Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
38z dziś
6013z ostatnich 7 dni
23580z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac adaptacyjnych łazienek

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac adaptacyjnych łazienek

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
ul. Konwiktorska 3/5
00-217 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: 22 628-58-80, faks: 22 635-62-92, tel. 603862090
zamowieniacps@um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 22 628-58-80,
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W związku z przeprowadzaną procedurą o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej 130.000,00 złotych netto, do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje
się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.),
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego zaprasza do
składania ofert dla zadania pn.:
,,Wykonanie prac adaptacyjnych łazienek w budynku przy Ul. Świętojerskiej 12a"
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie adaptacji łazienek w budynku przy
ul. Świętojerskiej 12 a, w ramach realizacji projektu pod nazwą ,,Zwiększenie dostępności budynku
przy Ul. Świętojerskiej 12 w Warszawie", dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji
Osób Niepełnosprawnych, z programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna", zwanymi dalej pracami
adaptacyjnymi lub przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób kompletny, zgodny
z zakresem i warunkami określonymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych, będącej załącznikiem nr 8 do PO, opisem przedmiotu
zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego PO, ofertą Wykonawcy, obowiązującym
prawem, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną oraz
ustaleniami z Zamawiającym.
3. Wykonanie prac adaptacyjnych uwzględnia wykonanie remontu 2 (dwóch) łazienek wraz
korytarzem prowadzącym z części głównej, ogólnodostępnej znajdujących się na poziomie parteru
budynku przy Ul. Świętojerskiej 12a w Warszawie.

CPV: 45450000-6

Dokument nr: DAG.26.W.68.2024

Składanie ofert:
Oferty należy składać do 24.04.2024 r. do godz. 10:00, na adres poczty elektronicznej:
zamowieniacps@um.warszawa.pl lub osobiście, pocztą lub pocztą kurierską, w budynku Centrum
Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - Warszawa,
ul. Konwiktorska 3/5 - w kancelarii w godz.ch: 8:00 - 15:00, w zamkniętym opakowaniu/
3kopercie, w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z zamieszczeniem
na zewnątrz koperty pełnej nazwy i adresu Wykonawcy oraz opisu:
,,Wykonanie prac adaptacyjnych łazienek w budynku przy Ul. Świętojerskiej 12a"
Nr sprawy: DAG.26.W.68.2024

