dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Chełmno)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury z siedzibą w Krakowie ul. Przy Rondzie 5 31-547 Kraków powiat: Kraków tel.: 665 912 490 m.krac@kssip.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 665 912 490 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do: Złożenia oferty na realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku w Lublinie przy Ul. Krakowskie Przedmieście 62. Zasadniczym celem konserwacji jest sprawdzenie poprawności działań, zmiany nastaw, nw. instalacji I. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji: a) Split RZQ100+FXAQ100 - 2 kpl. b) Split RKS25J + FXAQ25 - 1 kpl. c) Split X2-12N8D6 - 3 kpl. d) Agregat skraplający do centrali ERQ250 - 1 sztuka e) System klimatyzacji nr 1 VRV RXYQ8 - 3 sztuki + 17 nawiewników f) System klimatyzacji nr 2 VRV tandem RXYQ8 + 22 nawiewników g) System klimatyzacji nr 3 VRV tandem RXYQ8 + 19 nawiewników h) System klimatyzacji nr 4 VRV RXYQ12 + 7 nawiewników i) Pompy skroplin - 7 sztuk. j) Centrale wentylacyjne - 3 sztuki II. Zakres usługi konserwacji winien obejmować: a) Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości mogących mieć wpływ na wadliwą pracę urządzeń, b) Dostosowanie działania automatycznej regulacji do zaleceń Zamawiającego c) Comiesięczna kontrola prac systemów wentylacji i klimatyzacji i sporządzanie protokołów z miesięcznych przeglądów potwierdzonych przez Kierownika Działu Administracyjno - Gospodarczego OSUiWM. 1z8|S t r o n ad) Całodobowe pogotowie serwisowe z czasem dojazdu na miejsce awarii w ciągu 4 godzin również w dniu wolne od pracy. e) Usuwanie nieprawidłowości w pracy systemów sygnalizowane przez urządzenia f) Wykonywanie przeglądów urządzeń zgodnie z fabrycznymi instrukcjami obsługi urządzeń zasadami wiedzy inżynierskiej, ale nie rzadziej niż co 3 miesiące g) Założenie książki eksploatacji dla urządzeń i zapisywanie w niej dokonywanych przeglądów, napraw, regulacji, oględzin, ocen oraz innych wykonywanych czynności h) Dbałość o porządek i czystość w pomieszczeniach technicznych podlegających umowie konserwacji. i) Kontrola, czyszczenie i wymiana zanieczyszczonych lub uszkodzonych filtrów stanowiących wyposażenie central wentylacyjnych, klimatyzatorów, nawiewników, i urządzeń wchodzących w skład systemów, instalacji chłodniczych i grzewczych zgodnie z DTR j) Wymiana zużytych pasków klinowych, uszczelek, żarówek, bezpieczników i łożysk stanowiących wyposażenie urządzeń. k) Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja urządzeń l) Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów automatyki i sterowania urządzeniami, instalacji doprowadzających czynnik grzewczy lub chłodniczy do urządzeń, elementów ciągów wentylacyjnych, regulujących i zapewniających osiągniecie parametrów projektowych ł) Kontrolowanie i konfigurowanie parametrów systemu sterowania automatyką wentylacji i klimatyzacji (sterowniki, programy) m) Naprawa nagrzewnic n) Wymiana termostatów przeciw za mrożeniowych o) Czyszczenie wnętrza central i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych p) Czyszczenie środkami chemicznymi jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów (obudów plastikowych, parowników, filtrów, kanałów wodnych, skraplaczy, filtrów, kanałów, kratek na końcach kanałów wentylacyjnych itp.) wraz z dezynfekcją antybakteryjną r) Uzupełnianie ubytków czynnika chłodzącego w przypadku konieczności s) Uzupełnianie braków płynu przeciw zamarzającego zakupionego przez wykonującego konserwację w ramach wykonywanej usługi t) Utylizacja zużytych materiałów do konserwacji (zużyte filtry, paski klinowe, czynniki chłodzące inne materiały zużyte do konserwacji) i dostarczanie protokołów z utylizacji wymienionych materiałów. u) Wykonawca winien posiadać certyfikat wydany na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o 2z8|S t r o n aniektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. poz. 881). Dokonywanie systematycznych wpisów wraz z badaniem ciśnień w układach w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO). III. Wykaz materiałów i części zamiennych dostarczonych w ramach usługi konserwacji wentylacji, klimatyzacji, automatyki oraz węzła solarnego: a) Paski klinowe do central wentylacyjnych b) Łożyska do wentylatorów i silników c) Płyn niezamarzający do uzupełnienia ubytków w instalacjach CT (glikol) d) Czynnik chłodzący do uzupełnień, ubytków w instalacji chłodzenia. e) Filtry powietrza w centralach wentylacyjnych, odpowiednie do specyfikacji urządzeń f) Elementy automatyki: styczniki, wyłączniki silnikowe, wyłączniki instalacyjne, przekaźniki, paski bezpieczniki topikowe, złączniki ZUG, lampki sygnalizacyjne, żarówki do lampek sygnalizacyjnych, łączniki sterownicze, sygnalizatory zabrudzenia filtrów, wyłączniki serwisowe g) Chłodnictwo: czynniki chłodnicze, filtry osuszające, zawory elektro - magnetyczne, lut twardy, izolacja chłodnicza, Azot. h) Środki do czyszczenia i dezynfekcji central wentylacyjnych i klimatyzatorów i) Inne materiały pomocnicze. Przy wycenie przedmiotu umowy proszę o uwzględnienie zapisów projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 2 Informacje dodatkowe: Składanie ofert: 6. Termin i sposób składania ofert: 1) Ofertę należy złożyć do dnia 23 kwietnia 2024 do godz. 1400 2) Określenie miejsca i sposobu składania ofert: a) pocztą elektroniczną na adres (e-mail): m.krac@kssip.