
9. W wypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - korespondencja
będzie kierowana na adres korespondencyjny (odpowiednio: e-mail) lidera Konsorcjum bądź
Pełnomocnika, ze skutkiem doręczenia dla wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.
INFORMACJE DODATKOWE:
MODYFIKACJE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO I WYDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem
terminu do składania ofert zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób
modyfikację zamieści na stronie internetowej Zamawiającego pod numerem sprawy
prowadzonego postępowania bądź przekaże Wykonawcom którym przesłano Zapytanie
ofertowe. Zamawiający rozumie ,,uzasadniony przypadek" jako: wadę w opisie przedmiotu
zamówienia mającą wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, konieczność zmiany opisu
przedmiotu zamówienia wynikającą ze zmniejszenia lub zwiększenia środków finansowych
przeznaczonych na realizację zadania, odpowiedzi na zadane zapytania i wyjaśnienia, zmiany
warunków udziału.
2. Jeżeli dokonano istotnych zmian w treści Zapytania ofertowego Zamawiający przedłuża termin
składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
3. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku
o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
Zapytaniu ofertowym. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
2. Wraz z ofertą muszą być złożone wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim, z zachowaniem jednej z form
dopuszczonych w Zapytaniu ofertowym, zapewniając pełną czytelność jej treści pod rygorem
nieważności.
4. Dokumenty składające się na ofertę oraz składane wraz z ofertą w języku obcym winny być
składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, który należy złożyć w formie
oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
6. Formularz należy złożyć w formie oryginału z wykorzystaniem załączonego druku. Ofertę należy
złożyć na (bądź w formie) druku ,,Formularz ofertowy" załączonym do niniejszego Zapytania.
Wykonawcy nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku ,,Formularza
ofertowego" opracowanym przez Zamawiającego.
7. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną
do występowania w imieniu Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę
upoważnioną, w przypadku składania oferty wspólnej - przez pełnomocnika Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty w formie
dokumentowej niezbędne do zachowania dokumentacji formy czynności prawnej jest złożenie
oświadczenia woli w postaci dokumentu, w sposób umożliwiający ustalenie osoby składającej
oświadczenie. Przy czym osoba ta powinna być upoważnioną do występowania w imieniu
Wykonawcy.
8. Zamawiający uznaje, że podpisem jest złożony własnoręczny znak, (postać papierowa) z którego
można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak nie jest czytelny lub nie zawiera
pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony pieczęcią lub w inny sposób umożliwić
odczytanie imienia i nazwiska podpisującego.
9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres
e-mail Zamawiającego. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w konkursie.
10. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby
upoważnionej.
11. Koszt sporządzenia i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
12. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy
podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić w ,,Zapytaniu ofertowym".
13. Dokumenty wchodzące w skład oferty:
1) Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 1 - prawidłowo wypełniony;
2) Kosztorys ofertowy - sporządzony przez Wykonawcę;
14. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2;
2) Wykaz sprzętu - załącznik nr 6;
3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał
lub kopia potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem" przez notariusza) oraz do podpisania
innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w
szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U z 2024, poz. 307), a
Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z
dokumentów złożonych wraz z ofertą.
15. Oferta, Oświadczenie oraz Wykaz sprzętu muszą być złożone w oryginale.
16. Oferty składane są w języku polskim.
17. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie
rejestrowym, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy.
18. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający
zidentyfikować osobę podpisującą.
19. W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę bez umocowania prawnego do
reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego
pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie.
20. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości
21. Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się o realizację przedmiotu zamówienia
przez Wykonawców. W tej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu oraz podpisaniu umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o realizację
przedmiotu zamówienia każdy z Wykonawców poświadcza za zgodność z oryginałem własne
dokumenty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób
umożliwiający identyfikację podpisu - czytelny podpis lub imienna pieczątka osoby uprawnionej
do składania oświadczeń wiedzy/woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy.
22. Informacje dotyczące wprowadzania zmian, poprawek, modyfikacji, uzupełniania i wycofania
złożonej oferty.
