Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej instalacji wentylacji i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury z siedzibą w Krakowie
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków
powiat: Kraków
tel.: 665 912 490
m.krac@kssip.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 665 912 490
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do:
Złożenia oferty na realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu
ofertowym
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w pełnej sprawności
technicznej instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku w Lublinie przy Ul. Krakowskie
Przedmieście 62.
Zasadniczym celem konserwacji jest sprawdzenie poprawności działań, zmiany nastaw,
nw. instalacji
I. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji:
a) Split RZQ100+FXAQ100 - 2 kpl.
b) Split RKS25J + FXAQ25 - 1 kpl.
c) Split X2-12N8D6 - 3 kpl.
d) Agregat skraplający do centrali ERQ250 - 1 sztuka
e) System klimatyzacji nr 1 VRV RXYQ8 - 3 sztuki + 17 nawiewników
f) System klimatyzacji nr 2 VRV tandem RXYQ8 + 22 nawiewników
g) System klimatyzacji nr 3 VRV tandem RXYQ8 + 19 nawiewników
h) System klimatyzacji nr 4 VRV RXYQ12 + 7 nawiewników
i) Pompy skroplin - 7 sztuk.
j) Centrale wentylacyjne - 3 sztuki
II. Zakres usługi konserwacji winien obejmować:
a) Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości mogących mieć wpływ na
wadliwą pracę urządzeń,
b) Dostosowanie działania automatycznej regulacji do zaleceń Zamawiającego
c) Comiesięczna kontrola prac systemów wentylacji i klimatyzacji i sporządzanie
protokołów z miesięcznych przeglądów potwierdzonych przez Kierownika Działu
Administracyjno - Gospodarczego OSUiWM.
1z8|S t r o n ad) Całodobowe pogotowie serwisowe z czasem dojazdu na miejsce awarii w ciągu 4
godzin również w dniu wolne od pracy.
e) Usuwanie nieprawidłowości w pracy systemów sygnalizowane przez urządzenia
f) Wykonywanie przeglądów urządzeń zgodnie z fabrycznymi instrukcjami obsługi
urządzeń zasadami wiedzy inżynierskiej, ale nie rzadziej niż co 3 miesiące
g) Założenie książki eksploatacji dla urządzeń i zapisywanie w niej dokonywanych
przeglądów, napraw, regulacji, oględzin, ocen oraz innych wykonywanych czynności
h) Dbałość o porządek i czystość w pomieszczeniach technicznych podlegających
umowie konserwacji.
i) Kontrola, czyszczenie i wymiana zanieczyszczonych lub uszkodzonych filtrów
stanowiących wyposażenie central wentylacyjnych, klimatyzatorów, nawiewników, i
urządzeń wchodzących w skład systemów, instalacji chłodniczych i grzewczych zgodnie z
DTR
j) Wymiana zużytych pasków klinowych, uszczelek, żarówek, bezpieczników i łożysk
stanowiących wyposażenie urządzeń.
k) Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja urządzeń
l) Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów automatyki i
sterowania urządzeniami, instalacji doprowadzających czynnik grzewczy lub chłodniczy
do urządzeń, elementów ciągów wentylacyjnych, regulujących i zapewniających
osiągniecie parametrów projektowych
ł) Kontrolowanie i konfigurowanie parametrów systemu sterowania automatyką
wentylacji i klimatyzacji (sterowniki, programy)
m) Naprawa nagrzewnic
n) Wymiana termostatów przeciw za mrożeniowych
o) Czyszczenie wnętrza central i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
p) Czyszczenie środkami chemicznymi jednostek wewnętrznych i zewnętrznych
klimatyzatorów (obudów plastikowych, parowników, filtrów, kanałów wodnych,
skraplaczy, filtrów, kanałów, kratek na końcach kanałów wentylacyjnych itp.) wraz z
dezynfekcją antybakteryjną
r) Uzupełnianie ubytków czynnika chłodzącego w przypadku konieczności
s) Uzupełnianie braków płynu przeciw zamarzającego zakupionego przez wykonującego
konserwację w ramach wykonywanej usługi
t) Utylizacja zużytych materiałów do konserwacji (zużyte filtry, paski klinowe, czynniki
chłodzące inne materiały zużyte do konserwacji) i dostarczanie protokołów z utylizacji
wymienionych materiałów.
u) Wykonawca winien posiadać certyfikat wydany na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z
dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o
2z8|S t r o n aniektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. poz. 881). Dokonywanie
systematycznych wpisów wraz z badaniem ciśnień w układach w Centralnym Rejestrze
Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO).
III. Wykaz materiałów i części zamiennych dostarczonych w ramach usługi konserwacji
wentylacji, klimatyzacji, automatyki oraz węzła solarnego:
a) Paski klinowe do central wentylacyjnych
b) Łożyska do wentylatorów i silników
c) Płyn niezamarzający do uzupełnienia ubytków w instalacjach CT (glikol)
d) Czynnik chłodzący do uzupełnień, ubytków w instalacji chłodzenia.
e) Filtry powietrza w centralach wentylacyjnych, odpowiednie do specyfikacji urządzeń
f) Elementy automatyki: styczniki, wyłączniki silnikowe, wyłączniki instalacyjne,
przekaźniki, paski bezpieczniki topikowe, złączniki ZUG, lampki sygnalizacyjne, żarówki
do lampek sygnalizacyjnych, łączniki sterownicze, sygnalizatory zabrudzenia filtrów,
wyłączniki serwisowe
g) Chłodnictwo: czynniki chłodnicze, filtry osuszające, zawory elektro - magnetyczne, lut
twardy, izolacja chłodnicza, Azot.
h) Środki do czyszczenia i dezynfekcji central wentylacyjnych i klimatyzatorów
i) Inne materiały pomocnicze.
Przy wycenie przedmiotu umowy proszę o uwzględnienie zapisów projektowanych
postanowień umownych stanowiących załącznik nr 2
Informacje dodatkowe:

Składanie ofert:
6. Termin i sposób składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 23 kwietnia 2024 do godz. 1400
2) Określenie miejsca i sposobu składania ofert:
a) pocztą elektroniczną na adres (e-mail): m.krac@kssip.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
1) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Krajowa Szkoła Sądownictwa i
Prokuratury, Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej
adres: Ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin
Termin realizacji zamówienia:
Termin/okres: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia
lub początek: 23.06.2024 koniec: 22.06.2025

Wymagania:
2) Warunki płatności: do 21 dni
licząc od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
VAT/rachunku pod warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń;
3)
i Deklaracja dostępności Zamawiającego znajduje się na stronie internetowej:
https://www.kssip.gov.pl/deklaracja-dostepnosci;
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponujący osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
2) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia,
4. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie stosował następujące
kryteria
i ich wagi:
1) Kryterium cena: 100 %
Opis sposobu oceny kryterium oraz obliczania wartości kryterium:
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 100%
gdzie:
C min - cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n - cena oferty ocenianej;
5. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający wybierze ofertę:
1) spełniającą wszystkie wymagania oraz warunki udziału w postępowaniu oraz taką,
która uzyska największą liczbę punktów zgodnie z wyżej przyjętymi kryteriami oceny
ofert.
2) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835). W przypadku Wykonawcy
wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz.
835), Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
1 W razie potrzeby należy wskazać też godzinę.
4z8|S t r o n a7. Informacje dodatkowe:
1) Ofertę należy sporządzić na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty
i przekazać do Zamawiającego zgodnie ze sposobem określonym w ust. 6 pkt 2.
2) W ofercie należy wskazać cenę z VAT i bez VAT na określony w zapytaniu
ofertowym przedmiot zamówienia. Cenę oferty, ceny jednostkowe, wszelkie
obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto i brutto), przy czym
końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się
do 1 grosza.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna dla Wykonawcy:
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania,
w tym w ofercie składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia
publicznego, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich
udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego
zamówienia jest Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury (dalej: KSSiP), z siedzibą
przy ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków.
Administrator informuje, że:
1) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), również w zakresie realizacji praw,
o których mowa w pkt. 5, realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego:
iod@kssip.gov.pl.
2) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, ponadto zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych- zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO.
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników
KSSiP zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia publicznego oraz
mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy przepisów
prawa.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu
udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą
przechowywane przez okres określony w przepisach prawa oraz wewnętrznych
procedurach archiwizacyjnych KSSiP.
5z8|S t r o n a5) Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa
krajowego, prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
6) Wskazane w punkcie 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16
RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
b) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych (art. 18 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8) Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego
jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia.
Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych
z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
10) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji
międzynarodowych.
10. Uwagi końcowe:
1) W przypadku, gdy w wyniku niniejszego postępowania wartość zamówienia
wyniesie lub przekroczy kwotę 130 000 zł (bez VAT), złożone oferty posłużą
wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia w celu przeprowadzenia
postępowania w trybie ustawy Pzp;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia bez podawania przyczyny na każdym etapie postępowania;
3) Zamawiający może unieważnić postępowanie, w szczególności, jeżeli:
a) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty;
b) Wykonawcy tak samo ocenieni, złożą oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub
koszcie;
6z8|S t r o n ac)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego;
4) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz jej dostarczeniem ponosi
Wykonawca.
5) Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują żadne roszczenia z
tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega, że jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi
na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
7) Zamawiający zastrzega, że może podjąć negocjacje z Wykonawcą/Wykonawcami
w zakresie ceny oferty.
8) Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek rachunkowych polegających
na błędnym przemnożeniu, zsumowaniu poszczególnych pozycji w formularzu
ofertowym z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
9) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wyjaśnień treści oferty w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Niedopuszczalne
jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących
złożonej oferty, poza sytuacją opisaną w ust. 10 pkt. 7)
10) Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wezwania Wykonawcy
do uzupełnienia dokumentów, wskazanych w zapytaniu ofertowym, w sytuacji
ich niezłożenia wraz z ofertą. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę uzupełnionych
dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie
odrzuceniem oferty. Nie wzywa się Wykonawcy, jeżeli dokument służy
potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów
oceny ofert.

Kontakt:
8. Wszelkich informacji udziela:
Pan: Mariusz Krać
tel.: 665 912 490, e-mail: m.krac@kssip.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.