Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa krzeseł

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa krzeseł

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Chorzowie
ul. Dr Józefa Rostka 2
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. 32 34 99 413, 416
gospodarczy@chorzow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 34 99 413, 4
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
godz. pracy: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.
NAZWA ZADANIA: DOSTAWA KRZESEŁ DO SĄDU REJONOWEGO W CHORZOWIE
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU, WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA (W TYM
ZASTOSOTWANIE ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 szt. o parametrach zgodnych z wymaganiami aktualnych
przepisów do siedziby Sądu Rejonowego w Chorzowie przy Ul. dr Józefa Rostka 2 w Chorzowie.
Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie na wskazane miejsce.
Podstawą odbioru dostawy jest wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
Specyfikacja techniczna krzesła: 1 szt. - Krzesło Team Plus HD B Black CZARNY lub
równoważne
oPodstawa pięcioramienna, wykonana z poliamidu z dodatkiem włókna szklanego, czarna
oProfilowane oparcie oraz siedzisko wykonane z pianki posiadającej certyfikat ekologiczny OEKO -
TEX,
o
Samohamowne miękkie kółka jezdne do twardych powierzchni, średnica 65mmo
Mechanizm SYNCHRO umożliwiający płynne odchylanie oparcia i siedziska z regulacją
sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz blokady tego ruchu. Mechanizm
wyposażony w system ANTI SHOCK zapobiegający uderzeniu oparcia w plecy siedzącego po
zwolnieniu blokady mechanizmu.
oMożliwość zablokowania oparcia w wybranych pozycjach.
oRegulowane, szerokie podłokietniki, nakładki wykonane z poliuretanu zapewniające odpowiednie
podparcie dla przedramion.
oRegulacja głębokości siedziska,
oAtest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania wydany przez PUR "Remodex" z
dopuszczalnym obciążeniem 150 kg.
o
Siedzisko krzesła wykonane ze sklejki drewna liściastego, wyściełane pianką PU wykonaną w
technologii pianek wylewanych w formach, gęstość pianki siedziska: 35 kg/m 3,
o
Krzesło tapicerowane tkaniną z włókna 100% poliester, gramatura min. 300g/m 2 z atestami:
higienicznym, trudnopalności EN 1021:1:2, ścieralności min. 150 000 cykli (PN-EN ISO 12947-2),
odporności na piling 5 (EN ISO 12945-2), odporność barwy na tarcie 4-5 (PN EN 14465:2005),
oznaczenie formaldehydu (PN-EN ISO 14184-1), odporność barwy na działanie potu - 5 (PN-EN
ISO 105-E04). Nie dopuszcza się tkaniny o innym składzie gatunkowym i niższych parametrach,
o
Wymagany okres 5 letniej gwarancji producenta, potwierdzony ramowymi warunkami gwarancji
dołączonymi do oferty,
o
Wymagane potwierdzenie zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo,
stabilność i wytrzymałość),
o
Wymagany protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz
rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973)
Specyfikacja techniczna krzesła: 15 szt. - RAYA 21S CZARNY P54PU KMH EVO lub
równoważne
oPodstawa pięcioramienna, wykonana z poliamidu z dodatkiem włókna szklanego, czarna
oSamohamowne miękkie kółka jezdne do twardych powierzchni, średnica 65mm
oAmortyzator gazowy umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska
oNowoczesny mechanizm SYNCHRO umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska
z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz blokady tego ruchu.
Mechanizm wyposażony w system ANTI SHOCK zapobiegający uderzeniu oparcia w plecy
siedzącego po zwolnieniu blokady mechanizmu.
o
Siedzisko krzesła wykonane ze sklejki drewna liściastego, wyściełane pianką PU wykonaną w
technologii pianek wylewanych w formach, gęstość pianki siedziska: 80 kg/m 3
o
Plastikowe oparcie krzesła wykonane z polipropylenu z włóknem szklanym, wyściełane pianką PU
wykonaną w technologii pianek wylewanych w formach, wyprofilowane do naturalnego kształtu
kręgosłupa w części podtrzymującej odcinek lędźwiowo - krzyżowy. Oparcie posiadasiedmiostopniową, zapadkową regulację wysokości, gęstość pianki oparcia: 75 kg/m 3, plastik
nośny oparcia, celem zwiększenia komfortu użytkownika poprzez lepsze dopasowanie i
elastyczność, posiada na całej swojej wysokości poziome szczeliny biegnące między bocznymi
krawędziami oparcia, widoczne w tylnej części oparcia pod jego konstrukcją nośną.
oNie dopuszcza się pianek ciętych
oPodłokietniki krzesła czarne, z nakładką wykonaną z miękkiego PU (poliuretanu), z możliwością
regulacji w zakresie wysokości. Całość konstrukcji podłokietnika wraz z pionowym wspornikiem
wykonana z czarnego PP (polipropylenu), nie dopuszcza się elementów metalowych mocowania
podłokietnika do siedziska krzesła
o
Krzesło tapicerowane tkaniną z włókna 100% poliester, gramatura min. 300g/m 2 z atestami:
higienicznym, trudnopalności EN 1021:1:2, ścieralności min. 150 000 cykli (PN-EN ISO 12947-2),
odporności na piling 5 (EN ISO 12945-2), odporność barwy na tarcie 4-5 (PN EN 14465:2005),
oznaczenie formaldehydu (PN-EN ISO 14184-1), odporność barwy na działanie potu - 5 (PN-EN
ISO 105-E04). Nie dopuszcza się tkaniny o innym składzie gatunkowym i niższych parametrach
o
Krzesło produkowane w oparciu o standardy produkcji określone w normie ISO 9001:2008 oraz
ISO 14001:2004+Cor 1:2009 potwierdzone dołączonymi certyfikatami
o
Wymagany okres 5 letniej gwarancji producenta, potwierdzony ramowymi warunkami gwarancji
dołączonymi do oferty,
o
Wymagany protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz
rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973)
o
Wymagane potwierdzenie zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo,
stabilność i wytrzymałość).