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie złożonej
oferty tylko przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest
wówczas złożyć pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian według takich samych
zasad jak składana oferta tj. w kopercie, przy czym koperty te powinny być oznakowane
napisem ,,ZMIANA". Koperty te w przypadku składania ofert w formie pisemnej lub pliki te
w przypadku składania Strona 8 z 14 ofert w formie elektronicznej lub dokumentowej
zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany.
2) Wykonawca może wycofać złożoną ofertę z postępowania przed upływem terminu
składania ofert poprzez złożenie pisemnego zawiadomienia z napisem na kopercie
"WYCOFANIE" (w przypadku formy papierowej) lub przesłanie pisemnego zawiadomienia
drogą elektroniczną na adres przetargi@michalowice.pl. Koperty lub e-maile z ofertami
wycofanymi nie będą otwierane. Pisemne zawiadomienia, o których mowa powyżej
powinny być podpisane przez osoby upoważnione.
Informacje o zastrzeżeniu informacji zawierających tajemnicę przedsiębiorstwa:
23. Nie później niż w terminie składania ofert Wykonawca może zastrzec te informacje w ofercie,
które nie mogą być udostępniane, ponieważ zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z
2022 r. poz. 1233). Załączniki zawierające informacje zastrzeżone należy podkreślić w wykazie
załączników do oferty i umieścić w oddzielnym pakiecie spiętym, ponumerowanym i opatrzonym
nazwą: ,,Załączniki zastrzeżone".
Zapisy dotyczące postaci papierowej oferty:
24. W przypadku składania oferty w postaci papierowej zaleca się, aby każda strona oferty
zawierająca jakąkolwiek treść była parafowana przez osobę upoważnioną do składania
oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisuje więcej niż jedna
osoba wystarczająca jest parafa jednej z nich.
25. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była kolejno ponumerowana, a także aby strony
oferty były trwale ze sobą połączone.
26. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający
zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i
nazwiskiem osoby podpisującej.
27. Wszelkie poprawki i skreślenia tekstu należy dokonywać w ten sposób, by treść poprawki i
poprzednich zapisów była czytelna. Każda z poprawek i skreśleń powinna być opatrzona
podpisem Wykonawcy, w przeciwnym razie nie będzie uwzględniona.
28. Ofertę w formie pisemnej (postać papierowa) wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej
kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością
bez naruszenia zabezpieczeń, przed upływem terminu otwarcia ofert.
29. Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Michałowice, 05-816 Michałowice,
Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1
Nazwa i adres, nr telefonu, adres e-mail Wykonawcy: ......................
Oferta na: ,,Podlewanie zieleni na terenie gminy Michałowice."
nr sprawy: ZP.271.2.8.2024
Nie otwierać przed: 22.04.2024 godz. 10:30
30. Opakowanie ofert spełnia funkcję porządkową, nieobarczoną rygorem odrzucenia oferty,
jednakże w przypadku innego opakowania i oznaczenia oferty, lub jego braku, Wykonawca
składający ofertę ponosi ryzyko z tego faktu wynikające.
31. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia
wyznaczonego na składanie ofert.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
1) Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną za wykonanie
zamówienia.
2) W ,,Formularzu ofertowym" należy podać cenę oferty:
a) cenę netto (bez podatku VAT),
b) podatek VAT,
c) cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT ).
3) Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w
niniejszym ,,Zapytaniu ofertowym", w ,,Kosztorysie ofertowym" oraz obejmować wszelkie
koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami
realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z
przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Zamawiający nie
uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonej stawki podatku VAT.
5) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny
takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie
będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
6) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku, i stanowi
maksymalne wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia.
7) Łączna cena brutto oferty musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z ustawą
z dnia 9 maja 2014 r. - o informowaniu o cenach towarów i usług (tj. Dz. U. z 2023 roku poz. 168
ze zm.).
8) Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a
końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
9) Cena przedstawiona w ofercie Wykonawcy jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
10) Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z
uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług oraz
ewentualnych opustów i rabatów). Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie koszty i
okoliczności, które towarzyszą lub mogą towarzyszyć wykonaniu tego zamówienia i które są
konieczne dla prawidłowej realizacji tego zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich opłat i
podatków, w szczególności:
a) wszelkie poniesione koszty związane z dojazdem, transportem wody przeznaczonej do
podlewania drzew;
b) koszt zakupu wody (poboru wody),
c) koszty robocizny i pracy sprzętu;
d) prace porządkowe - dokładne uprzątnięcie i oczyszczenie terenu robót;
e) przywrócenie stanu pierwotnego pasa przyległego do miejsca wykonywania robót, w tym
nawierzchnie biologicznie czynne;
f) koszty innych prac określone w Projekcie umowy oraz w dokumentacji technicznej,
g) podatek VAT.
11) Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie koszty i okoliczności, które towarzyszą lub mogą
towarzyszyć wykonaniu tego zamówienia i które są konieczne dla prawidłowej realizacji tego
zamówienia, w tym również wszelkie prace czasowe i pomocnicze niezbędne do wykonania
zamówienia jak np. zabezpieczenie drzew itp.
12) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą złotych polskich.
13) Ceny wymienione przez Wykonawcę w ofercie nie będą podlegać waloryzacji w trakcie
wykonywania przedmiotu zamówienia.
14) Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ceny w kilku wariantach, w zależności od
zastosowania rozwiązań. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie
odrzucona.
15) Ostateczną cenę oferty stanowi wartość brutto wyliczona przez Wykonawcę.
16) Całkowita wartość zamówienia wynika z oferty Wykonawcy i obejmuje wszystkie koszty
związane z realizacją zamówienia.
17) Jeżeli w zaoferowanej cenie są towary których nabycie prowadzi do powstania u zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (VAT) to
wykonawca wraz z ofertą składa o tym informację wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich
wartość bez kwoty podatku - Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki
obowiązek nie powstaje.
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. Zamawiający w toku wyboru najkorzystniejszej oferty dokona chronologicznie następujących po
sobie czynności:
1) dokona badania złożonych ofert w zakresie:
a) poprawności wyliczenia ceny ofertowej oraz rażąco niskiej ceny (Zamawiający może żądać
wyjaśnień treści złożonej oferty lub samodzielnie dokonać poprawienia oczywistej omyłki
rachunkowej zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę na adres poczty elektronicznej
wskazanej w złożonej ofercie),
b) spełnienia warunków udziału oraz kompletności złożonych dokumentów (Zamawiający
może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów
potwierdzających warunki udziału, pełnomocnictw oraz żądać wyjaśnień treści złożonej
oferty),
2) ustali pozycję rankingową ofert zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert,
3) w przypadku, gdy oferta oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie odrzuceniu
Zamawiający dokona wyboru oferty następnej w kolejności pozycji rankingowej,
4) dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnej z ustalonymi zasadami postępowania,
spełniającej warunki udziału i kryteria wyboru,
5) zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty przesyłając informacje na adres poczty
elektronicznej o wyborze najkorzystniejszej oferty podając:
a) nazwę i adres Wykonawcy którego ofertę wybrano,
b) nazwę i adres pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty,
c) punktację przyznaną ofertom nieodrzuconym w toku postępowania,
d) wskazanie ofert, które zostały odrzucone wraz z uzasadnieniem.
6) niezwłocznie po zawiadomieniu Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zamieści powyższą informacje na stronie internetowej Zamawiającego w
dokumentach prowadzonego postępowania (jeżeli dokumenty zamieszczone są na stronie
internetowej).
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru oferty kolejnego Wykonawcy, jeżeli
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia
umowy.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z
uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
5. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen
wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach w niniejszym postępowaniu. Oferta
dodatkowa z ceną wyższą niż pierwotnie złożona zostanie odrzucona.