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, obowiązuje od dnia zawarcia umowy do 30.11.2024 r.,
z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Rozpoczęcie prac adaptacyjnych nastąpi protokołem przekazania robót, jednak nie wcześniej niż
23.09.2024 r.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia
Procedura na udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 złotych, do którego na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.) prowadzona jest w formie procedury z Publicznym
Ogłoszeniem.
Publiczne Ogłoszenie oraz informacje dotyczące procedury zamieszczone są stronie internetowej
Zamawiającego:
https://cpssrodmiescie.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/Zamowienia_publiczne_
ponizej_130_000_zl/default.htm
3. Termin rękojmi za wady na wykonane prace adaptacyjne oraz użyte materiały, obejmuje okres ....
miesięcy, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
V. Warunki udziału w procedurze, podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału
w procedurze, określone przez Zamawiającego w PO, tj.:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności opisanych w PO,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) posiada zdolność techniczną lub zawodową oraz dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi
w PO za spełniającego warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który
wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem wykonanie
remontu łazienki dla osób ze szczególnymi potrzebami, gdzie wartość zrealizowanego
zadania wynosiła nie mniej niż 80 000 złotych brutto;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
4) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
2Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą,
polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.).
VI. Wykaz wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony Formularz OFERTA sporządzony, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszego PO,
zawierający cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w procedurze - załącznik nr 3 do niniejszego PO;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 4 do niniejszego PO;
4) oświadczenie Wykonawcy, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym -
załącznik nr 5 do niniejszego PO;
5) wykaz robót budowlanych - załącznik nr 6 do niniejszego PO;
6) pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów przez osobę/-y
upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale
lub kopii poświadczonej notarialnie.
VII. Sposób i termin składania ofert
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, zgodnie z treścią Formularza OFERTA,
stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego PO, oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych
w Rozdziale VI niniejszego PO.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej.
3. Oferta musi być kompletna, tj. cena, w tym podatek VAT, zawarta w ofercie musi uwzględniać
wymagania określone w niniejszym PO, oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty jakie poniesie
Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia w zaoferowanym czasie.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta i oświadczenie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z danymi ujawnionymi we właściwym rejestrze lub
ewidencji.
6. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą maila:
zamowieniacps@um.warszawa.pl.
8. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską)
- o terminie złożenia oferty decyduje termin jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
a nie data stempla pocztowego czy zlecenia dostarczenia pocztą kurierską.
9. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej (e-mail), terminem złożenia będzie data
i godzina potwierdzająca wpływ e-maila na pocztę elektroniczną Zamawiającego, wskazaną w ust.
7 tego Rozdziału.
10. Oferta złożona:
1) pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) po terminie składania ofert, nie będzie polegała
rozpatrzeniu i bez jej otwierania zostanie zwrócona na adres Wykonawcy;
2) w formie elektronicznej, na adres poczty elektronicznej Zamawiającego, po wymaganej
godzinie składania ofert, nie będzie podlegała rozpatrzeniu i zostanie odrzucona (liczy się
godzina i minuty wyświetlone na poczcie Zamawiającego).
11. W przypadku składania oferty i dokumentów w formie elektronicznej, Wykonawca
w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu oryginał oferty
oraz wymagane dokumenty.
12. W przypadku składania oferty oraz wymaganych dokumentów w formie elektronicznej
opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonych podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - Wykonawca nie dostarcza
Zamawiającemu oryginału oferty oraz wymaganych dokumentów.
13. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę
podpisującą ofertę (osoby uprawnione do reprezentacji podpisują druk oferty, wszystkie
załączniki, miejsca w których zostały wniesione poprawki).
14. Zamawiający w toku oceny oferty może żądać od Wykonawcy uzupełnienia braków
w ofercie, złożenia wyjaśnień dotyczących oferty itp., wyznaczając w tym celu niezbędny na te
czynności termin, a także dopuszcza się możliwość poprawiania w ofertach omyłek pisarskich
i rachunkowych.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
16. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
17. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale VI tego PO lub
złożone oświadczenia i dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie chyba, że:
1) udział w procedurze lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie,
uzupełnienie lub poprawienie;
2) zachodzą przesłanki unieważnienia procedury.
VIII. Sposób obliczenia ceny i kryterium wyboru oferty
1. Wykonawca wypełnia Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do niniejszego PO, podając cenę netto,