CPV: 39150000-8, 39112000-0

Dokument nr: OG 262.40.2024

Otwarcie ofert: 3.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
TERMIN:23 kwietnia 2024 roku godz. 09:00
MIEJSCE:SĄD REJONOWY W CHORZOWIE 41-500 Chorzów, Ul. Dr Józefa Rostka 2,
I piętro, pok. 120IX.

Miejsce i termin realizacji:
III.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Wymagania:
o wartości poniżej progu ustawy- art. 2 ust. 1 ustawy PZP (Dz.U.2023.1605).
Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu ukazało się na stronie internetowej Sądu
www.chorzow.sr.gov.pl / BIP/ platforma zakupowa E-zamówienia/*
godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30
GWARANCJA: min. wg wskazań producenta
PODWYKONAWCY: Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części
zamówienia podwykonawcom według wyboru Wykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, w przypadku
braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy
podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania
żadnej części zamówienia.
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKAZ
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY:Ofertę może złożyć Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U.2024.507).
WARUNKIEM UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA JEST ZŁOŻENIE
OFERTY NA KTÓRĄ SKŁADAJĄ SIĘ:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej
c) parafowany wzór umowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 2)
d)
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty
obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii
dokumentów składanych wraz z ofertą.
UWAGA!
Wykonawcy winni dołożyć wszelkich starań aby złożyć w wymaganym terminie ofertę wraz
z wszystkimi wymaganymi dokumentami o których mowa w pkt. IV niniejszego ogłoszenia.
V.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
a) Uzupełnienie formularza ofertowego: Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wolnych
pozycji w formularzu ofertowym, wskazując odpowiednio cenę netto i brutto.
b) W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w
związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
c) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w PROJEKCIE UMOWY stanowiącym
załącznik do niniejszego zaproszenia.
d) Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie
pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
e) Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku
realizacji zamówienia.
f)
Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do
obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowym.g) Należność za wykonaną dostawę/usługę/robotę budowlaną będzie regulowana po
zrealizowaniu kompleksowo dostawy, przelewem na konto Wykonawcy (konto firmowe,
założone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą) zgłoszone do ,,Wykazu
podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych
i przywróconych do rejestru VAT" (tzw. ,,Biała lista"), pod rygorem odmowy zapłaty, w terminie
21 dni od daty wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany
przez obie strony protokół odbioru, po skutecznym odbiorze przedmiotu umowy. Wykonawca
wystawi fakturę w terminie do 5 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Za termin zapłaty
ustala się dzień obciążenia rachunku bankowego jednostki sądownictwa.
VI.
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
KRYTERIUM OCENY OFERT:
Kryterium oceny ofert - najniższa cena (cena-100%)
CB
Kryterium P = ---------------------------- x 100%
CBB
Gdzie:
CBL - liczba przyznanych punktów
CB - najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
CBB - cena brutto oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów za
powyższe kryterium oceny ofert.
VII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we
wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
b) Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
c) Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku
polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie
miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą
ofertę.
d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i
wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku
składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.e) Dopuszczalne jest składanie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale
lub notarialnie poświadczonej kopii. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dot. Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu,
uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. Jeżeli oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający
może przez zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
f)
Wykonawca ma możliwość nadesłania- złożenia oferty:
o
na adres pocztowy Zamawiającego, wówczas winien zamieścić ofertę w zamkniętej
