dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł obrotowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 81-338 Gdynia powiat: Gdynia tel:+48 (58) 355 33 33, fax:+48 (58) 355 33 39, tel. /58/ 355 35 47, tel. /58/ 355 35 45 ofertytz@umgdy.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel:+48 (58) 355 33 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe zapraszamy do złożenia oferty cenowej na usługę/dostawę/ robotę budowlaną*: 1. Przedmiot zamówienia: dostawa mebli biurowych (wraz z montażem) oraz krzeseł obrotowych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni realizowana w dwóch zadaniach: Zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych (wraz z montażem) Zadanie nr 2 - dostawa krzeseł obrotowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. a) termin wykonania zamówienia: - do 4 tygodni od daty otrzymania zamówienia dla dostawy mebli biurowych (wraz z montażem), - do 6 tygodni od daty otrzymania zamówienia dla dostawy krzeseł obrotowych. b) warunki płatności: - przelew w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury za dostarczony towar - z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy, c) terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, d) wynagrodzenie Wykonawcy ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu i dostawy oraz rozładunku i montażu mebli, e) towar musi być opakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie w czasie transportu i składowania oraz musi być zgodny ze wszystkimi wymaganiami określonymi w formularzu oferty, produkty powinny być fabrycznie nowe, bez wad jakościowych, f) miejscem dostawy mebli wraz z ich montażem dla zadania nr 1 jest: Urząd Morski w Gdyni, Ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia. DOSTAWA wraz z montażem w dni robocze pon.-pt. 08:00-14:00. g) miejscem dostawy krzeseł obrotowych dla zadania nr 2 jest: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie w Gdyni, Ul. Warsztatowa 5, 81-341 Gdynia. DOSTAWA wraz w dni robocze pon.-pt. 08:00-14:00. h) o planowanym terminie dostawy Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dokument nr: TZ2.374.73.2.2024.CP Składanie ofert: 5. Forma złożenia oferty: Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego zaproszenia oraz oświadczenie RODO należy złożyć w terminie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 10:00 w jednej z poniższych form: a) pisemnej, na adres : Urząd Morski w Gdyni, Ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, Kancelaria Ogólna, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem ,,Oferta na dostawę mebli biurowych (wraz z montażem)/krzeseł obrotowych - Wydział TZ", b) w wersji elektronicznej (w postaci podpisanego skanu) jako plik PDF na e-mail: ofertytz@umgdy.gov.pl Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - ustawy nie stosuje się. 6. Do zapytania ofertowego załączono: a) formularz oferty do zadania nr 1- stanowiący załącznik nr 1, b) formularz oferty do zadania nr 2 - stanowiący załącznik nr 2, c) oświadczenie RODO - stanowiące zał. nr 3. 7. Dodatkowe informacje: a) prawdopodobny termin wyboru ofert i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu 22.04.2024 r., otwarcie ofert nastąpi bez udziału Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, b) informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Morskiego w Gdyni, c) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie liczby zadań, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy, d) w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyli się od wykonania zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, e) w przypadku gdy więcej niż jedna oferta będzie w jednakowej najkorzystniejszej cenie i nie będzie podlegać odrzuceniu, Zamawiający może wystąpić do tych wykonawców z zapytaniem o podtrzymanie lub skorygowanie oferty, wyznaczając określony czas ewentualnego jej złożenia, f) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn, g) zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku: o gdy Wykonawca złoży ofertę, której przedmiot zamówienia będzie niezgodny z wymogami zamawiającego i obowiązującymi przepisami (w tym z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług), o niepełnej oferty oraz oferty z błędami rachunkowymi, o dokonania zmian w formularzu oferty bez uzgodnienia z Zmawiającym, o gdy oferta będzie złożona po wyznaczonym terminie. Uwagi: 4. Kryterium wyboru ofert oraz waga: cena - 100% Kontakt: Osoby do kontaktu: Cezary Piotrowski - Specjalista - tel. /58/ 355 35 47 ; e-mail: cezary.piotrowski@umgdy.gov.pl Paweł Murglin - Specjalista - tel. /58/ 355 35 45; e-mail: pawel.murglin@umgdy.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024