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 1) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej adres: Ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin Termin realizacji zamówienia: Termin/okres: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia lub początek: 23.06.2024 koniec: 22.06.2025 Wymagania: 2) Warunki płatności: do 21 dni licząc od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku pod warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 3) i Deklaracja dostępności Zamawiającego znajduje się na stronie internetowej: https://www.kssip.gov.pl/deklaracja-dostepnosci; 2. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 2) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie stosował następujące kryteria i ich wagi: 1) Kryterium cena: 100 % Opis sposobu oceny kryterium oraz obliczania wartości kryterium: Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru: cena oferty = (C min/C n) x 100% gdzie: C min - cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną, C n - cena oferty ocenianej; 5. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Zamawiający wybierze ofertę: 1) spełniającą wszystkie wymagania oraz warunki udziału w postępowaniu oraz taką, która uzyska największą liczbę punktów zgodnie z wyżej przyjętymi kryteriami oceny ofert. 2) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835). W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835), Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. 1 W razie potrzeby należy wskazać też godzinę. 4z8|S t r o n a7. Informacje dodatkowe: 1) Ofertę należy sporządzić na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty i przekazać do Zamawiającego zgodnie ze sposobem określonym w ust. 6 pkt 2. 2) W ofercie należy wskazać cenę z VAT i bez VAT na określony w zapytaniu ofertowym przedmiot zamówienia. Cenę oferty, ceny jednostkowe, wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna dla Wykonawcy: Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w ofercie składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury (dalej: KSSiP), z siedzibą przy ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków. Administrator informuje, że: 1) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), również w zakresie realizacji praw, o których mowa w pkt. 5, realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego: iod@kssip.gov.pl. 2) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, ponadto zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO. 3) Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników KSSiP zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia publicznego oraz mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy przepisów prawa. 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą przechowywane przez okres określony w przepisach prawa oraz wewnętrznych procedurach archiwizacyjnych KSSiP. 5z8|S t r o n a5) Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa krajowego, prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. 6) Wskazane w punkcie 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom: a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; b) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie. 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie. 10) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji międzynarodowych. 10. Uwagi końcowe: 1) W przypadku, gdy w wyniku niniejszego postępowania wartość zamówienia wyniesie lub przekroczy kwotę 130 000 zł (bez VAT), złożone oferty posłużą wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia w celu przeprowadzenia postępowania w trybie ustawy Pzp; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podawania przyczyny na każdym etapie postępowania; 3) Zamawiający może unieważnić postępowanie, w szczególności, jeżeli: a) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; b) Wykonawcy tak samo ocenieni, złożą oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie; 6z8|S t r o n ac) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz jej dostarczeniem ponosi Wykonawca. 5) Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega, że jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 7) Zamawiający zastrzega, że może podjąć negocjacje z Wykonawcą/Wykonawcami w zakresie ceny oferty. 8) Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek rachunkowych polegających na błędnym przemnożeniu, zsumowaniu poszczególnych pozycji w formularzu ofertowym z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 9) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wyjaśnień treści oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, poza sytuacją opisaną w ust. 10 pkt. 7) 10) Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów, wskazanych w zapytaniu ofertowym, w sytuacji ich niezłożenia wraz z ofertą. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę uzupełnionych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Nie wzywa się Wykonawcy, jeżeli dokument służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Kontakt: 8. Wszelkich informacji udziela: Pan: Mariusz Krać tel.: 665 912 490, e-mail: m.krac@kssip.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024