warmińsko-mazurskie (Lidzbark Warmiński)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana nawierzchni na klatce schodowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedszkole Publiczne nr 23 Ul. Klementyny Hoffmanowej 12 35-016 Rzeszów powiat: Rzeszów Tel. 17 7483365, 17 7483363 lidiaryznar@pp23.resman.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 17 7483365, 17 |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia ofert na: wymianę nawierzchni na klatce schodowej. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni na klatce schodowej będzie polegała na montażu wykładziny PCV na schodach, spocznikach oraz ścianach przylegających do schodów do wysokości 10-30 cm i policzkach schodów, wraz z wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących. Szczegółowy zakres robót znajduje się w Specyfikacji Technicznej stanowiącej integralną część niniejszego Zapytania - Załącznik Nr 1. Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklarację (certyfikat) zgodności z Polskimi Normami wydane przez dostawcę/producenta, odpowiednie do stosowania w placówkach użyteczności publicznej - przedszkole. Zamawiający zażąda złożenia stosownych zaświadczeń na piśmie przy odbiorze dokumentacji technicznej. Prace należy wykonać wg obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z obowiązującymi normami. Wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia. Przed rozpoczęciem prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wyposażenia i innych powierzchni przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Po wykonaniu remontu przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest do wysprzątania pomieszczeń remontowanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej, po uprzednim umówieniu, na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem prac, uzgodnienia szczegółów dotyczących doboru wykładzin oraz ich wzorów, faktur i kolorów; a także uzyskania na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji (np. dokonania pomiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 23 kwietnia 2024r. r. o godz. 8.00. Informacja o udzieleniu zamówienia umieszczona będzie na stronie BIP Przedszkola niezwłocznie po zawarciu umowy z wyłonionym Wykonawcą. Składanie ofert: 4. Miejsce i termin składania ofert: Oferty składać na adres: lidiaryznar@pp23.resman.pl lub na piśmie u Intendenta Przedszkola 23 - Lidia Ryznar - Przedszkole Publiczne nr 23, Ul. Klementyny Hoffmanowej 12, 35-016 Rzeszów do dnia : 22.04.2024, do godz.: 15.00 Oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godz. wpływu do Placówki. Miejsce i termin realizacji: 2. Warunki realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia od 12 lipca 2024r. do 22 lipca 2024r. 5. Termin wykonania zamówienia: od 12.07.2024 do 22.07.2024. Wymagania: 3. Okres gwarancji: Minimum 2 lata. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: W ofercie należy uwzględnić materiały posiadające certyfikat bądź atest dopuszczenia do użytkowania w przedszkolu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na załączonym formularzu (Załącznik nr 2), wraz z zaakceptowanym projektem umowy (Załącznik nr 3) oraz podpisaną Klauzulą informacyjną RODO (Załącznik nr 4) oraz Oświadczeniem (Załącznik nr 5). Oferty niekompletne będą odrzucane. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. Cena, którą podaje Wykonawca, jest ceną ryczałtową za wykonanie całego zamówienia oraz obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania, określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym. Wszystkie wydatki poniesione w skutek realizacji przedmiotu zapytania ofertowego leżą po stronie Wykonawcy, w tym zakup i dostawa wszystkich artykułów przy realizacji przedmiotu zamówienia; wszelkie pomiary wykonane siłami własnymi Wykonawcy, jak i zlecone osobom trzecim. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy a stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Zamawiający zawrze umowę z wyłonionym Wykonawcą. Jeśli Wykonawca wyłoniony w wyborze ofert odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał niższą ilość punktów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu doprecyzowania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny jego wykonania, jak również do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania jej przyczyny. Oferty zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia będą odrzucane. 7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny : Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium : 1) Cena 80% 2) Okres gwarancji 20% Sposób oceny ofert: 1) Ocena według kryterium cena W celu wyboru najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem: ?? = C min ? 100 ? 80% Cb PC - liczba punktów przyznanych ofercie według kryterium cena C min - Cena brutto - minimalna wśród ważnych ofert C b - cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie (cena badana) 100 - wskaźnik stały 2) Okres gwarancji Lp.Waga kryteriumZnaczenie (w punktach) 1.24 miesięcy0 2.36 miesięcy10 3.648 miesięcy20 Ilość punków przyznanych badanej ofercie, to suma punktów za cenę oferty (maksymalnie 80) i za okres gwarancji (maksymalnie 20). Maksymalna liczba punktów wynosi 100. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w ramach przedstawionych powyżej kryteriów otrzyma największą liczbę punktów. Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. |
© eurobudowa.pl 2004-2024