kopercie która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego (tj. Sąd Rejonowy w
Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. Rostka 2, 41-500 Chorzów) oraz będzie posiadać
oznaczenie: ,,DOSTAWA KRZESEŁ DO SĄDU REJONOWEGO W CHORZOWIE ,,- OG
262.40.2024",
o
na adres e-mailowy Zamawiającego (w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy
postępowania oraz numeru postępowania):
Wykonawca ma możliwość przesłania oferty w formie elektronicznej niezaszyfrowanej,
bądź też w zaszyfrowanym pliku. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami
oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np.
Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source
(np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign), lub komercyjnych, W wypadku przesłania oferty w
formie zaszyfrowanego pliku należy:
a. Przesłać plik zabezpieczony hasłem w w/w formacie w terminie składania ofert;
b. Hasło do odczytania pliku oferty proszę przesłać oddzielnym mailem najpóźniej do dnia
i godziny ich otwarcia, pod rygorem uznania, że oferta została złożona po terminie
składania ofert.
o
osobiście - w Oddziale Gospodarczym- I piętro, pok. 120.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
X.INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
1.W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu złożenia stosownych wyjaśnień
(doprecyzowania ofert) z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia
treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego, Zamawiający udziela
wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na
składanie ofert.
4.Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku
mniejszej liczby otrzymanych ofert, Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich
Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze
złożonych ofert, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
6.Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania.
7.Zamawiający zawrze umowę w sprawie niniejszego zamówienia, bez zbędnej zwłoki.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych w
projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Jeżeli wybrany
Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana
spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie
będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA o przetwarzaniu danych osobowych do udzielania zamówień do
których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję
że:
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Chorzowie z siedzibą
1.
w (41-500) Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2, tel. 32 34 99 445, NIP 6272204010, REGON
000322034
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować
2.
pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Inspektor Ochrony Danych Sądu
Rejonowego w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów lub wysyłając e-mail na
adres: iod@chorzow.sr.gov.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zamówienia oraz zawarcia i
3.
realizacji umowy (w przypadku gdy oferta będzie najkorzystniejsza) na podstawie:
a)
art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z udzielaniem zamówień do
których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych przy udzielaniu zamówień których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000,00
złotych netto;
b)
art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 przetwarzanie jest niezbędne do wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie
osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4.
Odbiorcą Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) dokumentacja zamówienia oraz
podmioty przetwarzające.
5.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, a następnie przez okres ustalony zgodnie z przepisami prawa.
6.Posiadają Państwo:
a)prawo dostępu do treści swoich danych,
b)prawo do sprostowania swoich danych,
c)prawo do usunięcia danych osobowych,
d)prawo ograniczenia przetwarzania danych,
e)prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
f)prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo iż przetwarzanie
danych osobowych dotyczących Państwa danych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679.
W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres:
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7.
Niektóre prawa, o których mowa wyżej mogą nie mieć zastosowania lub mogą być
ograniczone na podstawie rozporządzenia 2016/679 lub przepisów szczególnych.8.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale bez ich podania nie będzie
możliwe wzięcie pod uwagę przedstawionej oferty oraz zawarcie i realizacja umowy, jeżeli
oferta będzie najkorzystniejsza.
9.
Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w
tym profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia 2016/679.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.