kwotę podatku VAT, łączną wartość brutto.
2. W ramach ceny należy uwzględnić wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena powinna zawierać
4również wszelkie koszty dodatkowe konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m. im.
koszt ubezpieczenia, koszty udzielenia gwarancji i rękojmi za wady, zysk, wynagrodzenia
pracowników, oraz pozostałe składniki cenotwórcze, wszelkie podatki, w tym należny podatek VAT
oraz wszelkie opłaty niewymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu
zamówienia, dotyczące wykonania zamówienia określonego i zestawionego w tabeli Formularza
OFERTA.
3. Cenę oferty należy wyliczyć następująco:
1) wartość netto przedmiotu zamówienia należy powiększyć o wartość podatku VAT, według
prawidłowej stawki podatku od towarów i usług VAT;
2) tak otrzymamy wartość brutto przedmiotu zamówienia.
Łączną cenę netto, kwotę VAT i brutto należy wpisać również słownie.
2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po
przecinku, tj. na każdym etapie obliczania ceny kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym
końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
3. Błąd w obliczeniu ceny niemożliwy do poprawienia jako oczywistej omyłki rachunkowej spowoduje
odrzucenie oferty.
IX. Kryterium wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty oparty jest na podstawie kryteriów:
cena - 90%
okres gwarancji i rękojmi - waga 10%
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Zamawiający będzie oceniał ofertę według poniższych wzorów:
Ocena kryterium: cena - 90%
CN
PW = -------- x 90
COB
gdzie:
PW - liczba punktów przyznana Wykonawcy
CN - najniższa łączna cena brutto spośród złożonych ofert
COB - łączna cena brutto badanej oferty
Ocena kryterium: okres gwarancji i rękojmi - 10%
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Wykonawca wynosi 10 pkt.
Ocena kryterium okres gwarancji i rękojmi zawarty w ofercie jest obliczany według wskazanej poniżej
punktacji:
Okres gwarancji i rękojmi
Przyznane punkty
36 miesięcy
0 pkt
48 miesięcy
5 pkt
60 miesięcy
10 pkt
5Zaoferowany przez Wykonawcę ,,Okres gwarancji i rękojmi" na przedmiot zamówienia nie może być
krótszy niż 36 miesięcy.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi jako warunek konieczny wynosi - 36 miesięcy, nie
powoduje przyznania punktacji. Jeżeli Wykonawca w Formularzu OFERTA nie wypełni zobowiązania
dotyczącego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że okres gwarancji i rękojmi został
udzielony na 36 miesięcy. Całkowity okres gwarancji i rękojmi należy podać w miesiącach. Oferta
z maksymalnym okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy, otrzyma 10 pkt.
Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą
ofertę z uwzględnieniem kryteriów: cena - 90% i okres gwarancji i rękojmi - 10%. Działania
matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą
z punktów, uzyskanych w ww. kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą
uzyskanych punktów.
X.
Informacje o formalnościach dotyczących wyboru najkorzystniejszej oferty oraz udzielenie
zamówienia publicznego
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, jeśli w procedurze zostanie złożona co
najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o kryterium oceny ofert określone w niniejszym PO.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta;
2) odrzucenia oferty, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego PO i jest niezgodna z warunkami
zamówienia;
3) odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie wykaże spełnienia warunków udziału oraz braku podstaw
wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VII ust. 17 niniejszego PO;
4) odrzucenia oferty jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu
zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia, zgodnie
z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia;
5) odrzucenia oferty, jeżeli Wykonawca nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie, w przypadku o którym mowa w Rozdziale VII ust. 14 niniejszego PO lub innych
dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie;
6) odrzucenia oferty Wykonawcy, na którego Zamawiający nałożył karę umowną w okresie 24
miesięcy poprzedzających dzień złożenia oferty;
7) odrzucenia oferty w przypadku błędu w obliczeniu ceny niemożliwego do poprawienia jako
oczywistej omyłki rachunkowej;
8) odrzucenia oferty, która wpłynęła po terminie wyznaczonym w Rozdziale VII ust. 7 niniejszego PO;
9) unieważnienia procedury, jeżeli w wyznaczonym czasie nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca
odrzuceniu;
10) unieważnienia procedury, jeżeli całkowita cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała
kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, chyba że
Zamawiający może ją zwiększyć do kwoty najkorzystniejszej oferty;
11) unieważnienia procedury na każdym jej etapie;
12) zmiany okresu realizacji zamówienia.
64. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy, na warunkach
określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego PO.
5. W przypadku, gdy w procedurze wpłynęły co najmniej dwie oferty, a Wykonawca, który złożył
najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania umowy lub przyjęcia zamówienia, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez konieczności ich ponownego
badania i oceny.
6. Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia na każdym etapie jej
przeprowadzania bez podania przyczyny.
Zamawiający wyznacza dzień 22.04.2024 r. godzinę 10:00 na przeprowadzenie wizji lokalnej, po
wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mail.

Kontakt:
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji lokalnej jest Pan Michał Gnas - Główny specjalista
w Dziale Administracyjno-Gospodarczym, tel. 603862090, e-mail: m.gnas@um.warszawa.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.