Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana nawierzchni na klatce schodowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana nawierzchni na klatce schodowej

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 23
Ul. Klementyny Hoffmanowej 12
35-016 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Tel. 17 7483365, 17 7483363
lidiaryznar@pp23.resman.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 17 7483365, 17
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na: wymianę nawierzchni na klatce schodowej.
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana nawierzchni na klatce schodowej będzie polegała na montażu wykładziny PCV na
schodach, spocznikach oraz ścianach przylegających do schodów do wysokości 10-30 cm i
policzkach schodów, wraz z wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących.
Szczegółowy zakres robót znajduje się w Specyfikacji Technicznej stanowiącej integralną część
niniejszego Zapytania - Załącznik Nr 1.
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie aprobaty
techniczne lub deklarację (certyfikat) zgodności z Polskimi Normami wydane przez
dostawcę/producenta, odpowiednie do stosowania w placówkach użyteczności publicznej -
przedszkole. Zamawiający zażąda złożenia stosownych zaświadczeń na piśmie przy odbiorze
dokumentacji technicznej.
Prace należy wykonać wg obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z obowiązującymi normami.
Wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w zakresie przedmiotu
zamówienia.
Przed rozpoczęciem prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia
wyposażenia i innych powierzchni przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Po wykonaniu remontu
przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest do wysprzątania pomieszczeń
remontowanych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej, po uprzednim umówieniu, na terenie
objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem prac,
uzgodnienia szczegółów dotyczących doboru wykładzin oraz ich wzorów, faktur i kolorów; a także
uzyskania na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji (np. dokonania
pomiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania
zamówienia.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 23 kwietnia 2024r. r. o godz. 8.00. Informacja o udzieleniu zamówienia
umieszczona będzie na stronie BIP Przedszkola niezwłocznie po zawarciu umowy z wyłonionym
Wykonawcą.

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty składać na adres: lidiaryznar@pp23.resman.pl lub na piśmie u Intendenta Przedszkola 23 -
Lidia Ryznar - Przedszkole Publiczne nr 23, Ul. Klementyny Hoffmanowej 12, 35-016 Rzeszów
do dnia : 22.04.2024, do godz.: 15.00
Oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godz. wpływu do Placówki.

Miejsce i termin realizacji:
2. Warunki realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia od 12 lipca 2024r. do 22 lipca 2024r.
5. Termin wykonania zamówienia: od 12.07.2024 do 22.07.2024.

Wymagania:
3. Okres gwarancji: Minimum 2 lata.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
W ofercie należy uwzględnić materiały posiadające certyfikat bądź atest dopuszczenia do
użytkowania w przedszkolu.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na załączonym formularzu (Załącznik nr 2), wraz z
zaakceptowanym projektem umowy (Załącznik nr 3) oraz podpisaną Klauzulą informacyjną RODO
(Załącznik nr 4) oraz Oświadczeniem (Załącznik nr 5).
Oferty niekompletne będą odrzucane.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
Cena, którą podaje Wykonawca, jest ceną ryczałtową za wykonanie całego zamówienia oraz
obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania, określone przez Zamawiającego w
Zapytaniu ofertowym. Wszystkie wydatki poniesione w skutek realizacji przedmiotu zapytania
ofertowego leżą po stronie Wykonawcy, w tym zakup i dostawa wszystkich artykułów przy
realizacji przedmiotu zamówienia; wszelkie pomiary wykonane siłami własnymi Wykonawcy, jak i
zlecone osobom trzecim.
Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń
w imieniu Wykonawcy a stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie
wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Zamawiający zawrze umowę z wyłonionym Wykonawcą.
Jeśli Wykonawca wyłoniony w wyborze ofert odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może
podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał niższą ilość punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu
doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny jego
wykonania, jak również do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania jej przyczyny.
Oferty zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia będą odrzucane.
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny :
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :
1) Cena 80%
2) Okres gwarancji 20%
Sposób oceny ofert:
1) Ocena według kryterium cena
W celu wyboru najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem:
?? =
C min
? 100 ? 80%
Cb
PC - liczba punktów przyznanych ofercie według kryterium cena
C min - Cena brutto - minimalna wśród ważnych ofert
C b - cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie (cena badana)
100 - wskaźnik stały
2) Okres gwarancji
Lp.Waga kryteriumZnaczenie (w punktach)
1.24 miesięcy0
2.36 miesięcy10
3.648 miesięcy20
Ilość punków przyznanych badanej ofercie, to suma punktów za cenę oferty (maksymalnie 80) i za
okres gwarancji (maksymalnie 20).
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w ramach przedstawionych powyżej kryteriów
otrzyma największą liczbę punktów.
Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.