dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienia funkcji inspektora nadzoru |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Tysiąclecia 20 41-303 Dąbrowa Górnicza powiat: Dąbrowa Górnicza 32 260 86 52 przetargi@mzbm.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Dąbrowa Górnicza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 260 86 52 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Nazwa zadania: Świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad wykonywanymi pracami związanymi z wymianą źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i co w budynkach wielorodzinnych w Dąbrowie Górniczej przy Ul. Związku Orła Białego 11 i Sikorskiego 10 w ramach zadania: ,, Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych". 1.1 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zlecenia jest świadczenie usługi pełnienia obowiązków inspektora nadzoru przez osobę posiadającą przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjne - inżynieryjnej ( w zakresie sieci sanitarnych i instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych). 1.2 Zamawiający orientacyjnie szacuje nadzorowanie prac w ilości 150 godzin. 1.3 Zakres wymaganych uprawnień: Uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: ?) Cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.4 Zadania inspektora nadzoru: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi instalacyjnymi w oparciu o Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami i normami. 1.6 Do zakresu usług objętych zamówieniem należy: 1) Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych. 2) Koordynacja, nadzór, odbiory, rozliczanie robót - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 3) Prowadzenie wykazu dokumentacji dotyczącej inwestycji, nadzór nad jej kompletnością oraz dokonywanie bieżących aktualizacji wykazu, opiniowanie rozliczeń robót. 4) Sprawdzenie jakości i zgodności robót z umową, w szczególności pod kątem wykluczenia z zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania. 5) Sprawdzenie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach Zleceniodawcy związanych z odbiorem końcowym. ?) Wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych odpowiednim wpisem do Dziennika Budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 7) Upoważnienie do żądania w imieniu Zleceniodawcy od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować realizację robót niezgodnie z projektem. 8) Kontrolę realizacji wytycznych Zleceniodawcy. 9) Kontrolę realizacji umowy zawartej przez Zleceniodawcę z wykonawcą robót, objętych nadzorem. 10) Koordynację wszystkich robót przewidywanych do realizacji w ramach realizowanego zadania. 11) Udział w naradach koordynacyjnych z wykonawcą robót i Zleceniodawcą. 12) Reprezentowania inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności Prawem budowlanym, Polskimi i Europejskimi Normami. 13) Przybycie na teren robót lub inne miejsce uzgodnione ze Zleceniodawcą na każde uzasadnione wezwanie Zleceniodawcy i wykonawcy robót objętych nadzorem w terminie wskazanym przez Zleceniodawcę , a w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia niezwłocznie. 14) Zobowiązanie wykonawcy robót do udzjelenia na żądanie Zleceniodawcy informacji o stanie realizacji robót w terminie wskazanym przez Zleceniodawcę. 15) Sprawdzanie i potwierdzanie do wypłaty końcowej zgodnie ze stanem faktycznym i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą a wykonawcą robót. 16) Opiniowanie a następnie przedkładanie do akceptacji Zleceniodawcy wszelkich zmian w realizacji robót, w szczególności dotyczących: - pominięcia danej roboty, - wykonania robót dodatkowych, - wykonania robót zamiennych, - wykonania robót uzupełniających, - konieczności zmiany kolejności robót, - konieczności zmiany terminu wykonania robót, - konieczności przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 17) Przedstawienie opinii w ważnych sprawach finansowych i prawnych. 18) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi MZBM. 19) Pomoc przy postępowaniu w zakresie ewentualnych zażaleń, odwołań, rozpatrywania skarg. 20) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należą między innymi czynności określone w przepisach ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. 1.5 Obowiązki pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego rozszerza się na czas trwania gwarancji i rękojmi za wady Wykonawcy robót. W razie ujawnienia wady po oddaniu obiektu do użytkowania Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, który wówczas dokona niezbędnych ustaleń i czynności prawnych i faktycznych w ramach uprawnień z gwarancji i rękojmi przysługujących Zamawiającemu. 1.6 Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, wykonywanych po realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych. Składanie ofert: 6. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej adres poczty e-mail: przetargi@mzbm.com.pl w terminie do dnia 23.04.2024 Miejsce i termin realizacji: 2 Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy, lecz nie później niż do 30 września 2024r. Wymagania: Kryteria oceny ofert dla każdego zadania Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami jak niżej: Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Cena 100% Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób punktacji w ramach kryteriów: Kryterium Cena oferty (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Cena brutto ( z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia - według następującego wzoru Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium. Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów. 3 Termin płatności faktury: rozliczenie godzinowe w oparciu o przepracowaną ilość godzin w danym miesiącu. Wynagrodzenie płatne w terminie do 30 dnia każdego miesiąca. Płatność nastąpi przelewem na konto zleceniobiorcy. 4 Opis przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony do niniejszego zapytania druk Formularza Ofertowego i załączyć: aktualny wydruk CEIDG lub KRS, oświadczenie ( wg. załączonego wzoru), pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Oferta powinna być: - opatrzona pieczątką, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, - podpisana przez oferenta. Informacja o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikowana będzie na stronie internetowej Zamawiającego www.mzbm.com.pl w zakładce ,, zamówienia publiczne". O terminie podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie. |
© eurobudowa.pl 2004-2024