dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem regałów magazynowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Tomaszowskie Centrum Zdrowia Spółka z o.o ul. Jana Pawła II 35 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) Tel. (44) 725 72 30 azielinska@tcz.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Tel. (44) 725 72 30 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do złożenia oferty do postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł, którego przedmiotem jest dostawa wraz z montażem regałów magazynowych do archiwum w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA wraz z montażem regałów magazynowych do archiwum w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. Otwarty regał magazynowy do archiwum ( 100 sztuk): 1. Wymiary 200x100x40cm 2. 5 półkowy, 3. malowanych proszkowo, 4. kolor szary lub beżowy mat, 5. płyta wiórowa OSB lub MDF grubość 0,8 -1cm, 6. wys. między półkami min. 44cm. 7. 150/kg półka, 8. nogi z kątownika min. 3,5 x 3,5 x 0,2cm, 9. nakładki zabezpieczające nogi, zastawki boczne na regałach. 10.Stabilna, niechwiejąca się konstrukcja zapewniająca bezpieczne przechowywanie dużej ilości dokumentacji. DOSTAWA wraz z montażem. Dokument nr: 33/2024/KO Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2024r. o godz. 10.00. Składanie ofert: Oferty należy składać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 25.04.2024r. do godz. 09:00, na adres poczty e mail wskazany w pkt. 3. W tytule wiadomości należy wpisać: " DOSTAWA i montaż regałów" - Znak sprawy: 33/2024/KO. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji dostawy i montażu - do 30 dni podpisania umowy. Wymagania: II. Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe. V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu. VI.Na ofertę Wykonawcy składają się niżej wymienione dokumenty : 1) 2)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika).Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Katalog/lub ulotka/lub zdjęcie/lub link do strony z oferowanym produktem - z opisem przedmiotu zamówienia. 3) 4) VII.1. Dodatkowe informacje, Złożenie oferty 1)Za wykonawcę uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty w języku polskim w formie elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Zaproszeniu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta (wszystkie dokumenty i oświadczenia) winna być podpisana przez wykonawcę lub upoważnionego Pełnomocnika. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do składanej oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. 2) 3) 4) 5) 2. ZŁOŻENIE OFERTY Oferta dla swojej ważności musi zawierać: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, 2) Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika). 3) Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 4) Katalog/lub ulotka/lub zdjęcie/lub link do strony z oferowanym produktem - z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej , na adres e-mail: azielinska@tcz.com.pl. Oferta musi zostać złożona na załączonych do zaproszenia wzorach dokumentów. Oferty nie należy składać poprzez platformę ePUAP. Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzonej zgodnie z wyborem: a) podpisem zaufanym, b) podpisem osobistym, c) podpisem kwalifikowanym, d) przesyła podpisaną i zeskanowaną ofertę elektronicznie na adres e-mail, o którym mowa wyżej. 4. Oferty otrzymane po terminie, o którym mowa w pkt. 3 - nie będą rozpatrywane.5. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Zamawiający w toku prowadzonego zapytania może zwracać się do Wykonawcy o wyjaśnienia dotyczące złożonej oferty oraz żądać uzupełnienia brakujących dokumentów. 7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia w terminie do dnia 22.04.2024r. do godz. 09:00. Zapytania otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Ewentualne zapytania składane będą w formie elektronicznej na adres poczty e-mail wskazany w pkt. 3. 8. Zamawiający w każdym czasie może dokonać zmiany treści zaproszenia do składania ofert. Jeżeli niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian przez wykonawców Zamawiający przedłuża termin składania ofert - jeżeli jest to konieczne 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty lub zakończyć postępowanie na każdym jego etapie jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. 10. Zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w postępowaniu, który spełnia warunki udziału postawione w niniejszym Zaproszeniu. 11. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni od terminu przewidzianego na jej złożenie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VIII. Opis sposobu porozumiewania się 1) W niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania korespondencji przy użyciu komunikacji elektronicznej przesyłając informację zwrotną. 3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej wykonawcy zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią. IX. Sposób rozliczeń Termin płatności 30 lub 60 dni - po zrealizowaniu dostawy. X. Sposób oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej 1. Zamawiający będzie oceniał, każdą z ofert, spełniającą warunki techniczne opisane przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów: Lp. Kryterium Ranga Maksymalna liczba1. Cena 100% punktów za kryterium 100 pkt. 2. Sposób obliczenia wartości punktowej kryteriów: W kryterium CENA (C) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: C = CMIN/CB x 100 x 100% C - wartość punktowa ceny CMIN - cena najniższa spośród wszystkich ofert CB - cena badanej oferty Cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można otrzymać w kryterium ,,CENA" wynosi 100 pkt. Zamawiający przyzna punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub zapytania ofertowego, b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania, c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, d) zawiera inny sposób wykonania zamówienia, niż ten, który został opisany przez zamawiającego w zamówieniu lub zaproszeniu. 5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. XI. Rażąco niska cena 1) W przypadku, gdy cena oferty wydaje się zbyt niska i budzi wątpliwości, co do możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający może zwrócić się do wykonawcy z żądaniem podania szczegółów dotyczących zaproponowanej ceny. 2) Dokonując analizy złożonych wyjaśnień zamawiający będzie miał w szczególności na uwadze możliwość uzyskania przez wykonawcę osiągnięcia zysku, rozwiązania techniczne i funkcjonalne, metody realizacji, koszty materiałowe, koszty personelu. 3) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie wykazują możliwości wykonania zamówienia zgodniez opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu lub zaproszeniu do składania ofert. XII. Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. XIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XIV. Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego: 1) Zamawiający niezwłocznie poinformuje jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, odrzuceniu ofert lub wykluczeniu wykonawców. 2) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. XV. Unieważnienie postępowania 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej ważnej oferty - w przypadku publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie zamawiającego, d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając wykonawców. Kontakt: 4) Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, od poniedziałku do piątku są: w sprawach formalnych: A. Zielińska e - mail : azielinska@tcz.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024