NEGOCJACJE TREŚCI OFERT
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, którzy w
odpowiedzi na ,,Zapytanie ofertowe" złożyli oferty w zakresie ceny lub innych warunków zamówienia,
w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia publicznego, na równych
warunkach, z zachowaniem zasad przejrzystości. Z przeprowadzonych negocjacji zostanie
sporządzony protokół.
RAŻĄCO NISKA CENA:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy w zakresie wyjaśnienia zaoferowanej
ceny w sytuacji jeśli cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia
wraz z podatkiem VAT, a rozbieżność nie wynika z oczywistych okoliczności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy w zakresie wyjaśnienia zaoferowanej
ceny w sytuacji jeśli cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od średniej
arytmetycznej cen złożonych ofert, a rozbieżność nie wynika z oczywistych okoliczności.
Zamawiający do wyliczenia średniej bierze pod uwagę wszystkie złożone oferty niepodlegające
odrzuceniu, w tym cenę oferty badanej pod kątem rażąco niskiej ceny.
3. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w
stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym
złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w szczególności w zakresie:
1) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo
sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy oryginalności,
kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa do
minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego na podstawie aktualnych przepisów prawa,
2) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów,
3) wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym,
obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie,
4) wynikających z przepisów prawa ochrony środowiska,
5) powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,
6) kosztów związanych z realizacją usług objętych zamówienie,
7) wszelkie poniesione kosztu związane z dojazdem, transportem, podlewaniem,
8) podatek VAT,
9) ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
5. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do wyjaśnień, jeśli uzna, że ta różnica wynika z oczywistych
okoliczności. Zamawiający jako ,,oczywistą okoliczność" rozumie błąd w oszacowaniu wartości
zamówienia.
PODSTAWY ODRZUCENIA OFERTY:
1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, gdy:
1) gdy oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym i w
pozostałych dokumentach zamówienia,
2) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) który pomimo wezwania do uzupełnienia w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył:
a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeśli
zostały wyznaczone),
b) wymaganych pełnomocnictw lub/albo złożył wadliwe pełnomocnictwo/a.
Strona 11 z 144) który pomimo wezwania do wyjaśnień w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył
wyjaśnień w odpowiedzi na wezwanie,
5) gdy Zamawiający uznał, iż złożone wyjaśnienia nie są wyczerpujące, nie rozwiewają
wątpliwości i nie potwierdzają poprawności złożonych dokumentów w postępowaniu,
6) gdy Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze
złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia,
7) oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny,
8) oferta nie została podpisana przez uprawnioną osobę,
9) oferta została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub niewłaściwej
formie,
10) oferta została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
11) Wykonawca w okresie trzech lat od wyznaczonej daty otwarcia ofert:
a) uchylił się od zawarcia umowy z Zamawiającym z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy,
b) nie wykonał lub nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę z
Zamawiającym lub innym podmiotem, co doprowadziło do naliczenia kar umownych w
wysokości co najmniej 7% wartości zawartej umowy.
ZASADY POPRAWIANIA OFERT:
1. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian treści oferty.
2. W zakresie poprawek przez Zamawiającego innych omyłek polegających na niezgodności
oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian treści oferty,
Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie
w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym
terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
3. Zamawiający jako ,,omyłki niepowodujące istotnych zmian" rozumie omyłki, które nie
zmieniają oferty w zakresie kryteriów oceny ofert.
4. Zamawiający dokonując poprawek w ofercie Wykonawcy, którego oferta została poprawiona:
1) W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa
zostanie przyjęta cena podana słownie.
2) W przypadku omyłki rachunkowej za wartość prawidłową zostanie uznana kwota netto i w
ten sposób Zamawiający dokona przeliczenia ceny oferty
3) W przypadku omyłki rachunkowej w ,,Kosztorysie ofertowym" za wartość prawidłową
zostanie uznana cena jednostkowa netto i w ten sposób Zamawiający dokona przeliczenia ceny
oferty (jeżeli dotyczy),
4) W przypadku nie podania przez Wykonawcę kwoty/ceny netto Zamawiający wyliczy ją na
podstawie podanej przez Wykonawcę kwoty/ceny brutto i stawki podatku VAT,
5) Jeżeli występuje rozbieżność pomiędzy ceną brutto określoną w Formularzu oferty a kwotą w
pozycji ,,Wartość oferty netto" w Kosztorysie ofertowym, przyjmuje się za prawidłową kwotę z
Kosztorysu ofertowego (jeżeli dotyczy).
WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA:
1. Z niniejszego postępowania zostanie wykluczony Wykonawca powiązany z Zamawiającym
osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne
powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą.
Powiązania te polegać mogą w szczególności na:
1) uczestniczeniu Zamawiającego w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
osobowej,
2) posiadaniu przez Zamawiającego co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu przez Zamawiającego funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu Zamawiającego w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa
drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania jeżeli nie spełnia warunków udziału w
postępowaniu, bądź nie przedłoży wymaganych dokumentów.
3. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 1 ust. 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; (Dz. U. poz. 835).
Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji przedmiotu zamówienia bez
podania przyczyny.
2. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli:
1) nie wpłyną oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
2) gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia,
3) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli:
1) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
2) przepisy prawa powszechnie obowiązującego przewidujące ograniczenia, nakazy lub zakazy w
związku z wystąpieniem stanu epidemii wirusa SARS-CoV-2 uniemożliwiają zrealizowanie
zamówienia w całości lub w części - w takiej sytuacji wykonawcy nie będzie przysługiwało
odszkodowanie za niezrealizowaną umowę

Uwagi:
RODO
Dane osobowe w postępowaniu pn. ,,Podlewanie zieleni na terenie gminy Michałowice " są
przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej (w szczególności z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej
,,RODO"/rozporządzenie) i aktualnie obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych, wydanych
na jej podstawie aktów wykonawczych oraz przepisami sektorowymi. W związku z prowadzonym
postępowaniem, informujemy, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urząd Gminy
Michałowice. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z powołanym
Inspektorem ochrony danych: mailowo na adres daneosobowe@michalowice.pl bądź listownie na
adres korespondencyjny wskazany powyżej. Wykonawca ma prawo dostępu do swoich danych,
prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprostowania
danych, prawo sprzeciwu - korzystanie z uprawnień przysługujących osobie, której dane dotyczą,
realizowane jest w oparciu o zasady i przepisy rozporządzenia, ustawy o ochronie danych osobowych,
KPA oraz przepisów sektorowych. Jeżeli Wykonawca uzna, że dane osobowe są przetwarzane
niezgodnie z wymogami prawa, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia niniejszego postępowania, a następnie, jeśli to będzie miało miejsce do zawarcia i
wykonania umowy. Podanie przez Wykonawcy danych jest konieczne do przeprowadzenia ww.
postępowania.
Podstawą prawną przetwarzania danych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, (tzn. przetwarzanie
jest niezbędne do wykonania umowy, której Wykonawca jest stroną lub do podjęcia działań przed
zawarciem umowy). Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą te podmioty, którym mamy
obowiązek przekazywania ich na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy,
organy kontrolne, upoważnieni pracownicy, a także podmioty świadczące na naszą rzecz usługi na
podstawie podpisanych umów. Dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez cały czas, przez
który będzie trwała procedura, w razie podpisania umowy - do zakończenia realizacji, a także później
tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w
związku z realizacją obowiązku archiwizacyjnego.
Informacja publiczna:
Zamawiający informuje, że treść umowy, a w szczególności przedmiot umowy i wysokość
wynagrodzenia, dane Wykonawcy stanowią informacje publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z
dnia 6 wrześnie a 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, która podlega udostępnieniu w trybie
przedmiotowej ustawy, jak również, iż dane o zawartej umowie publikowane są w rejestrze umów na
stronie BIP Urzędu Gminy Michałowice.

Kontakt:
Sprawę prowadzi: Kinga Niedźwiecka-Reszczyk
Referat: Zamówień Publicznych
Tel.: 22 350 91 91 ww.361

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.